Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nestanak malezijskog aviona

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Nestanak malezijskog aviona
(Zaključana tema (lock), by Ivan Dimkovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 57070 | Odgovora: 244 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 12:19 - pre 122 meseci
To je po svoj prilici najmanje verovatan scenario. Piloti bi u tom slučaju usmerili avion prema najbližem aerodromu, a ne prema tesnacu, plus kada je došao do tesnaca, ko ga je skrenuo prema Australiji? Pored toga, da je avion u požaru proveo 7 ili 8 sati u vazduhu je još neverovatnije. Srušio bi se za manje od pola sata.
 
0

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 12:48 - pre 122 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić: Ne vidim mnogo sličnosti sa 522, pošto MH370 nije samo nastavio da leti, već je menjao kurs više puta i uopšte kako se kretao, nemoguće da bi avion sve to "sam" izveo bez nečije pomoći.

Po meni je upravo to najvjerovatnije.
Avion koji nije upravljan tesko da ce se kretati pravolinijski, vec ce mijenjati smjer i visinu u zavisnosti od vjetrova, turbulencija, promjene gustine vazduha i cega sve jos ne.
Isto moze i da se desi u slucaju djelimicno ili kompletno ostecenog autopilota (nekonzistentna ocitavanja senzora i sl.).
Pogresna je pretpostavka da ce avion, sam od sebe, da ide stalno 'pravo' i na istoj visini.

Te navodne "promjene kursa" po svoj prilici potjecu od sporadicnih uocavanja aviona u nekim tackama vremena i prostora, a ne od kontinualnog neprekidnog pracenja (inace bi tacno znali putanju, a time i gdje je zavrsio), a sta se desavalo izmedju tih kratkorocnih uocavanja ne moze se znati niti osnovano pretpostaviti da je izmedju tih momenata letio pravolinijski: mogao je takodje besciljno krivudati.

Da je posada bila svjesna i svjesno upravljala avionom najvjerovatnije je da bi u trenutku havarije jednom promjenili kurs ka najblizem aerodromu na koji mogu da slete i to je to. Ne bi se 10 puta predomisljali oko kursa, jer u havarijskim situacijama uputstva i procedure za pilote su prilicno jasni i nema mnogo prostora za nekakava predomisljanja.

 
0

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 13:29 - pre 122 meseci
Samo da docaram kako izgleda haos kada izbije pozar u avionu:



Nakon samo minut vremena apsolutno nema vise komunikacije - u tom trenutku kokpit je pun dima a piloti vec uguseni. Bukvalno ono krcanje na 1.15 sekundi ili tako nesto je poslednji pokusaj da nesto kazu.

Pri tom ovo je bilo odmah nakon poletanja, blizu aerodroma, po dobroj vidljivosti. Sumanuta brzina pozara je omogucila samo ovoliko malo komunikacije a procenite sami kakav je haos vladao u kokpitu.

Takodje njima su bile dostupne frekvencije prilazne i oblasne kontrole dok je Malezijski B777 bio u nekom medjuprostoru zbog predaje izmedju dva oblasna sektora.

http://en.wikipedia.org/wiki/ValuJet_Flight_592

DVA MINUTA OD DETEKCIIJE PROBLEMA do onesposobljenosti pilota. Dakle ako je malezijski 777 bio u sektoru gde 2-3 minuta nema dometa preko radio veze (apsolutno normalna stvar izmedju dva sektora) svasta je moglo da se desi. Sami pogledajte zapis i vidite koliko je vremena proslo od manifestovanja problema (14:10:03) do gubitka svesti pilota (14:12:57 - sound of loud rushing air - trenutak gubitka kontrole kada se DC9 obrusava ka Everglejdsu bez ikakve kontrole).

14:10:03 CAM [sound of chirp heard on cockpit area microphone channel with simultaneous beep on public address/interphone channel]

14:10:07 CAM-1 what was that?

14:10:08 CAM-2 I don't know.

14:10:12 CAM-1 *** ('bout to lose a bus?)

14:10:15 CAM-1 we got some electrical problem.

14:10:17 CAM-2 yeah.

14:10:18 CAM-2 that battery charger's kickin' in. ooh, we gotta.

14:10:20 CAM-1 we're losing everything.

14:10:21 Tower Critter five-nine-two, contact Miami center on one-thirty-two-forty-five, so long.

14:10:22 CAM-1 we need, we need to go back to Miami.

14:10:23 CAM [sounds of shouting from passenger cabin]

14:10:25 CAM-? fire, fire, fire, fire [from female voices in cabin]

14:10:27 CAM-? we're on fire, we're on fire. [from male voice]

14:10:28 CAM [sound of tone similar to landing gear warning horn for three seconds]

14:10:29 Tower Critter five-ninety-two contact Miami center, one-thirty-two-forty-five.

14:10:30 CAM-1 ** to Miami.

14:10:32 RDO-2 Uh, five-ninety-two needs immediate return to Miami.

14:10:35 Tower Critter five-ninety-two, uh, roger, turn left heading two-seven-zero. Descend and maintain seven-thousand.

14:10:36 CAM [sounds of shouting from passenger cabin subsides]

14:10:39 RDO-2 Two-seven-zero, seven-thousand, five-ninety-two.

14:10:41 Tower What kind of problem are you havin'?

14:10:42 CAM [sound of horn]

14:10:44 CAM-1 fire

14:10:46 RDO-2 Uh, smoke in the cockp ... smoke in the cabin.

14:10:47 Tower Roger.

14:10:49 CAM-1 what altitude?

14:10:49 CAM-2 seven thousand.

14:10:52 CAM [sound similar to cockpit door moving]

14:10:57 CAM [sound of six chimes similar to cabin service interphone]

14:10:58 CAM-3 OK, we need oxygen, we can't get oxygen back here.

14:11:00 INT [sound similar to microphone being keyed only on Interphone channel]

14:11:02 CAM-3 *ba*, is there a way we could test them? [sound of clearing her voice]

14:11:07 Tower Critter five-ninety-two, when able to turn left hea 14:11:08 CAM [sound of chimes similar to cabin service interphone]

14:11:10 CAM [sounds of shouting from passenger cabin]

14:11:11 RDO-2 Two-five-zero seven-thousand.

14:11:12 CAM-3 completely on fire.

14:11:14 CAM [sounds of shouting from passenger cabin subsides]

14:11:19 CAM-2 outta nine.

14:11:19 CAM [sound of intermittant horn]

14:11:21 CAM [sound similar to loud rushing air]

14:11:38 CAM-2 Critter five-ninety-two, we need the, uh, closest airport available ...

14:11:42 Tower Critter five-ninety-two, they're going to be standing by for you. You can plan runway one two to dolpin now.

14:11:45 one minute and twelve second interruption in CVR recording]

14:11:46 RDO-? Need radar vectors.

14:11:49 Tower critter five ninety two turn left heading one four zero 14:11:52 RDO-? one four zero

14:12:57 CAM [sound of tone similar to power interruption to CVR]

14:12:57 CAM [sound similar to loud rushing air]

14:12:57 ALL [sound of repeating tones similar to CVR self test signal start and continue]
 
0

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 13:46 - pre 122 meseci
Citat:
Odin D.: Po meni je upravo to najvjerovatnije.
Avion koji nije upravljan tesko da ce se kretati pravolinijski, vec ce mijenjati smjer i visinu u zavisnosti od vjetrova, turbulencija, promjene gustine vazduha i cega sve jos ne.
Isto moze i da se desi u slucaju djelimicno ili kompletno ostecenog autopilota (nekonzistentna ocitavanja senzora i sl.).
Pogresna je pretpostavka da ce avion, sam od sebe, da ide stalno 'pravo' i na istoj visini.

Te navodne "promjene kursa" po svoj prilici potjecu od sporadicnih uocavanja aviona u nekim tackama vremena i prostora, a ne od kontinualnog neprekidnog pracenja (inace bi tacno znali putanju, a time i gdje je zavrsio), a sta se desavalo izmedju tih kratkorocnih uocavanja ne moze se znati niti osnovano pretpostaviti da je izmedju tih momenata letio pravolinijski: mogao je takodje besciljno krivudati.


Pomenuti 522 nije krivudao, već se kretao pravolinijski. Takođe se ni MH 370 nije besciljno kretao, već se kretao po standardnim koridorima (i tokom tog vremena je bio neprekidno praćen), tako da ti obe primedbe ne stoje.
 
0

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 13:56 - pre 122 meseci
Nađen izgleda:

Citat:
"Malaysia Airlines deeply regrets that we have to assume beyond any reasonable doubt that MH370 has been lost and that none of those on board survived. As you will hear in the next hour from Malaysia's Prime Minister, we must now accept all evidence suggests the plane went down in the Southern Indian Ocean."
 
0

Homer J. Simpson
Zombilend

Član broj: 307921
Poruke: 688



+923 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 14:01 - pre 122 meseci
Sramota je da u 2014. godini tako dugo traze avion ...
I zar nije bila prica da je prvo promenjen kurs pa se onda kopilot odjavio ?
 
0

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 14:04 - pre 122 meseci
Zasto je sramota? Pa AF 447 su trazili ukupno dve godine (CVR i FDR su takodje nadjeni nakon dve godine). Kod AF447 su pronasli prve, manje, delove u roku od 5 dana samo zato sto je ACARS srecom poslao zadnju lokaciju, nista vise. Da nisu imali to, nasli bi ga nikad.
 
0

madamov
Milan Adamov
vlasnik
Adamov Konsultacije d.o.o.
Beograd, Srbija

SuperModerator
Član broj: 21939
Poruke: 4414
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.adamov.rs


+138 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 14:13 - pre 122 meseci
Citat:
Braksi:

Nije problem sto su piloti obuceni da veruju elektronici jer sta im vrede sve oci kad se nalaze u mrkloj noci iznad Atlantika. Problem je preveliko oslanjanje na autopilota tako da danasnji piloti "voze" avion ukupno 4 minuta na tranatlantskom letu.


A šta treba da radi, šest sati da drži volan držeći ručno visinu i brzinu?

Citat:
I naravno kad otkaze autopilot, plus panika, neiskustvo, desava se to sto se desava. Sva sreca pa jos postoje piloti iz 80tih, ali kad oni odu i sve preuzme generacija X, ovo ce postati norma.


Da si ti živ i zdrav, isto tako se iznad Atlantika letelo i sedamdesetih, kamoli osamdesetih. JAT-ove desetke su imale memoriju od deset koordinata radio-farova, pre poletanja se ukuca prvih deset, negde pre Grenlanda se unosilo sledećih deset.


 Certified Trainer Mojave 101 macOS Support Essentials 10.14
http://www.adamov.co.rs http://milan.adamov.rs http://www.infinitum.rs
 
0

Homer J. Simpson
Zombilend

Član broj: 307921
Poruke: 688



+923 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 14:13 - pre 122 meseci
@cozmo_im:
Pa zato sto jeste , uz svu zivu tehnologiju to je sramota.
Da traze neki modul u kosmosu pa i da razumemo , ali ovo je jadno
 
0

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 14:27 - pre 122 meseci
Pa ako zelis evo jednog testa:

Imas dostavno vozilo. Neka bude vidjen kod semafora na ulazu u Slankamen. Tada se zadnji put javlja operateru i GPS mu je radio dotad (posle se gasi).

Nakon toga auto nestaje na teritoriji Srbije.

Kako ces naci auto? I kada? Verovatno jako tesko mozda tek posle par meseci recimo ili godina u Presevu. U garazi. U delovima.

E tako izgleda potraga za ovim avionom.

Dzaba sva tehnologija kad je prostor pretrage ogroman, skoro 1000x1000 nautickih milja (1800km)... izracunaj koliko je to km2 (preko 3 miliona sigurno).

Zanimljivo?
 
+1

boccio
Boris Krstović
Spoonlabs.com
nbgd

boccio
Član broj: 7594
Poruke: 2458
*.180.230.49.targo.rs.

Sajt: bocc.io


+771 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 14:28 - pre 122 meseci
xex, evo sad se svi Srbi pored fudbala, politike i tenisa, razumeju i u avijaciju :) Sletanje na vodu k'o na puter, pronalazenje aviona u Indijskom okeanu za dan, posledice pozara u kabini i impact na elektroniku, navigacija i rute, da ne pricam o obuci pilota (eh, nema ih vise ko u 80'im...), ma u sve se razumemo...

ovaj thread detaljno stampam za citanje na WC solji, neprocenjivo :)
Jeff, one day you’ll understand that it’s harder to be kind than clever.
 
+6

Homer J. Simpson
Zombilend

Član broj: 307921
Poruke: 688



+923 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 14:40 - pre 122 meseci
Citat:
cozmo_im:
Pa ako zelis evo jednog testa:

Imas dostavno vozilo. Neka bude vidjen kod semafora na ulazu u Slankamen. Tada se zadnji put javlja operateru i GPS mu je radio dotad (posle se gasi).

Nakon toga auto nestaje na teritoriji Srbije.

Kako ces naci auto? I kada? Verovatno jako tesko mozda tek posle par meseci recimo ili godina u Presevu. U garazi. U delovima.

E tako izgleda potraga za ovim avionom.

Dzaba sva tehnologija kad je prostor pretrage ogroman, skoro 1000x1000 nautickih milja (1800km)... izracunaj koliko je to km2 (preko 3 miliona sigurno).

Zanimljivo?

Nije bitan prostor potrage vec sam nestanak. To je nedopustivo
 
0

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 14:53 - pre 122 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić: Pomenuti 522 nije krivudao, već se kretao pravolinijski. Takođe se ni MH 370 nije besciljno kretao, već se kretao po standardnim koridorima (i tokom tog vremena je bio neprekidno praćen), tako da ti obe primedbe ne stoje.

Rekoh vec, ne znam detalje za MH 370, nego kazem da se avion bez kontrole ne mora obavezno kretati pravolinijski.

A da je bio neprekidno pracen, valjda bi onda znali gdje je i gdje da ga traze, ne bi nagadjali, jer kad je neko neprekidno pracen - u svakom trenutku se zna gdje je i kuda je letio.
Stekao sam utisak da to sa ovim avionom nije bio slucaj.
 
0

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 15:01 - pre 122 meseci
Nedopustivo?

Nesrece su se desavale i desavace se, a avioni ce nestajati.

Mozda malo ko od vas zna, ali ja sam jedno vreme saradjivao sa nasim istraziteljima (tadasnje direkcije za civilnu vazduhoplovnu plovidbu), a neke od stvari su bile cak i objavljivanje davnih dana.

Uglavnom je sve radjeno anonimno i kroz proturanje kroz mesecnu i dnevnu stampu da bi se doslo do poboljsanja bezbednosti civilnog vazduhoplovnog saobracaja na ovim prostorima (prvenstveno modernizacija kontrole letenja, najvise zahvaljujuci pok. Nenadu Orasaninu).

Elem, sama avionska nesreca je skup odredjenih stvari koje krenu naopako. Nikada jedan jedini uzrok nece oboriti avion. Uvek postoji vise uzroka koji su na kraju u neku ruku povezani i dovode do pada letelice.

Desavaju se i bizarnosti koje nikad ne bi mogli da zamislite:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kegworth_air_disaster

Shutting down the wrong engine
The Captain, Kevin Hunt, believed the right engine was malfunctioning due to the smell of smoke in the cabin because in previous Boeing 737 variants bleed air for cabin air conditioning was taken from the right engine and also because the right engine fire warning light was flashing. However, starting with the Boeing 737–400 variant, Boeing redesigned the system to use bleed air from both engines. Several cabin staff and passengers noticed that the left engine had a stream of unburnt fuel igniting in the jet exhaust, but this information was not passed to the pilots because cabin staff assumed the pilots were aware that the left engine was malfunctioning.
The smell of smoke disappeared when the autothrottle was disengaged and the right engine shut down due to reduction of fuel to the damaged left engine as it reverted to manual throttle. In the event of a malfunction pilots are trained to check all meters and review all decisions, and Captain Kevin Hunt proceeded to do so. Whilst he was conducting the review, he was interrupted by a transmission from East Midlands Airport informing him he could descend further to 12,000 feet (3,700 m) in preparation for the diverted landing. He did not resume the review after the transmission ended, and instead commenced descent. The vibration indicators were smaller than on the previous versions of the 737 in which the pilots had the majority of their experience.
The dials on the two vibration gauges (one for each engine) were small and the LED needle went around the outside of the dial as opposed to the inside of the dial as in the previous 737 series aircraft. The pilots had received no simulator training on the new model as no simulator for the 737-400 existed in the UK at that time. At the time vibration indicators were known for being unreliable[5] (and normally ignored by pilots) but unknown to the pilots this was one of the first aircraft to have a very accurate vibration readout.

 
0

mozdasamjaamozdainisam

Član broj: 274672
Poruke: 341
*.static.chello.nl.



+191 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 15:04 - pre 122 meseci
Citat:
Hank:Pa šta sada, ne razumem, onda sve pilote po završetku školovanja treba sa padobranom na leđima izbaciti iz aviona negde između zaraćenih strana u Siriji, da gledaju malo "smrti u oči", pa ko preživi može da pilotira na B777?


Citat:
boccio:da ne pricam o obuci pilota (eh, nema ih vise ko u 80'im...)


Nisam osporavao korist simulatora, ali de facto ne moze da zameni (da tako nazovem - zivotno) iskustvo.
A slozice te se da vojni piloti kanda malo drugacije upravljaju letilicama nego putnicki piloti.

I ne slazem se da je 100% vojnih pilota samo i iskljucivo hot shot. I siguran sam da nece pokusati sa Airbusom 330 da prave loop i nekakve akrobacije (niti ce im ti software aviona dozvoliti na kraju krajeva).

Dobar broj sprecenih avio nesreca nije ni bio napisan u instrukcijama za pilote (koje imaju u kabini sa sobom).
Opet na primeru sletanja u reku Hudson pilot je odmah nakon sto je konstatovano gasenje oba motora rucno upalio pomocni agregat (koji se koristi kada je avion prizemljen) da bi sacuvao (elektronske) instrumente. Aktivacija ovog uredja jeste opisana u manual-u, ali njemu nije bilo neophodno da mu ko-pilot to procita vec je instinktivno reagovao.

A da ne osporavam vaznost simulatora, kopilot na letu koji je sleteo u Hudson je nekoliko nedelja pre toga zavrsio trening / simulaciju sto mu je omogucilo da se brze orijentise u knjigama jer mu je jos bilo sveze sta se gde nalazi.

Za kraj, uzmite simulaciju auto voznje i vezbajte do besvesti - a onda provozajte pravi auto na pravoj stazi (koju ste vezbali) i razlika ce biti odmah jasna.

I da uvek bi se bezbednije osecao sa pilotom koji ima iza sebe iha-ha iskustva nego sa nekim ko ima manje provedeni sati u avionu od putnika!
 
0

bojan_bozovic

Član broj: 29028
Poruke: 3292
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: angelstudio.org


+392 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 15:21 - pre 122 meseci
Problem tvoj je da nema simulacije vožnje tako realistične i detaljne kao simulatora letenja. Kako nismo u kafani ni nivo diskusije ne bi trebalo da bude na tom nivou...
 
0

boccio
Boris Krstović
Spoonlabs.com
nbgd

boccio
Član broj: 7594
Poruke: 2458
*.180.230.49.targo.rs.

Sajt: bocc.io


+771 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 15:31 - pre 122 meseci
Citat:
mozdasamjaamozdainisam: Nisam osporavao korist simulatora, ali de facto ne moze da zameni (da tako nazovem - zivotno) iskustvo.
A slozice te se da vojni piloti kanda malo drugacije upravljaju letilicama nego putnicki piloti.

I ne slazem se da je 100% vojnih pilota samo i iskljucivo hot shot. I siguran sam da nece pokusati sa Airbusom 330 da prave loop i nekakve akrobacije (niti ce im ti software aviona dozvoliti na kraju krajeva).

Mislim da ne shvatas da je problem koji pokusavas da banalizujes dosta dublji, i za pocetak (ako si u mogucnosti) pokusaj da razgovaras sa nekoliko civilnih pilota kakvo misljenje imaju o svojim vojnim kolegama.

Da ti plasticno objasnim - da li mozes da zamislis Mihaila Sumahera, Kimija Raikkonena, ili bilo kog drugog da voze dabl-deker na relaciji Beograd - Pariz? A zasto ne mozes?


Citat:
mozdasamjaamozdainisam:
Opet na primeru sletanja u reku Hudson pilot je odmah nakon sto je konstatovano gasenje oba motora rucno upalio pomocni agregat (koji se koristi kada je avion prizemljen) da bi sacuvao (elektronske) instrumente. Aktivacija ovog uredja jeste opisana u manual-u, ali njemu nije bilo neophodno da mu ko-pilot to procita vec je instinktivno reagovao.

Obozavam kad ljudi uzimaju neki totalni edge case sa sansom 1/10000 i koriste ga kao temelj neke teorije.... Druze, Hudson ditching je ludacka sreca, jedan od 10,000 ditchinga koji je zavrsio bez ljudskih zrtava. Svakako, zahvaljujuci brutalno dobrom pilotu, ali veruj mi da ni onih 9999 nisu bili za bacanje, samo prosto nisu imali toliko srece. Pusti taj hudson ditching...

Citat:
mozdasamjaamozdainisam
I da uvek bi se bezbednije osecao sa pilotom koji ima iza sebe iha-ha iskustva nego sa nekim ko ima manje provedeni sati u avionu od putnika!

Cekaj bre, pa ovo ti je na nivou "ako kanis pobijediti ne smijes izgubiti" :D mislim... ne znam, svaki komentar suvisan :)
Jeff, one day you’ll understand that it’s harder to be kind than clever.
 
+1

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 15:49 - pre 122 meseci
Malezijski premijer je na pres konferenciji objavio da se MH-370 srušio najverovatnije u južnom delu Indijskog okeana i da nema šanse da je neko preživeo. Detalji sutra.

Pretpostavka je da se avion srušio otprilike u oblasti gde su sateliti uočili neke objekte a koje su okeanske struje sada već pomerile istočnije i nešto južnije za oko 500 < 1000 km bliže Australiji.
 
0

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 16:19 - pre 122 meseci
Citat:
Odin D.: A da je bio neprekidno pracen, valjda bi onda znali gdje je i gdje da ga traze, ne bi nagadjali, jer kad je neko neprekidno pracen - u svakom trenutku se zna gdje je i kuda je letio.
Stekao sam utisak da to sa ovim avionom nije bio slucaj.


Pratili su ga bili dobar deo puta. Uostalom, ne bi ga sad tražili i najverovatnije pronašli u sred Indijskog okeana tek tako.
 
0

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Nestanak malezijskog aviona24.03.2014. u 16:51 - pre 122 meseci
Po onome što se sada zna, u roku od 24 časa od nestanka aviona znali su gde se srušio. Bar aproksimativno. Sve informacije su servirali postepeno "na kašikicu". Ono što su znali danas objavili bi posle 4-5 dana. Rodbina putnika koji su čekali avion na aerodromu u Pekingu nije ništa znala o nestanku aviona. Tek nakon 1 sat kašnjenja dobili su prve (dez)informacije, a to je bilo nekoliko sati nakon što je avion nestao sa radara.
 
0

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Nestanak malezijskog aviona
(Zaključana tema (lock), by Ivan Dimkovic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 57070 | Odgovora: 244 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.