Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Passat postrosnja ulja

elitemadzone.org :: AutoZone :: Passat postrosnja ulja

Strane: 1 2

[ Pregleda: 34954 | Odgovora: 31 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja04.12.2014. u 16:43 - pre 114 meseci
Rekao je jedan TIP, ali besmisleno je cepidlaciti.
Ono nasta ja apelujem, da se KONACNO nauce oznake i razlike motora. Mislim, bar medju vlasnicima, u smislu povecanja informisanosti o SOPSTVENOM motoru..

I to su NESUMNJIVO najbolji, najtrajniji motori, za nas sirotinju na Balkanu, koje je VW napravio. Do "revizije"..2009-e..
O ulju smo valjda dosta napisali, ko zeli da cita, ali je ulje u sistemu zavisno i od ostalih parametara(ili uslova), u ovom slucaju ponajvise goriva, koje je kod nas, nekako poslovicno, nizeg standarda.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja04.12.2014. u 19:01 - pre 114 meseci
Da Zarko je sve tacno napisao sto se tice 1,9 motora ali za taj auto i jeste 505,01,Ulja za vozila koja imaju partikularne filtere vw 507,00

i longlife vw 506,01 .Za sajiju sa 7 izvukao sam iz svoje baze i tu je motor od 77kw/105ks/1,9. BKC/BXE/BLS.




da dodam.Kod passata b5.5 je narandzasta lampica za nivo ulja,a pokretac teme moze da pri zameni sipa 1l manje i proveri sta se desava.

[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 04.12.2014. u 20:11 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja04.12.2014. u 23:13 - pre 114 meseci
4,3 litre se sipa samo na suv motor. Prilikom zamene sipa se 3,74 L i brucu tacno.

Ko uspe vise uskoro ce ga snaci ono sto najmanje zeli.

U verziju bez partikela sipa se tacno 3,24L i ni kapi vise mada je karter zapremine od 3,8L. Pola litre uvek ostane u sistemu, a sipa se 2 mm od kornjeg maksimuma.

505.01 se ne sipa u modele sa DPFom, drze Subnoru.

Vladd, a i ostali,

Kod odrzavanja 19TDI motora savrseno je nebitno koju kodnu oznaku nosi motor, kao sto je nebitno koji serijski broj ima. Svi se oni odrzavaju na identican nacin i u sve se sme sipati samo ona specifikacija ulja koju proizvodjac predvidja.

Moze se sipati i nesto drugo, ali se tad mora biti speman na posledice.

2009. godina ne znam sta znaci, ali VW proizvodi CR motore od 2004. godine. Razlog prelaka na CR motore kod manjih zapremina sigurno nije tehnicke prirode.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja05.12.2014. u 19:29 - pre 114 meseci
4.3 litre je specifikacija. 0W-30, long life, ce izaci 99%, pri zameni.

Ovako, dve stvari, na pokazivacu su tri zone, A, B i C, ako skeniram knjigu, plasiracu sliku. U zoni A se ne doliva ulje, ako je u srednjoj zoni, moze se doliti pola litre, a ako je pri dnu zone(ne kraj sipke), dozvoljeno je doliti LITRU.
Brosura 3.3(Savjeti i postupci), strana 42-43.

To je knjiga od Jette, 2008, BXE motor, kolicina 4,3 litre, servis na 30kkm, kupljena nova u Sapcu..Original knjiga i servisno upitstvo..

Touran, isti motor, isto godiste, sipano 4,2 litre u servisu..

ZUta lampica(zarulja) je za nivo ulja, ako svetli, i moze se pogledati eventualno obavestenje na "kombiniranom instrumentu", ali ako treperi, tada je predlog servisna radionica.

Nazalost, svescicu 3.5 nemam..oteli serviseri.

Elem, sto se B6 Pasata tice, zanimljiva stranica..
https://sites.google.com/site/.../passat-b6-service-information

A problem sa mikroprekidacem haube sam susreo na A4, gde umalo da dolijemo ulja preko sve mere, lazni alarm..
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja05.12.2014. u 21:41 - pre 114 meseci
Nisi pazljivo citao kako se kod 19TDI edc16 meri nivo ulja.

Hrvatski prevod uputstva je neprecizan.

Sipa se tacno onoliko koliko sam napisao. Veca kolicina se sipa na sopstveni rizik.

Napisao sam i to da 99% servisera to ne zna.

Ponovicu.

2 verzije 19TDI iz 2007 postoje:

Sa zapreminom kartera od 4,3 L (sa DPFom) i u njega se prilikom zamene sipa 3,74 L, i

sa zapreminom kartera od 3,8L (bez DPFa) kod koga se prilikom zamene ulja sipa tacno 3,24L.

Ako se radi ispiranje motora (sto gotovo niko ne radi jer postupak traje 2 dana) kolicina usutog ulja treba biti onoliko koilo je zapremina kartera. 4,3 i 3,8 litara.

Zona A, b i i C su nebitne jer svaki VW ima preciznu kontrolu nivoa ulja sa svim zvucnim i svetlosnim signalima sto vlasniku olaksava kontrolu..

Vazno je napomenuti da je u PD TDI motore dozvoljeno sipati samo PD ulje koje proizvodjac predvidja. U protivnom, bice belaja


P.S.

Precizno i pouzdano znam sudbinu onih koji filozofiraju sa raznoraznim "Motulima"




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 05.12.2014. u 22:52 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja07.12.2014. u 01:13 - pre 114 meseci
Uprav pise kako sam rekao, merenje ulja, prema sipki, i to sa dva razlicita tipa indikacije.

Isto to se moze procitati na netu, jedino se ovde tvrdi nesto sto ne postoji ni kod VW-a.

Mozda si susretao neke short-block-ove, ali tolika razlika izmedju onoga sto se radi i sto tvrdis je nemoguca.
Ova Jetta je na renta karu, i "pripada" joj i kasko i odrzavanje iskljucivo kod dilera..nisu valjda toliko ludi i nepismeni da sami sebi prave stetu?
 
Odgovor na temu

codename6

Član broj: 323678
Poruke: 29
92.36.220.*



+2 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja08.12.2014. u 21:58 - pre 114 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:

da dodam.Kod passata b5.5 je narandzasta lampica za nivo ulja,a pokretac teme moze da pri zameni sipa 1l manje i proveri sta se desava.

[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 04.12.2014. u 20:11 GMT+1]



da ponovim jos jednom da ne bi bilo zabune oko lampica, presao sam oko 9000 km i upalila se NARANDZASTA lampica za ulje (nije da treperi vec konstantno svijetli, btw u manualu nisam nasao da ima slucaj da treperi?!). Na sipci je malo falilo, dolio oko pola litra, provjerio na sipci, sve ok, nakon rada motora 5-10 min, ugasila se lampica. Ja sam bio zacudjen da ovaj motor trosi 1/2litra na 10.000km to mi je bas bilo cudno zato sam pokrenuo temu.

Takodjer, posto puno prelazim i koristim auto, planirao sam da promjenim ulje iduce sedmice, iako mi je preporuceno da ovo Castrol ulje mjenjam na 15.000 km ali mislim da mi je pametnije da sad uradim zamjenu ulja i filtera. Takodjer, pridrzavam se savjeta (narocito u hladnijim danima) da motor ujutro radi 2-3 minute prije nego krenem (idem na autoput), te se trudim da ga na autoputu ne tjeram preko 120 km/h dok ne postigne radnu temperaturu. Sto se tice nacina voznje, to je sve relativno (da li kasnim na posao ili ne), nekada je na tempomatu 130 km/h, a nekada 160-180 km/h (oko 20 kilometara autoputa). Svi ostali savjeti su dobro dosli, imam auto nekih pola godine i nisam nikakvih problema imao.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja09.12.2014. u 10:57 - pre 114 meseci
Citat:
vladd:
Uprav pise kako sam rekao, merenje ulja, prema sipki, i to sa dva razlicita tipa indikacije.

Isto to se moze procitati na netu, jedino se ovde tvrdi nesto sto ne postoji ni kod VW-a.

Mozda si susretao neke short-block-ove, ali tolika razlika izmedju onoga sto se radi i sto tvrdis je nemoguca.
Ova Jetta je na renta karu, i "pripada" joj i kasko i odrzavanje iskljucivo kod dilera..nisu valjda toliko ludi i nepismeni da sami sebi prave stetu?


Suprotno,

sebi ne prave stetu vec korist jer posledice neadekvatnog ulja kao i nepreciznog doziranja kolkicine istog ne nastupaju odmah vec sa odredjenim zakasnjenjem sto majstorima najvise pogoduje.
Podaci u uputstvima moraju da budu tacni, ali to ne znaci da je proizvodjac predvideo da se odredjene radnje rade od strane neovlascenih lica.
Isto tako, mnogo toga nema u uputstvu. Tokom eksloatacije se dosta toga menja pa se i stavovi prema necemu menjaju, itd. da sad ne duzim.
Oredjena uputstva serviseri dobijaju na strucnim savetovanjima, seminarima,... a koliko od svega toga ulje u njihove glave, i koliko ce od toga sto udje uspeti i zeleti, pre svega, da primene, je pitanje.

Statistike radi, kroz moje ruke je proslo vise od 1000 19TDI motora, a vise od polovine (znatno vise) je lose odrzavano.


Citat:
codename6:Takodjer, pridrzavam se savjeta (narocito u hladnijim danima) da motor ujutro radi 2-3 minute prije nego krenem (idem na autoput)


Gde si ovo saznao?

Takav savet moze biti samo za automobile starije od 30 godina i to u vreme dok su jos bili novi i nerazradjeni i dok se nije vodilo racuna o ekologiji.





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 09.12.2014. u 12:15 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja09.12.2014. u 11:57 - pre 114 meseci
Citat:
Nezatvorena hauba moze biti signalizirana na 2 nacina. Ako je u pitanju MFA verzija, signal je graficki prikaz otvorenog dela sa ili bez zvucnog signala. Ako je u pitanju verzija bez MFA (sto je manja verovatnoca) upali se crvena lampica sa zvucnim signalom. Nema nigde narandzaste.

Citat:
da ponovim jos jednom da ne bi bilo zabune oko lampica, presao sam oko 9000 km i upalila se NARANDZASTA lampica za ulje


Toliko o tvojim tacnim podacima koje uporno ovde nameces.Mozda su sa seminara samo tebi poznati.Bezobrazuk mehanicara nije stran,kao tvojim komsijama INTER AUTU
kojim abas treba edukacija.Ulje koje se kupuje (CITAJ MILIONSKOM Gradu) sa kolicinama kojim barataju nikog nije zadesila sudbina kao sto ti pricas i aludiras.
Uostalom sam si izjavio da podaci o motoru nisu bitni,pa zakljucujem da ces sipati kao i svi ostali i nivo ce biti tacan bez filozofije.
Svako,ali svako proverava nivo ulja i nikom se ne desi da mu je povisen nivo,dovoljno je da uzmem svoj primer.

p.s.Sto se tice seminara,post koji si mi obrisao a ulozeno je 1.5h vremena da se ode do porsea i izvade podaci koje ni ti nemas,obrisao si kao sredjivanje teme.
Kada sam odgovorio na pitanje,samo je pitao,KO JE TAJ..
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja09.12.2014. u 17:58 - pre 114 meseci

Seminari i ostale informativne zanimacije(service bulletins) su odavno prisutne na net-u, pa i po ozbiljnim VW forumima.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3966208-****Official-B6-TSB-Thread-Every-TSB-.pdf-is-inside!****-%28Links-work%29

I jasno je koji motor koliko ulj aprima, koje su oznake za dpf i opremu motora..pa ne vidim mesta za uopstavanje.

Prvo smo konstatovali da nije JEDAN TIP motora na B6, nego nekih DEVET vrsta dizela, od toga tri 1.9TDI

Koji se sada B5,5 pojavljuje 2007-e, to ne znam kome je jasno..

Ali i dalje NE ZNAMO oznaku cudnog motora..koji ima nesto a nesto nema..

Mozda bi odgovori bili precizniji i manje UOPSTENI
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja09.12.2014. u 18:18 - pre 114 meseci
Citat:
Zarko Silic:


Statistike radi, kroz moje ruke je proslo vise od 1000 19TDI motora, a vise od polovine (znatno vise) je lose odrzavano.


Citat:
codename6:Takodjer, pridrzavam se savjeta (narocito u hladnijim danima) da motor ujutro radi 2-3 minute prije nego krenem (idem na autoput)


Gde si ovo saznao?

Takav savet moze biti samo za automobile starije od 30 godina i to u vreme dok su jos bili novi i nerazradjeni i dok se nije vodilo racuna o ekologiji.





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 09.12.2014. u 12:15 GMT+1]



Svaka čast na iskustvu i moram da konstatujem, jbš motor koji je toliko komplikovan da samo odabrani znaju da mu menjaju ulje kako treba.

Inače, slažem se da nema nikakve potrebe da auto radi u mestu pre kretanja. Jedino je bitno
ne forsirati auto dok se ne postigne radna temperatura (drugim rečima ne prelaziti ''okvirno rečeno'' nekih 2000rpm)

Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Passat postrosnja ulja09.12.2014. u 18:26 - pre 114 meseci
Citat:
Seminari i ostale informativne zanimacije(service bulletins) su odavno prisutne na net-u,

Seminar koji ti daje i sertifikat imas u Febiju (ibarska pa desno ka ripnju) inace nemci rukovode tom firmom.
1 DAN OBUKE i za 100€ si na kraju dana LICENCIRANi mehanicar.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Passat postrosnja ulja

Strane: 1 2

[ Pregleda: 34954 | Odgovora: 31 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.