U pitanju je skuter iz naslova. Odjednom u voznji je izgubio gas i nece vise da ga prima. Gusi se, davi se, preskace... Prvo sam ocistio karb, iako je bio cist, malo ga produvao, vratim i opet isto, potom sam malo gledao ok opaljenja ali nista zanimljivo. Prvo mi se cinilo kao da je kasnije, sad kad sam opet gledao klip bude negde u GMT u trenutku bacanja varnice, ali nece da primi gas i to i je. Evo ga i jedan snimak pa neko iskusniji da doda nesto...
Bilo ko, bilo sta... Malo mi je hica za motor a ne znam vise sta da mu radim. Bio kod nekog majstora i on je resio da je resenje generalna, zato i nisam hteo da idem. Motor je super isao, vukao ko lud, samo je od jednom u voznji izgubio gas. Skidao sam stublinu, sve je citavo, klip, karike na mestu, nigde nije zarisovana. pomagajte...
Probao sam sa par komada, do suse ne sa novom, ali su ispravne, radile su na drugim motorima. Probacu i sa novom. E sad jedno pitanje, kiliki napon treba da bude na namotaju koji napaja CDI. Ima na ploci 6 namotaja zaa napajanje i jedan za CDI, koji sam odvalio i izgubio sam skriz varnicu... :( Nasao istu zicu i premotao, ali nisam brojao namotaje, nisam ni mogao, nego od oka koliko je i bilo. Motor opet pali, radi u leru, samo sto je sad poceo da puca na auspuh kad mu dam gas...
Evo jos jedan update. Danas sam opet cackao i probam da smanjim zazor na svecici, na nekih 0.5mm, odokativno, i motor kresne, dam gas i ide... vuce ko djavo. Malo ga vozao, nekih 2-3 km i pocne da se opet gusi i ugasi se. Skinem svecicu, kad ona istopljena... Ako i ovo vodi u nekom smeru...
Skidao sam klip i karike, klip je bio crn sa strana, sto bi trebalo da ukaze da su karike pri kraju, karike ne zatvaraju bas najbolje kad ih stavim u cilindar, ali nisu ni toliko istrosene, nisam merio zazor. Mogao bi da premeriom kompresiju, ali bi rekao da je OK, mereno prst metodom, a i motor je isao ko zmaj, samo je od jednom posustao. Kolika bi trebala da bude kompresija kod 2T 49ccm motrora???
postovanje
imam pedu piccolo.2t,presao 4000 km
-kada ga ne vozim dva tri dana nece da upali dok ne skinem crevo za vazduh koje ide izmedju karburatora i rezervoara.pa kada povucem vazduh i verglam tek onda upali.da li to ispari gorivo iz karburatora za tako kratko vreme ili je nesto drugo u pitanju.onda nece da primi gas dok se malo ne zagreje i gasi se kada mu dodajem gas.tek kadfa malo radi u leru onda prima gas.
-kada ugasim motor desava se da baca ulje i benzin nazad u filter pa mi se nakupi ulja u filteru i curi posle tri dana .ocistim filter i opet ponovo.zbog cega se to desava.
-motor mi ide tacno 45 na sat pa i nizbrdo nece preko 50 pod punim gasom.da li to cdi ima blokadu.
sta se desava sa njim???