Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 22138 | Odgovora: 67 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 07:15 - pre 106 meseci
Citat:
milosbeo: Mogu da zamislim voznju u golfu dizelu na preko 210kmh, ako uopste toliko moze da ide.


Ne moze!Provjereno!
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 10:00 - pre 106 meseci
Lose si proveravao

http://www.youtube.com/results....1.0...0.0...1ac.1.oQEDZ5pmkYY

Moj ide 220 po satu. 5% manje po GPSu. Jetta ide 10 km/h brze.

A ovaj ide preko 240 (ne po satu);

https://www.elitesecurity.org/t389310-0#2683921

2.0 tdi ako se uradi korektno, po satu ide 250. I to svaki.

Taj sto si ti probao je krs za 7000 eura koji samo gleda da pronadje zrtvu u novom vlasniku.

Stari G4 TDI od 101 KS nakon kvalitetnog remapa ide preko 220 (po satu). Svaki. Pa makar to bio i karavan

http://www.youtube.com/watch?v=IimC6R8ddfk

A sto se tice same voznje, nista spektakularno. Mnogo veci je problem, zbog prevelike guzve na autoputevima, takvu brzinu odrzati duze vreme.


Vrlo je nezgodno voziti 200 kada na svakih 50 do 100 metara oko sebe imate poneko vozilo, a vecina puteva su bas takva; bez obzira na raspolozive 4 trake u jednom pravcu.



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 16.09.2012. u 11:25 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+895 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 11:01 - pre 106 meseci
Jedan od stedljivijih automobila je novi Yaris 1.33, ako gledamo tu klasu.

Citat:

"Sa druge strane, ukoliko želite da potrošnju održavate u blizine deklarisane, rad menjačem je zagarantovan. Sistem za savetovanje stepena prenosa će vas već na 50kmč savetovati da koristite peti stepen prenosa... Kad smo kod potrošnje, ukoliko budete prihvatali savete računara, gradski prosek će sa lakoćom biti oko 5l.

Vožnja magistralom je još ekonomičnija, tako da uz tečnu vožnju možete u proseku trošiti 4l (pri 70-80kmč, bord kompjuter često prikazuje potrošnju od oko 3,5l/100km!), što će sa današnjim cenama goriva malo smanjiti troškove putovanja. Ogibljenje odlično upija sve vrste neravnina, a čak i kada naletite na neku rupu, vešanje će se postarati da do putnika stigne jako malo vibracija.

Na autoputu Yaris nudi prilično korektnu potrošnju, malu buku zahvaljujući odličnom Cd koeficijentu, koji je trenutno vodeći u segmentu (0,287). U kombinaciji sa poboljšanom aerodinamikom, ekonomičnim pneumaticima nešto užih dimenzija i dugačkim šestim stepenom prenosa vožnja brzinom od 130kmč je veoma ekonomična, pogotovu kada imamo u vidu da je u pitanju benzinski agregat. Mi smo pri 120-130kmč potrošnju držali oko 6l, a često je bila i manja od toga.

Nakon 490km pređenih tokom testa, bord kompjuter je zabeležio prosečnu potrošnju od 6,8l. Treba uzeti u obzir da je jako malo kilometara voženo autoputem i magistralom, kao i da je u okviru ove kilometraže ušlo i merenje performansi. Ovaj prosek govori da će skoro svi vozači sa lakoćom držati prosečnu potrošnju oko 6l, čak i kada je udeo gradske vožnje veći nego vožnja van grada."
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 11:05 - pre 106 meseci
Sledeci linkove, primetim REVOLUCIJU na ES-u

Citat:
Sto se tice TDI motora, jasno je da mogu mnogo podneti. Posebno su 1,9 motori zahvalni za ovakve prerade. Na zalost VW je spustio nivo izdrznjivosti kod ovih poslednjih iz game TDIa sa EDC16 sistemom gde je kod nekih turbina toliko losa da ne izdrzava ni originalni soft, a kamoli dodatno povecanje pritiska, pa jos toliko koliko si ti podigao. Jos u garantnom roku pucaju kao kokice i to bez voznje u top speedu.


Ka da za ovo cuju u VW-u..ccccc



Poz
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1671
*.adsl.alicedsl.de.



+767 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 11:26 - pre 106 meseci
Citat:
cozmo_im

Kad smo kod potrošnje, ukoliko budete prihvatali savete računara, gradski prosek će sa lakoćom biti oko 5l.
...

Nakon 490km pređenih tokom testa, bord kompjuter je zabeležio prosečnu potrošnju od 6,8l. Treba uzeti u obzir da je jako malo kilometara voženo autoputem i magistralom, kao i da je u okviru ove kilometraže ušlo i merenje performansi. Ovaj prosek govori da će skoro svi vozači sa lakoćom držati prosečnu potrošnju oko 6l, čak i kada je udeo gradske vožnje veći nego vožnja van grada."


Kako se to sa lakocom ostvaruje 5l ako su oni na kraju imali skoro 7? Razumem da su tu i tamo ga malo vezivali u cvor, ali 500 Km je velika kilometraza da bi to imalo znacajnijeg uticaja.


“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a
successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful
systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful
systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

milosbeo
Loading...

Član broj: 220015
Poruke: 438
*.beotel.net.

Sajt: www.umrezen.in.rs


+82 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 11:26 - pre 106 meseci
@Zarko

Nisam mislo na cipovana vozila, a i nije to poenta. Pored toga sto fabricki ne moze da razvije tu brzinu, voznja tog auta preko 160km/h predstavlja torturu, najvise zbog buke i osecaja nesigurnosti.

Nisu te limenke za te brzine.

P.S.

Sto se tice SM chiptuning-a, video sam njihova vozila u Osijeku na street race-u 2.9.2012, ima lik 2 kadeta bi-moto.
Tamo, na mene je najveci utisak ostavila Calibra 2.0 turbo sa preko 900+hp, vreme oko 10,2 sec na 400m. Brutalno.
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1671
*.adsl.alicedsl.de.



+767 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 11:59 - pre 106 meseci
Citat:
milosbeo: @Zarko

Nisam mislo na cipovana vozila, a i nije to poenta. Pored toga sto fabricki ne moze da razvije tu brzinu, voznja tog auta preko 160km/h predstavlja torturu, najvise zbog buke i osecaja nesigurnosti.

Nisu te limenke za te brzine.


U Nemackoj se ni jedan golf ne vozi ispod 150(po satu), cak ni "ozloglaseni" 1.4 armo benz. Licno sam se navozao auto stopom sa svim i svacim i ne retko je to bio taj 1.4 od 80-ak KS u kome mi ni malo nije bilo neprijatno da se vozim i po nekoliko stotina Km tim brzinama. TDI pa cak i onaj stari od 90 KS ide daleko preko 160 bez da putnici osete neke vece nelagodnosti sto se na primer za prosli ford fokus ne moze reci gde je i malo duza voznja na zadnjem sedistu pri 140 Km/h pravi pakao za usi.
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a
successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful
systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful
systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7820
*.dynamic.sbb.rs.



+1221 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 12:32 - pre 106 meseci
milosbeo, koji auti te klase nisu limenke?

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 17.09.2012. u 12:06 GMT+1]
 
Odgovor na temu

milosbeo
Loading...

Član broj: 220015
Poruke: 438
*.beotel.net.

Sajt: www.umrezen.in.rs


+82 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 12:44 - pre 106 meseci
AAAaaaa

U toj klasi, koju inace i sam vozim, svi autobili koje sam vozio su limenke! Dakle, svi.


Citat:
voznja tog auta preko 160km/h predstavlja torturu, najvise zbog buke i osecaja nesigurnosti.

Nisu te limenke za te brzine.


Šta je onda sporno u ovoj izjavi?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7820
*.dynamic.sbb.rs.



+1221 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 13:03 - pre 106 meseci
Sporno je što je tvoja izjava da su svi auti te klase limenke data vrlo sigurno a bez ikakvih dokaza i argumenata i uz ogromnu ironiju i podsmeh prema onima koji argumentovano pokazuju suprotno.

Siguran sam da nikada nisi ni ušao u auto C segmenta sa ~200 KS koji ide 250 na sat niti možeš da zamisliš kako vožnja u takvom autu izgleda, jer da jesi, ne bi tako pričao.







[Ovu poruku je menjao bakara dana 17.09.2012. u 10:40 GMT+1]
 
Odgovor na temu

milosbeo
Loading...

Član broj: 220015
Poruke: 438
*.beotel.net.

Sajt: www.umrezen.in.rs


+82 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 13:22 - pre 106 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic

Siguran sam da nikada nisi ni ušao u auto C segmenta sa ~200 KS koji ide 250 na sat niti možeš da zamisliš kako vožnja u takvom autu izgleda, jer da jesi, ne bi tako pričao.


Iskreno, nisam vozio, niti bih voleo da se vozim u tako malom i laganom autu 250kmh.

A voleo bih da cujem koji si ti to auto iz C segmena vozio 250km/h i da to dokumentujes, za razliku od mene.
Ako to dokumentujes, ja castim pice i klopu gde oces u BG/PA.


 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7820
*.dynamic.sbb.rs.



+1221 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 13:33 - pre 106 meseci
Vozio sam vrlo blizu 250 (ne u Srbiji) ali to je potpuno nebitno, i praktično je irelevantno kolikom brzinom smo ti, ja ili bilo ko drugi vozili.

Bitno je kako se odnosimo prema činjenicama, koliko ih poštujemo i koristimo u izražavanju i koliko poštujemo one koji ih poštuju.

Paušalne izjave bez ikakvih dokaza i argumenata, naročito uperene lično protiv nekoga, osim što nemaju nikakvu vrednost, vrlo su i ružne i ruše ugled ovog foruma koji je građen godinama.
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 17:55 - pre 106 meseci
Ha ha, pa ni sanjao nisam da ce jedna moja mala sala izazvati toliko polemike, a htio sam samo bar na tren da budem "autoritet" i glumim nekoga sa foruma ciji je to uobicajen odgovor: moze/ne moze, provereno!Kraj price!

Iskreno, nisam ni probao ni jednog Golfa na tu brzinu, ali ne vjerujem da fabricki golfovi od 105ks mogu ici toliko, pustite te cipovane, to nisu serijska vozila, ako je Meganu od 105ks max. brzina negdje oko 170 km/h ne znam odakle bi Golf izvukao jos tih 30km/h, 200 km/h je OGROMNA brzina da bi se takav auto normalno vozio tom brzinom, i zbog motora i zbog gabarita vozila, to je suludo.

Sto se trolovanja i spamovanja tice ove moje tvrdnje nisu nista manje kvalitetne od recimo diskusija mog kolege po struci gdje neke svoje stavove proglasava analizama, covjek sam to proglasi analizom i dokumentom i to je to, nema potrebe da se o tome vise diskutuje, razlika je samo sto se ja zezam, a imenjak je sebe ubijedio da je neki expert i da on pise neke analize.Presmijesno, sto bi rekao jedan moj komsija, isto forumas ha ha ha.Pozdrav za sve ukljucujuci i Milojkovica, valja nam ovaj forum jer se svi malo istresemo i ponesto naucimo.

[Ovu poruku je menjao supermario dana 18.09.2012. u 03:53 GMT+1]
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 951
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+52 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 19:05 - pre 106 meseci
Citat:
supermario:  ako je Meganu od 105ks max. brzina negdje oko 170 km/h ne znam odakle bi Golf izvukao jos tih 30km/h, 200 km/h je OGROMNA brzina da bi se takav auto normalno vozio tom brzinom, i zbog motora i zbog gabarita vozila, to je suludo.


@supermario

...ovo što si gore naveo je u domenu: "lupio pa ostao živ".... ako megan sa 105ks ima maksimalnu brzinu 170km/h... onda ili nema 105ks ili vuče prikolicu. ili ide uz planinu... da te podsetim ako si uopšte nekada znao da automobil srednje klase sa motorom od 75ks može da dostigne tih 170km/h na vodoravnom putu bez jedra... to šta je "OGROMNA" brzina za takav automobil je vrlo diskutabilno...

... ne bih dalje da komentarišem ... gubljenje je vremena...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 19:15 - pre 106 meseci
Citat:
milosbeo:
Citat:
@Sveznajući koji ljubomorno čuva svoja znanja i zamisli:

Možeš li za nas sa jeftinijim ulaznicama da objasniš šta znači to limenka, a naročito da preciziraš koji to auto (ili auti) te klase po tvom uvaženom mišljenju nisu limenke?

Hvala.


VW Bora - Limenka
BMW 530d - Krstarica



BMW 530d- limenka

Bentley- krstarica

------------------------------------------------------------------------------------------------

Citat:
vladd:
Sledeci linkove, primetim REVOLUCIJU na ES-u

Citat:
Sto se tice TDI motora, jasno je da mogu mnogo podneti. Posebno su 1,9 motori zahvalni za ovakve prerade. Na zalost VW je spustio nivo izdrznjivosti kod ovih poslednjih iz game TDIa sa EDC16 sistemom gde je kod nekih turbina toliko losa da ne izdrzava ni originalni soft, a kamoli dodatno povecanje pritiska, pa jos toliko koliko si ti podigao. Jos u garantnom roku pucaju kao kokice i to bez voznje u top speedu.


Ka da za ovo cuju u VW-u..ccccc



Poz


To su bile nekakve manje serije sa KKK turbinama. Desava se to.

Verovatno analogno onim malim serijama Lancera sa karburatorskim motorima koji poseduju viseslojne kedere na vratima kao sto to imaju najsavremeniji automobili danas, i jos zalepljene

To su male serije i nisu vredne pomena. Danas mi vec dolaze Golfovi petice sa kilometrazama vecim od pola milona kilometara sa turbinama iz prve ugradnje.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+895 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 19:26 - pre 106 meseci
Citat:
tdusko:
Kako se to sa lakocom ostvaruje 5l ako su oni na kraju imali skoro 7? Razumem da su tu i tamo ga malo vezivali u cvor, ali 500 Km je velika kilometraza da bi to imalo znacajnijeg uticaja.



S lakocom zato sto oni imaju dosta opseznu bateriju testova ubrzanja kocenja i medjuubrzanja, sto drasticno povecava potrosnju. Samim tim i ova prosecna potrosnja je smesna. U realnoj i normalnoj voznji to je oko 6 litara a sto je pohvalno za jedan benzinac. Inace, sada je drugacije podesen i odlicno ide u novoj karoseriji Yareta (80kg je laksi auto), zato tako i malo trosi. Ovo je test s nacionalneklase a tamo postoji i citav grafikon sa merenjima koga zanima.

U Stella opremi (napr. ima kozni volan i slicno), taj Yaris sada kosta 12.900 evra. Odlicna cena za takav auto.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 22:14 - pre 106 meseci
Voziti golfa ili slicnu limenku preko 200km/h je isto kao voziti yuga 150km/h.......dakle moze, ali uopste nije bezbedno.

Ne postoje za dzabe vece klase.
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 22:27 - pre 106 meseci
Citat:
goat:

...ovo što si gore naveo je u domenu: "lupio pa ostao živ".... ako megan sa 105ks ima maksimalnu brzinu 170km/h... onda ili nema 105ks ili vuče prikolicu. ili ide uz planinu... da te podsetim ako si uopšte nekada znao da automobil srednje klase sa motorom od 75ks može da dostigne tih 170km/h na vodoravnom putu bez jedra... to šta je "OGROMNA" brzina za takav automobil je vrlo diskutabilno...

... ne bih dalje da komentarišem ... gubljenje je vremena...


Dijelom si u pravu, dijelom nisi, ja sam pogresno napisao, max. brzina mu je tacno 185 km/h, to je fabricki podatak za motor 1.5 dCi i 78 kW ili 106 KS.

Dakle, jesam ja pogrijesio, ali ne toliko da bi to bilo "lupio i ostao ziv"!Ja vjerujem tehnickim podacima koje navede proizvodjac, a ovdje se, cesto, desava da neki samozvani experti dobiju podatke koje ni proizvodjac nema ili kad se radi o potrosnji ili kad se radi o performansama vozila.

Pa tako imamo da svemoguci VW trosi kod pojedinih clanova i ispod onoga sto proizvodjac vozila deklarise kao potrosnju, naravno, to sto proizvodjac objavi je najcesce u realnoj voznji nedostizno, ali se kod nasih VW fanova desava da je i taj podatak netacan.Tvrditi da se u Golfu 5 ili 4 realno i uobicajeno voziti sa 200 km/h ili vise i jos bezbjedno je van svake pameti kao sto je van svake pameti pricati i o realnosti diskusija na ovom, inace, odlicnom sajtu.

Javi se g-din Nebojsa Milanovic i iznosi nam pricu o termodinamickoj analizi, sta li bjese vec, kao da smo svi ovdje sisli sa uma i da smo nepismeni pa ne znamo sta se sve moze smatrati analizom, naravno, sem njegovih proizvoljnih zakljucaka i subjektivnih utisaka tu nema nikakve strucne analize, o formulama da i ne govorimo, onda se poziva na tu svoju "analizu" i to jos prilozi kao "dokaz" nekoj diskusiji.Pa covjece pobogu, vrijedjas nam inteligenciju prije svega, sta ti mislis da si?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 22:34 - pre 106 meseci
Nije problem voziti 200, mnogo je veci problem gde tako voziti jer su guzve na putevima velike. Ako se izuzmu par ponekad nekrcatih puteva u Nemackoj i po koji autoput u bivsim socijalistickim drzavama, tesko da se moze pronaci mesto gde se 200 moze drzati duze od 10 minuta bez usporavanja.

Inace, mnogi danasnji automobili u C segmentu, lako idu 200, cak i znatno preko toga.

Ja sam vozeci izmedju 160 i 200 redovno vozio krajnjom levom i retko dolevom trakom autoputa sa 4 trake u jednom pravcu. Nekada. pre samo dvadesetak godina, dok jos nije bilo guzve i dok jos u pojedinim drzavama nije postojalo ogranicenje brzine, vozeci istom ovom brzinom, kretao sam se srednjom trakom ili cak i krajnjom desnom. Danas ni mnogo snazniji i veci automobili ne idu brze.
Na putu od 3000 km, na prste ruke se mogu izbrojati oni koji su me pretekli, a 180 nije velika brzina ni za kvalitetne puteve kakvi su vecina na Zapadu, a jos manje za snazna vozila visih klasa. Imam utisam da se na ovim nasim autoputevima moze brze voziti. Pogotovo na hrvatskim.


@supermario,

ti lupetas na kvadrat. Ne znam koji je tome razlog ali ocigledno da postoji. Zasto nekom treba podatak od proizvodjaca da bi izmerio potrosnju, prosecnu brzinu ili maximalnun brzinu? Pa to danas moze svako malo dete da izmeri i izracuna. To bar nije tesko.
A Goat ti je dobro rekao da lupetas, jer samo malo da se razumes u automobile nikada ne bi napisao da ispravan danasnji automobil od 105 KS moze postici maximalno 170 km/h.
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?16.09.2012. u 22:40 - pre 106 meseci
Zarko, recimo da je auto put potpuno zatvoren i dug 1000 km, da smo sami na putu, tvrdis li da ce svaki G5 sa 105 ks moci ici preko 200 km/h bar tri sata tim putem?Ja mislim da nece niti jedan koji nije cipovan, mozda i grijesim, ali bi se velika vecina raspala nakon tri sata sa preko 200 km/h.

Ako auto nema dimenzije bar kao Audi 6 ili ovaj novi, veci, A4 on i nije za tolike brzine, tek se u tolikom autu osjecam koliko toliko siguran za toliku brzinu, ne trenutnu, nego rekoh bar tri sata.

Evo podatak za Golfa 6:


Volkswagen Golf 6 1,6 TDI

Zapremina 1598 ccm
Snaga 77 kW (105 KS) pri 4400 o/min
Obrtni moment 250 Nm pri 1500 o/min
Menjač 5 stepeni, manuelni
Dimenzije 4.199/1.779/1.480 mm
Međuosovinsko rastojanje 2575 mm
Prtljažnik 350/1305 l
Maksimalna brzina 189 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 11,3 s
Potrošnja 3,9/4,5/5,7
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 22138 | Odgovora: 67 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.