Nikakvih problema sa TNG-om . Ja ne primecujem nikakvu razliku kad ide na Tng i benzin.
I da opet napomenem da imam sequent . Kostao me je 600 e , a u isto to vreme neki su mi nudili za 450e . Ali sam otisao dobar servis , cini mi se da je i ovlascen za lovato i zavoli . Kod mene je ugradjen zavoli sistem
Po meni mane sequenta su sto neosetis na cemu vozis , osim sto vidis na lampici . Pa sam par puta sumnjao dal ide na tng ili benzin. I zimi mu treba duze da prebaci na TNG jer mora se ugreje ...... nesto :) , pa onda ga baci na plin.
I ja sam dosta citao po netu o problemima plina u fijatu . I koliko sam skonto to je problem jer se ugradjuju najjeftinije varijante plinova. Cak ljudi skidaju plasticne usisne grane sa euro 3 modela pa stavljaju metalne sa euro2. Pa tu treba jos nesto da se budzi. i onda ispadne brdo problema.
Tako da zaokruzim , seqvent zavoli radi odlicno , isto vuce i na TNG i benzin . Trosi ispod 10 l gasa. A kad ga vozis laganica penzionerski na 2000 obrtaja trosi 7l TNG. A tako ag vozim jer mi je otislo pancir crevo na auspuhu , pa da se ne dere . A evo sad upravo idem do majstora da to sredi
A voleo bi da cujem jos necije misljenje , ustvari da jos neko prenese utiske.
AMd Athlon XP 2500+ 1.83Ghz 512 of ram DDR 333 G force2 mx 440 SkyStar 2,3