pannonius Subotica
Član broj: 288339 Poruke: 15 *.dynamic.isp.telekom.rs.
|
Dakle, problem je resen!
Bravica je zamenjena, majstoru je bila pri ruci nova-novcata bravica od PS663, jedino je osovinica uzeta sa stare. Bravica od PS663 odlicno pristaje, verovatno je proizvodjac zadrzao isto, provereno resenje za noviju 663-ku.
Drugo (interesantno), majstor je konstatovao da je tunel-guma odgovarajuca, ali je odmah primetio da je u nabor gume stakla na vratima (crna) ubacen komad kanapa za prostiranje vesa - po pobodu - kako bi napregla ovu gumu i pritisla je uz tunel gumu. Ovaj trik je mom majstoru bio poznat, odmah je uocio kanap u naboru gume. Nju je, pretpostavljam, ubacio majstor, koji je, negde 90-tih, dosao da resi problem procurivanju vrata masine. Kako nova tunel guma nije bila dostupna, a stara je bila istrosena, ali cela (nije bila probusena), on je ovim trikom resio problem. Kasnije, na pocetku 2000-tih, zamenili smo tunel gumu, ali tadasnji majstor nije primetio kanap, i niju je odstranio.
U pocetku, brava se drzala dobro, mada su vrata bila stalno napeta. Vremenom, brava je otkazala (ne cudim se), a ovaj mastor (mastor Tamas iz servisa Energija, Subotica) je u momentu "snimio" kanap. Nakon sto ju je izvadio, vrata su se odlicno zatvorila i brava je zadrzala. Mi smo se, ipak, odlucili da izmenimo i bravu, da ne bih uskoro opet platio izlazak (ta stavka je bila zaista paprena).
Ovaj post sam stavio da se zahvalim clanu Vasastajicu, jer je bio na pravom tragu. Takodje, obzirom da se radi o otkricu jednog majstorskog trika, mislim da je znacajno da se podeli sa svima na ovom forumu.
Na zalost, nisam snimio polozaj kanapa. Ako neko nije razumeo o cemu se radi, snimicu to i postaviti sliku.
I, jos nesto: Vasastajic je u pravu - 653-ka je odlicna, pere besprekorno i moze da se nosi sa svakom novijeg izdanja (moja majka ima noviju WA 583, ali je, nakon dve godine, takodje, otisla brava :) ).
Hvala!
|