Ti ćeš sada pretpostavljam da objasniš razlog zašto tamo nema pune linije, pa ćemo ovu temu zaključiti pametniji za novo znanje koje si nam preneo.
Inače, ako ne voziš brzinom pešaka nego voziš 30-50km/h, onda ti treba da odlučiš već u tom trenutku ma mestu tog kombija da li skrećeš levo ka parkingu ili ne. Izvoli, prođi tuda i pokušaj da
odatle odlučiš na osnovu signalizacije da li ti je dozvoljeno da skreneš levo, pri toj brzini i obraćajući pažnju na druga vozila sa svih strana.
Ja kada nakon toga priđem tom skretanju i toj strelici, odavno sam odlučio da ne skrećem (jer je rasksrnica krajnje sumnjiva i objasnio sam zašto) pa uopšte više i ne gledam na tu mrljavu strelicu, već gledam 20m ispred vozila na pešački prelaz i druga vozila.
Ta strelica nije namenjena vozilima koja dolaze iz Bulevara, i ne može predstavljati nikakav znak zabrane na osnovu koga će se kažnjavati vozila iz Bulevara
jer ta vozila tu strelicu ne mogu prepoznati na vreme niti je njima uopšte namenjena. A ti nam plemenito objasni zašto tu nije stavljena puna linija sa dodatnom isprekidanom, nego obična isprekidana.
----
Ja inače ne sumnjam da je neki školovani tupson iz tog sekretarijata za saobraćaj ili ko god projektuje signalizaciju, zaista mislio da je ta strelica dovoljna i da može da predstavlja zabranu, ali to je zato što ne razmišlja dovoljno. Ja sam u Zrenjaninu video i da je takođe neki tupson stavio kockasti plavi znak sa strelicom (za jednosmernu ulicu u smeru kretanja) umesto okruglog plavog znaka sa strelicom (za obavezan pravac)... i nikom ništa. Pošto većina vozača ionako ne kapira razliku između ta dva znaka, što bi se time baktali oni kojima je to posao kada nema efekta po vozače