@ Superbaka
1. Oko smrada nakon vožnje - na znam ni približno šta bi ti moglo biti. Smrad lamele je karakterističan, al' džaba ga bilo, teško se može opisati
2. Seckanje oko kvačila: kvarovi lamele / korpe / druk lagera / plivajućeg zamajca spadaju u onu vrstu kvarova koji ne izazivaju drugi još veći i skuplji kvar. Takođe ne spadaju u vrstu kvarova tipa "ako se popravi na vreme košta manje".
Šta 'oću da kažem ? Očigledno je neki problem sa sklopom lamela / korpa / druk lager / plivajući zamajac. Ali, dok god možeš iole normalno da voziš - vozi i ne brini. Jer ako sada odeš kod majstora, on otvori menjač i sagleda problem ti ćeš morati da kupiš novi komplet lamela+korpa+druk i ako je plivajući riknuo - i njega. Takođe, uz ovo malo "seckanje" kako si ga opisao, sasvim realno možeš da voziš možda i godinu - dve. A možda i više. Naravno, ništa ne tvrdim, samo kažem da je i to moguće.
Takođe, problemi ovog tipa izlaze iz domena "sam-svoj-majstor" (osim možda kod pisca), već moraš da odeš u neki bolji servis. Tako, nemaš ti tu šta da čačkaš, pipkaš ili bilo špta drugo da radiš ne bi li "kvar" poporavio ili predupredio neki veći.
Dakle, dok možeš - vozi, kad ne možeš više, pravac kod majstora i moli boga da je plivajuči u redu.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji