Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nestanak malezijskog aviona

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Nestanak malezijskog aviona
(Zaključana tema (lock), by Ivan Dimkovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 57060 | Odgovora: 244 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Hank

Član broj: 320271
Poruke: 106



+827 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 18:35 - pre 123 meseci
Citat:
Odin D.: konacna odluka o tome "ko je u pravu" se najcesce donosi sistemom glasanja: vecina kompjutera koja je usaglasena preglasava manjinu i iskljucuje je.


Uh, dobro je što mi Srbi ne projektujemo ove sisteme, jer bi kod nas kompjuter koji se pokvario pogasio sve ostale, a onda bi ih, 10 sekundi pre pada aviona, palio jednog po jednog i pitao ih da li 'oće u koaliciju...

Pozdrav.
 
+1

EmmaR
Srbija

Član broj: 269847
Poruke: 466



+172 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 19:23 - pre 123 meseci
Da, a njih 230+ vše nema.
Otmica? Ne. Avion je do sada negde morao da sleti. Ma, nije to štuka iz WWII pa da ga "partizanska eskadrila" ukrade i sakrije ispod drveća.
Neko je tu nešto gadno zekio. Jeste nepregledan okean okružen, ali šta je sa svim oni satelitima koji mapiraju planetu, špijuniraju Severnu Koreju, koja je tu negde u komšiluku, zar nisu mogli da "bace oko" malo dalje? S druge strane, čisto sumnjam da ne špijuniraju aktivno ceo region?
Ili su oni okrenuli sve svoje oči na one što im stadoše na crtu, pa zaboravili jedini bastion čvrstog komunizma na svetu? I, baš tada, gle baksuza, jedan avion odlučio baš tu da nestane.
Ja sam prvobitno tipovala na male zelene koji se drznuli u sred bela dana da ukradu čitav jedan avion ili neku varijantu bermudskog trougla. Druga, ovaj treća, opcija bi blia da su oni gađali avion jer im je bio nekako maslinasto zelen, kad ono satelit postao daltonista, i koleteralna šteta.
Imaju satelite, imaju brodove, imaju supersonične avione, imaju podmornice, ... ali ne mogu da nađu jedan avion. Baš je nešto uobičajeno da se gomila metala nalazi na dnu okeana ili kao sastavni deo pejzaža prašume.
GPS? Zar nije zabranjena upotreba mobilnih telefona, laptopova i svega onoga što koristi neki vid komunikacije baš iz razloga da ne zbuni elektroniku aviona. Možda je neko odlučio da vidi šta ima facebook-u i eto malera?
Čitam kako su piloti obučeni da ne veruju svojim očima već samo elektronici. To me podseća na one budale što su zbog GPS upadali kolima u reku: GPS kaže: tu je most, a oni most ne vide ali kada GPS kaže da je tu mora da je tu, džaba putari stavljaju znakove gde da idu jer je most srušen, ... GPS je jači i od znakova pored puta i od očiju.
Tako nešto i sa avionima: Vidim planinu, svi sistemi kažu nema planine, .... nema planine.... o, ne ipak je bila planina kaže pilot dok svira harfu na ivici oblaka.

Bilo kako bilo, kao što rekoh, njih 230+ više ne postoji.









ER
 
0

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 19:37 - pre 123 meseci
Citat:
EmmaR:Jeste nepregledan okean okružen, ali šta je sa svim oni satelitima koji mapiraju planetu, špijuniraju Severnu Koreju, koja je tu negde u komšiluku, zar nisu mogli da "bace oko" malo dalje? S druge strane, čisto sumnjam da ne špijuniraju aktivno ceo region?

Avion možda jeste veliki, ali u poređenju sa veličinom okeana (i to samo južnog dela gde ga trenutno traže), to nije traženje igle u plastu sena. To je traženje igle na površini dva Beograda sa sve prigradskim opštinama. Bukvalno.
 
+1

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 19:40 - pre 123 meseci
Ima dosta aviona koji nikad nisu pronadjeni.

http://en.wikipedia.org/wiki/1979_Boeing_707-323C_disappearance

The 1979 Varig Boeing 707-323C disappearance occurred on the 30 January 1979 when a Boeing 707-323C cargo aircraft of Varig Brazilian Airlines disappeared en route from Narita International Airport, in Tokyo, to Galeão International Airport, in Rio de Janeiro, with a stopover in Los Angeles International Airport. Neither the aircraft nor the six crew members have been found.

The cause of the incident was concluded as cabin depressurization, which killed the crew.

Ovo je avion reda velicine kao B777 - ne bas toliko velik, ali veoma blizu te velicine.

Prvo, da bi se nesto videlo na satelitu, morao je u TOM TRENUTKU da neki od spijunskih satelita pokriva BAS TAJ deo. A sanse za to su minimalne, da ne kazem nikakve. I ove snimke sto sad imaju, to su sateliti snimili u preletu, pre par dana naprimer.

Niko ne garantuje da savremena tehnologija mora bas uvek da pomogne, pogotovo sto nije radio transponder, ELT, ACARS... a krug od 700-800 milja u kom je nestao je OGROMAN, kao da trazite iglu u plastu sena. I teze. Kod AF 447 je radio ACARS pa su detektovali zadnju poziciju, a ovde nije radio.

Otmica bez sletanja (odnosno sa sletanjem na vodu):

http://en.wikipedia.org/wiki/Ethiopian_Airlines_Flight_961

Ethiopian Airlines Flight 961, a Boeing 767-200ER, was hijacked on 23 November 1996,[1] en route from Addis Ababa to Nairobi on a Bombay–Addis Ababa–Nairobi–Brazzaville–Lagos–Abidjan service,[2][3] by three Ethiopians seeking asylum in Australia.[4] The plane crash-landed in the Indian Ocean near Grande Comore, Comoros Islands, due to fuel starvation; 125 of the 175 passengers and crew on board died, along with the hijackers; the rest of the people on board survived with injuries.[4]

Jednostavno su ostali bez goriva!

Dekompresija (ali to ne objasnjava prekid transpondera, mada ko zna, nesreca nikad ne ide sama):

http://en.wikipedia.org/wiki/Helios_Airways_Flight_522

Helios Airways Flight 522 was a scheduled Helios Airways passenger flight that crashed into a mountain on 14 August 2005 at 12:04 pm EEST, north of Marathon and Varnavas, Greece, whilst flying from Larnaca, Cyprus to Athens, Greece. A lack of oxygen incapacitated the crew, leading to the aircraft's eventual crash after running out of fuel. Rescue teams located the wreckage near the community of Grammatiko, 40 km (25 mi) from Athens. All 115 passengers and 6 crew on board the aircraft were killed.

Pozar:

http://en.wikipedia.org/wiki/Swissair_Flight_111

On Wednesday, 2 September 1998, the aircraft used for the flight, registered HB-IWF, crashed into the Atlantic Ocean southwest of Halifax International Airport at the entrance to St. Margarets Bay, Nova Scotia. The crash site was 8 kilometres (5.0 mi) from shore, roughly equidistant from the tiny fishing and tourist communities of Peggys Cove and Bayswater. All 229 people on board died—the highest death toll of any aviation accident involving a McDonnell Douglas MD-11[2] and the second-highest of any air disaster in the history of Canada, after Arrow Air Flight 1285.

Samo da vidite sta sve moze da se desi i da za kratko vreme sve bude van kontrole.





 
0

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 19:49 - pre 123 meseci
Citat:
EmmaR:Čitam kako su piloti obučeni da ne veruju svojim očima već samo elektronici.


Nije problem sto su piloti obuceni da veruju elektronici jer sta im vrede sve oci kad se nalaze u mrkloj noci iznad Atlantika. Problem je preveliko oslanjanje na autopilota tako da danasnji piloti "voze" avion ukupno 4 minuta na tranatlantskom letu.

I naravno kad otkaze autopilot, plus panika, neiskustvo, desava se to sto se desava. Sva sreca pa jos postoje piloti iz 80tih, ali kad oni odu i sve preuzme generacija X, ovo ce postati norma.

Zato sve kraljeve i sefove drzava voze iskusni vojni piloti koji znaju da izadju iz svake situacije, a nas ekonomsku klasu voze priuceni sabani (KAKVIH CE TEK BITI SVE VISE) koji prave selfije, tucaju stjuardese i misle da je letenje video igra.
 
+1

EmmaR
Srbija

Član broj: 269847
Poruke: 466



+172 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 20:12 - pre 123 meseci
Ventura, površina jeste mnogo veća od plasta sena, ali ne traže iglu na dnu okeana već avion, ... sem ako se nije pretvorio u sastavne elemente. I to sve uz veliku verovatnoću da nešto pluta na površini.
Uostalom, imaju tačku nestanka, trebalo bi da znaju podatke o količini goriva i potrošnji, kao i o maksimalnoj brzini, kao i da znaju da koriste šestar. Dalje nije mogao. Jedino da je pliot umislio da vozi turiste na Mars. U tom slučaju, teško da bi bilo ikakvih ostataka.

Cozmo, sada nije 1979 već 2014 godina, a tehnika je otišla mnogo napred.
Razumem ja da u par sekundi može da se dese neverovatne nepovratne stvari, ali gde je avion?
Da je otet, da je nestao bez goriva i sleteo na vodi, opet bi ga neko primetio: prvo na površini je, drugo - ceo je.
Pazi, sve sem požara, s obzirom da se radi o vodi a ne o čvrstom tlu, trebalo bi da rezultira "gotovo" celim avionom. Ili, možda, grešim?




ER
 
0

Hank

Član broj: 320271
Poruke: 106



+827 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 20:39 - pre 123 meseci
Citat:
EmmaR:
Otmica? Ne. Avion je do sada negde morao da sleti.


Avion ne mora biti otet isključivo sa namerom da sleti negde i da se ucenjuje neko, može biti otet i kako bi bio upotrebljen kao oružje (11. septembar) ili kako bi se iscenirala "slučajna" nesreća sa ciljem da porodica dobije odštetu od osiguranja (FedEx let 705).

Citat:
EmmaR:Zar nije zabranjena upotreba mobilnih telefona, laptopova i svega onoga što koristi neki vid komunikacije baš iz razloga da ne zbuni elektroniku aviona.


Jeste zabranjena, tokom taksiranja, poletanja i sletanja, ne i tokom krstarenja.

Citat:
EmmaR:Da je otet, da je nestao bez goriva i sleteo na vodi, opet bi ga neko primetio: prvo na površini je, drugo - ceo je.
Pazi, sve sem požara, s obzirom da se radi o vodi a ne o čvrstom tlu, trebalo bi da rezultira "gotovo" celim avionom. Ili, možda, grešim?


Grešiš, ali vrlo.

Citat:
Braksi: a nas ekonomsku klasu voze priuceni sabani (KAKVIH CE TEK BITI SVE VISE) koji prave selfije, tucaju stjuardese i misle da je letenje video igra.


Nisam znao da svaka klasa (ekonomska, biznis i prva) ima svog pilota. Taj podatak sada iz temelja menja sve ono što smo mislili da znamo o avijaciji...

Pozdrav.
 
+2

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 21:19 - pre 123 meseci
Citat:
Braksi:  Problem je preveliko oslanjanje na autopilota tako da danasnji piloti "voze" avion ukupno 4 minuta na tranatlantskom letu.

A sta ce on to da "vozi" iznad Atlantika?
Da iskljuci autopilota i pokusa da sjedi par sati kao kip nastojeci da ne pomjeri upravljac?

Ili si mozda mislio da treba malo da krivuda, naginje ustranu, ponire, drmusa, nesto cacka samo da bi cackao i sl.?

Svaki avion ima unapred zadatu i tacno proracunatu trasu leta uskladjenu sa jedne strane zahtjevom za bezbednoscu u odnosu na druge letove i zahtjevima za potrosnjom goriva sa druge strane.
Bilo kakvo odstupanje od te trase nosi povecan rizik, povecanu potrosnju goriva, povecanu neudobnost za putnike, povecano angazovanje kontrole leta i ko zna cega jos sto nama laicima i ne pada na pamet.

Tvoje vidjenje avio-industrije izgleda kao da si se o tehnickoj strani iste informisao proucavajuci Grunfove radove, a pilotske profile pokupio iz Mister No stripova.
 
+5

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.upc-i.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 22:17 - pre 123 meseci
@Odin, verujem da je ono na sta je Braksi ciljao sledece;

skoro je pilot sleteo u Hudson reku u USA. Pilot je nekada bio vrhunski vojni pilot sa strasnim iskustvom. I sam je priznao, da nije imao to prethodno iskustvo da nije siguran da bi bio u stanju da tako bezbedno spusti letilicu u reku bez da se razlete u parcice. Ako se ne varam, od udara ptica u motore do sletanja u reku je proslo oko minut i po! Samo po glasu pilota u komunikaciji sa tornjem je bilo jasno da se radi o veoma veoma ozbiljnom pilotu.

U jednoj seriji (cini mi se National Geographic) o tom letu, jedna stjuardesa je sama rekla da je najvecim delom zasluzan pilot za takvo 'prizemljenje' aviona na reku. I dodala je da on je on pilot 'starog kova' koja je sada izumirajuca vrsta.

'Nove' generacije pilota se obucavaju na simulatorima, ali sam misljenja da se iskustvo pilota borbenog aviona, koji je vec 10 x gledao smrti u oci ne moze niti na koji nacin zameniti 'simulatorom'. Ne kazem da simulator ima svoje vrednosti i te kako - ali jednostavno to nije to. To je porediti babe i zabe.

U skoro svakom herojskom spasavanju aviona je bio neki vrsan pilot sa pozamasnom (vojnom) karijerom iza sebe. Samo ce vreme pokazati da li ce neko kome je danas 30 godina i ko ima iskljucivo iskustva sa simulatora uspeti da se izbori sa nepredvidivom situacijom koja nije napisana u manualu aviona. Moze on da procita i nauci sve knjige, moze da vezba na simulatoru do besvesti - ali i dalje tvrdim da to jednostavno ne vredi kao jedno 'na smrt' iskustvo u pravom zivotu.

I da jeste da su avioni sve 'samostalniji' u sve vise aspekata, ali upravo ti 'nedefinisani' i nepredvidjeni momenti su kljucni i tada stupa cisto i surovo (ne)iskustvo na videlo.

Opet, nadam se da gresim jer i sam cesto letim avionom :)
 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7177 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 22:33 - pre 123 meseci
Citat:

EmmaR:Da je otet, da je nestao bez goriva i sleteo na vodi, opet bi ga neko primetio: prvo na površini je, drugo - ceo je.
Pazi, sve sem požara, s obzirom da se radi o vodi a ne o čvrstom tlu, trebalo bi da rezultira "gotovo" celim avionom. Ili, možda, grešim?


Gresis, totalno.

Sletanje na vodu je isto kao i sletanje na asfalt. Ako je avion nekontrolisano "sleteo" na vodu (citaj: pao), rezultat je najscesce raspadanje trupa aviona na mnogo delova (sto se, u ovom tragicnom slucaju, najverovatnije i desilo).

Ideja da je voda "meka" je samo plod nase maste. Bolje da ne znas na sta lici covek koji, recimo, sa 30-40 metara padne na stomak/ledja od "meke" vode, a kamo li avion koji je pao sa nekoliko hiljada metara.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
+2

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 23:08 - pre 123 meseci
Poslednja vest je da se MH-370 izmedju 1:19 i 1:40 spustio na visinu 4000m. To je navodno uhvatio neki (ne baš najprecizniji) radar. Na 35000 fita ne može se disati a na 12000 fita se može disati. Spuštanje je izvedeno iznad Južnog kineskog mora. Navodno su avion videli neki ribari na noćnom ribarenju.

Prema Malezijskim izvorima poslednja ACARS emisija pokazuje avion na pravilnom kursu.
 
0

Hank

Član broj: 320271
Poruke: 106



+827 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona23.03.2014. u 23:27 - pre 123 meseci
Citat:
mozdasamjaamozdainisam:
'Nove' generacije pilota se obucavaju na simulatorima, ali sam misljenja da se iskustvo pilota borbenog aviona, koji je vec 10 x gledao smrti u oci ne moze niti na koji nacin zameniti 'simulatorom'. Ne kazem da simulator ima svoje vrednosti i te kako - ali jednostavno to nije to. To je porediti babe i zabe.


Pa šta sada, ne razumem, onda sve pilote po završetku školovanja treba sa padobranom na leđima izbaciti iz aviona negde između zaraćenih strana u Siriji, da gledaju malo "smrti u oči", pa ko preživi može da pilotira na B777?

Verovatno da subjektivno nekome koristi da skače sa bandžija pre nego što položi vozački ispit: da čovek malo oseti nalet andrenalina i šta su to brzina i ubrzanje, ali tvrditi da dobri vozači mogu biti samo oni koji su skakali sa bandžija je katastrofalno glupo.

Neki bivši vojni piloti za komandama velikih putničkih aviona jesu uspeli da izbegnu nesreću i spasu avion, kao što su neki i direktno odgovorni za pad ili teška oštećenja aviona. Isto važi, gle' čuda, i za pilote koji nikada nisu bili vojni piloti. Taj pilot je uspeo prinudno da sleti na reku Hadson, ne zato što je bivši vojni pilot, već zato što je uspeo u delo da sprovede sve ono što je hiljadama sati čitao po "glupim" knjigama i vežbao u "bezveznom" simulatoru.

To što nekim Srbima poverenje jedino uliva kloniranje Edvarda Menoka i Manfreda von Richthofena i ubacivanje klonova u kokpit modernih širokotrupnih putničkih aviona... tema je koja se tiče više psihologije i sociologije, a manje avijacije.

Pozdrav.
 
+2

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 00:14 - pre 123 meseci
Citat:
mozdasamjaamozdainisam:
'Nove' generacije pilota se obucavaju na simulatorima, ali sam misljenja da se iskustvo pilota borbenog aviona, koji je vec 10 x gledao smrti u oci ne moze niti na koji nacin zameniti 'simulatorom'. Ne kazem da simulator ima svoje vrednosti i te kako - ali jednostavno to nije to. To je porediti babe i zabe.

Kad bi naši vojni piloti leteli JAT-ovim avionima, meni ne da ne bi palo na pamet da letim tim avionom, nego se ne bi smeo približiti aerodromu...

Pa ti vojaci boluju od teškog kaubojskog sindroma zbog koga ginu kao muve... Vojni pilot je vrhunac karijere, i čik neka se neko usudi da kaže nešto tom božanstvu među ljudima... Pa čak i kad božanstvo pogreši nešto ili uradi nešto protiv pravila... Ma pravila su ionako za plebs...

Evo ti track-record naših vojnih pilota, mahera za samoubijanje (na žalost neretko i za ubijanje nedužnih ljudi):
2008. Galeb G4 se ruši, vojni pilot gine. Razlog pada: avion je ušao u kovit na premaloj visini.
2009. Mig-29 se ruši i ubija vojnika na zemlji. Avionom je pilotirao najiskusniji srpski pilot. Razlog: samo p*čke moraju da poštuju minimalnu visinu za akrobatsko letenje
2012. "super deka", bivši vojni pilot iz najboljeg vremena (koga predstavljaju sa "brate, kolika m*da taj lik ima..."), skucava se avionom u zemlju jer se na njega ne primenjuju propisi o minimalnoj visini za akrobatsko letenje... ipak je on vojni pilot - bog na zemlji. Na žalost sa njim gine i nedužna devojka.
2013. Vojni piloti testiraju protip aviona "Lasta". Naravno, za mahere vojne pilote pravila ne važe, pa se testiranje vrši iznad naseljenih mesta na kojoj god hoće visini. Epilog - srećom niko na zemlji nije stradao.

A kad bi nabrajao nesreće i nezgode bez fatalnih u poslednih 10-tak godina koje su prouzrokovali vojni piloti, mogao bi da nabrajam do sutra.. I to je samo ono što dođe do javnosti... Koliko im se pehova dogodi na onoj Batajnici a da niko i ne sazna?

I ti ne bi imao problem da svoj život poveriš jednoj takvoj usijanoj glavi??? Što se mene tiče, neka hvala, daleko im lepa kuća, ja bi svoj život pre poverio tek svršenom studentu pilotu za koga znam da će da poštuje pravila i procedure, nego nekom vojnom "asu" sa letačkom karijerom od 40 godina i isto toliko sati naleta...
 
+3

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 02:30 - pre 123 meseci
Dakle, reč je o vojnom radaru koji je primetio spuštanje boinga na 4000m. Do spuštanja je došlo nakon okretanja i usmeravanja putanje na zapad. Nije jasno zašto je ova informacija skrivana 15 dana kao i navodi da su ribari uočili avion. Pitanje je šta još Malezijci skrivaju i zašto? Prikrivanje ovakvih informacija direktno utiče na potragu a stvara plodno tle za "teorije zavere". Da li je reč o spuštanju ili padanju? Ako je počeo da pada onda je pao negde oko Malezije.

Navodno snimljen objekat u južnom delu Indijskog okeana do sada se (prema procenama) pomerio i mogla bi da ga uhvati struja koja nosi južnije i dalje od Australije. Talasi idu do 3 metra visine, vetar 40milja/h, ima dosta pene, u okeanu plutaju na (desetine ?) hiljada odbačenih brodskih kontejnera. Da li je potraga uopše usmerena u odgovarajuću oblast? I još da avion 15 dana pluta i čeka da ga neko uoči?
 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7177 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 07:28 - pre 122 meseci
Spustanje na 12kft, ako je tacno, jos vise daje kredibilitet pretpostavci da se radilo o incidentu.

Oko te lokacije je izuzetno gust avio saobracaj i spustanje aviona na tu visinu bi bio smislen potez od strane pilota ako je avion doziveo neku katastrofu zbog koje je morao da sleti neplanirano.

A to sto Malezija krije podatke me ne cudi uopste. U pitanju je verovatno klasicna reakcija politicara koji se plase za svoje d00pe ako nesto slucajo ukaze na nekompetenciju drzave. Naravno, time ce sebe samo jos vise zakopati posto je tesko ocekivati da informacije u ovom slucaju mogu da se tek tako sakriju, ali tako je to...
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
0

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 07:39 - pre 122 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Spustanje na 12kft, ako je tacno, jos vise daje kredibilitet pretpostavci da se radilo o incidentu.

Oko te lokacije je izuzetno gust avio saobracaj i spustanje aviona na tu visinu bi bio smislen potez od strane pilota ako je avion doziveo neku katastrofu zbog koje je morao da sleti neplanirano.


Nema teorije da je to tačno... da je doživeo bilo kakvu katastrofu ne bi ostao 7-8 sati u vazduhu.
 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7177 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 07:59 - pre 122 meseci
Na zalost, ne samo da ima teorije vec postoji i praksa :(

Dekompresija ili ograniceni pozar mogu usmrtiti putnike i posadu bez velikih strukturnih ostecenja aviona i kontrolnih povrsina. U takvoj situaciji bi avion nastavio da leti dok ne udari u nesto (sto se desi pre ili kasnije).

Videti Helios Airways 522, koji je nastavio da leti bez kontrole posade dok nije udario u planinu zbog nestanka goriva.

Ne treba zaboraviti da je avion zatvorena kapsula. Manji pozar ne bi bio fatalan po strukturu aviona (+ na modernim avionima su paneli od materijala koji ne gore), ali bi dim bio dovoljan da pobije putnike i posadu (trovanje ugljen monoksidom). Kako je vec sada poznato da je MH370 nosio Li-Ion baterije u kargu, ovo moze biti uzrok.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
0

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 08:31 - pre 122 meseci
Ne vidim mnogo sličnosti sa 522, pošto MH370 nije samo nastavio da leti, već je menjao kurs više puta i uopšte kako se kretao, nemoguće da bi avion sve to "sam" izveo bez nečije pomoći.
 
0

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 09:16 - pre 122 meseci
Citat:
EmmaR:
Cozmo, sada nije 1979 već 2014 godina, a tehnika je otišla mnogo napred.
Razumem ja da u par sekundi može da se dese neverovatne nepovratne stvari, ali gde je avion?
Da je otet, da je nestao bez goriva i sleteo na vodi, opet bi ga neko primetio: prvo na površini je, drugo - ceo je.
Pazi, sve sem požara, s obzirom da se radi o vodi a ne o čvrstom tlu, trebalo bi da rezultira "gotovo" celim avionom. Ili, možda, grešim


Kakve veze ima sto je 2014. godina? Znas li ti koliko aviona leti trenutno? Tesko da mogu sateliti, koliko god da ih ima, da snimaju svaki u svakom trenutku, pogotovo nocu. Sanse da ga je snimio neki satelit su apsolutno minimalne. Kada se iskljuce komunikacioni uredjaji na avionu i sve ostalo on je - nevidljiv.

Vidi ga samo primarni radar kao odraz. Po tom odrazu su i provalili kuda je isao, uspeli su i otprilike da provale i visinu:

- Prvo je penjao na 43.000 fita a zatim snizio na 29.000 fita. Onda je, po najnovijim informacijama naglo snizavao do 12.000 fita kada je nestao odraz primarnog radara:

"Military radar that tracked Flight 370 between 1:19 a.m. and 2:40 a.m. shows that the plane not only made a sharp turn over the south China Sea, but that it was also flying at an altitude of 12,000 feet before it disappeared from radar screens"

Ovu dozu podataka treba uzeti sa rezervom jer su to neprecizni radari.

Takodje, ukoliko je avion depresurizovan, izmedju 12 i 14.000 fita je dozvoljeno da se leti pola sata bez kiseonickih maski (FAA), ali ne duze od toga. Ispod 12.000 fita je vec lakse, a optimum je 10.000 fita i na tu visinu se snizava prilikom depresurizacije aviona (dekompresije).

Dakle zna se sledece:

1. Okrenuo i leteo u suprotnom smeru
2. Menjao visinu
3. Iskljuceni ACARS i Transponder
4. Nije bilo komunikacije sa posadom nakon zadnjeg kontakta

 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7177 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 12:15 - pre 122 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić:
Ne vidim mnogo sličnosti sa 522, pošto MH370 nije samo nastavio da leti, već je menjao kurs više puta i uopšte kako se kretao, nemoguće da bi avion sve to "sam" izveo bez nečije pomoći.


Kurs je mozda menjao dok su piloti imali >nekakvu< kontrolu nad avionom. Progresivno gubljenje kontrole nad letilicom zbog raznih faktora (izmedju ostalog, i gubitka svesti), je nesto sto se desavalo vise puta u zabelezenoj avio istoriji.

Primera radi, hipoteticki primer: mozda je doslo do pozara Li-Ion baterija i piloti su zbog toga, cim su primetili, avion usmerili nazad ka Maleziji i izvrsili spustanje na 12 kft kako ne bi bili u letnom koridoru i time mozda izazvali jos vecu nesrecu. U medjuvremenu je kabina napunjena dimom i onesposobila je posadu. Avion nastavlja da leti na auto pilotu dok mu ne nestane goriva. Pozar je, takodje, onesposobio elektricne instalacije skoro svih modula koji komuniciraju sa zemljom, ali nije bio dovoljno veliki da kompromituje integritet letilice.

Ne kazem da je to ono sto se desilo, to jos niko ne zna - ali uopste nije neverovatno (stavise, upravo je to najverovatniji scenario - pozar).
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
0

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Nestanak malezijskog aviona
(Zaključana tema (lock), by Ivan Dimkovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 57060 | Odgovora: 244 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.