Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi

elitemadzone.org :: AutoZone :: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10

[ Pregleda: 53024 | Odgovora: 186 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi27.07.2014. u 10:35 - pre 117 meseci
Citat:
ventura:
Citat:
djordje1979: Ok dosadio ti, legalan argument, ali onda moras da kupis nov auto.
Nema nikakvog smisla da menjas svoj auto (3. star) koji je u "top formi" za macku u dzaku (2-3 g.).
Sem ako nemas coveka od poverenja, pa znas sta kupujes. Inace ja se ne bih igrao...

Kako nema smisla? Hoću da promenim Audi A4 za BMW 5 godinu dana mlađi.

Kakva tačno mačka u džaku može da bude auto star konkretno 2 godine, prešao 70.000km i koji je još uvek u fabričkoj garanciji? Npr, konkretno ovaj BMW 525d xDrive

Ovaj auto je verovatno imao samo jednog vlasnika, imao je jedan servis na 30.000 km koji je verujem odrađen (sigurno ga nije vozio neki socijalni slučaj), i kad bi ga uzeo sasvim sigurno da bi ga odvezao na servis na detaljnu kontrolu i zamenu svih potrošnih delova koji se inače menjaju, osim ako očigledno nisu u dobrom stanju, čisto da ne razmišljam...

Sa druge strane, ako kupim polovan auto za 35-40 hiljada, za 3 godine ću na njemu izgubiti manje novca nego na novom, što znači da mogu da vozim auto više klase, za 30-40% manje novca.. Prethodna dva auta sam kupio nova u salonu, i ono, nemam taj neki fetiš za tim.. Jeste to lepo da ti znaš da je tvoje dupe prvo i jedino sedelo za tim sedištem, i da ti miriše auto na novo, ali i u ovom drugom slučaju, uopšte nisam gadljiv.

I treći faktor, koji je isto tako interesatan, sada da li je u pitanju urbana legenda ili ne, ali cenim da postoje razlike u kvalitetu auta koji se prodaje u Nemačkoj i u Srbiji.


Ne znam koliko je u Srbiji potreban xD, u ovom "nasem" kraju , sigurno nije i sasvim sam siguran da bih pre tog polovnjaka, za isti novcani iznos kupio potpuno NOV, Serija 2 225d Coupe sa 218 KS, ako bih bas cvrsto resio da to bude BMW, i naravno, prethodno proverio koji se vazdusni jastuk isporucuje u ovom modelu

Nema previse mesta za pakovanje, ali nisam zakljucio je Ventura na velikom pakovanju insistirao.




P.S.
Verovatno ni Svaba koji "jeftino" prodaje svog polovnjaka, slicno misli.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Braksi

Član broj: 288770
Poruke: 1643



+4015 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi27.07.2014. u 11:06 - pre 117 meseci
Citat:
tdusko:
Meni je najjace kad se prosipaju generalizacije tipa "na zapadu se mnogo prelazi", a samo u DE se godisnje proda ca 2 miliona novih vozila i sad se sva voze u krug 100k godisnje i pritom se nocu ne gase :). Pre svega, ogroman broj se proda na lizing gde je najcesce max kilometraza 10-20k Km. Vec sam ranije pisao da samo firma gde ja radim godisnje uzme na lizing ca 90k vozila. Sva ta vozila se zadrzavaju max 6 meseci ili do 25k Km i nakon toga se sva prodaju na slobodnom trzistu. Takodje, u DE postoji nekoliko miliona ljudi koji su sami svoje firme, takozvani freelanceri i oni imaju pravo da vode troskove prevoza kao trosak firme te im se deo troska za rate za lizing odbija od osnovice za obracun poreza tako da mnogi to obilato koriste i menjaju auto na godinu-dve-tri po istim uslovima-max 10-20k Km godisnje. Opet, svi ti automobili zavrse na slobodnom trzistu. Kucajte u google "bmw gebrauchtwagenboerse", "mercedes junge sterne"... sve to vodi na zvanicne sajtove proizvodjaca gde se mogu naci svi ti automobili. Izbor je ogroman, a mnogi imaju i 2 godine garanciju sa sve mobility garancijom.

Naravno, svi ti automobili se ne mogu kupiti za male pare, ali je to ipak mnogo manje od onoga koliko kosta takav nov.


otkud znas da se vozila iz operativnog lizinga prodaju posle prekida ugovora ? Valda se dalje daju pod novi ugovor !?

Inace voleo bih da vidim Nemca koji kupuje auto star godinu dana. Moze, ali u pola cene.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi27.07.2014. u 11:12 - pre 117 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Ne znam koliko je u Srbiji potreban xD, u ovom "nasem" kraju , sigurno nije i sasvim sam siguran da bih pre tog polovnjaka, za isti novcani iznos kupio potpuno NOV, Serija 2 225d Coupe sa 218 KS, ako bih bas cvrsto resio da to bude BMW, i naravno, prethodno proverio koji se vazdusni jastuk isporucuje u ovom modelu ;)

Da zamenim auto veće klase sa gomilom opreme za klot auto niže klase? :)

Ja bi ipak sa magarca na konja, a ne obrnuto :)

Citat:
Zarko Silic:
Nema previse mesta za pakovanje, ali nisam zakljucio je Ventura na velikom pakovanju insistirao. :D

Udobnost pozadi je jedan od glavnih razloga zašto bi hteo auto veće klase. Žena, sitna deca i tako to :)
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi27.07.2014. u 12:15 - pre 117 meseci
Citat:
Braksi: otkud znas da se vozila iz operativnog lizinga prodaju posle prekida ugovora ? Valda se dalje daju pod novi ugovor !?

Inace voleo bih da vidim Nemca koji kupuje auto star godinu dana. Moze, ali u pola cene.


Kada se auto vrati sa lizinga, odredi se njegova nova vrednost u odnosu na kilometrazu, stanje itd itd i nakon toga ide na trziste gde se prodaje za kesh/kredit ili ide ponovo na lizing. To dokle ces odredjeni auto moci da uzmes pod lizing se razlikuje, ali obicno 2-3 godine starosti i/ili 60-90k Km je neka granica nakon cega mozes da ga kupis samo za kesh/kredit.

Sto se ovog drugog tice, naravno da kupuju godinu-dve-tri stare automobile i to sve vise u poslednje vreme i to je nepovratni trend. Pisao sam vec u prethodnom postu da se ne ponavljam opet. Ostavio sam i linkove za one koji ne veruju. Jednostavno, autoindustrija se promenila kao i ponasanje i potrebe potrosaca. To sto je nekad bio zakon da se kupi NOV auto, vozi 5-10 godina, proda i tako u krug, vise nije. Veci broj modela je stvorio veci izbor koji odgovara potrebama jednog kupca. Samim tim, potreba za promenom je postala veca, ljudi hoce cesce da menjaju, dosade im trenutni ili im se potrebe promene da im neki drugi vise lezi. Zato se proizvodjaci danas vise bave time da se kupcu obezbedi laka kupovina, ali i laka prodaja i upravo zbog toga se i ukljucuju tako agresivno u trziste polovnih automobila.

Ovaj Zaretov BMW 2 kome je list price recimo 35k EUR ce da uzme radnik BMW-a na lizing jer ima popust 20% na list price, vozice ga godinu dana, preci 10k Km i vratice ga nazad. Onda ce BMW da ga baci na prodaju kao Jahreswagen i kupice ga neki @Ivan Dimkovic na kredit za 28k EUR tako sto ce BMW da otkupi njegov stari za 18k Eur koji na trzistu vredi ca 22k EUR, ali ko da se cima za sitne pare i ostatak ce jos 3 god da placa mesecnu ratu. Posle 2 godine ce da se ozeni i dobije dete i bolje ce mu odgovarati Mercedes C klasa karavan pa ce ovu dvojku da da Mercedesu opet za 70% od cene, uzme c klasu 2 godine staru, ostatak na rate 3 godine itd itd. Tu dvojku cu da kupim recimo ja kao 3 godine staru za 20k Eur tako sto cu da dam moj 9 godine star auto za 5k Eur i ostatak na rate i tako u krug u krug u krug...
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi27.07.2014. u 12:24 - pre 117 meseci
Nov auto ima smisla kupiti ako planiraš da ga voziš narednih 5-10 godina i da pređeš par stotina hiljada kilometara sa njim... A ako planiraš da auto zadržiš 2-3 godine, da pređeš sa njim 50-100 hiljada, cenim da tu nema nikakvih problema... Ako kupiš auto sa 80 hiljada i pređeš još 100 hiljada sa njim, nema šanse da imaš nekih specijalno velikih problema (kao uostalom da sa novim autom pređeš 200k km od nule).

Mislim da je u našem narodu zent od polovnjaka nastao tako što ljudi kupuju auta stara 10-15 godina a koja volšebno uvek imaju 125-130 hiljada kilometara, pa ga dovezu ispred kuće a on se raspadne jer je ustvari auto prešao 300-400-500 hiljada kilometara više nego što piše na satu...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi27.07.2014. u 13:00 - pre 117 meseci
Ako trebas u automobil smestiti porodicu sa decom i svim prtljagom, automobil po meri, moze biti samo karavan. Tesko da ces to uspeti sa limuzinom pa makar to bila i klasa vise.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi27.07.2014. u 13:05 - pre 117 meseci
Nije mi toliko stalo do pakovanja koliko do veće udobnosti. Kad mi par puta godišnje zatreba višak prostora, onda imam onaj thule kofer pa se tu dodatno popakujem.

A na kupovinu karavana mi je stavljen veto, iako mi je A6 Avant najlepši automobil ikad :)
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi27.07.2014. u 13:09 - pre 117 meseci
Pa valjda izmedju "nemam decu" i "imam decu" ima nesto izmedju. Recimo, "imam jedno dete" Valjda je majku mu za jedno dete i normalan, udoban transport sa prtljagom dovoljan BMW 5 limuzina. Sutra kad dobije drugo posle 2-3 godine moze ovaj da proda i kupi isto tako skoro nov polovan karavan bez da gubi basnoslovne sume novca zbog gubitka vrednosti novog auta. Meni je upravo ta fleksibilnost najjaci argument ne-kupovine novog auta. U 5 godina coveku moze da se zivot promeni tako da mu po meri bude kupe golf klase, limuzina D segmenta i karavan E segmenta. Kad bi svaki kupovao nov verovatno ne bi preteklo ni za pelene
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi27.07.2014. u 17:25 - pre 117 meseci
Zar nema onda smisla decenijsko koriscenje automobila B/C klase za transport bez porodice (do posla, kupovine, kada deca ne idu) i jednog MPV-a kada se za to ukaze potreba?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi27.07.2014. u 20:02 - pre 117 meseci
Citat:
ventura:
A na kupovinu karavana mi je stavljen veto, iako mi je A6 Avant najlepši automobil ikad :)


Bas taj je za ono sto ti treba najbolje, ujedno i najpovoljnije resenje.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi28.07.2014. u 07:25 - pre 117 meseci
Sta ce vam, da "odete" u Topalovice..

Postoje sada, duznost mi je da obavestim i monovolumeni, dzipovi, kamioneti, po povoljnijim cenama od nekakvih fensi, ali zastarelih karavana.

Jeste sa smo balkan, ali postoje i druga vozila od golfa i avanta

Bacanje par na nepotrebne "zapremine" okruzene limom(i plastikom), je potpuno neracionalno.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi28.07.2014. u 09:01 - pre 117 meseci
Baš je u Nemačkoj najveći mogući broj karavana iz prostog razloga jer su oni praktični ljudi i nije ih blam da voze premium a karavan kao što je prosečnog srbendu. SUV uglavnom izaberu žene a MPV je pokretni bilbord koji kaže da si odustao od života :)

Nema boljeg osećaja nego kad karavan napuniš do vrha ko pravi turčin :)
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi28.07.2014. u 09:09 - pre 117 meseci
Moram reci da je o golf6 karavan lepog izgleda,za Venturin izbor,no comment.




Sto se tice druge strane medelja,sta cu mu ja kada se ni za karavan ne moze izboriti kod zene.:).

Dodje ovde na forum i q... eeeee.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi28.07.2014. u 12:12 - pre 117 meseci
Nema tu ni trunke racionalnosti, ali je uvrezeni obicaj. Prodaja price o racionalnom "karavanu" sa iracionalnim tockovima, i zeljom za nekom "lepotom"

Mislim da je u pitanju splet kompromisa i iracionalnosti. Sve samo ne racionalno.

Izuzetno su retke situacije za takvim potrebama, postoje, ali su izuzetno mali period ukupnog koriscenja vozila, pa nema spora o eventualnoj "racionalnosti"...

Jos kada se doda "obicaj"(vrlo luksuzni) da se vozilo menja nakon 3-5 godina, iracionalnost je neizmerno uvecana...
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi28.07.2014. u 12:46 - pre 117 meseci
Pričaš napamet, to koliko je a6 karavan praktičniji od a6 limuzine će ti reći svako ko je posedovao oba automobila ili barem a6 limuzinu. Nije toliko problem kapacitet gepeka nego sam ugao i prilaz pa se tako može desiti da hatchback C segmenta maltene spakuje stvari bolje od a6 limuzine(recimo probaj da spakuješ CRT televizor). Pa još kad uzmemo da se po defaultu(ako se ne doplati) kod limuzine ni ne obaraju sedišta onda dođeš do toga da sa limuzinom E segmenta ne možeš da ubaciš najobičniji bicikl koji bi verovatno stao u juga. Da ne pominjem koliko samo više lubenica staje u karavan u odnosu na limuzinu :)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi28.07.2014. u 20:35 - pre 117 meseci
Dobro jutro.

Pa valda je normalno da Vladd prica napamet. Nije mu to sto prvi put.

Jos iz vremena dok jos nije smenjen kao MOD sa AZ, kada se zbog napamet price upetljavao, brisao je postove. Sada mu postovi ostaju neobrisani

(Osim ako ne zamoli Bakaru da obrise)

Sreca pa postoje skrinsotovi.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi28.07.2014. u 21:38 - pre 117 meseci
moram i ja priznati da je karavan majka za bilo koji tip pakovanja ili nošenja nekih npr, lajsni od 2 i više metra.

Mislim, ne moraš da nosiš lubenice i paradajz da bi uvideo ogromnu praktičnost
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Homer J. Simpson
Zombilend

Član broj: 307921
Poruke: 688



+923 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi29.07.2014. u 00:25 - pre 117 meseci
Kako karavan moze biti bolji od SUVa , crossovera i sl. ?!
A ko ce da nosi CRT televizore i lubenice , nek kupi kombi ...
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi29.07.2014. u 10:37 - pre 117 meseci
Prvo ti taj odgovor na tvoje pitanje zasto je bolji a u prednosti ubaci i ostale kalkulacije,recimo za pocetak cena guma.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi29.07.2014. u 10:53 - pre 117 meseci
Citat:
Homer J. Simpson:
Kako karavan moze biti bolji od SUVa , crossovera i sl. ?!
A ko ce da nosi CRT televizore i lubenice , nek kupi kombi ...


Manje troši, jeftiniji je u startu, proizvodi manje buke od vetra, neuporedivo bolje leži... Jel to dovoljno? Imaju podjednako mesta za putnike, eventualno manji gepek(naravno ako poredimo jednake automobile).

S druge strane prednost SUVa ili crossovera je lakše ulaženje u vozilo(znači ljudima u godinama), klirens, osećaj moći i (lažne)sigurnosti. Automobil za čiji je izbor u 90% slučajeva zaslužna ženska osoba.


To sa lubenicama je naravno banalizovanje al ne mogu bukvalistima baš sve da objašnjavam. Svako pakuje svoje stvari a čak i ti bogataši koji voze luksuzne automobile sigurno imaju potrebu za prenošenjem kabastih stvari, pogotovo ako imaju decu.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Polovni automobili: procena vrednosti, poređenja i predlozi

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10

[ Pregleda: 53024 | Odgovora: 186 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.