Za robu male vrednosti u slucaju neispravnosti se lako dobija 100 % povracaj , bez vracanja robe.
Prvo se otvara Disput, sa prodavcem razmenjuj , poruke ,posto ga otvoris . NEMOJ pristajati na te kojekakve gluposti , tipa ponovno slanje i slicno !!
U Disputu napisi ukratko o cemu se radi , i fotografisi , koverat u kome je stiglo , nije obavezno , ako si ga razvalio
i kvar sta se dogadja , kako ne radi . Sto ozbiljniji disput napravis to ga Lakse dobijas .
Prodavac ima rok 5 dana da ti odgovori zvanicno , poruke moze da posalje kad hoce. Od ozbiljnosti Disputa kako si ga srocio , zavisi i ponasanje prodavca , jer vecina pokusava da se cenjka , sto tebe ne zanima .
Ja sam 99,99 % disputa dobio , tako sto je prodavac ukapirao da je to bolje za njega i da prihvati , bez mesanja Alija . Par prodavaca su hteli arbitrazu i glatko izgubili , i oni odavno vise ne postoje , jer cim prodavac nakupi previse Arbitraza , dobije Suspenziju !