Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 12223 | Odgovora: 47 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Hapless joint

Član broj: 297301
Poruke: 10
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+497 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 10:34 - pre 147 meseci

Da, da, kapiram sta hocete da kazete ...

Kada se prosjaci iz gore navedenog primera voze taxijem sa isprosenih 50 dinara, onda je to primer uspeha samoregulisuceg trzista.

Kada posle njega vi udjete u taj taxi - nekog raspalog keca, jer ovaj od tih po 50 dinara ne moze nista drugo ni da kupi - prepunog prljavstine koju je ovaj trethodnik uneo, jer je ceo dan sedeo na trotoaru ... onda je to "ne valja narod".

Kada tom kecu u krivini izleti poluosovina, ili pukne celava guma, pa sletite u jendek i ispolomite lobanje ... onda je to "zaostavstina komunjarizma".

Kada taxista ugradi turbinu, pa vas klepa po usima ... onda se ne vazi "jaci i treba da tlaci", "neodgovorno je budalama ostavljati pare u dzepovima", "drzava duradi nesto po tom pitanju", "je l' te neko terao da se vozis bas tim taxijem" itd.


Je l' tako drugovi kapitalisti?

 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12851



+4784 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 11:11 - pre 147 meseci
Razlikuj kapitalizam od kriminala i slobodno trziste od anarhije. To jesu razlicite stvari iako bi mnogi voleli da ih izjednace kako bi ih popljuvali.
 
Odgovor na temu

mist
Milos Stanic
Kragujevac

Član broj: 4871
Poruke: 210
*.dynamic.sbb.rs.



+190 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 11:14 - pre 147 meseci
Druže marksisto, interesantno je vaše levičarsko diskriminatorsko ponašanje i gađenje prema onima za koje se deklarativno zalažete da im bude bolje. No ostavimo to po strani.

Upravo suprotno, slobodno tržište stvara konkurenciju, pa se svi trude da imaju što ispravnija, lepša, opranija vozila. Dok beli medvedi koji su zaštićeni licencama na zatvorenom tržištu upravo nemaju interes da poboljšaju uslugu jer znaju da su mušterije osuđene da koriste samo njihove usluge.

Kao primer ću citirati iskustvo jednog korisnika taksi usluga iz Pančeva, koje je podelio sa čitaocima jednog bloga:

Citat:
Pančevo je primer kako konkurencija blagotvorno utiče na korisnike, i baš se radi o taksi prevozu. Prvo je jedno udruzenje kupilo 30 glanc novih Škoda Roomster, onda se ppojavilo drugo udruženje sa 30 novih Škoda Oktavia, onda su i sva druga udruženja postavila visoke kriterijume kada je u pitanju kvalitet automobila, tako da sada možete biti sigurni da će te se u Pančevu voziti u čistoj i udobnoj limuzini sa klima uređajem (neće vam se desiti kao u Beogradu da vam na poziv stigne Zastava 128 u stanju raspada). Cene taksi prevoza su pristupačne a popust na poziv je čak 30%. To su zakoni tržišta, kada ne postoji nikakva administrativna kontrola već opstaju oni sa najboljim odnosom cene i kvaliteta.


Citat je iz 2007, tako da je moguće da su se pametnjakovići u Pančevu dosetili da primene Beogradski recept.

Citat:
Hapless joint
Kada taxista ugradi turbinu, pa vas klepa po usima ... onda se ne vazi "jaci i treba da tlaci", "neodgovorno je budalama ostavljati pare u dzepovima", "drzava duradi nesto po tom pitanju", "je l' te neko terao da se vozis bas tim taxijem" itd.
Je l' tako drugovi kapitalisti?


Taksativno:
- Na zatvorenom tržištu je taksista jači i ima priliku da tlači
- Zaista, neodgovorno je budalama ostavljati pare, zato gradske vlasti u BG u kartelu i koruptivnom savezu sa taksi udruženjima Beograda upravo to i rade -- otimaju budalama pare.
- Ne da država uradi, upravo suprotno, mi se borimo da država ne radi ništa, da se skloni sa tržišta, pa će sve biti lepo i ružičasto
- Terao te je da se voziš baš tim taksijem, jer je onemogućio ulazak na tržište ostalim taksistima koji bi voleli da se bave tom delatnošću i direktno ti je smanjio mogućnost izbora.

Je l' sad jasnije?



http://www.kgonline.info - Prvi kragujevački portal i forum
 
Odgovor na temu

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 11:21 - pre 147 meseci
govorimo o makroekonomiji ? Hehe:

Danasnja drzava sa regulativom ne dopusta prostu makroekonomsku racunicu. Najpre taxe, akcize i drugo. Pored toga, meni je smesno danas govoriti o trzisnoj ekonomiji kad se u srcu svake takve ekonomije nalazi jedno ogromno i najvece preduzetje koje se ponasa potpuno netrzisno - drzava !

Dakle sa jedne strane imate ljude koji se bore da opstanu u realnoj ekonomiji Adama Smitha, a sa druge strane jase ih kasta drzavnih faraona i faraoncica koji zive u Komunizmu.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9519
89.216.32.*



+10256 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 11:30 - pre 147 meseci
Posebna i specijalna glupost, izuzetna i nigde u svetu viđena je da taksista, kad dobije licencu, niko mu je ne može oduzeti, dok god on želi da je ima.

Ako već se ograničava broj licenci za taksiranje u Bgd, onda bi svaka licenca morala da ima rok trajanja. Na primer, godinu dana. Posle godinu dana, onda opet iz početka, tražiš licencu, i ako prema nekim parametrima (poznavanje grada, poznavanje kulture, kvalitet vožnje, kvalitet vozila) budeš bolji, onda dobiješ novu licencu, a ako ne - onda je dobije neko drugi.

Ovako, imamo taksiste sa zastavom 101, neuredan, neokupan, zarastao u bradu, puši u kolima (!), ali ima licencu ! I drži je dok mu se prohte.

Zatim, da li treba voditi evidenciju koliko jedan "licencirani" zapravo vozi tj. radi ? Što bi on radio kad mu se ne prohte ? Što bi on izlazio na ulicu kad je kiša da mu se prlja auto i da mu mušterije unose blato ?! Jok. Sačekaće malo, pa će onda da radi.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 11:48 - pre 147 meseci
Citat:
Posebna i specijalna glupost, izuzetna i nigde u svetu viđena je da taksista, kad dobije licencu, niko mu je ne može oduzeti, dok god on želi da je ima.


Ma nemoj.

New York, prestonica kapitalizma. Taxi licence prenose se sa kolena na koleno, a nove se ni ne izdaju. Kosta $$$$$.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9519
89.216.32.*



+10256 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 12:10 - pre 147 meseci
Citat:
Braksi: New York, prestonica kapitalizma. Taxi licence prenose se sa kolena na koleno, a nove se ni ne izdaju. Kosta $$$$$.
Ovu glupost, zajedno sa glupošću da "čitav Njujork ima samo 5.000 taksista" izrekao je pre puno godina neki glavonja iz Beotaksija (ne sećam se imena, ali znam da ima neuobičajeno prezime). I tako se te gluposti prenose sa kolena na koleno, kad god se postojećim taksistima "digne" da ne dozvole da iko drugi radi njihov posao u Bgd ili da nedajbože neko taksi udruženje spusti cene.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Bojan Basic
Novi Sad

Bojan Basic
SuperModerator
Član broj: 6578
Poruke: 3996
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: bojan_basic@elitesecurity.org
ICQ: 305820253


+605 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 12:24 - pre 147 meseci
@Java Beograd:

http://en.wikipedia.org/wiki/Taxicabs_of_New_York_City
Citat:
Medallion taxicabs are named for the official medallion issued by the TLC and attached to a taxi’s hood. The medallion may be purchased from the City at infrequent auctions, or from another medallion owner. Because of their high prices (often over $700,000) medallions (and most cabs) are owned by investment companies and are leased to drivers ("hacks"). An auction was held in 2006 where 308 new medallions were sold. In the 2006 auction, all medallions were designated as either hybrids (254) or handicap accessible (54) taxis. In October 2011, due to the longtime trend in the medallions' supply and demand, auction prices first topped $1 million.


A što se tiče ovog:
Citat:
Java Beograd:
Posebna i specijalna glupost, izuzetna i nigde u svetu viđena je da taksista, kad dobije licencu, niko mu je ne može oduzeti, dok god on želi da je ima.

da vidimo šta kaže Odluka o auto-taksi prevozu Skupštine grada Beograda:
Citat:
Član 17.
Preduzetniku prestaje važnost odobrenja iz člana 6. stav 1. ove odluke u slučaju:
1. odjave,
2. ako prestanu da postoje uslovi iz člana 8. i 10. ove odluke,
3. da jednom godišnje ne izvrši ispitivanje pogodnosti za vozilo klasifikovano u
klasu "I", najkasnije danom isteka važnosti potvrde o pogodnosti i klasifikaciji
vozila, u skladu sa odredbama ove odluke,
4. da jednom u šest meseci ne izvrši ispitivanje pogodnosti za vozilo klasifikovano
u klasu "II", najkasnije danom isteka važnosti potvrde o pogodnosti i klasifikaciji
vozila, u skladu sa odredbama ove odluke,
5. da je pravosnažnom sudskom presudom osuđen po osnovu uvećane naplate od
propisane članom 31. ove odluke i
6. u drugim slučajevima propisanim zakonom.

Desi li se tebi ikad, ali ikad, da proveriš pre nego što nešto napišeš? Naročito rečenice u kojima se pojavljuju reči „nigde“, „nikad“ i sl.? Ne znaju još svi da su tvoje poruke sastavljene isključivo da izgledaju senzacionalistički, a manje je bitno da li imaju veze s mozgom. No dobro, potrudiću se da redovno upozoravam ljude na ovu tvoju osobinu, pa će valjda naučiti da te ne uzimaju za ozbiljno.
Ljubičice crvena, što si plava kô zelena trava.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9519
89.216.32.*



+10256 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 12:40 - pre 147 meseci
Ovlaš čitaš, ili ni ne čitaš šta pišem. Ili čitaš samo ono šta ti se sviđa, pa izvučep ponešto iz konteksta. I ja upozoravam ljude na tvoju ružnu osobinu.
- Poenta je da licenca nije vremenski ograničena. Ako možeš da skapiraš šta to znači.

Svako poređenje Bgd tasi kaubojštine sa Njujorškim Yello Cab sistemom taksiranja, je u najmanju ruku smešno, jer je to skroz drugačiji sistem. Tako, svi ovo tvoji citati prosto, nemaju svrhu.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Bojan Basic
Novi Sad

Bojan Basic
SuperModerator
Član broj: 6578
Poruke: 3996
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: bojan_basic@elitesecurity.org
ICQ: 305820253


+605 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 13:12 - pre 147 meseci
Citat:
Java Beograd:
- Poenta je da licenca nije vremenski ograničena. Ako možeš da skapiraš šta to znači.

Da, mogu da skapiram. To znači da ti licenca može biti oduzeta, po mnogim osnovima, a samo ako poštuješ određena pravila trajaće ti neograničeno. Dakle, ovde:
Citat:
Java Beograd:
Posebna i specijalna glupost, izuzetna i nigde u svetu viđena je da taksista, kad dobije licencu, niko mu je ne može oduzeti, dok god on želi da je ima.

jesi lupio samo tako.

Citat:
Java Beograd:
Svako poređenje Bgd tasi kaubojštine sa Njujorškim Yello Cab sistemom taksiranja, je u najmanju ruku smešno, jer je to skroz drugačiji sistem.

Možda je skroz drugačiji sistem, ali ono što je zajedničko jeste činjenica da i tamo licenca nije vremenski ograničena (i ne samo to, nego se može čak i naslediti, ili prodati trećem licu). Dakle, ovde:
Citat:
Java Beograd:
Posebna i specijalna glupost, izuzetna i nigde u svetu viđena je da taksista, kad dobije licencu, niko mu je ne može oduzeti, dok god on želi da je ima.

jesi lupio samo tako. (To ti je Braksi već pomenuo, a ti prosto prokomentarisao kako je u pitanju „glupost nekog glavonje od pre puno godina“. Sad vidimo da nije u pitanju glupost nikakvog glavonje, već lako proverljiva činjenica. I ti, umesto da lepo priznaš grešku, sve što imaš da kažeš jeste da je „to skroz drugačiji sistem“?! Daj, takva argumentacija je možda dolična petogodišnjacima u pesku ispred kuće, ali za odraslog čoveka predstavlja ozbiljno blamiranje. )
Ljubičice crvena, što si plava kô zelena trava.
 
Odgovor na temu

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
*.dynamic.sbb.rs.



+395 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 13:20 - pre 147 meseci
Citat:
@Bojan Basic
...a samo ako poštuješ određena pravila trajaće ti neograničeno.

Sto se tice oduzimanja licence zakonski mozda i nije u pravu ali prakticno i realno jeste itekako .
Clan 10 po kome se oduzima licenca :
Citat:

11. da je vozilo bez oštećenja i čisto;
12. da poseduje klima uređaj i

Kad bi isli redom samo po ova 2 kriterijuma bez licence bi ostalo njih polovina a svi ipak i dalje voze .. Prema tome i ne lupeta nego zbori istinu :)

Viva lollapalooza
 
Odgovor na temu

Bojan Basic
Novi Sad

Bojan Basic
SuperModerator
Član broj: 6578
Poruke: 3996
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: bojan_basic@elitesecurity.org
ICQ: 305820253


+605 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 13:25 - pre 147 meseci
Mi i pričamo o pravnoj regulativi. Ako se ona u praksi ne sprovodi, to jeste problem, ali ne menja činjenicu da je u pravnoj regulativi ove materije oduzimanje licence i te kako predviđeno.
Ljubičice crvena, što si plava kô zelena trava.
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 13:30 - pre 147 meseci
Citat:
mist: Kao primer ću citirati iskustvo jednog korisnika taksi usluga iz Pančeva, koje je podelio sa čitaocima jednog bloga:
...
Citat je iz 2007, tako da je moguće da su se pametnjakovići u Pančevu dosetili da primene Beogradski recept.


Dosetili su se, sad imaju minimalnu cenu "propisanu" od grada i ukinut je popust na poziv, cene su otisle gore, start je jeftiniji nego u beogradu ali je km skuplji tako da je za neke moje uobicajene rute cena otisla skoro duplo gore. Ni ja ni iko koga znam vise ne koristi taksi kao pre a taksisti kukaju kako nemaju posla. Tako to ide valjda, obogatili su se do jaja svojim kartelom.
Beogradski taksi da ne pominjem, to bojkotujem vec duze vreme.
Sad cu uskoro do Uzica pa da vidim dal su se i tamo "dosetili"


Inace, ne vredi da poredite BGD sa NYC, medaljoni u samo sistem za "hail" taksiste, iliti kod nas popularno zvano "na kvaku" jer su oni jedini kojima je dozvoljeno da pokupe musterije na ulici. Nemanje medaljona ne iskljucuje taksiranje na poziv (ugovoreno) sto je uglavnom sistem koji se koristi kod nas. razlog za uvodjenje medlona je bio vise u vidu prevencije kriminala od strane laznih taksista nego formiranju kartela, sto je osnovna motivacija kod nas.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

mist
Milos Stanic
Kragujevac

Član broj: 4871
Poruke: 210
*.dynamic.sbb.rs.



+190 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 13:31 - pre 147 meseci
Stvari stoje gore nego što sam mislio

Zakon o prevozu u drumskom saobraćaju Sl. glasnik 31/2011

http://www.paragraf.rs/propisi...ozu_u_drumskom_saobracaju.html

Član 23

Citat:
Cena usluge u gradskom i prigradskom prevozu i auto-taksi prevozu utvrđuje se posebnim aktom koji donosi opština, grad i grad Beograd.


Član 36

Citat:
Opština, grad i grad Beograd svojom odlukom utvrđuju i usklađuju ekonomski najnižu cenu u okviru taksi tarife po kojoj se auto-taksi prevoz mora obavljati na njenoj teritoriji.



http://www.kgonline.info - Prvi kragujevački portal i forum
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 13:39 - pre 147 meseci
Nije valjda da nisi znao za to, bilo je ovde vise puta prica o tome (tj svaki put kad nadobudni taksisti izblokiraju beograd). Grad stiti cenu taksistima u isto vreme dajuci im privilegovan polozaj u sistemu javnog saobracaja (upotreba bus traka, itd).
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

mist
Milos Stanic
Kragujevac

Član broj: 4871
Poruke: 210
*.dynamic.sbb.rs.



+190 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 14:08 - pre 147 meseci
Mislio sam da je to lokalna dosetka beogradskih vlasti. Nisam pretpostavljao da je republički zakon.

Inače, negde sam čuo podatak da u Srbiji država reguliše 30% svih cena. Mislio sam da je sigurno greška. Sad sam ipak sklon da poverujem u to.
http://www.kgonline.info - Prvi kragujevački portal i forum
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12851



+4784 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 14:37 - pre 147 meseci
Citat:
mist: Mislio sam da je to lokalna dosetka beogradskih vlasti.

Nije, nije :) Ima to i u NS-u. Ja se svako malo preganjam sa nekim taksistom na 021 sajtu na tu temu :) Mnogo je smesan.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9519
89.216.32.*



+10256 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 14:45 - pre 147 meseci
- U Bgd svaki taksista ima svoj taksi. Kad mu se ne radi, on ostane kući i grad Beograd ima jedno taksi prevozno sredstvo manje na ulicama. Ako njega mesecima mrzi da radi, a ima licencu, onda grad mesecima ima jedno taksi vozilo manje. Ili godinama.

- U Njujorku postoji više velikih Yellow Cab taksi garaža, a taksista nema svoj auto. Kad taksista reši da radi, dođe u garažu, sedne u prvo slobodno vozilo, i taksira. Kad završi, on vozilo vrati u garažu. Kad ga mrzi da radi, nema veze, ima ko ko hoće da vozi, pa u Njujorku nema manjak taksi vozila.

Treba biti posebno ograničen i upoređivati jedne licence sa drugima.

- Medallion taxi cab i black car services su posebne dopune sistemu taksi prevoza u NY. Nisu običan taksi jer ne smeju da primaju putnike na ulicama. Za njih se licence prodaju na aukcijama, i zbog ogromne cene, vlasnici licenci su najčešće firme, koje licence iznajmljuju pojedincima, naravno na određeni period, što opet nema nikakve veze sa licencama, onakvim kakve su u Beogradu.

Dakle, bilo kakvo upoređivanje broja taksista u Bgd i NY je naprosto smešno. To je onaj Armuš (setih mu se prezimena) uradio jednom i te gluposti oko licenci vazda potežu taksisti iz raznih udruženja kad traže svoja "prava" zanemarujući da ostvarivanje prava mora da ide uporedo sa isšunjavanjem obaveza.

@Bojan Basic
Ja koristim svakodnevni rečnik i kad kažem "nigde u svetu" naravno da ne znam kako funcioniše taksi na Fijiju ili u Fracuskoj Gvajani, ili u Rusiji u vreme Staljina. Niti su takva cepidlačenja bitna za diskusiju na temi.
Ne kapiram tvoju bolesnu opsesiju da me prozivaš na mnogim temama i komentarišeš moje reči izvučene iz konteksta i onda copy-pastuješ kojekakve nebulouze da bi meni nešto dokazao ! WTF ?! Možeš jednostavno da napišeš svoje mišljenje na temu, a da se meni skineš sa klinca.


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Hapless joint

Član broj: 297301
Poruke: 10
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+497 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 17:41 - pre 147 meseci
Ja za koji god grad sam cuo u tom vasem "pravom" kapitalizmu na Zapadu, ni u jednom nije broj taxija prepusten "slobodnom trzistu", pa uraaaa taxiraj ko god hoce, a trziste ce samoregulisati broj onih koji prezive i onda ce stranke dobiti najbolju uslugu i bla-bla-bla.

Broj taxija svuda odredjuju gradski oci na osnovu studija koje izradjuju saobracajni fakulteti isl. a koje ovi analiziraju po broju stanovnika, povrsini grada, organizovanosti ostalih vidova saobracaja itd...

Odakle vam ideja da je to prepusteno "slobodnom trzistu"?


Citat:
mmix: ... dajuci im privilegovan polozaj u sistemu javnog saobracaja (upotreba bus traka, itd).


Nisu to "bus trake", vec zute trake koje sluze za javni gradski prevoz, a taxi to jeste - javni gradski prevoz.
Otkad postoje im je to namena i koriste ih i taxi vozila, osim tamo gde je to zabranjeno saobracajnim znakom.


Citat:
mist: Ne valja to što se zalažem za slobodu? Sloboda je loša? Za koga?


Pa nije sloboda to da radi ko sta hoce, vec je naprotiv ogranicavanje slobode pojedinca da radi sta hoce, a za dobrobit zajednice kojoj i taj pojedinac pripada.
To je u stvari sustina civilizacijskog procesa i prostije receno se naziva solidarnoscu.

Sloboda je odsustvo straha.
Pa i tvog straha da ne zagines u taxiju, jer je i taxista mozda, da bi opstao na "trzistu", posegnuo za tim da danas vozi neispravan auto, ili mu je mozda mozak nedovoljno ispravan za voznju jer je opterecen svojim strahom i razmisljanjima o kreditima i o tome kako opstati na "slobodnom trzistu" koje cini njegov strah, njegov auto i njegov zivot.

 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"27.03.2012. u 18:51 - pre 147 meseci
^ Jadni mali kapitalisticki taksista istraumiran i unezvjeren na granici nervnog sloma vozi ladu staru 20 godina u raspadnutom stanju, dok njegov socjalisticki kolega krstari u 2 godine starom mercedesu, bezbrizan i rasterecen od briga nasmijan staje ispred pjesackog prelaza pustajuci bakicu da predje ulicu i smjeseci se upucuje klimoglave razdraganim socjalistickim prolaznicima veselim sto vide svoga dragog komsiju i prijatelja....
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Beograđane vara više od 500 taksista - ugradnja takozvane "turbine"

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 12223 | Odgovora: 47 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.