Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?

elitemadzone.org :: MadZone :: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?

Strane: << < .. 34 35 36 37 38 39 40 41

[ Pregleda: 142129 | Odgovora: 809 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?25.06.2013. u 22:41 - pre 131 meseci
mislim da je resenje u ukidanju monopola ! pravedna utakmica i to je to! pa nek bude i karta 3 dinara ako je to isplativo!
 
Odgovor na temu

adzo_
Ivan Adžić

Član broj: 150302
Poruke: 464



+256 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?25.06.2013. u 22:43 - pre 131 meseci
Citat:
BluesRocker:A za šta će nezaposlenom mesečna karta kad ne putuje na posao?


Kako da nadje posao?


 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?25.06.2013. u 22:45 - pre 131 meseci
Citat:
tdusko:
Opet kazem, nema od povecanja naplate karata nista dok se ne poveca naplata kazni. Dokle god nema kazni, transport ce za pojedinca biti nisko na listi prioriteta za placanje, a svuda u svetu je visoko na 3-4. mestu Od plate koju dobijes prvo placas hranu, smestaj, garderobu i transport. Tek onda dolaze cigare, izlasci, letovanja/zimovanja i ostali luksuzi. Interesantno bi bilo videti kako izgleda ova lista kod onih sto se svercuju u Beogradu :)

Dok je GSP bio u buli dobar deo prevoza su drzali privatnici, i naplata karata je bila izuzetno efikasna, u privatnom autobusu niko nije ni pokusavao da se svercuje.
Od kako je GSP stao na noge, naplata je postala neefikasna, ironicno ali je tako.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1130



+394 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?25.06.2013. u 23:07 - pre 131 meseci
Citat:
adzo_:
Citat:
BluesRocker:A za šta će nezaposlenom mesečna karta kad ne putuje na posao?


Kako da nadje posao?

Pošto ima na pretek slobodnog vremena i nikud ne žuri, jer ne mora 8 sati dnevno da provede na radnom mestu, može i da se prošeta s vremena na vreme na razgovor za posao. To je ionako maksimalno 4-5 puta mesečno.
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?25.06.2013. u 23:14 - pre 131 meseci
Da se prošeta, recimo iz Rakovice u Zemun?
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1130



+394 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?25.06.2013. u 23:32 - pre 131 meseci
Može i da sedne u bus i plati kartu. Po čemu onaj ko radi za 20.000 treba da plati 3.500 a neki tatin sin 1.100 jer ga mrzi da traži posao? Pri tom, taj sa platom od 20.000 se vozi na relaciji kuća - posao i gleda što pre da odspava ispred TV-a dok ovi nezaposleni po čitav dan nekud idu - ada, splavovi, kafići, kalemegdan, sportski objekti, kladionica, teretana, laganica ... Realno se voze bar 3-4 puta više a plaćaju 3 puta manje.
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?25.06.2013. u 23:37 - pre 131 meseci
30% nezaposlenih u Srbiji = 30% tatinih sinova?
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
81.93.86.*



+726 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?25.06.2013. u 23:57 - pre 131 meseci
sit gladnom ne veruje.
ali da se ne vracamo na tu psiholosku temu. javni prevoz nije neka metafizicka pojava koju zloupotrebljavaju zli gradjani, vec ima realnu manifestaciju.
gsp je preduzece. preduzece kojim upravlja grad odnosno gradonacelnik. gsp nije neresiva matematicka engima, vec prost sistem. njime trenutno rukovodi covek koji to isto radi vec godinama, za to vreme je samo kukao kako je gsp u problemima, imao je par pokusaja da popravi naplatu, bio je neuspesan. onda je sproveo kriminalizovan tender za nabavku sistema koji ce resiti sve probleme, pokazalo se da nije resio ni jedan problem.
vrlo je prosto, covek je apsolutno nesposoban da resi problem javnog prevoza. nesposoban da resi problem naplate.

ono bezveze mi je da se ponavljam, privatnici su autonomno poceli da voze u bg kada je cena karte bila 3 din, bili su im puni busevi, zaradjivali su odlicno, imali su dobar sistem naplate. sve to u svetu u kome je jos manje postojala pravna drzava, sudovi i policija, devedestih godina. bila jos veca beda. dakle moguce poslovati u plusu. moguce je da ovaj narod redovno placa kartu. ali ocigledno da je neko nesposoban...

samo kratko da se osvrnem na sit galdnom ne veruje aspekt. dusko je napisao koji je redosled priroiteta na zapadu, pa se pita kako je u bgd. moj skolski prijatelj, visoko obrazovan on i zena, odselili se u debelo predgradje, sa dva kredita, stan i gasovod/grejanje, imaju dete. rece mi da mu je mesecno markica oko 70 evra za njegovu zonu, ne kupuje je. auto mu stoji u garazi. prioriteti su mu namiriti dete, rate za kredit, nizerazredna hrana za njega, garderoba ne postoji u toj listi. osnovni prioritet mu je emigracija u norvesku ili nemacku. on je obican radan covek, prosvetar. a markica za javni prevoz mu iznosi oko 20% primanja koje dobija na crno.

to sto sam ja na njegovoj strani nije logika, vec empatija. ali na to pomenuti rukovodilac mora da racuna sve dok bude pruzao usluge ljudima. bar dok ne pocne da prevozi robote GSP-om.
mozda on i sipa tih 100 miliona u gsp svake godine, velikim delom sto nije u stanju da optimizuje rad dinosaurusa i napravi uspesan sistem naplate, ali ne sipa on svoje pare, vec pare tih gradjana koji se voze gsp-om. koji svaki dan idu na poslove, crne, sive, najmanje bele, poslove kojima stvaraju novac za taj budzet...

pre sam pisao, postoje primeri velikih gradova u kojima je javni prevoz rupa bez dna i to gradova u zapadnoj hemisveri. cena karte se zrtvuje radi novcanih dobitaka na drugoj strani. pored toga velika ulaganja u ozbiljne siteme kao sto su metro se ne isplacuju direktno, vec indirektno...
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1130



+394 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 00:00 - pre 131 meseci
Citat:
bachi:
30% nezaposlenih u Srbiji = 30% tatinih sinova?

Tema je gradski prevoz u Beogradu a ne stanje u čitavoj Srbiji. Nezaposleni u Beogradu nije isto što i nezaposleni u Kuršumliji, i razlikuje se džeparac i društveni život.
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 01:04 - pre 131 meseci
Citat:
bakara:
Dok je GSP bio u buli dobar deo prevoza su drzali privatnici, i naplata karata je bila izuzetno efikasna, u privatnom autobusu niko nije ni pokusavao da se svercuje.
Od kako je GSP stao na noge, naplata je postala neefikasna, ironicno ali je tako.


Dok je GSP bio u buli prevoz nije ni funkcionisao realno u Beogradu. Ako mislis do uvodjenja zajednickih karata barem.

GSP placa samo 40 din. litar? Kako? Nisu ni PDV-a ni akciza oslobodjeni bili a samo ta dva prelaze 40RSD.
 
Odgovor na temu

Andrej013

Član broj: 157053
Poruke: 321
*.nyc.res.rr.com.



+694 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 01:53 - pre 131 meseci
Citat:
milivoje t:
vrlo je prosto, covek je apsolutno nesposoban da resi problem javnog prevoza. nesposoban da resi problem naplate.

...

pre sam pisao, postoje primeri velikih gradova u kojima je javni prevoz rupa bez dna i to gradova u zapadnoj hemisveri. cena karte se zrtvuje radi novcanih dobitaka na drugoj strani. pored toga velika ulaganja u ozbiljne siteme kao sto su metro se ne isplacuju direktno, vec indirektno...

ovo drugo je tacno. i u New Yorku je mesecna nesto vise od 100$, a trebalo bi da bude mnogo veca. gradonacelnik ne sme da poveca cenu jer bi onda odredjeni procenat ljudi prestao da koristi subway, i krenuo bi da vozi kola sto bi napravilo nevidjeni kolaps u gradu u spicu. to bi se odrazilo na kvalitet zivota a i na investicije. ali ovde 100% ljudi placa mesecnu jer uglavnom ne moze da se udje u stanicu bez da se plati i to je po meni jedini ispravan sistem. nisu Ameri nesto posebno pravicni kao npr Nemci pa da placaju kartu samo zato sto je to ispravno...eno u LA-u, vise od pola ljudi ne placa kartu jer nisu primorani na to.

ali i u Beogradu nije problem to sto je neko nesposoban da poveca naplatu, vec bi povecanje naplate izazvalo druge probleme u gradu. zato gradonacelnik redovno apeluje na ljude(moli ih) da placaju karte umesto da ih primora na to.

u svakom slucaju, neplacanje karte je definitivno kradja a najverovatnije i nemoral.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 05:54 - pre 131 meseci
Ja bih usao u dulju analizu svesti jednog putnika iz kog raloga je sto kaze bakara putnik obavezno placao privatniku,
a kada je u pitanju GSP hoce i da bije?
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12851



+4784 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 08:08 - pre 131 meseci
Citat:
Jovan 1988:
Citat:
Shadowed: U Novom Sadu sasvim lepo funkcionise kupovina karata kod vozaca.

Ne može se to primeniti na Bg zbog gužvi.
Pa sad je letnji red vožnje,busevi se čekaju na pola sata i kad dođe svi treba da nagrnu kod vozača po kartu?
To bi moglo da radi kad bi bus išao na 5 min,odnosno kad ne bi bilo gužve.

Jes', u NS-u autobusi idu prazni ;)
Guzva, naravno, nije ista kao u bg-u ali daleko od toga da je nema. Poenta je u efikasnosti. Kupovina karte ne traje vise od 2-3 sekunde ako imas tacno (a cena karte je okrugla - 50din) ili tek malo vise ako treba da ti vrati kusur. A to uradis maltene u prolazu tako da ni to trajanje ne mozes racunati.
Ni to nije idealno resenje, da se razumemo, ali nije da ne moze funkcionisati.
Ono sto vama u BG-u treba je vise autobusa pre svega. OK, pre svega iseljavanje, ali posle toga.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 08:45 - pre 131 meseci
I dalje masite poentu. Evo kako je u Francuskoj:

"Zivim u Parizu i tacno je da ovde svi imaju neku kartu i potpuno je normalno placati ili pojedinacnu ili imati neku mesecnu kartu. Medjutim ovde postoji jedna kljucna razlika, a to su socijalne kategorije. Recimo svako ko je nezaposlen ima besplatan prevoz. U Srbiji koliko znam nezaposleni nemaju besplatan prevoz. Takodje, svako ko prima bilo koji vid socijallne pomoci ili svaka porodica ciji prihodi nisu dovoljni za prosecan zivot, imaju pravo na besplatan prevoz. Ima jos mnogo toga, ali mislim da cu iziritirati gradjane Srbije koji zaradjuju 300-400 eur a moraju da placaju prevoz. Smesno zvuci kada kazem da Arapin, francuski drzavljanin koji ima dvoje dece, a zaradjuje 1800 eur, zivi u socijalnom besplatnom stanu, ima dodatak na decu i svi clanovi porodice imaju besplatan prevoz."

http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=726259#k9899759

O ovome ja uporno pricam.

Dakle, REALNA cena karte pod broj 1 (po meni je 30 evra previse za nase uslove za mesecnu cenu karte, plus ne vazi u nocnom saobracaju) i SOCIJALNE kategorije.

Kada se sredi stanje u drzavi - da prestanu kradje na sve strane, kada se cenovnici usluga prilagode zaradama stanovnistva (ja ne znam jel neko prati ekonomske pokazatelje ali nivo koriscenja usluga je opao za nevidjen procenat u odnosu na pre 7-8 godina - a razlog je divljanje cena tih usluga), kada drzava napravi realne socijalne programe, e tada mozemo da ocekujemo i da ce gradjani uci u sve tokove u koje treba da udju i postuju sistem i zakone.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 08:52 - pre 131 meseci
Znači tvoje rešenje je da poreski obveznici grada Beograda ne izdvajaju više 100 miliona godišnje nego da izdvajaju još više i to će rešiti problem javnog prevoza.

A ja se u Parizu nagledah onih koji preskaču kapije za ulaz u metro.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9516
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 09:00 - pre 131 meseci
Porediti socijalne fondove Francuske (jedne od 7 najbogatijih zemalja sveta) sa Srbijom je neumesno.

Ja bih boldovao nešto drugo:
Citat:
cozmo_im:Evo kako je u Francuskoj:

"Zivim u Parizu i tacno je da ovde svi imaju neku kartu i potpuno je normalno placati ili pojedinacnu ili imati neku mesecnu kartu.


To je poenta. Kad bi se nivo plaćanja usluga GSB dovao na 95% korišćenja, mnogo bi lakše bilo spustiti cenu karte na 50 din, a da i dalje bude ekonomski isplativa. A Beograđanin neće da plaća kartu sve dok mu realno ne zapreti neka ozbiljna finansijska, realno ostvariva kazna. A pošto je pravosuđe Srbije na dnu dna, pravosnažna presuda misaona imenica, a realizacija naplate pravosnažnih presuda oko 5% - sve je jasno.

Pitaj ti tu Francuskinju šta se dešava kad neko nema kartu u pariskom metrou ?

Uzgred govoreći, na vrh klinca mi sede takvi mudroseri koji su zapalili preko grane, a onda njajuke kako bi trebalo nešto da izgleda u Beogradu.



OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 09:12 - pre 131 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Ja bih usao u dulju analizu svesti jednog putnika iz kog raloga je sto kaze bakara putnik obavezno placao privatniku,
a kada je u pitanju GSP hoce i da bije?

Koliko trasa su privatnici isli, i koliko sada idu? Koliko privatnika ima liniju slicnu krugu dvojke, desetku, i jos po neke koje smatraju neisplativim ali su neophodne za javni saobracaj? Nego privatnika boli uvo, on ce naravno da gleda samo trase gde nema zastoja, gde moze da naplati (gde nece da ih biju).
Nije to isto!


Citat:
Shadowed:
Ono sto vama u BG-u treba je vise autobusa pre svega. OK, pre svega iseljavanje, ali posle toga.

BG-u treba PRESELJENJE osnovnih zivotnih zgrada a ne ljudi, zbog kojih svi hteli/ne hteli, da dolaze u delove grada gde nema mesta ni da se prodje pesice.
Znaci, kakav j***ni fakultet sa maltene najvise studenata u sred Vracara? I jos 10 u krugu od 2km of Vuka.
PO Sud onda.
GSP centrala!!!!
Ima jos toga prilicno.
BG bi progledao da se samo ove gore navedene stvari presele na NBG. Cak i da odu na Bezaniju.

A sa druge strane, ne treba ih opet prebaciti negde levo - kao neke delove BeoElektrana koje su ko zna gde u Zemunu ili cak i neke kod Savskog Nasipa - mislim....

A dodavanje linija moze da predlozi samo neko ko ne shvata ili ne koristi javni prevoz u BG-u :) To sto je nekad guzva nije, sa izuzetkom 3-4 linije max., kriv manjak autobusa, vec saobracaj zbog koga autobusi ne mogu ni priblizno na vreme da idu.
Da autobusi imaju primat u saobracaju kao u EU, ne da bi isli kako treba na vreme, nego ni bi bile uopste guzve. Lako je busevima u Amsterdamu da budu na vreme, kad nema 20 automobila dnevno na putu :) Zasto u UK nisu tako precizni? Imaju jos gori saobracaj, pa cak i primat u saobracaju pa opet, koji god bus ide delovima gde je veliki saobracaj nije nimalo tacan. Takve linije zato London izbacuje sve vise i vise.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 09:16 - pre 131 meseci
Citat:
Java Beograd:
Porediti socijalne fondove Francuske (jedne od 7 najbogatijih zemalja sveta) sa Srbijom je neumesno.

Francuska nije ni blizu 7 najBOGATIJIH zemalja sveta, vec 7 najRAZVIJENIJIH. Ogromna razlika i sve zemlje sa naftom i zlatom bi se uvredile :)

No, stoji ovo sto si rekao:

Citat:
Uzgred govoreći, na vrh klinca mi sede takvi mudroseri koji su zapalili preko grane, a onda njajuke kako bi trebalo nešto da izgleda u Beogradu.

Pajseri koji misle da sve znaju - a ne pomisljaju koliko godina ako ne i decenija treba da se dodje do prave i odrzive socijale kod nas. I odmah nadju sta je problem sa GSP-om :)
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 17:02 - pre 131 meseci
Ja sam do 2009. redovno svakog meseca kupovao markicu. Nisam se svercovao. Onda su me poslali na civilno sluzenje u GSP. Promenio sam 4 sektora tamo dok me nisu izbacili. Video sam svojim ocima samo delic korupcije, javasluka, nepotizma i sl. Ali i to sto sam video me je nateralo da obecam sebi da cu se truditi maksimalno da im sto manje para dam. Na moju srecu, GSP koristim mozda par puta godisnje. A onda je na sve to, dosao kriminalni Bus Plus sistem. Tim novcem se direktno finansira kriminal. Necu da dajem novac za to. Ne mislim da je Djitler nesposoban. Ja smatram da je kriminalac. Minimum 10 ljudi treba pohapsiti zbog korupcije u BusPlus/GSP, sa sve Djitlerom na celu. A onda minimum 50% zaposlenih u GSP otpustiti. A subvencije grada ukinuti.
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?26.06.2013. u 19:34 - pre 131 meseci
Samo kukate na Bus Plus, a u ovakvim situacijama vam ne smeta?



:)

Najjaci je komentar Chuck Norris-a :)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Bus Plus Beograd Srbija u cemu je tacno fora?

Strane: << < .. 34 35 36 37 38 39 40 41

[ Pregleda: 142129 | Odgovora: 809 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.