Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

"Realna" cena automobila koji se kupuje

elitemadzone.org :: AutoZone :: "Realna" cena automobila koji se kupuje

Strane: << < .. 37 38 39 40 41 42 43 44 45

[ Pregleda: 180090 | Odgovora: 880 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.11.2012. u 16:03 - pre 138 meseci
Politika je ozbiljan casopis, a ja citam ujutru uz kafu posto kolega kupuje...

Ali je indikativno da tekst, iako u dodatku, nije na sajtu.

Za citanje izvestaja "Consumer...." je ipak pomalo puno da se isporuci 30$ za godinu, za pojedinca, makar bio radoznao kao ja.

Pa cisto da podelim iskustvo, odnosno, mozda se dogodi da skeniram tekst..na opsti ocaj ljubitelja hvalospeva VAG grupacije.

No istina je bolna, iako je ne znamo



Poz
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.11.2012. u 16:44 - pre 138 meseci
Ako to veceras potvrdi dnevnik 2 onda je i zvanicno, nema potreba da skeniras politiku
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.11.2012. u 18:51 - pre 138 meseci
Citat:
vladd
Za citanje izvestaja "Consumer...."


Sto se tice "Consumer..." i njihovog izvestaja, mrzelo me da se registrujem ali evo sta kazu za najpouzdanije polovne automobile -

"Models built by Toyota and Honda dominate the list once again, and many of the best used vehicles are from Asian manufacturers. But high-quality vehicles are available from domestic and European automakers as well.

The Worst of the worst list shows models that have had multiple years of below-average reliability in our survey. It is dominated by vehicles from domestic and European manufacturers, primarily General Motors, which had 8 of the 24 models listed."

http://www.consumerreports.org...-and-worst-used-cars/index.htm

Znaci u kvalitetu dominiraju Azijski automobili, predvodjeni Toyotom i Hondom, mada ima i Americkih i Evropskih, a najlosiji su Americki i Evropski.

edit

A sta kazu za nova kola -

"Most reliable new cars

Ford continues to fall, while seven Japanese brands tops our list"

"Toyota, on the other hand, excelled in our latest ratings. Its three brands—Scion, Toyota, and Lexus—swept the top spots. They were followed by four other Japanese makes: Mazda, Subaru, Honda, and Acura."

Pa, po njima, japanci imaju najbolja i nova vozila. ;)

http://www.consumerreports.org...st-reliable-new-cars/index.htm
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
80.120.42.*



+583 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.11.2012. u 20:02 - pre 138 meseci
Izvestaj kao izvestaj, nemamo razloga da sumnjamo u istinitost, a za tacnost nemamo dovoljno resursa da bi sami proverili.

Ali zaboravlja se da se je to Americko trziste ... Na linkovima sa onim preprodavcima kola koje je zarsilic ostavljao, mogu se videti VW kola uvezena iz Amerike ... to lici na sve samo ne na VW koji se prodaje u Evropi i po slici, a mogu misliti sta bi bilo kada bi nasi poznavaoci sa foruma zavirili pod auto. Ali je i cene odgovarajuca, nova Jetta , 2.5 benzinski motor za koji nisam nikada ni cuo u evropi, reimportovan kosta kod onih nemackih danaca 12.500e ... nova je u nemackoj najjeftinija 20-tak hiljada ... Amerikanci sami zele jeftine proizvode i posle se zale na kvalitet ... U toj nekoj ujdurmi su japanci profitirali jer imaju iskustva sa ruralnim trzistima, gde se treba ponuditi kvalitet bez odrzavanja i sa sto manjom cenom. I ti japanci su sigurno daleko ispod kvaliteta koji se nudi na Eu trzistima.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.11.2012. u 20:30 - pre 138 meseci
Bas tako. Izuzetno razmazeno, bahato i veliko trziste, pride preplavljeno polupismenima koji imaju dovoljno novca da nabave vozilo, i obicno i luksuzno.

Njihovo sakupljeno misljenje bas i ne bi trebalo da nas zanima, posto se proizvodjaci utrkuju da im podilaze, ali na njihovom terenu.

Tako da formiraju modele prema zahtevu potrosaca, kojima je i dalje besno jeftino gorivo, a broj sus motora(raznih) po domacinstvu je retko ispod 3.

Poz
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje08.11.2012. u 21:06 - pre 138 meseci
Odziv kupaca je jedan od najboljih pokazatelja da li je neka cena dobro odmerena ili ne.

S tim u vezi, nije bez značaja podatak da je po cenama koje su najavljene VW primio 40.000 prednarudžbi za G7 (koliko se sećamo, slično je bilo i za najnoviju A klasu Mercedesa).

http://www.moto.rs/na_teritori...arudzbina_za_golf_7-pc-26189.i

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje09.11.2012. u 10:30 - pre 138 meseci
Bilo bi lepo da je tako. Kod nas odziv kupaca znaci sasvim nesto drugacije, i drugi "odzivi" kupaca mogu samo da stete.

Malo sale, ipak za "odziv kupaca" figuriraju mnogo znacajniji parametri, a sa druge strane, naravno da je znacajno skuplji auto kvalitetniji od znacajno jeftinijeg.

Ovde ipak ne razmatramo masovnostkupovine kao relevantan podatak, vec preplacenost, na razne nacine.

Vozilo je preplaceno i u slucaju da nema dovoljno resursa, s obzirom na situaciju na Balkanu.

Cinjenica da su resursi Japanskih vozila dramaticno skromni na Balkanu, posmatrajuci u odnosu na status proizvodjaca u svetu, ako su i prvi u svetu, na Balkanu su medju poslednjima po servisnoj i mrezi delova.

Shodno tome, i shodno ostalim uslovima(koje je, npr, dramaticno promenila brza posta), tipa nemogucnosti placanja preko neta, nepismenost i autonomnost malih dilera delova (snalaze se bas kao i preprodavci banana), na solidnu neukost i neprofesionalan odnos ovlascenih servisa(Balkanski miks mediteranske opustenosti i osljarenja, sa profesionalnim stremljenjima odredjenog brenda..u odnosu kao za zecju pastetu, jedan bik- jedan zec), japanska vozila su preplacena na specifican nacin, ne kvalitetom samog vozila, kao sto je slucaj preplacenosti kod nekih drugih, pretezno VAG vozila srednje klase, vec kvalitetom ostalih usluga i resursa.

Poz
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
80.120.42.*



+583 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje10.11.2012. u 09:15 - pre 138 meseci
Da ne ulazimo u sira razmatranja ( ipak je ovo madzone ) . Pre izlaska sedmice, ukoliko je Hyundai bio 2,3k evra jeftiniji od Golfa on je otprilike toliko losiji sa zavrsnom obradom, toliko ce se vise izgubiti na vrednosti, skupljim delovima itd ... I u tom smislu oba automobila imaju realnu cenu .... kome tih par hiljada ne predstavlja problem kupice Golfa , ko hoce da ustedi par hiljada kupice hyundai-a i obojica ce dobiti ono sto su platitili u smislu trenutne trzisne vrednosti. Da je sada hyundai dva puta jeftiniji, pa da kazes da je povoljna kupovina ...

Ali, bas sam juce video u salonu novog Golfa i stvarno su ga preterali ... Izlozen model je bio Sky BMT 1.6 TDI i kostao je 32.000 evra ... A taj 1.6 TDI ima losije (jeftinije) ogibljenje od sestice i petice. Pise svugde novi golf od 18k evra, ali takvog ne videh ...

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje10.11.2012. u 09:33 - pre 138 meseci
Postavlja se jasno pitanje, "zavrsnom" obradom cega?

I sta se to na golfu "zavrsno obradjuje", koliko ja vidim, samo se vadi iz kalupa i montira na vozilo. Ko hoce da polira ulepsava, moze SAM

Automobil se posmatra i integralno i po elementima. Elementi su osmisljeni i izradjeni, a auto integralno, necemu sluzi i "ponasa" se u voznji.

Tu se primecuju dve stvari, u odnosu golf -hjundai. Hjundaiju nije dozvoljena niza cena, da ne "ubije" golfa(a realno hjundaiju odgovara), a kao drugo, neka resenja na hjundaiju su znacajno bolja. Od opreme motora, vesanje i ponasanja u voznji. Da ne spominjem odlicno resenje 1.6crdi motora za tu klasu, za koji se VW sada "odlucio", nakon sto je isprodavao zalihe 1.9TDI

A sto se tice cene od 32000 evra za izlozen model(i nedostatak modela za 18000€), pa to je standardno "ponasanje" za "golf marketing". Kupci uvek gledaju meso, jedu kupus a placaju sarmu

Prosto se "navikavaju" oci na visoku (i neopravdanu) cenu..mali kompakt, sa 1600ccm i stotinak konja za 30k€

Prosto "zove" da se kupi Audi

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje10.11.2012. u 09:44 - pre 138 meseci
Merilo kvaliteta jeste ono sto se na prvi pogled, ulaskom u viozilo moze primeriti (naravno, primetiti moze samo onaj koga ovakav vizuelni kvalitet zanima i onaj ko za tako nesto ima osecaja), ali i jedan od merila kvaliteta je i trajnost pojedinih delova i sklopova. Narocito onih koji se trose prilikom eksploatacije.
Nije svejedno da li ce se nesto morati promeniti nakon na primer 30.000, ili nakon 130.000 km istih uslova i istih rezima voznje.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8305
*.dynamic.sbb.rs.



+1342 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje10.11.2012. u 09:49 - pre 138 meseci
Mali off ali koristan u smislu razjašnjavanja suštine foruma:

Citat:
Nemanja: Da ne ulazimo u sira razmatranja ( ipak je ovo madzone )...

U šira razmatranja možeš da uđeš jer se u njih već itekako ulazilo, a ulaziće se i ubuduće u razna šira razmatranja što tehničkih aspekata, što isplativosti pojedinih kupovina i svega sličnog.

To što se Autozone nalazi na madzone delu ES-a ne treba da te buni, niti zbog toga treba da sumnjaš u njegovu ozbiljnost. I sam elitemadzone domen datira iz samih početaka ES-a i to nije nekakvo opredeljenje, već samo malo nesrećno odabrano ime za određenu grupu foruma, dakle ne nešto što bi trebalo da asocira/inicira na neko ludilo/neozbiljnost ili slično.

Što se tiče Autozone foruma konkretno, on je već sada uz Elektroniku najveći i među najstručnijim forumima na ES-u, a ubuduće će biti još bolji i ozbiljniji.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.cust.nbox.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje10.11.2012. u 10:53 - pre 138 meseci
@Nemanja
Geografski nemas srece :) MK7 2.0TDI 150k Highline je 21.500e odmah preko granice. Xenoni su jos 900e i imas sve i svasta :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje10.11.2012. u 13:08 - pre 138 meseci
Citat:
Zarko Silic: Merilo kvaliteta jeste ono sto se na prvi pogled, ulaskom u viozilo moze primeriti (naravno, primetiti moze samo onaj koga ovakav vizuelni kvalitet zanima i onaj ko za tako nesto ima osecaja), ali i jedan od merila kvaliteta je i trajnost pojedinih delova i sklopova. Narocito onih koji se trose prilikom eksploatacije.
Nije svejedno da li ce se nesto morati promeniti nakon na primer 30.000, ili nakon 130.000 km istih uslova i istih rezima voznje.


Mogu da se slozim, principijelno. Kvalitet zaista fascinira i odaje utisak.

Medjutim, ako je neka plastika premazana bojom da izgleda fascinantnije(kao kod VW-a) i "kvalitetnije"(mada je plastika po difoltu jeftin i nekvalitetan materijal, mada i medju njima ima losih i najgorih), ne vidim cemu poredjenje sa istom a "neprskanom" plastikom, da bude u korist estetskog prikrivanja.

Slazem se da treba preduzeti radnje i "humanizovati" plastiku, ali da li je to "veci kvalitet" koji vredi par ili vise hiljada evra?

A sa druge strane, kvalitet se ogleda i u zamisli i u konstrukciji. I u kombinovanju svega toga. Prakticno nivo ulozenog truda.

I u dobrim i masivnim sarkama i u (tragicno)losoj pumpi za vodu. Koja je besomucno hvaljena, ali je na kraju promenjena vrsta plastike(znaci nije bila ni vrhunska ni najkvalitetnija, LAGALO se prostacki), a preporucivano je(ispod zita, preko komercijalizovanih sajtova) da se pazari neki BEru..ili koji god sa metalnim impelerima, tj propelerima..

Po meni je jedini problem, sto se to sve PRECUTKIVALO, i naglas dernjalo kako je ono "bolje" a onda to bolje vidimo da nije, ali je TRAZENA veca cena..

I to je ono sto je, da kazem nekorektno. Lepo je sto je njima 20k€ dzeparac, ali je daleko da im vozilo za koje traze 32k€ i vredi toliko...kao vozilo, a kao potreba da prosto uzmu pare, naplate svojeskupe radne sate(valjda zato sto su uber alles)...to je ok..

Poz

[Ovu poruku je menjao vladd dana 10.11.2012. u 14:51 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje10.11.2012. u 14:52 - pre 138 meseci
Bas preteruju za cenu auta koji je po meni za tinejdzere.Taj auto sa petoro ljudi i stvarima izlazi kao sardina.
Mogao bi si i nazvati golf sardina.Passat je limuzina a oni par hiljada rsd stavljaju razliku od modela od 140 ks.



Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje10.11.2012. u 15:11 - pre 138 meseci
Citat:
vladd:Po meni je jedini problem, sto se to sve PRECUTKIVALO, i naglas dernjalo kako je ono "bolje" a onda to bolje vidimo da nije, ali je TRAZENA veca cena..


Pa sad kako ko? Ja to to gledam i vidim drugacije. Pumpa za vodu me uopste ne zanima jer znam da cu je menjati pre nego sto otkaze i to onda kada za to dodje vreme koje proizvodjac propisuje. 120.000 kilometara je sasvim pristojna kilometraza i ne vidim nikakav problem zasto je tad ne bih zamenio.

Inace, ako je nesto kvalitetnije ima pravo da bude i skuplje. Na primer, mene je iznenadilo ovo:




Na svim dosadasnjim autima plocice sam menjao na 50.000, a diskove na 100.000 km, ali kako ovdee stvari stoje, bice to interval za 2 do 3 puta duzi od uobicajenog.


I, ako mogu da primetim, cena nije od 2 do 3 puta veca
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
80.120.42.*



+583 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje10.11.2012. u 21:21 - pre 138 meseci
Citat:
Branko Santo:
@Nemanja
Geografski nemas srece :) MK7 2.0TDI 150k Highline je 21.500e odmah preko granice. Xenoni su jos 900e i imas sve i svasta :)


:(

Isplati se uvesti , i sa Austrijskom carinom, pardon ekoloskom taksom, bi bilo dosta jeftnije nego u Austriji. Za porez racunam da bi se u CZ dobio povrat, a to bi uz neke dodatke zaleglo za Austrijski porez ...

Smesno je sto je jeftnije uvesti auto u Srbiju nego drugu clanicu EU ...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje11.11.2012. u 00:45 - pre 138 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Citat:
vladd:Po meni je jedini problem, sto se to sve PRECUTKIVALO, i naglas dernjalo kako je ono "bolje" a onda to bolje vidimo da nije, ali je TRAZENA veca cena..


Pa sad kako ko? Ja to to gledam i vidim drugacije. Pumpa za vodu me uopste ne zanima jer znam da cu je menjati pre nego sto otkaze i to onda kada za to dodje vreme koje proizvodjac propisuje. 120.000 kilometara je sasvim pristojna kilometraza i ne vidim nikakav problem zasto je tad ne bih zamenio.

Inace, ako je nesto kvalitetnije ima pravo da bude i skuplje. Na primer, mene je iznenadilo ovo:




Na svim dosadasnjim autima plocice sam menjao na 50.000, a diskove na 100.000 km, ali kako ovdee stvari stoje, bice to interval za 2 do 3 puta duzi od uobicajenog.


I, ako mogu da primetim, cena nije od 2 do 3 puta veca ;)



Pa mora da te interesuje, ako je predigra za krivljenje glave zbog pregrevanja motora. U najboljem slucaju zamena dihtunga. A pumpa, prvobitna, sigurno nije izdrzavala "predvidjeni" vek. Menja se kada i kais..??...sto je nepoznato u auto industriji kod svih drugih proizvodjaca..

Pa kada je bila savrsena i pouzdana, zasto su je menjali? Istina, desetak godina su bili uporni u isporuci.. i promenili kvalitet plastike..to je bas bio tehnoloski napredak i razvoj, ili odustajanje od histericne ustede..da ponovim stoti put, sve se to desava na autu od 20k€... "savrsenom", sa velikim brojem obozavalaca...pumpa losija nego na Yugu..

Sto se paknova i diskova tice, to je ono za sta treba da te bas briga. Jeftine komponente, relativno lako se menjaju, prakticno potrosni materijal.

Istina, na Mitsubishiju sam menjao prednje diskove nakon 450kkm, a plocice zavisno od tvrdoce. Meke na 15-20kkm, a srednje na 30-40kkm. Sa najtvrdjima sam presao preko 50kkm, ali su naglo stanjili diskove.
Na bubi nakon 10kkm, moglo je jos(malo), ali posto je sredjivan trap, a prednji komplet sa zamenom 35€..neka se menjaju..
Prema tome, ne vidim da su te komponente kod vag-a zasluzile da budu hajlajtovane.

Imaju dobra ali i katastrofalna resenja, u istom vozilu, za debele pare... vec dve decenije jasu na propagandi, dotakli su dno, i polako se poboljsavaju u kvalitetu svih komponenti. Jos kada bi otkazali bosch-u saradnju, to bi zaista bio put prema savrsenom automobilu.
Izbacivanje, istina lagano, postepeno i nevoljno, 1.9TDI(zamena sa 1.6tdi) motora je svakako dobar korak, tesko je nuditi "novi" model sa nasminkanom starudijom od motora..

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje11.11.2012. u 08:45 - pre 138 meseci
Citat:
vladd: sto je nepoznato u auto industriji kod svih drugih proizvodjaca..

Poz


Nije nepoznato. Menja se kod mnogih proizvodjaca (mozda bas kod svih priozvodjaca na vozilima novijeg datuma proizvodnje). Pumpa je jeftina a sam zahvat nije slozen kada se vec stiglo do zamene kaisa. Ja ne vidim logican razlog da to ne bude tako.

Evo na primer kod novog VWa 16TDI je to negde na 300.000 km

Citat:
Jos kada bi otkazali bosch-u saradnju


To bi bilo ravno ovom nasem bojkotu kupovine u supermarketima. Otprilike isto tokiko i inteligentno.

Ako bi se Boschu otkazalo poverenje onda bi polovina automobila momentalno prestala da se proizvodi, a pola od one preostale polovine bi u narednom periodu takodje prestala sa radom.

Na trzistu bi ostali samo oni automobilski jadnici i osvedoceni kopiranti za koje u nerazvijenom svetu misle da su automobili, a sto od savremenog i modernog Automobila jedva da imaju "A".





P.S.


Citat:
Na bubi nakon 10kkm, moglo je jos(malo), ali posto je sredjivan trap, a prednji komplet sa zamenom 35€..neka se menjaju..
Prema tome, ne vidim da su te komponente kod vag-a zasluzile da budu hajlajtovane.


Ja ne znam o kakvim ti kvarovima pricas. Ovako, posmatrajuci sa strane i imajuci u vidu sve sto si na tom autu radio, stekao sam utisak da si ti kupio opasno skrsenog polovnjaka.
Kakav trap? To se radi na 200.000 km kod te sasije, a mozda ni tad. Kakvih 10.000 km za plocice? Koje su to originalne plocice koje idu 10K i onda su za zamenu? Na kom su to originalnom disku one uspele da se potrose za oavako malo predjenih kilometara.

Moram priznati, Bubu ne poznajem jer u nasim krajevima nije toliko zastupljena, ali generalo, i o onom malo sto sam video, nemam pozitivno misljenje o tom modelu. Uostalom kada su Ameri napravili nesto dobro od auta

Citat:
Izbacivanje, istina lagano, postepeno i nevoljno, 1.9TDI(zamena sa 1.6tdi) motora je svakako dobar korak, tesko je nuditi "novi" model sa nasminkanom starudijom od motora..


Ne znam sta se ovim htelo reci?





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 11.11.2012. u 11:16 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje11.11.2012. u 10:26 - pre 138 meseci
Evo ja sam ti stavio + pa je sada 2-2.Zar moderatori ne mogu da vide ko lajkuje?.
Elem,da li je doslo do greske u upisu podataka kada je na sllici diskova na 50k upisana istrosenost od 0,01mm.
Na prvoj je 14nov,posle merenja 10,20,a na drugoj 12 nov a istrosen 8,26.
Znaci da na prvoj konstataciji i trosenju istog inteziteta disk posle 100k bio debljine 6.4mm.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: "Realna" cena automobila koji se kupuje11.11.2012. u 10:34 - pre 138 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina: Elem,da li je doslo do greske u upisu podataka kada je na sllici diskova na 50k upisana istrosenost od 0,01mm.
Na prvoj je 14nov,posle merenja 10,20,a na drugoj 12 nov a istrosen 8,26.


Jedno su diskovi, a drugo su plocice.

Diskovi su od metala, a plocice od druge materije kompleksnog sadrzaja.

Plocice se trose, ali trose se i diskovi. Kompromis kod odabira plocica i diskova cini kvalitet kocenja. Obicno se na drugoj zameni plocica menjaju i diskovi, ali ne mora tako biti uvek.

U svojoj vozackoj karijeri nisam imao slucaj da se plocice i diskovi potrose samo ovoliko na ovakvoj kilometrazi. Obicno je 50.000 km za plocice i 100.000 km za diskove nekakav razuman vek trajanja u ovim "nasim" uslovima.

Prema pokazateljima sa prilozene fotografije, nema sumlje da ce to biti 3 puta vise od uobicajenog.

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: "Realna" cena automobila koji se kupuje

Strane: << < .. 37 38 39 40 41 42 43 44 45

[ Pregleda: 180090 | Odgovora: 880 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.