Prvo, srecna nova godina i tebi, i svim ostalima na ovom forumu, da u novoj godini svi imamo sto manje problema sa kolima, i da u zdravlju vozimo ove nase krsice, a nadam se, i da kupimo nesto bolje.
Nisi trebao odmah da skidas pinjon, mozda i nije do njega. Prvo si trebao da se uveris da je do njega, skines kilometar sat, oslobodis sajlu sa njega, krenes i gledas dali se sajla okrece. Ako se ne okrece, moze da bude da je sajla pukla (vrlo retko), ili je leziste sajle u pinjonu "oblaznulo" (najcesce). Sajla se resava zamenom, leziste se resava zamenom ili nekim "budzenjem" podmetanjem, u leziste, nekog papira, parceta ivera drveta i sl. sto moze da podglavi sajlu. PInjon se oslobadja, ako vec ima taj sraf, odvijanjem srafa koji ga fiksira, i prostim izvlacenjem. Moguce je da je tebi zapekao nosac pinjona. Probaj, ako mozes da pridjes, da lagano cekicem kucnes sa strane pinjona, ili ga nekako obuhvati kljestima sa strane i malo ga levo-desno zakreci, eventualno, sa strane probaj da malo nakucas neki manji srafciger pa da ga tako oslobodis. A ako se sajla okrece. i kad njen kraj uhvatis prstima i jako povuces a ona ostaje na svom mestu, onda i nije do pinjona vec do njenog lezista ili zupcanika u satu. a i to se resava na manje-vise isti nacin - snalazanjem.