Citat:
pri3rak: Sirotinja je i bogu teska, pogotovu kad je prati odsustvo razmisljanja. Identicna prica vazi i za sva ostala kola sa tzv petim cilindrom, lade, zastave etc ... Skorom sam cuo da su zadnje serije florida fabricki dolazile sa fenoxovim korektorom kocenja, a koliko su pomenuti dobri govori i to da ni jedan
ne prezivi duze od jedne godine prosecne upotrebe. I sad mucenik sta ce da jednom godisnje prezivljava zurku ili da bajpasuje. Naravno odluci se za kraci i gori put :)
Sirotinja gine ravnopravno, bez izuzetaka.
Golf je imao dobre i pouzdane sklopove. Doticni "peti cilindar", u stvari bas
regulator kocenja zadnjih tockova zavisno od opterecenja, je upravo jedan od vaznih sklopova na autu, tog tipa, lagan a sa jakim motorom, sa starinskim vesanjem..(zadnje vesanje je ionako "greda"", kao od poluprikolice..:))
Elem, sprava izgleda ovako(obratiti paznju na "brake balancer")
http://members.dslextreme.com/users/vwtuning/vwtuning4.html
Bajpasovati nesto ovako moze samo lud i bezobrazan majstor. Da bi mu bilo lakse da "radi" kocnice, da bi mogao na dizalici da ispusta vazduh...
Kada "brake balancer" radi, nemoguce je ispustiti vazduh iz zadnjih kocionih cilindara, dizalica mora da se postavi pod amortizer, da sabije rame i ukljuci balanser na maksimalno kocenje(kao kod opterecenog vozila).
I to nema puno veze sa "sirotinjom", kola kostaju, to nije stavka tipa popravke menjaca ili "polugeneralke", vec je rec o relativno jeftinim delovima, i SAMO o trudu i valjanosti onih koji se nazivaju "majstorima".
Poz
P.S
Ovde malo razvlace oprugu, zbog spustanja trapa, ali je dobro procitati post...
http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=27064.0
[Ovu poruku je menjao vladd dana 11.06.2012. u 17:26 GMT+1]