Kao što reče forumaš veselinović, taj kaiš bi preskočio svejedno. Očigledno servis nije urađen kako treba, možda španeri nisu dobro zatezali.
Jer, ponoviću još jednom,
razvod se pogoni jedino i isključivo preko radilice. Razvod "ne zna" da li se radilica okreće zbog anlasera (koji je okreće jako i žustro) ili se okreće preko lamele i menjača, zbog gurke (ili nizbrdice). Osim urbane legende ne postoji ni jedno logično ili tehničko objašnjenje zašto bi ispravan i ispravno zategnut kaiš preskočio na "gurku", ali ne i na paljenje anlserom.
Urbana legenda je nastala i plasirana sedamdesetih godina od strane neukih auto mehaničara koji su kaiš videli prvi put na stojadinu, a pre toga su tristać i fića (i još mnogi automobli drugih brendova) imali lanac.
Možda grešim, i ako grešim voleo bih da čujem pravo objašnjenje, a ne događaj iz komšiluka.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji