Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Mitsubishi protiv Nissana

elitemadzone.org :: AutoZone :: Mitsubishi protiv Nissana

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 10491 | Odgovora: 40 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana25.12.2012. u 11:31 - pre 138 meseci
Ako kupujes automobil a na prvom mestu je to da ti se vozilo svidja ili ne svidja onda je malo bez veze postavljati ovakvo pitanje, sta je bolje kupiti.

Jos je nezahvalniji savet za kupovinu polovnjaka jer polovnjak moze biti i dobar i jako los bez obzira o kom se proizvodjacu i modelu radi. Jedino sto je zajednicko za sve plovnjake je to da se za male pare ne moze kupiti dobar polovnjak pa neka ti to bude orjentir pri kupovini. Drasticno manja od cene novog vozila treba biti signal da je tu nesto poremeceno, a o cemu je tacno rec, pre kupovine treba pazljivo izanalizirati. Postoji vise stvari sto uticu na tako drasticno manju cenu.


Postoje razlozi tako male cene koji mozda buducem vlasniku i nisu tako vazni. Na primer, veliki broj predjenih kilometara novom vlesniku ne mora biti od presudnog znacaja ako ne misli automobilom prelaziti veliku kilometrazu. Isto tako, na primer ako je automobil havarisan pa je zbog toga jeftin, buducem vlasniku koji vozilom namerava preci veliku kilometrazu za relativno kratko vreme, nije toliko vazno jer posledice takve havarije nece stici da dodju do izrazaja, itd.
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana25.12.2012. u 12:46 - pre 138 meseci
normalno da kupujem vozilo koje mi se svidja, ja sam nabrojao vozila koja mi se svidjaju i sad su drugi faktori o kojima pricamo tu da se donese odluka,
a ti onda ubacujes u ovu pricu neke druge marke auta i ovu temu odvlacis u drugom pravcu i pominjes male pare i male cene a jos do tog dela teme nismo ni dosli.


jos nismo razradili koji je auto najkvalitetnije uradjen, koji najprakticniji,najmanje gubi cenu, i jos mnogo naj naj...
posle cemo kada od ova 4 svedemo na 2 da pricamo o izboru motora, mislim da ovo nije bas laka i prosta tema da moze u par postova da se resi.
 
Odgovor na temu

Singleton
BGD

Član broj: 55692
Poruke: 4
82.117.198.*



+22 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana25.12.2012. u 13:37 - pre 138 meseci
Sto se tice Mitsubishi-a i njegova dva modela koja si napomenuo Outlander i ASX, dele istu platformu (donji stroj), sto ce reci da imaju isti medju osovinski razmak, a to zanci da im je prostor unutra prilicno slicnih gabarita iako je ASX kraci za 35 cm. Zato je gepek kod ASX-a osetno manji.

Inace ASX ima najveci medju osovinski razmak u poredjenju sa konkurentima (IX35, Sportage, Qashqai, Tiguan itd.),a najkraci je 429,5 cm.

Servisni interval za dizel varijante Mitsubishi-a je 15000km/1god.

ASX je 100% japanac (ukljucujuci i motore) jer se jedino tamo sklapa (ovu cinjenicu mozes uzeti i kao pozitivnu i kao negativnu zavisi kako posmatras) ... Outlander za evropu, koliko ja znam, se sklapa u Holandiji (i ugradjuju VAG-enove motore). Qashqai se proizvodi u UK.

 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana27.12.2012. u 22:53 - pre 138 meseci
Qashqai+2 je za 30cm duzi od obicnog i ima malo veci medjuosovinski razmak, a ipak je kraci od Outlandera,

predlazem malo glasanje za ova 4 modela, 1.lepota 2.kvalitet/zavrsna obrada(ne pricamo o motoru) 3.udobnost/nivo buke u kabini
pa ce mo kasnije o motoru i voznim karakteristikama.
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana27.12.2012. u 23:11 - pre 138 meseci
^
1. Qashqai+2
2. Qashqai+2
3. Qashqai+2

To je moje misljenje/glasanje.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana28.12.2012. u 12:21 - pre 138 meseci
Qashqai - najbolji odnos cene i kvaliteta i odnosa ulozeno - dobijeno.
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana28.12.2012. u 21:46 - pre 138 meseci
ne ocenjujemo cenu trenutno o tome ce mo kasnije, mene recimo najvise nervira ides u 5 brzinu 130km a motor se vrti 4000 i bruji.
nekako mi je najlepsi asx.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana28.12.2012. u 22:24 - pre 138 meseci
Citat:
inobradovic: ne ocenjujemo cenu trenutno o tome ce mo kasnije, mene recimo najvise nervira ides u 5 brzinu 130km a motor se vrti 4000 i bruji.
nekako mi je najlepsi asx.


Pazi, ako te to nervira, nemoj gledati ni jedan SUV (osim eventualno Q7 ). Svi, generalno imaju kratke menjace, i svi su bucni pri povecanim brzinama. Za duza putovanja autoputevima, SUV je daleko od idealnog resenja.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana28.12.2012. u 22:34 - pre 138 meseci
Citat:
Zarko Silic: Pazi, ako te to nervira, nemoj gledati ni jedan SUV (osim eventualno Q7 :D). Svi, generalno imaju kratke menjace, i svi su bucni pri povecanim brzinama. Za duza putovanja autoputevima, SUV je daleko od idealnog resenja.


slažem se. Ako te zanimaju duga putovanja, za to su limuzine.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana28.12.2012. u 23:00 - pre 138 meseci
ovi navedeni modeli se prave sa 5 i 6 brzina, mislim da ovi sa 6 brzine se ne vrte toliko i nisu toliko bucni ko ovi sa 5 sta mislite ili ima neko iskustva ?


drugar ima c5 limuzinu 2.0 benzinac 2010god slicna prica je on na 80km ubacuje u 5 jer ga nerviraju veliki obrtaji i isto se krece oko 130km 4000 obrtaja,
ista prica je i kod 307 2.0 benz karavana, zafire,pikasa...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana28.12.2012. u 23:20 - pre 138 meseci
Nesto si pobrkao.

SUV moze imati i 26 brzina pa su opet brzine kratke. Nebitan je broj stepeni prenosa vec je bitan prenosni odnos i naravno, izlolacija. Ovi jeftini SUVovi nemaju nista od ova dva.

Ne znam koliko ima taj C5 ali je 4000 previse za brzinu kuju si naveo (moj benzinac sa 5 stepeni pri 4000 obrtaja ide 160 po GPSu), pa ako ti smeta buka u C5, sasvim sam siguran da ces u SUVu pocupati kosu.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana29.12.2012. u 08:26 - pre 138 meseci
Ako bih mogao ovde pitati,a nije dalje od teme.
Zarko....To sa prenosom si u pravu.Ja sam svoj auto iste firme kao i tvoj testirao
iz nekih razloga i na 4200 uz bubanj potok pokazivao 180 i to je nesto slicno ovome sto si ti rekao.
Malo je manje po gps-u sigurno ali to sad nije vazno.
Da li obrtaji auta kao recimo sada na 4000 su svuda isti *ostale marke* u prenosu i imaju tu brzinu ili ne.
I kolika je ta razlika na SUVu od putnickih vozila,i da li je to zbog same tezine koju ima.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8376
*.dynamic.sbb.rs.



+1350 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana29.12.2012. u 08:36 - pre 138 meseci
O važnosti prenosnih odnosa govorim već godinama, a to je nešto što se često zanemaruje.

Svi SUV-ovi, nevezano od toga koje su marke, imaju znatno kraće prenosne odnose od pandan limuzina, i meni lično je već to eliminatoran faktor za kupovinu.

Naročito je tako kod onih koji imaju bolje off-road osobine. Tako kod njih mora biti jer su SUV-ovi znatno teži, veći i imaju veći otpor vazduha nego limuzine iz kojih su izvedeni.
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana29.12.2012. u 09:37 - pre 138 meseci
i ja mislim da je za 130km 4000 obrtaja mnogo, to kod tebe je super 160km pri tim obrtajima ali kao sto sam naveo u mnogim autima je tako,
sto sam pomenuo 5 i 6 brzina, recimo senik njega sam probao ima 6 brzina i kad ga ubacim u 6 samo suste lepota jedna, dok je pikaso uzas ima 5 brzine i vrti se motor u velike obrtaje, a oba auta su ista klasa ne mesamo limuzine i dzipove pa IMA velike razlike,

zato pitam da li je mozda kod nekih od ovih modela slicna prica na kolko se vrte recimo pri 130km ?

[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 29.12.2012. u 11:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana29.12.2012. u 10:07 - pre 138 meseci
Menjaci se konstruisu prema snazi i konstrukciji motora i prema tezini i namjeni vozila... Nemaju svi 8 brzina + rikverc kao lexus ls460 pa se u jeftinijim varijantama gleda da se izvuce najbolje...
Prenosni odnosi se ne mijenjaju sa povecanjem snage... ako vozilo ima 100ks i ide brzinom od 100 km/h pri 2.000 obrataja, ako ga pojacate na 200 ks ono ce isto ici 100 km/h pri 2.000 obrtaja...
Dakle ono na sto svakako treba obratiti paznju prije kupovine je namjena vozila... drugo, pogresno je misljenje da je motor bolji ako ima snagu odmah na niskim obrtajima jer je on tada mnogo vise opterecen fizicki kroz razne pritiske i optrercenje materijala... ovo se najbolje moze vidjeti posle duze konstantne voznje uzbrdo, motor koji je vozen na malim obrtajima ce popaliti sve ventilatore itd...
Najbolji je uvijek optimalan broj obrtaja koji najvise odgovara uslovima voznje i konstrukciji motora... svako auto ima svoje "zeleno polje obrtaja" kao kod kamiona... znaci niti prenisko niti visoko... sto se velikih obrtaja i natezanja motora tice to opet nekim motorima uopste ne smeta a za neke je pogubno...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana29.12.2012. u 15:51 - pre 138 meseci
BAs tako, ako se posmatra konstruktorski.

Medjutim, trziste postavlja marketinske zaheve, i lako se odustaje od razumnih i opravdanih konstrukcija i vise se okrecu kupcima koji jednostavno posmatraju vozilo, mislim po jednostavnim parametrima..

Tako da im opsta konstrukcija ne govori nista, ALI, ako motor ima 150-200ks, to "nesto" znaci, ili 6 brzina..ubedjeni su da ce auto ici brze i bolje od nekog koji ima neku "manju" brojku..

Kada plate vozilo, naknadno se iznenade, kako nije bas sve u prezentaciji, nesto je i u realnosti..

Poz
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana29.12.2012. u 15:59 - pre 138 meseci
pa zato i pricamo da bi bilo realno, zato sam i pitao na koliko se obrtaja vrte ovi motori pri 130km ?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana29.12.2012. u 19:04 - pre 137 meseci
Citat:
inobradovic: pa zato i pricamo da bi bilo realno, zato sam i pitao na koliko se obrtaja vrte ovi motori pri 130km ?


Kod Mitsubishi Outlandera 2.0 Di-D pri brzini od 130 km/h, motor se vrti sa 2800 obrtaja.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana29.12.2012. u 19:44 - pre 137 meseci
ne razumem zašto toliko insistiraš na tome na koliko obrtaja se vrti motor pri kojoj brzini. Ako ti je bitan konfor, sedi u svaki od njih i provozaj ga po autoputu pa vidi da li ti je bučan ili nije. Kakve veze ima da li se vrti na 2500 ili 3500 obrtaja pri 130?
Valjda ti je bitno koliko je bučan i koliko udoban i naravno koliko troši, a to sve zavisi od još dosta faktora.

Da me ne shvatiš pogrešno, jeste bolje kada se vrti na manjim obrtajima ali to nikako nije presudna stvar da li će on biti konforan ili ne.

U svakom slučaju, SUV-ovi nisu automobili za velike brzine.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: Mitsubishi protiv Nissana29.12.2012. u 20:12 - pre 137 meseci
pa zar je 130 velika brzina ?

ima li negde gde moze da se vidi merenje buke u vozilima ?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Mitsubishi protiv Nissana

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 10491 | Odgovora: 40 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.