u pitanju je peugeot 306, 2000.godište, 1800 kubika, 16 ventila benzinac. Pre nekog vremena sam primetio da mi klima ne radi: prilikom uključenja klime ona radi par sekundi (osetim po hladnom vazduhu) i onda prestane da izlazi hladan vazduh. Uključim klimu, pogledam 2 ventilatora koja se nalaze na hladnjaku klime (i hladnjaku motora) i ustanovim sledeće: jedan ventilator uopšte ne radi a drugi se uključi na sekund pa se isključi na par sekundi, pa opet se uključi na sekund, pa isključi... Takođe mi je i temperatura motora skoro otišla u crveno. Oteram auto kod autoelektričara, pregleda sve i kaže da je problem u kompjuteru-ne daje signal ventilatorima da se pale (pregledao je kompletnu elektroinstalaciju-sve je u redu, sonda koja daje signal za temperaturu motora je takođe u redu, i kaže da mi klima ne radi jer ventilatori ne hlade fluid klime, kompresor klime "nabije" 25 bara i presostat isključi klimu...). Skine kompjuter i odnese čoveku koji "popravlja" kompjutere i koliko sam ih razumeo taj deo na kompjuteru koji je neispravan je zaliven u neku masu i ne može se menjati... Dogovorio sam se sa autoelektričarem da mi stavi prekidač za direktno uključenje ventilatora u kabinu, kako bih mogao ručno da palim ventilatore kada se dostigne viša temperatura motora ili prilikom uključenja klime. Razmišljao sam da umesto tog prekidača stavim relej kojim će upravljati elektronika (nekakav termostat) čiju bi temperaturnu sondu (ntc, ptc otpornik ili slično) "uglavio" u saće hladnjaka (da ne moram da petljam oko antifriza, kompjutera ili slično) i koji bi uključivao ventilatore na oko 95 stepeni (mislim da je ta temperatura) i kada padne za 5 stepeni da ih ponovo isključi. To je neka moja ideja, pa bih hteo da Vas pitam da li neko ima neko pametnije rešenje?