Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW Polo 1.2 tsi review

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW Polo 1.2 tsi review

Strane: 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 32513 | Odgovora: 105 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 00:16 - pre 136 meseci
Citat:
Java Beograd:
Stvarno lep auto !
- Da li je današnji Polo otprilike veličine Golfa 2 ili 3 ?
- Stvarno lep paket opreme. Prosto ne znam šta bi tu još moglo da se doda, imajući u vidu da je to ipak "mali gradski" auto, 1.2 !


Ja bih rekao da nije manji od Golfa 4 ovako na oko ...
 
Odgovor na temu

boyan3001
BG

boyan3001
Član broj: 284396
Poruke: 424
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: rs.linkedin.com/pub/bojan..


+647 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 00:38 - pre 136 meseci
Najpriblizniji je dimenzijama Golfa Dvojke: 3,98m duzina i 1,67m sirina. Ovaj Polo je malko kraci, a siri.
Realno...
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 15:28 - pre 136 meseci
@Boyan

Ne ljutim se ja zbog tvog komentara na polo, boli me uvo za polo, nego je ceo tvoj post notorna glupost, i vređa inteligenciju, pa recimo svima ovde. Toliko glup post, sastavljen iz rečenica koje su glupe svaka za sebe, da sam šokiran.

boyan3001:
Citat:
 Za mene je poenta pristupacnog automobila i jednostavnost motora i mehanike. Ameri su na toj filozofiji decenijama gradili svoju auto industriju, svesni da ce ti automobili prelaziti vise stotina hiljada kilometara u svom radnom veku i da im komplikacija motora ne donosi neko dobro u toj situaciji.


Pristupačni automobil i američki automobili? Amerikanci NEMAJU ''mali gradski auto'' i ti bi stavio neki v8 u Pola, jel? Inače su američki automobili krševi kakvi ne postoje nigde, i da bi mi auto napravio milion km treba da kupim VW polo sa 6l motorom i bednih 180ks?? recimo. Koji će usput ta troši pristupačnih 20l prosečno.
Šta će mi ''mali gradski i pristupačan auto'' koji će preći milion km?? Šta će to bilo kome na svetu? Ko prelazi milion km sa ''malim gradskim i pristupačnim autom''??

Citat:
Ja ne vidim neku poentu uzimati mali gradski i pristupacan automobil i insistirati na nekoj snazi. Sta ce ti to? Hoces da se trkas po ulicama, da transportujes neki tovar... Cemu, neces zbog toga stici brze na posao ili bilo gde drugde.


90ks je insistiranje na snazi? Ti si verovatno sretao u životu jedino Yugo 45A? Čuj pitanja, šta će mi to? Znači zato na ES-u postoji dugme''pogledaj kako odgovor izgleda'' , koristi ga da ne izgleda tako smešno.

Citat:
Ako ti je do malih, ali brzih kubika, uzmi Lotusa nekog.


Aha, znači alternativa VW Polu je Lotus. Ne znam kako bi ovo prokomentarisao a da budem pristojan.

Citat:
I na kraju, turbina je takav sklop da ne moze da bude i jeftina i dobra u isto vreme. Ako mislis da ce biti jeftina kad ti crkne, verovatno ce dovoljno cesto crkavati da ti na kraju opet bude veca dara nego mera.


Posalću mejl VW-u da sledeći put izbaci turbinu jer mi Boyan rekao.

A ako turbo crkne dok je auto kod mene u vlasništvu garantujem ručak na moj račun za sve na ovoj temi.

Ja se izvinjavam na ''teškim rečima'' ali pošto je post upućen meni, a vlasnik posta tvrdi da ne troluje, dužan sam da repliciram.
 
Odgovor na temu

boyan3001
BG

boyan3001
Član broj: 284396
Poruke: 424
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: rs.linkedin.com/pub/bojan..


+647 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 16:45 - pre 136 meseci
Danas bar ima leka za takve usijane glave poput tebe:
http://image.made-in-china.com...ng-Wheel-for-PS2-WE-P1010-.jpg
Realno...
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 16:59 - pre 136 meseci
Citat:
Flo33:
A ako turbo crkne dok je auto kod mene u vlasništvu garantujem ručak na moj račun za sve na ovoj temi.

U tom slucaju ja samo da se "zapisam" na temi Kakve dresine VW ume danas da potpise to cek i nije scenario impossible
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 17:13 - pre 136 meseci
Ja i dalje ne vidim kako si ti u tvojoj glavici @boyan,iskonstruisao da polo 1.2 ima veze sa paljenjem, loženjem, trkanjem i bilo čime od toga što navodiš. Šta više ovaj auto ima najmanje snage od svih koje sam ikada imao. I više od 5 puta manje od drugog vozila koje posedjem. I molim te da me preskočiš u trolovanju, a ne bi bilo loše ni da se pročisti tema od besmislenih postova, pre svega boyanovih.

Pri3rak, obzirom da prosečno jednom godišnje menjam auto, nećeš se ručka najesti ;-) mada će polo sigurno ostati bar 2 godine. Valjda.

Lp

[Ovu poruku je menjao Flo33 dana 10.05.2013. u 18:33 GMT+1]
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
*.cpe.vektor.net.

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+300 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 17:43 - pre 136 meseci
Citat:
Flo33:
Pri3rak, obzirom da prosečno jednom godišnje menjam auto, nećeš se ručka najesti ;-) mada će polo sigurno ostati bar 2 godine. Valjda.

Nista se ti ne brini, samo ga vozi koliko i kako budes zeleo, a za rucak ce se samo pokazati
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 18:22 - pre 136 meseci
U pravu je Flo33, sto manja zapremina, turbo nije problem, neka postoji neki pristojan opseg snage(zbog trajnosti motora), ali i malih troskova, taksi i potrosnje.

Uskoro ce vecina glavnih da "zaigra" ispod jedne litre, sto se nehibridnih vozila tice. Mora da ima preko 70ks, i zbog tezine vozila i zbog dodatnih potrosaca, koji trose snagu motora.

Smatram da je dobro da su proizvodjaci izasli iz "filozofije" mali auto sa motorom 1700 ili 1900 kubika..

Poz
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 18:34 - pre 136 meseci
Sve se to radi zbog poreza, a pod isprikom ekologije ... I trazi se neki kompromis, posto se u nekim drzavama oporezuje po zapremini motora (D), negde po snazi (A)... i onda imamo oslabljenje verzija modela za "ekoloski osvescene zemlje" ( citaj anti-automobilski nastrojene ) poput Austrije ili Holandije...
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 19:27 - pre 136 meseci
@nemanja, ti si u Austriji, znaš i sam da su auti potrošna roba. Nije to kao pre da kupiš auto i teraš ga 10ak godina i 300-500000km. Sada se kupuje C segment za godišnju prosečnu platu, i brzo se menjaju automobili. Taj neki srednji stalež vozi aute dok je garancija, i prodaje, posle ih voze mladi vozači, koji ih kupe povoljno, ili slabije platežni građani, ili se izvozi u istočnu Evropu. Šta mene zanima hoće li ovaj Polo izdržati 300k km, kad ću posle 100k km da ga prodam? A isto se vozio kao sa tim 1.9 dreševima. I platio duplo manje dažbine. I trošio ispod 5l. Koji god da je motiv fabrike, mene ne interesuje. U B segmentu je jednostavno skoro pa nemoguće naći veću litražu od 1.4l. I to je dovoljno. Samo se još Toyota mlati sa 1,33l i sigurno neće dugo ni oni. Recimo, 1.3l je granica u nekim zemljama među platnim razredima, i taj atmo ne pruža ništa više od turbaka 1.2 npr. Možda, ali samo možda će biti trajniji. Trebam li ja da brinem za nekog Dimčeta iz Sofije, ili ko će ga već kupiti posle? Ne, apsolutno ne. Fijat je imao već decenijama mini benzince, da se nisu pokazali loše možda?? A turbo, ko turbo. Jedan deo u sklopu motora, i zamenjiv kao i svaki.

Tema je krenula u pogrešnom smeru zahvaljujući nebitnoj konstataciji jednoga člana, i mi svakako nismo u situaciji da menjamo trendove, ni da biramo. Ili treba da pišemo peticije da ne ugrađuju turbake u B segment :)

Ko se ne prilagodi vremenu u kom živi, osuđen je na jed i džangrizanje.

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 19:38 - pre 136 meseci
Gledao sam cene polo-a kod nas(http://www.volkswagen.rs/files...i/polo_cenovnik_22_04_2013.pdf) i ono je blago rečeno sramota. Moja pretpostavka je da im je cilj da demotivišu ljude da uopšte pomisle na bilo koju drugu verziju osim vozila koje imaju na lageru i koji će naprasno imati akcijsku cenu. U katalogu uopšte ni nema mogućnosti da doplatiš za xenone a climatic ne dolazi standardno čak ni u highline opremi.

Znam da smo jadno tržište al stvarno su ga preterali. Pretpostavljam da je u SLO drugačija situacija što se tiče ponude.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 20:01 - pre 136 meseci
Citat:
Flo33:
@nemanja, ti si u Austriji, znaš i sam da su auti potrošna roba. Nije to kao pre da kupiš auto i teraš ga 10ak godina i 300-500000km. Sada se kupuje C segment za godišnju prosečnu platu, i brzo se menjaju automobili.



Ono sto sam video pre mesec i nesto, kada sam bio kod dilera da uzmem letnje gume, je neki dekica koji se raspitivao za novog Golfa i prodavac mu objasnjava da su sada svi motori turbo, i benzinski i dizel, itd. Nisam ostao do kraja da cujem. Ali trebamo shvatiti da to u EU nije zivotni cin kao u Srbiji, tamo ljudi odu i kupe ( iznajme ) auto, to su neke kategorije koje ni ne zele nesto posebno da znaju o automobilima, samo koliko ce ih kostati dok su u garanciji i to je to.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 20:03 - pre 136 meseci
@jnk, ne bih znao, moguće da Slo ima Austrijsku ponudu, jer je uglavnom tako, dosta trgovaca ih objedini za ponudu proizvodnog programa. Zvanične cene su koliko vidim slične

http://www.volkswagen.si/media...39/1368181436/polo_ml_2014.pdf

Mada imaju akcije za vozila koja su na zalogu. Ako se naruči cena je bez popusta koji je naveden.

Mene su baš ''terali'' da kupim odmah, tj da ne naručujem, jer sam ja hteo 1.2 sa 105ks i 6 brzina, ili DSG, ali to je odmah priča krenula da nema u celoj Slo, da se čeka 3-4 meseca, itd. Pa sam pitao za GT model, navodno nemaju pojma koliko bi trebalo da se on dostavi, a na lageru su bili samo 1.4, 1.2, i 1.2 tdi, svi u comfortline paketu. Ovaj što sam uzeo je jedini u toj opremi, i 2012 je proizveden.

Comfortline nije dolazio u obzir, i šta sad. Inče opreme ne postoji više u Polu od ove, jedino se posebno naručuje koža, ali nje nema u ponudi uopšte.

A ksenoni ni ovde nisu u Highline paketu, to je SKY doplata, tj šiber i biksenoni sa led diodama.

LP
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 20:19 - pre 136 meseci
Kolko vidim kod vas je esp, klima i cd mp3 standardna oprema a kod nas nije uključena ni u high line i samo te tri stavke su 1,800 eur. A rekao sam za xenone, njih mi uopšte i nemamo u ponudi kao dodatnu opremu.

 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 20:27 - pre 136 meseci
Aha, sorry, prevideo sam. Da, tako je.
 
Odgovor na temu

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+726 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 20:58 - pre 136 meseci
lep opis. da ne bude da sam ovde samo zbog potencijalno besplatnog rucka jer su komsiji zamenili turbinu na tsi jetiju u garanciji da kazem dve :).

definitivno najbolja definicija autmomobila je igracka za odraslu decu :). nema burnije i emotivnije svadje nego svadje dece oko igracaka.

onaj tamo kupuje alfu, odma se pojave tdi bojsi, ti ovde opisujes malolitraznog Pola, izroni od nekud small block motor od 4.3 litre :)... sta hocu da kazem, bezveze se svadjate, kad smo u istom timu. istina ti pises na forumu gde vecina stanovnika i clanova ima standard "Dimčeta iz Sofije" pa moras razumeti logiku koju diktira ovdasnji novcanik. a to svakako nije kupovina novih kola svake dve godine, vec suprotno, reciklaza EU otpada u kojoj treba probrati mehaniku sa nadprosecnim kvalitetom...

nedavno sam vozio novu rentacar fabiju sa tim motorom i prijatno sam se iznenadio pre svega tihim i mirnim radom, koji je melem za usi posle tdi motora, a dovoljnom snagom obzirom da sam ga penjao po planinama i brdima, a sve je stoicki podneo... u neobaveznom razgovoru sa sluzbenicima rentacar firme kazu da imaju odlicno iskustvo sa tim motorom, istina sve to nije u srbiji, sto znaci drugacije gorivo i drugi kvalitet vozila...
motor me vukao da ga vozim u visim obrtajima, potrosnju nisam pratio...

ono sto je mene zivciralo je ergonomija u malim nemackim automobilima i njihovim satelitima, lose rasporedjen prostor, sedista...u starog pola nisam mogao da se upakujem kako treba iako sam samo 190 visok. kapiram da je novi polo druga prica, nisam imao prilike da usednem...

 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 21:49 - pre 136 meseci
Milivoje, nisam ja da rešavam makroekonomske probleme Bugarske, Srbije, Mađarske, B&H, Slovenije, nego da pričamo o automobilima. Nigde ne videh da smo se ograničili na pogled iz ugla ''Dimčeta''.

Ne svađam se ja, neko će da kaže bolja je Fiesta, Clio, razumem različite ukuse, i sve. Ali da neko govori o američkim motorima, lotusu, paljenju, nošenju šporeta, ne razumem, i neću da razumem.

Ručak ostaje, taman šatru morao da razapnem :)

Ti si 15cm višlji od proseka, tako da ne sumnjam da ti je stari Polo bio mali. Novi je nešto veći, ali ne verujem da bi se mnogo prijatnije osećao. Mada, ako ti je nova Fabia bila ok, trebao bi i Polo.

Ne mogu da uporedim sa starim modelom, nikada nisam ni bio u njemu. Tj nikada nisam ni bio u Polu do sada. Evo kolika je razlika u odnosu na BMW1. Ne znam da li se dobro vidi.

LP
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

mserifov

Član broj: 86649
Poruke: 789
*.PPPoE-1190.sa.bih.net.ba.

Sajt: elektronika.ba


+65 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review10.05.2013. u 23:03 - pre 136 meseci
Po meni divan auto kod mene u Tuzli je prava rijetkost vidjeti benzinca WW.

I sto sam se divno nasmijamo kaze grub polo da mi je da ga smjestim u Mog Suzuki Jimny-a. Hhaaa kako bi mu sovo japasnku majku nakon 15 minuta. Al svako volio sto voli. I da se vratim na predhodno ja vozim pravog malog terenca vise. Auto nema niđe veze sa bilo kojim normalnim automobilom osim 3 pedale i volanom. Odrzavanje nacin voznje mogucnosti vozila su totalno drukcije.

I kad sam ga tako cudnog kupio pita me tip kod kojeg sam polozio vozacki jel Dizel Fehime. Reko ne benzinac tip me je pogledo isto kao da mi je umro otac sažalio sa na mene i kaze EEEE steta sto nije dizel.

Definicja auta u TZ je WW dizel po mogucnosti eto da je golf. Sve ostalo voze ljudi koji nisu ok sa glavom :)

A kake to ima veze. Meni ovaj 1,2 TSI sa turbinom djeluje bas extra. Ja bi volio da moj Suzuki ima neki benzinski motor sa trubinom razvodnim lancem umjesto remena i da je varijabilni tajming ventila VVT to sad Suzuki zove. I da je eto 1300cmm mislim da bi za moj auto to bio super motor. I ako u terence bolje idu dizel motori ruku na srce.

Ali ko sto kolega kaze boli me tamo za nekog iz Sofije. Tako i WW i japance boli za nas. Vecina auta koje mi vozimo nije nikad po tim inzinjerima ni smisljena za balkan.

Kolega iako nisam ljubitelj VW pa ni malo mislim da je auto divan i zelim ugodne kilometre
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
178.17.30.*



+784 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review11.05.2013. u 00:19 - pre 136 meseci
I ja moram priznati,iako vise volim talijane i njihov dizajn,ovaj novi polo je LEP auto.
I ja sam navikao na male polo-e ali ovaj se vidi da je veci od prethodnika.
Iskreno,i onaj polo oko 2000. godiste je OK,ali ovaj je za klasu iznad-ili mi tako izgleda
Pored ovog pola nikad ne bih ni pogledao golfa,a kamoli kupio (pu pu )

Mislim da ono na sta Boyan skrece paznju je sto je to auto sa turbinom,nece preci veliku kilometrazu jer je motor mnogo "izvucen".... Mislim da ga mnogo uporedjuje sa turbo benzincima iz devedesetih Npr Uno Turbo
Tada se turbina ugradjivala zbog performansi i nista drugo. Sada se turbina ugradjuje iz drugih razloga,npr zbog manje potrosnje ... Mada i tehnologija tada nije bila ni priblizna danasnjoj. Pojedini turbo benzinci sa mnogo snage trose malo vise od prosecnog common rail dizelasa
Dobro ima i onih sa motora gde su performanse najbitnije ali to sigurno nije 1.2 sa 70 ks

Kao sto Flo kaze,mnogo nekog tamo zabole da li ce taj polo preci 300kkm sa jednom ili 4 promene turbine. Tamo,gde ne zivi Dimce,se auto kupuje da se vozi par godina i onda zavrsi u nasim krajevimampa kako se kom zalomi. mislim da i sam VW ne projektuje te motore da traju mnogo,jer onaj ko kupuje samo nove automobile brzo ih i menja,a sam VW za polovnjake mnogo ne mari

Ako se taj polo vozi non stop u crveno,tj ako se "kida" trpece to kidanje isto kao i neki atmo 2.0

Sve u svemu,Flo,da te sluzi super dok ne resis da ga prodas
PS boja mu stoji extra

Da nije neki italijan mesao prste u dizajn?

 
Odgovor na temu

mserifov

Član broj: 86649
Poruke: 789
*.PPPoE-1190.sa.bih.net.ba.

Sajt: elektronika.ba


+65 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review11.05.2013. u 07:44 - pre 136 meseci
Cekaj ovaj 1,2 TSI ima sa turbinom 70KS. Nesto mi to i nije razvuceno. Moj japanac ima 1,3 16V obi;ni atmosferac i ima 82KS. Ne mogu da vjerujem da turb rayliku od 12KS daje 100 kubnih centimetara. Doduse mog Suzukija je nemoguce normalno voziti ispod 2500 obrtaja mada je to manje bitno
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW Polo 1.2 tsi review

Strane: 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 32513 | Odgovora: 105 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.