Evo da se i ja ukljucim malo...
Sto se tice buke naravno da je treba mjeriti i mjeri se... sto se tice price o vodopadu i komarcu, nema ispod haube nijednog vozila nekih tolikih razlika vec motor moze biti dizel ili benzin pa i zvuci koji dopiru do kabine su slicni... Koliko je neka firma dobro uradila izolaciju i prigusila zvuke mjeri se i u decibelima ali se daje i misljenje o ukupnom utisku koje je veoma vazno a najvaznije je
ko daje to misljenje sto uvijek napominjem kada su razne polemike u pitanju... najvaznije je kakva je voznja predmetnog vozila i kakav utisak ostavlja na vozaca i putnike...
Sto se tice golfa sa PD motorom on je po meni premnogo bucan i on je taj komarac u ovoj prici a tojota je vodopad... Posebno je golf problematican na prvom jutarnjem paljenju, lose mu je rijesen rad dok se ne zagrije, neugladjen, buka, vibracije... Zarkov auto je presao samo 41.000 pa jos nema drugih problema koji ce tek da ga prate... vibracije od plivajuceg zamajca su vec tu na oko 50K, neugladjenost i vibracije pri kretanju, buka ce biti sve veca i veca jer se potisni dio polako ukopava na pumpi brizgaljki, crkavanje klima kompresora i jos niz drugih kvarova po kojima je golf 5 poznat... sarke na vratima i crtanje linija u corelu su tu skroz nepotrebne... jednostavno receno golf je svjetlosnim godinama daleko od udobnog auta...
Sto se tice kilometar sata i polemike da li laze ili ne... na svakom autu laze manje ili vise... moze da laze sama kazaljka ako nije dobro izbazdarena ali onda se to "vidi" na dijagnostici u samoj voznji (moze i na dizalici) ecu prima jedan podatak a kazaljka pokazuje drugi pa se koriguje, ali ako ima razlike u
predjenoj kilometrazi na tabli i na gps-u onda je Zarko apsolutno u pravu i 11% je mnogo.
Razlika moze da bude i zbog pogresno setovanih guma na dijagnostici jer jedan model moze da nosi vise dimenzija guma koje imaju razliciti broj okretaja po kilometru... ovo se obicno provjerava na prvom servisu i eventualno se koriguje mada bi trebalo po pravilu na nultom.
Ranije je bilo rijeci o ubrzanjima toyote i vracanjima iz seste u cetvrtu brzinu prilikom preticanja... To je potpuno normalno i ne vidim tu nista zbog cega bi se trebalo smijati nekome ko se navikao na takvu voznu... Mislim da vi niste tu tojotu nijednom stisnuli i vidjeli sta ona moze kad zakrivi bregaste i kad dual vvt-i odradi do kraja... Mislim da to nije dozvolio vlasnik koji vozilo jos uvijek razradjuje pa zato nije ni htio da ide na dyno test...
Tojota je prilicno brza od Zarkovog golfa i u ubrzanjima, i od nule do 100 a i u krajnjoj brzini iako nema turbinu... U svim rezimima rada ona je duplo tisa od golfa... treba li uopste pominjati udobnost? Ako sa golfom predjete 700-800 kilometara po bilo kojem putu, morate direktno da idete u krevet da spavate jer ste mrtvi umorni.
Ne znam da li se sjecate kada sam ja vec govorio o ovom problemu oko vw cr dizel motora zbog kojega sada povlace
samo u prvom talasu 300.000 auta bez skode i audija koji takodje imaju sve iste probleme i rekao da je vec prilican broj auta reklamiran...
Meni jedino nije jasna prepotentnost vw-a i ponasanje sa kojim oni drsko tvrde da je njihov cr tdi motor najbolji a za to, ne da nemaju pokrice nego uopste nije ni blizu tih najboljih motora...
Mislim da je to bezobrazluk. Vise puta sam vec pisao da oni imaju tu osobinu da sve informacije kroz servisnu mrezu kriju kao macka g*vno i da cak ono za sta su krivi i znaju da je pogresno uradjeno koriguju i pokusavaju da
naplate od musterije...
Ovolika afera i ovoliko pokvarenih auta jednostavno nisu mogli vise da se kriju jer bi time dobili lavinu sudskih presuda koje bi ih jos skuplje kostale nego sudjenja do sada... A nije ni malo bezazleno... zamjena pumpe visokog pritiska sa svim diznama je po jednom autu oko 4.000 € a to je jedina korektna popravka sto ce naravno, pokusavati da osporavaju do isteka garancije.