Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 33961 | Odgovora: 67 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zlatni_bg
Nikola S
Beograd

Član broj: 65708
Poruke: 4420
*.dynamic.sbb.rs.



+498 Profil

icon Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?13.09.2012. u 17:09 - pre 141 meseci
Pozdrav,

Posmatram u zadnje vreme novi Polo, koji me zadivljuje i izgledom i performansama. Na internetu nisam uspeo da nadjem cenovnik novih modela, sem jednog koji je na akciji sa 1.2 benzinskim motorom, 10.000 evra:

Citat:
Polo Trendline, benzin, 1.2 od 60 KS, oprema:
"Climatic" manuelni klima-uređaj
4 vrata sa elektropodizačima stakala, napred i nazad
Svetla za maglu, napred
Čelični rezervni točak sa pneumatikom punih dimenzija
Kućišta retrovizora i kvake na vratima u boji vozila
Centralno zaključavanje / otključavanje sa daljinskom komandom
Elektropokretni retrovizori sa grejanjem
"RCD 210" Radio CD sa MP3 sa 4 zvučnika, napred
Uz Porsche Mobility: 9.990 sa PDV-om





Slike sam uzeo sa Polovnih automobila, da bih stavio slike konkretno tog modela, 1.2 benzin 60ks, sa istom opremom koja se dobija za 10.000.

Izgled sasvim lep, cena sasvim pristojna, jedino sto mi se cini da je slab motor, koliko sam cuo, novi model je i dosta tezi od prethodnika. Za gradsku voznju sasvim fin automobil.

E ono na sta sam bacio oko je 1.2 TDI model, sa 75KS. Cenu ne uspevam da pronadjem na internetu, verovatno ima po salonima. Pretpostavljam da je 2-3 hiljade evra skuplji od 1.2 benzinca, na polovnim automobilima se 2 godine star prodaje za ~9000 EUR. U Bosni je radjen kompletan test od par epizoda na ovom modelu.



Stavio sam link do prve epizode. Na poslednjoj epizodi rade test potrosnje, cime sam zadivljen. Pun rezervoar, ukupno su uspeli da predju 1822 Km, voznja na otvorenom putu 80Km/h, auto put 110Km/h, radi bolje ekonomicnosti. Rezultat, 3.18 litara na 100 km. VW kaze da u gradskim uslovima trosi oko 4-5 litra dizela. U emisiji se takodje spominju cene servisa u BiH, koje mi takodje deluju razumne.

Da li je neko vozio nekog od ovih modela, pretezno me zanima ovaj 1.2 TDI. Mnogi kazu da je automobil precenjen, meni licno se izgled automobila mnogo dopada, razmisljam o skoroj kupovini automobila te klase/cene. U obzir su dolazili i Clio, i30, mnogi drugi, ali jednostavno Polo deluje mnogo bolje. Vecinu vremena provodim u voznji po gradu, maksimalno 2-3 puta mesecno izadjem na auto put na duzu relaciju, pa mi zadovoljava potrebe.

Koje je vase misljenje o Polu?
THE ONLY EASY DAY WAS YESTERDAY
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?13.09.2012. u 17:49 - pre 141 meseci
i30 nije iz te klase, iz te klase je i20.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?13.09.2012. u 17:51 - pre 141 meseci
Uz tako obilnu opremu, potrudi se da nadjes ipak 1.2 TDI, i zbog potrosnje i zbog obrtnog momenta.
Ako vec treba da vozis tri cilindra.

Polo je upadljivo manji od I30, tako da ne bih komentarisao zapazanje, inace, lagan i cvrst auto, ako se ne vozi previse i prenaporno, moze da traje jako dugo.


Poz

 
Odgovor na temu

Zlatni_bg
Nikola S
Beograd

Član broj: 65708
Poruke: 4420
*.dynamic.sbb.rs.



+498 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?13.09.2012. u 18:39 - pre 141 meseci
Znam da nije klase, ali jeste cene, zato sam i stavio klase/cene :)

Manji jeste, i koga god da znam da je uzeo i30, nije se zalio, ali sta znam, vuce me ovaj Polo, lepsi mi je mnogo od i30, sad, jeste manji, ali ne vidim ogroman problem u tome jer mi je pretezno potreban za gradsku voznju.
THE ONLY EASY DAY WAS YESTERDAY
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?13.09.2012. u 19:52 - pre 141 meseci
Jeste lep,jeste VW,ali oko 14000€ za 1.2 TDI 75KS je mnogooooo.

http://www.volkswagen.rs/files/rs/download/datei/polo_01_2012.pdf
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?13.09.2012. u 20:12 - pre 141 meseci
Citat:
Zlatni_bg:
Znam da nije klase, ali jeste cene, zato sam i stavio klase/cene :)

Manji jeste, i koga god da znam da je uzeo i30, nije se zalio, ali sta znam, vuce me ovaj Polo, lepsi mi je mnogo od i30, sad, jeste manji, ali ne vidim ogroman problem u tome jer mi je pretezno potreban za gradsku voznju.


Tebe u stvari ovo najvise zanima:

http://www.youtube.com/watch?v...feature=player_embedded#t=553s
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.upc-f.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?13.09.2012. u 22:35 - pre 141 meseci
Evo ovako, kao neko ko vozi 1.2 TDI iz VW grupacije (Seat Ibiza ST), mogu sledece da ti kazem:

Deklarisana potrosanja od oko 3 litre je pomalo lazirana jer je izvedena u idealnim uslovima testiranja (u zgradi, bez vetra, bez trenja i slicno).
Realno, taj motor trosi oko 5 litara. Da, mozes da ga nateras i na 3 litre, ali moras imati mnooogooo strpljenja. Voziti se satima 100 km/h je poprilicno zamorna rabota.
Citao sam i o dvoje ljudi koji su cini mi se iz Pasata 2.0D izvukli neverovatnih 4.000 kilometara sa jednim rezervoarom. Ali to nije svakodnevna i realna situacija.

Anyway 1.2 TDI sa tri cilindra je sasvim ok za svakodnevnu upotrebu. Normalnom voznjom ce ti trositi oko 5 litara na otvorenom i oko 6 u gradu (pogotovo ako je klima ukljucena).
Zbog malog gabarita (1200 kubika) i male snage na potrosnju veoma uticu spoljni faktori. Uz manji ceoni vetar potrosnja moze da skoci cak i za 2 litre! Motor jednostavno nema 'rezervu' snage da se nosi sa dodatnim opterecenjem.

Mehanika je zaista odlicna, menjac, motor - celokupan sklop. Motor ima dovoljno snage za bezbedna preticanja ali ipak moras voditi racuna da imas cilindar manje i samo 75 konja. Sa druge strane, zbog jednostavnosti motora verujem da je veoma izdrzljiv. Ako ga redovno odrzavas i ne silis previse mislim da moze da ti pruzi dosta godina zadovoljstva.

Ceo postroj je podosta 'cvrst' (tipicno za VW / Nemce). Daje ti sigurnost u voznji, na pravcu i u krivinama. Volan je vrlo direktan i precizan.
Svaki 1.2 TDI ima i takozvani start / stop sistem koji je manje vise beskoristan u gradskoj voznji (sem na semaforima za koje znas da duze drze crveno). Mozes nesto neznatno da ustedis na tome. Preko kocnica regenerise energiju koju koristi za sledece ubrzavanje i to se oseca na papucici kocnice. Jednostavno, drugacije reaguje - ali se brzo naviknes.

Eto, to su ovako neki prvi utisci. Ako te jos nesto zanima, ti pitaj.

PS. Ja sam maximalno izvukao oko 1450 kilometara iz jednog rezervoara (55 litara!) - ali je to bila izuzetno penzionerska voznja u skoro idealnim letnjim uslovima. U proseku doguram do oko 1.000 kilometara normalne voznje.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?13.09.2012. u 23:40 - pre 141 meseci
@Zlatni_bg

Da li si razmisljao o Punto Classic-u 1.3MJ za 8-8500€ ?
 
Odgovor na temu

Zlatni_bg
Nikola S
Beograd

Član broj: 65708
Poruke: 4420
178.148.0.*



+498 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 00:59 - pre 141 meseci
Hvala vam puno svima na odgovorima.

Sasa, svaka cast, uspeo si da nadjes cenovnik na njihovom sajtu koji ja nisam nikako mogao da pronadjem :) Nadao sam se da je cena do nekih 13.000, na tolike pare 1000 evra ne izgleda mnogo, ali za 14.000 stvarno svasta moze da se uzme...

Zarko, gledao sam celu emisiju, auto me je privukao sto izgledom, sto tom potrosnjom... ali sada kad sabiram malo utiske svega ovoga, velika cena tog TDI motora koji nije nesto preterano jak, sa dobrom stranom jedino potrosnje (ali ako i ona ispada nekih 5-6l, sto recimo i neki td sa 120 ks manje vise izvlaci). U sustini, sad tek vidim koliko mi je naziv teme na mestu, da li je isplativ ili ne. Izgleda nije, s obzirom na svoju cenu, realnu potrosnju, i snagu.

mozdasamjaamozdainisam, koje je godiste tvoja Ibiza? Tvoj post mi je dao dosta informacija... Jeste da retko kad moram da vozim duze, ali kada to mora da se desi, znam kako izgleda, pogotovu nezno vozeci starijeg jakog 1.9 benzinca radi ustede goriva... Toliko puta mi se desavalo da zelim da ga zgazim, ali znao sam po koju cenu :) Dobra stvar je sto mi to ne treba toliko cesto. A to za Passata mi stvarno deluje mnogo cudno, ne verujem da staje preko 70l u rezervoar, ispada da trosi 2 litra :) A sto se tice Ibize, ni tih 1000km sa rezervoarom ne deluje lose, mada... ne bi trebalo da bude nesto preterano fascinantno s obzirom da je cena toga manjak snage.

Ono sto mi se najvise svidelo kod njega je ta potrosnja... Ali kako vidim, ni cena nije nesto zanimljiva, a ni ta potrosnja, stilo sa 120ks moze da postigne pribliznu potrosnju, a mnogo je "upotrebljiviji" sa toliko vise snage.

Start/stop sistem, jel to automatsko gasenje vozila kada stanem? Jel se odmah pri stiskanju gasa pali, koliko vremena mu treba za to? Jel zimi ima problema?

Diskusija me sve vise odvraca od Pola nazalost, lepota je sve sto mu ostaje :) U tih 14.000 evra moze uci jos dosta mnogo boljih, vecih automobila... bacih slucajno pogled i na Chevrolet Cruze, osnovni model 1.6 benzinac sa nekih 130ks, a razlika u velicini ogromna, sto se opreme tice, identicna je skoro kao kod Pola, cena 12.000. Takodje mozda Octavia, koja ima VW-ove motore. Navodim ih samo zbog poredjenja cene. Sto je rekao Sasa, mnogo je 14.000 za 1.2 TDI.

Nisam nesto preterano gledao novog Punta, iskreno ne svidja mi se ni po cemu, vozio sam ga dosta puta, doduse benzinca od 60ks. Pre svega, stari mk1 mi se mnogo vise svidja, farovi su mi mnogo lepsi, celokupan dizajn, onda generalno mi voznja nekako ne prija, sto zaista mora biti cudno posle voznje u 205ici. Da ne spominjem samo to da je nenormalno trom bio :) Ranije sam mislio da je najjeftiniji punto dizel bio nekih 13.000, nisam znao da je cena 8000-9000 evra. Zaista lepa ponuda, ali sta da radim kad me srce ne vuce :) Sad bas gledam katalog Punta, fascinantno mi je to sto osnovni model, koji kosta 6800 evra, nema servo upravljac?!?!

EDIT: Nisam razumeo ovo za regeneraciju snage na kocnicama, jel mozes da mi pojasnis kako to izgleda u praksi?

[Ovu poruku je menjao Zlatni_bg dana 14.09.2012. u 02:17 GMT+1]
THE ONLY EASY DAY WAS YESTERDAY
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9506
89.216.32.*



+10254 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 07:56 - pre 141 meseci
Citat:
mozdasamjaamozdainisam: Preko kocnica regenerise energiju koju koristi za sledece ubrzavanje i to se oseca na papucici kocnice.
Kako ovo radi ?!?! WTF ?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

peromalosutra
Ivan Rajkovic
Software engineer
Luxoft
Berlin

Član broj: 54774
Poruke: 871
*.stat.customer.blic.net.



+148 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 08:14 - pre 141 meseci
Upravo i ja googlam jer mi nikako ne ide u glavu :)

Prema wikiju, moguce je da se prilikom kocenja alternator koristi kao generator, tj. da puni akumulator (koliko rijeci na or u jednoj recenici :D). Kasnije, kad se ubrzava, alternator se takodje vrti i dodaje snagu motoru, naravno troseci energiju iz akumulatora. Ovaj sistem nazivaju mikro hibrid. Naravno, nije klasican alternator u pitanju, vec neka izdrzljivija verzija.

Sad, to je cisto teorijski, da li to taj Polo ima ili ne nisam provjeravao.

http://en.wikipedia.org/wiki/Start-stop_system
http://en.wikipedia.org/wiki/Mild_hybrid

 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 09:11 - pre 141 meseci
Ne znam kako je kod tog 1.2 TDia ali sam imao prilike da bolje upoznam verziju 1.6 TDI sa 90 KS za koga se slobodno moze reci da je potrosnja u prosecnim uslovima retko kada preko 4 L na 100 predjenih kilometara, a neretko oko 3 ako se pazljivo vozi na nekakvim relativno duzim relacijama, mozda malo penzionerski, do nekih 110 kmh.

Ovaj Polo od 90 KS sa svom dodatnom opremom je placen ispod 13K eura, a po satu, ako to nesto znaci, ide preko 190. Iesprobano!

Otprilike je to kao ovaj sa oglasa

http://suchen.mobile.de/auto-i...01&negativeFeatures=EXPORT





Inace, Polo je relativno skup automobil. Golf 6 TDI od 105 ks se jos uvek moze kupiti za 16K sa istom ili boljom opremom od ovog Pola. Mislim da je rec o nekakvom Flesh paketu i koji, zanimljivo, ne trosi mnogo vise. Licno sam se uverio u potrosnju ovakvog G6, od 3,1 L (od cepa do cepa na istoj pumpi za tocenje) na relaciji NS-Bec i nazad sa potrosenih nesto vise od pola rezervoara.


[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 14.09.2012. u 11:08 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 09:57 - pre 141 meseci
Osim sto je motor sam po sebi stedljiv, Polo je i lagan auto, pa se uz laganu i specificnu voznju, bez trosenja energije(voznja uskladjena sa okolinom bez nepotrebnih ubrzavanja i suvisnih kocenja uzrokovanih pogresnim procenama), mogu ostvariti znacajno male potrosnje.

Mada, razlike oko litre goriva na 100km, na tako malim potrosnjama(iako su relativno procentualno velike) ne napadaju znacajno budzet.., koliko razlika izmedju potrosnje 4l i 6l, ili sposobnost nekog motora da ima raspon potrosnje od 5-9l..zavisno od raspolozive snage..koja se kad tad mora "probati"

Poz

P.S.
Nece taj Polo obavezno trositi 3,1 ili 3,4L na 100km, ako je opterecen, ako se ostrije ili nervozno vozi, u vecim obrtajima, ako se cesto stoji, ili stani-kreni situacije..ove male potrosnje su jednostavno donji moguci limiti...
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.static.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 10:51 - pre 141 meseci
@Zlatni_bg;
Pazi, da budem iskren ja sam ovog Seat-a uzeo, jer ima veoma niske (stetne) izduvne gasove (89 grama Co2) cime u Holandiji spada u kategoriju oslobodjenu poreza, tako da me na mesecnom nivou kosta samo osiguranje vozila (+ dizel koji potrosim). Recimo ista Ibiza sa 1.9 TDI motorom placa porez od oko 1.200 evra godisnje. Isao sam vise razumom tako da radije stedim taj novac. Sa druge strane, u retko kojem automobilu se ikada koristi 100% ucinak snage motora inace bi svi kretali sa semafora uz skripu guma.

Ibiza je iz marta 2011. Sto se tice regeneracije iz kocionog sistema, u vozilu (motoru) je ugradjen kao mali KERS (iz F1); prakticno, prilikom kocenja sacuva deo energije (elektricne) u tom sistemu i prilikom sledeceg ubrzanja iskoristi tu energiju i na taj nacin koliko toliko pristedi gorivo. Neka bude i minimalno - 0,01 litar - ali ako za 10 godina exploatacija kocis stotine hiljada puta... ;-)
Vise informacija recimo:
http://www.volkswagen.com.sg/e...brake-energy-regeneration.html
ili
http://en.volkswagen.com/en/in...cal-glossary/rekuperation.html
Sto se 'osecaja' tice, jednostavno osecas da iako pritiskas papucicu gasa, da kocenje nije 100% kako bi ocekivao. Ali opet kazem, nakon 2 kilometra i 3 x kocenje - naviknes se.

Sto se tice Start / Stop sistema (identican je u VW Polo / Ibiza / Skoda Fabia) funkcionise po sledecem principu:
- motor mora biti na radnoj temperaturi;
- veliki potrosaci ne smeju biti ukljuceni (tipa klima + da duva maximalno + duga svetla + grejanje sedista + grejac zadnjeg stakla); ovo se prati i sa stanjem akumulatora, da li moze da podrzi potrosace sa ugasenim motorom;
- polozaj volana ne sme biti u krajnjem levo ili krajnjem desnom polozaju (zbog elektro-serva);
- vozac mora biti vezan (pojas);
- sva vrata moraju biti zatvorena.

Ukoliko je sve ovo ispunjeno nakon zaustavljanja vozila, izbacis menjac u neutralno i pustis kvacilo. Automatski se motor gasi.
E, sada - paljenje motora moze na 3 nacina da se desi:

1) pritiskom papucice kvacila; bukvalno mi se do sada niti jednom nije desilo da sam 'brzi' od paljenja motora; dok stisnem kvacilo i ubacim menjac u brzinu motor je 100% spreman za pokret, to su gotovo milisekunde;
2) pritiskom papucice kocnice nekoliko puta (da se stvrdne kocnica), kada hidraulici treba motor da podrzi 'kocenje' (iako stojis);
3) u slucaju da kapacitet akumulatora padne ispod zadate vrednosti (ako je recimo vozilo ugaseno duze od par minuta a imas par potrosaca koji zahtevaju struju).

Inace, u slucaju da se start / stop aktivira vozilo automatski gasi recimo klima uredjaj (ventilator duva, ali se klima uredjaj ugasi) kao i recimo grejaci sedista se takodje ugase.
E, sada - ja ponekad i 'zloupotrebim' sistem. Recimo, cekam ispred garaze za slobodno mesto, sto moze da potraje 5-10 minuta. Aktiviram start / stop izbacivanjem menjaca u neutralni polozaj i pustanjem kvacila. A onda - bez kvacila ubacim menjac u prvu brzinu. Na ovaj nacin motor ostaje ugasen i start / stop sistem nece da upali motor opet. Kada hocu da upalim motor opet, samo izbacim menjac opet u neutralni polozaj i pritisnem kvacilo i motor se upali. Jos jedna prednost start / stop sistema je, da u slucaju da prenaglo pustis kvacilo i ugasi ti se motor, samo pritisnes kvacilo i motor se opet upali :) Btw, postoji i dugme za de-aktivaciju celokupnog start / stop sistema koji recimo koristim kada se vozim mic po mic (u guzvi) na auto putu. Onda nema potrebe da se na 10 sekundi pali / gasi motor.

Sto se tice potrosnje, evo sad sam nesto po gradu vozio oko 20 kilometara ukupno, normalnom voznjom (cak i malo zustrijom od normalne), kisa sipi oko 15 stepeni napolju - potrosnja ravno 5 litara. Mogao sam da 'iscedim' i < 5 litara da sam stedeo po gasu, ali sam bio u zurbi.

Za kraj - da nije bilo poreske olaksice na 1.2 TDI motor (zbog 89 grama CO2) licno bi uzeo 1.9 TDI. Potrosnja im je gotovo identicna a ipak imas koliko toliko rezervu snage motora iz 1.9 motora. Ali nije da se sa 1.2 ne mozes snaci u saobracaju ;-) Cak sam jednom prilikom bio sa 4 odrasle osobe u kolima + krcat gepek, auto put 100 km/h i potrosnja je bila 3,8 litara :)

Sad cu da okacim i jedan video klip sa snimljenom potrosnjom pa cu da editujem post.

Ako te sta jos zanima, pitaj.

PS. ja sam uzeo Ibizu u skoro full opremi (kozna sedista, grejanje sedista, automatska svetla + brisaci, grejanje retrovizora, elektricni retrovizori, automatsko zatamnjivanje unutrasnje retrovizora, ABS / EPS, kontrola zaduha u gumama, Hill Hold, manuelna klima, maglenke (koje se pale levo / desno prilikom skretanja za dodatno osvetljenje puta) itd...). Takav je u NL kostao 19.750.
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.static.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 11:06 - pre 141 meseci
Ipak u novom odgovoru, tri snimka; sva tri su napravljena za vreme mog 'testiranja' da sto vise predjem sa jednim rezervoarom :)
Uglavnom, sve je na 100 km/h + tempomat.

http://www.youtube.com/watch?v=1jiK-lO35lg&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=KD4LtWtWBEw&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=qaouN8TD-EQ&feature=youtu.be
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 11:46 - pre 141 meseci
Citat:
mozdasamjaamozdainisam: Za kraj - da nije bilo poreske olaksice na 1.2 TDI motor (zbog 89 grama CO2) licno bi uzeo 1.9 TDI. Potrosnja im je gotovo identicna a ipak imas koliko toliko rezervu snage motora iz 1.9 motora. Ali nije da se sa 1.2 ne mozes snaci u saobracaju ;-) Cak sam jednom prilikom bio sa 4 odrasle osobe u kolima + krcat gepek, auto put 100 km/h i potrosnja je bila 3,8 litara :)


Sve si lepo objasnio i skoro da bi vredelo otvoriti jednu novu temu vezanu za koriscenje pojedinih opcija u automobilima, ali zar je u Holandiji u 2011-oj godini mogla da se kupi nova Ibiza sa 1.9 TDI motorom? U Seat se od 2010. ugradjuju CR motori a 1,9 litarski u CR verziji ne postoji.
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.static.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 11:52 - pre 141 meseci
Zarko, u pravu si skroz - moja greska. Ibiza je sa 1.6 TDI-em isporucivana (i jos uvek); 105 konja i 250Nm izmedju 1500 i 2500 obrtaja.
 
Odgovor na temu

Zlatni_bg
Nikola S
Beograd

Član broj: 65708
Poruke: 4420
*.dynamic.sbb.rs.



+498 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 15:46 - pre 141 meseci
He, he, ti si radio test kao ovi iz klipa sa pocetka posta :) A reci mi, jel si ga nekad vozio malo energicnije, sa jacim ubrzavanjima, do jacih brzina, neki malcice duzi period, koji bi mogao da kaze nesto o potrosnji? Zanima me koliko bi skocila ako bih zeleo maksimum iz njega da izvucem?

Zanimljiv je taj regenerator snage, koliko god da stedi, stedi. A sto se start/stop-a tice, uvek sam bio malo skeptican :) Jedan od onih koji misle da se vise energije potrosi paleci automobil :)

Istina, razlika izmedju 4 i 6 litara nije velika, male su to potrosnje i dalje, ali samim tim tu potrosnju mogu postici i jaci motori od ovoga. Sto je Zarko rekao, G6 i dalje kosta 16.000 sa lepom opremom, a motor je primetno jaci. Ostaje nam da vidimo cene G7 kada se pojavi kod nas :) Ali u tu cenu spadaju i mnogi drugi automobili, nazalost, tako da sa pocetne cene Pola od 10.000 evra, skacemo na 14.000 - 16.000, i stvarno, za te pare se moze uzeti dosta novih automobila. Letos sam isao sa burazerom nesto do Republike Srpske, Stilo sa 120ks je izvlacio 5 litara sa nama dvojicom i punim gepekom, i jos stvari na zadnjem sedistu, po magistralnim putevima, sa nekim preticanjima i malo ostrijom voznjom, upaljenom klimom.

Vladd, istina je, ali tu potrosnju u vecim rasponima imaju obicno benzinci, iz mog iskustva moze se promeniti i za 10l, s obzirom da sam nekad u gradu bas zustrijom voznjom trosio po 15-17l. Situacija postaje takva da na starijem automobilu jednostavno ne zelim toliko para da dajem za gorivo, iako me u svakoj situaciji dobro sluzi, ali jednostavno vise nije vredno toga. Bukvalno moze da trosi koliko hoce. Zasitio sam se koliko toliko te "sirove snage" :) Bilo je i ideja oko ugradnje plina, ali nisam zeleo to da radim :) Za pare koje trenutno dajem za benzin, mogu da kupim solidan noviji automobil, i da mi ostaje kusur da ga vozim. Polo mi je delovao kao lepo resenje, sada kada malo pogledam sve strane price, ne deluje mi kao nesto posebno za taj novac.

Sada malecni offtopic:
Kada smo poceli da podizemo cenu, bacih pogled na Chevrolet Cruze. Delovao mi je kao poprilicno jeftin automobil za svoj izgled, 12.000 osnovni model. Ranije sam se uvek odvracao od domacih Chevroleta, znajuci da su bivsi Daewoo, ali mozda su i oni napredovali? Da li mozda znate kakve su cene delova, da li ih je lako naci kod nas? Ovo sto se nudi za 13.500 kod Cruze-a, je mnogo vise nego kod Pola, o velicini automobila i da ne pricam, jedino sto je benzinski motor u pitanju i dalje u Cruze-u. Trenutno je u toku akcija, 2.0 Cruze Diesel za 14700 evra, sto je 700 evra vise nego Polo, Cruze pored skoro 90ks jaceg motora ima i mnogo jacu opremu. Gradska potrosnja 7l, sto je razumno s obzirom na velicinu automobila, na otvorenom navodno 4.2/4.6. Cak i da je 6 litara, nije mnogo za takav motor. Jedino sto ce Polo godinama mnogo sporije gubiti na ceni od Cruzea. Mene i dalje brine nabavka delova za ove nase Chevrolete.


Citat:
Cruze 2.0 Diesel, 163KS 14 690 EUR

Klima uređaj
6 vazdušnih jastuka
ABS, ESP
El.podizači svih stakala
El. retrovizori sa grejanjem
Centralna brava
Farovi za maglu
16" alu felne
Zadnji parking senzori
Tempomat
Kožni upravljač sa audio kontrolama
6 brzina
Radio CD MP3
5 godina garancije

THE ONLY EASY DAY WAS YESTERDAY
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 15:52 - pre 141 meseci
Cruze benzinac ipak previse trosi. Sa druge strane ovaj dizel se odlicno pokazao u njemu.

Kvalitativno je losiji od VW naravno, ali nije da je nepouzdan, korektan porodicni auto.
 
Odgovor na temu

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.static.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?14.09.2012. u 16:10 - pre 141 meseci
Citat:
Zlatni_bg: He, he, ti si radio test kao ovi iz klipa sa pocetka posta :) A reci mi, jel si ga nekad vozio malo energicnije, sa jacim ubrzavanjima, do jacih brzina, neki malcice duzi period, koji bi mogao da kaze nesto o potrosnji? Zanima me koliko bi skocila ako bih zeleo maksimum iz njega da izvucem?

Zanimljiv je taj regenerator snage, koliko god da stedi, stedi. A sto se start/stop-a tice, uvek sam bio malo skeptican :) Jedan od onih koji misle da se vise energije potrosi paleci automobil :)


Evo pre 2 dana sam isao do Dizeldorfa, nekih 110 kilometara do tamo, drzao ga skoro ceo put na 130 km/h, 2 osobe + 2 kofera. Potrosnja je bila 5,3 litre.
U povratku, sam u kolima i _bukvalno_ gas do daske jedno 25 minuta (auto je vozen malo u 10 dana i to samo po gradu, pa da ga 'produvam'). Ostvario sam max brzinu od 169 km/h (GPS, 174 na kilometar satu). Potrosnja nakon ovakve voznje je bila 6,7 litara. Sa time, sto pod gas do daske mislim na bukvalno da sam prisnuo papucicu do poda (fizicki nije moglo dalje), a onda vratio vrlo malkice nazad, toliko da drzi brzinu. Dakle, maximum sam u kolima potrosnja 6,7. Da je auto bio pun (4 odrasle osobe + krcat gepek (karavan)) - verovatno bi potrosnja bila oko 7,5. Da je bilo i ocajno vreme bi isla preko 8, ali to su vec extremni slucajevi :)

Drugi primer od juce. Relacija od 89 kilometara. Auto fino 'produvan' kroz nemacku pa lepo vuce. Drzao sam, gde god je moglo brzinu od 140 do 150 km/h. Recimo nekih 40% puta. Ostatak je bio izmedju 100 i 140 i vrlo mali deo po gradu. Ni ja nisam verovao, ali putni racunar je pokazivao prosecnu potrosnju od 4,7 litara :) Ako ga duze vreme 'penzionerski' vozim, osetim da pocne slabije da vuce i da povecava potrosnju, tako da ga jednom mesecno produvam kroz Nemacku.

Sto se start / stop sistema tice receno mi je u garazi da su svi delovi koji su ukljuceni u start motora podeseni da mogu 5 x duze da traju od 'obicnih' motora (bez start / stop sistema). Sto se tice energije neophodne za pokretanje motora, jedno je ako je motor hladan - a drugo ako je vec na radnoj temperaturi, ulje zagrejano i slicno. U uputsvu od vozila pise, da su izracunali da se zapravo tek stedi ako je vozilo ugaseno duze od 30 sekundi. E, sada desava mi se da pridjem crvenom na semaforu, stanem - motor se ugasi, a nakon 3 sekunde se upali zeleno. Tu nema ustede, to se slazem (tu je samo veci gubitak). Srecom, pa u Holandiji su u semafore ugradili senzore, tako da znam napamet koji semafor kada i kako se pali, pa ako procenim da cu stajati duze od 30 sekundi ugasim ga. Ako ne, ili drzim kvacilo (da se ne ugasi) ili pritisnem dugme da de-aktiviram start / stop.

Apropo Polo-a; misljenja sam da je precenjen. Takodje sam ga gledao kada sam birao nov auto. U opciji su bili Polo, Fabia, Ibiza, C3 (e-HDI). Ono sto sam primetio jeste kao sto sam i rekao da je Polo nesto kvalitetnije odradjen, ali smatram da mu to ne opravdava toliko jacu cenu. Fabia mi se izgledom nije dopala. Citroen C3 mi je super izgledao ali ne znam... Francuz, nisam imao dobra iskustva sa njima :(

Sto se tice cenovnog ranga do 16.000 evra, tu vec imas poprilican izbor. Medjutim sta tebi zapravo treba? :) Ja sam recimo zeleo karavan jer mi se desi da mi zafali mesta. Uslov mi je bio i finansijske prirode jer ne zelim da placam stotine / hiljade evra godisnje porez. Sa druge strane Seat je ispod haube VW, dakle proverena tehnologija.
Chevrolet bi ja licno zaobisao. 'pak je to Amerikanac, a ja sam misljenja - sta oni znaju o automobilima :( Takodje, sedeo sam u jednom, vrlo jeftina plastika, slaba zavrsna obrada itd. Licno ne bi uzeo nikada.

Ali opet - za sta nameravas koristiti vozilo? Imas li decu? Putujes li cesto? Ili je 96% grad sa vrlo retkim izletima i van grada i slicno?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Volkswagen Polo - 1.2 TDI, i benzinac - isplativost ili ne?

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 33961 | Odgovora: 67 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.