Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini
(Zaključana tema (lock), by bakara)
Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14

[ Pregleda: 72355 | Odgovora: 279 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 14:40 - pre 108 meseci
Citat:
Sceka:
Citat:
2012:
U konkretnom slucaju, postavljac se zali kako je odbio da ispostuje trazenu proceduru i zbog toga nije dobio robu. To je cela prica.

Jok, postavljac navodi da je ukucao PIN pa je nakon toga trazen i potpis koji nije obavezan za tu karticu. Em pricas proizvoljno em ne citas i prenosis pogresno. Tipicno.

Ali, ne odgovaraj jer te i dalje ignorisem.


Pozdrav!


Ukucao je PIN, ali se nije potpisao. Nema transakcije, nema fiskalne. Moze da se zali nekoj visoj instanci unutar pravnog lica, svojoj banci i nama. Za sada znamo da se nama pozalio. Za ostale jos nije dostavio podatke.

da te pitam kad si se vec javio za rec. Kako ces dokazati da je roba kupljena i da je roba tvoja, ako ti prodavac ne izda fiskalni racun?
 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7169 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 14:43 - pre 108 meseci
Citat:

@Ivan Dimkovic
Cuju si karticu koristio? Da li je kartica bila iz Srbije?


Kartica je iz Nemacke - ali utoliko gore, mislim neki tamo Dimkovic - prezime ne moz' ni da izgovoris, srpski pasos, nemacka kreditna kartica a kupovina, sta znam, u USA ili Spaniji ili gde god, jos sam u pocetku imao i dugu kosu... da ga *ebes, zvuci sasvim dodgy.

Pa opet, najvise sto sam u zivotu morao da uradim je da vadim photo ID.

Niko mi nigde nije odbio prodaju, iako mi je sa tim matorim karticama koje nisu imale PIN potpis zvrljotina i nikad ga ne ispisem da bude isti.

Takodje, nisam jos cuo za takav slucaj. Mozda se ne krecem sa pravim ljudima ali to mi nikako ne deluje kao nesto sto prodavac moze da uradi a da mu se isplati ako je kupac iole informisan.

Prodavac odbije da proda robu kupcu, kupac lepo pozove trzisnu inspekciju i digne frku preko YouTwatFace-a, steta vrlo materijalna. Jos ako je druge boje koze, odmah se poteze prica o rasizmu, diskriminaciji i sl.. gadno, ne treba ti u zivotu.

Daleko je jeftinije jednostavno prodati robu, pa ako se ispostavi da je kartica kradena, jbg - trosak poslovanja. Desava se i desavace se sve i da si oko sokolovo, to bi trebalo biti uracunato jos kada se planiralo otvaranje radnje.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
+1

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 14:44 - pre 108 meseci
@Informer

To sto si sada objasnio, ja sam vec objasnjavao vise puta, ti si takodje objasnjavao vise puta, ali nema koristi od toga. Ne razumeju kako ide proces placanja, a uporno nesto tvrde i dokazuju nekim svojim projekcijama.
 
0

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 14:44 - pre 108 meseci
Imam mobilni banking i odmah mogu da vidim sta je rezervisano a sta ne. Toliko nepismen nisam, a elektronsko bankarstvo koristim 12 godina, a maltene toliko dugo i placam preko neta kreditnim karticama.

Nekad transakcija ide ODMAH a nekad je REZERVISANA. I posle 1-2 sta i ona nestane iz spiska rezervisanih sredstava. Sve zavisi od same banke. Recimo kad platim racun za MTS meni odmah ide, nema rezervisanih sredstava, a kad placam EPS onda ima. Zavisi od mnogo faktora.

Recimo kad prebacis fizickom licu ili nekoj firmi novac sa racuna ODMAH se kod njih pojavljuje na stanju (istog sekunda) a tebi se ODMAH i skida. Vise puta probao. Dakle nema nikakvih rezervisanih sredstava. A u nekim slucajevima ima.

Znaci, postoje transakcije koje idu odmah - jer imam uvid u rezervisana sredstva odmah cim provucem karticu, bilo debitnu, bilo kreditnu.

Ono sto sam ja rekao je da izdavanjem slip-a i fiskalnog (kao sto sam jasno napomenuo ako si procitao), transakcija je ZAVRSENA ZA KUPCA.

Nema nikakve reklamacije vise, vec mi se to jednom desilo (ne mojom greskom).

 
0

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 14:48 - pre 108 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:
Citat:

@Ivan Dimkovic
Cuju si karticu koristio? Da li je kartica bila iz Srbije?


Kartica je iz Nemacke - ali utoliko gore, mislim neki tamo Dimkovic, srpski pasos, nemacka kreditna kartica a kupovina, sta znam, u USA ili Spaniji ili gde god, jos sam u pocetku imao i dugu kosu... da ga *ebes, zvuci sasvim dodgy.

Pa opet, najvise sto sam u zivotu morao da uradim je da vadim photo ID.

Niko mi nigde nije odbio prodaju.

Takodje, nisam jos cuo za takav slucaj. Mozda se ne krecem sa pravim ljudima ali to mi nikako ne deluje kao nesto sto prodavac moze da uradi a da mu se isplati ako je kupac iole informisan.

Prodavac odbije da proda robu kupcu, kupac lepo pozove trzisnu inspekciju i digne frku preko YouTwatFace-a, steta vrlo materijalna. Daleko je jeftinije jednostavno prodati robu, pa ako se ispostavi da je kartica kradena, jbg - trosak poslovanja. Desava se i desavace se, to bi trebalo biti uracunato jos kada se planiralo otvaranje radnje.


Dimkovicu, preskocio si jedan moj komentar. Da li si uspeo da preuzmes robu u nekoj prodavnici, a da si odbio da ispostujes proceduru koja je od tebe trazena?
To je tema diskusije.
Da li si negde odbio da pokazes pasos ili da se potpises, ako je od tebe to trazeno, a da si ipak dobio robu koju si nameravao kupiti. Cela ova rasprava je oko toga. Neko je odbio da ispostuje proceduru i prodavac je odbio da preda robu.
 
0

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 14:51 - pre 108 meseci
[b[@Informer
Svaka tebi cast na poznavanju onoga sto ti je posao (najozbiljnije to kazem jer cenim ljude koji znaju svoj posao i ne otaljavaju ga!) ali kakve to sve sto navodis ima veze sa kupcem? Zasto bih ja kao kupac trebalo da znam to za sta postoje i rade taj posao, ljude kao sto si ti?

Mene zanima, ali realno, sta ti mislis - mogu li da jedem 'leb koji kupim karticom dok se sve sto si naveo ne odigra, zavrsi, dogodi...?


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
0

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 14:51 - pre 108 meseci
Citat:
cozmo_im:
Imam mobilni banking i odmah mogu da vidim sta je rezervisano a sta ne. Toliko nepismen nisam, a elektronsko bankarstvo koristim 12 godina, a maltene toliko dugo i placam preko neta kreditnim karticama.

Nekad transakcija ide ODMAH a nekad je REZERVISANA. I posle 1-2 sta i ona nestane iz spiska rezervisanih sredstava. Sve zavisi od same banke. Recimo kad platim racun za MTS meni odmah ide, nema rezervisanih sredstava, a kad placam EPS onda ima. Zavisi od mnogo faktora.

Recimo kad prebacis fizickom licu ili nekoj firmi novac sa racuna ODMAH se kod njih pojavljuje na stanju (istog sekunda) a tebi se ODMAH i skida. Vise puta probao. Dakle nema nikakvih rezervisanih sredstava. A u nekim slucajevima ima.

Znaci, postoje transakcije koje idu odmah - jer imam uvid u rezervisana sredstva odmah cim provucem karticu, bilo debitnu, bilo kreditnu.

Ono sto sam ja rekao je da izdavanjem slip-a i fiskalnog (kao sto sam jasno napomenuo ako si procitao), transakcija je ZAVRSENA ZA KUPCA.

Nema nikakve reklamacije vise, vec mi se to jednom desilo (ne mojom greskom).



Ima reklamacije i posle izdavanje fiskalnog i posle izdavanja slipa. Sta ako je kasirka loso kucala i izdala losu fiskalnu? Ti fiskalnu proveris tek kad je dobijes. da li je moguce da je unesen pogresan proizvod? Ili nije unesen popust? Sve moze da se stornira.
 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7169 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 15:00 - pre 108 meseci
Citat:
2012
Dimkovicu, preskocio si jedan moj komentar. Da li si uspeo da preuzmes robu u nekoj prodavnici, a da si odbio da ispostujes proceduru koja je od tebe trazena?
To je tema diskusije.
Da li si negde odbio da pokazes pasos ili da se potpises, ako je od tebe to trazeno, a da si ipak dobio robu koju si nameravao kupiti. Cela ova rasprava je oko toga. Neko je odbio da ispostuje proceduru i prodavac je odbio da preda robu.


Ne, nisam - zato sto mi se nikad nije desilo nesto sto bi zahtevalo da se raspravljam sa prodavcem.

Da jeste, naravno da ne bih robu dobio sve dok postoji spor.

Ali se stvar ne bi zavrsila na tome, vec bih nazvao nadleznu drzavnu sluzbu (pod pretpostavkom da sam u normalnoj drzavi, da nisam - ne bih ni placao karticom uopste), pa bi oni prodavcu nalozili sta i kako treba da radi.

Takve situacije sam imao, ali ne zbog kreditne kartice vec zbog, recimo, odbijanja priznavanja EU garantnog roka. Na svu srecu, pominjanje mojih prava kao kupca je bilo dovoljno da menadzer prodaje odluci u moju korist.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
0

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 15:08 - pre 108 meseci
Citat:

Da jeste, naravno da ne bih robu dobio sve dok postoji spor.


To je Dimkovicu kljucna rec. Nema predaje robe dok se spor ne resi. Kako ce se spor resavati je cisto tehnicko pitanje.
U konkretnom slucaju je postavljac teme pozvao menadzera prodaje i menadzer nije bio na njegovoj strani.

Ostaje mu da se obrati nekom visem po rangu ili banci. Znam da si ti inteligentan i da si brzo shvatio.

Mozes ti nazvati nadleznu drzavnu sluzbu, ali i toj nadleznoj sluzbi trebas objasniti da si odbio da uradis nesto sto je deo procedure koja je od tebe trazena.
 
0

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 15:09 - pre 108 meseci
Citat:
cozmo_im:Nekad transakcija ide ODMAH a nekad je REZERVISANA. I posle 1-2 sta i ona nestane iz spiska rezervisanih sredstava. Sve zavisi od same banke. Recimo kad platim racun za MTS meni odmah ide, nema rezervisanih sredstava, a kad placam EPS onda ima. Zavisi od mnogo faktora.


Ako ide odmah onda je najcesce to u slucaju da je tvoja banka i izdala i prihvatila placanje (narodski receno "platio si na pos-u koji je instalirala tvoja banka").

Citat:
Recimo kad prebacis fizickom licu ili nekoj firmi novac sa racuna ODMAH se kod njih pojavljuje na stanju (istog sekunda) a tebi se ODMAH i skida. Vise puta probao. Dakle nema nikakvih rezervisanih sredstava. A u nekim slucajevima ima.


Ovo nema nikakve veze sa platnim karticama. Ne koriste se isti sistemi. Ovo je pitanje platnog prometa a platne kartice ne idu tuda. Za platni promet se koriste dva sistema:

- kliring
- RTGS

Kliring se koristi za sve transakcije do RSD 250K i u njemu se razmena podataka vrsi nekoliko puta dnevno. Zato je potrebno odredjeno vreme da onaj kome si uplatio dobije novac.
RTGS se koristi za sve transakcije preko 250K automatski ili za transakcije ispod 250K ako je nalog oznacen kao hitan i u tom slucaju se transakcija zavrsava za nekoliko sekundi.

Treba samo imati na umu da oba sistema funkcionisu iskljucivo radnim danima od 09 do 18h (znaci ne moze da se pusti nalog u ponoc preko rtgs-a i da se ocekuje na drugom racunu za par sekundi vec za par sekundi posle 09h).

Citat:
Ono sto sam ja rekao je da izdavanjem slip-a i fiskalnog (kao sto sam jasno napomenuo ako si procitao), transakcija je ZAVRSENA ZA KUPCA.

Nema nikakve reklamacije vise, vec mi se to jednom desilo (ne mojom greskom).


O da, itekako ima reklamacije. Za svaku transakciju obavljenu karticom mozes da ulozis reklamaciju banci koja ti je izdala karticu. Onda ta reklamacija ide preko karticarske organizacije sve do banke koja je prihvatila karticu pa ako treba i do prodajnog mesta. Naravno, ovo moraju da budu iskljucivo ozbiljne reklamacije a ne ono "predomislio sam se, nisam hteo ovo da kupim".
 
0

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 15:18 - pre 108 meseci
Citat:
O da, itekako ima reklamacije. Za svaku transakciju obavljenu karticom mozes da ulozis reklamaciju banci koja ti je izdala karticu. Onda ta reklamacija ide preko karticarske organizacije sve do banke koja je prihvatila karticu pa ako treba i do prodajnog mesta. Naravno, ovo moraju da budu iskljucivo ozbiljne reklamacije a ne ono "predomislio sam se, nisam hteo ovo da kupim".


Zbog toga je potpis veoma vazan i veoma dobar. Kada ti naplate nesto sto nisi kupio ili ti greskom dva puta naplate i kada pocne postupak reklamacije, onda slucaj dodje do prodavca (kako je navedeno), tad se prebroje slipovi sa potpisom, a ostali idu na racun prodavca i novac se lepo vrati na racun.
 
0

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 15:20 - pre 108 meseci
Nema reklamacije na mestu placanja, nisam se dobro "odrazio". U banci uvek ima reklamacije.

Imao sam takav slucaj i cekao sam negde 10 dana da mi vrate sredstva. Reklamirao sam popodne i to je vec bilo otislo (recimo 2-3 sata nakon transakcije). A vraceno je za desetak dana kad su proverili.

Sto se tice rezervisanih sredstava, kazem, nekad ih nema, nekad ima, ne znam od cega to zavisi (kada placam na POS terminalu u prodavnici).
 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7169 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 15:24 - pre 108 meseci
Citat:
2012
Mozes ti nazvati nadleznu drzavnu sluzbu, ali i toj nadleznoj sluzbi trebas objasniti da si odbio da uradis nesto sto je deo procedure koja je od tebe trazena.


Sa stanovista drzavne sluzbe, potpuno je irelevantno da li sam ja odbio neku proceduru, vec da li je to sto se trazilo od mene regulisano zakonom i kako.

Iskreno, nemam pojma u sta spada kategorija trazenja potpisa posle PIN autorizacije, ja licno oko tako necega ne bih uopste dizao frku, potpisao bih papir (boli me ona stvar) i to je to. Za stvari za koje bih ja zvao drzavu u pomoc, a to bi bilo nepostovanje garancije, prava vracanja robe i sl... prilicno sam siguran da bi se slucaj zavrsio u moju korist.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
0

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 15:30 - pre 108 meseci
Moze biti reklamacije i na prodajnom mestu. U ozbiljnim prodavnicama veoma lako isprave gresku tako sto vrate razliku u kesu.
 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
...kabel-badenwuerttemberg.de.



+7169 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 15:42 - pre 108 meseci
Pa i ja bih to ocekivao, a to i vidim kod svih ozbiljnih prodavnica.

U principu, sporenje sa kupcem je skupa rabota i moze da donese samo jos vecu stetu, pa se generalno gleda da se udovolji kupcu ako kupac ima razumnog osnova za zalbu.

Na kraju krajeva, poenta cele price je da prodavac zaradi pare prodajom robe kupcu, to je i razlog njegovog postojanja.

U ovom slucaju je verovatno bilo nekih nepravilnosti u placanju karticama pa su povecali kontrole. Sa stanovista neophodnih mera, potpisivanje PIN-autorizovane transakcije nije potrebno, ali nije nemoguce da je poslovodja to nalozio kasirkama verujuci da mu to daje mozda dodatno "osiguranje" u slucaju osporenih transakcija.

Mozda se desilo da je proslo nesto bez potpisa sa karticom koja ne trazi PIN i da je vlasnik kartice opovrgao transakciju. U takvom hipotetickom slucaju prodavac nema ama bas nista za sta da se uhvati i bice zaduzen za taj iznos koji ce morati da vrati. Nije nemoguce da posle takvog slucaja da poslovodja "naredi" da se sve potpisuje, iako prakticno nepotrebno za moderne kartice sa PIN-om.

Ja imam obrnut slucaj - moja glavna kartica je Mastercard sa cipom, ali ne trazi PIN prilikom kupovine. Kada god kupujem po zemljama koje su skroz presle na Chip&PIN (Holandija, UK) cesto se desava da su prodavci zbunjeni i da moraju da jure olovku koju ne upotrebljavaju u ogromnoj vecini slucajeva.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
0

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 15:54 - pre 108 meseci
Citat:
cozmo_im:Imao sam takav slucaj i cekao sam negde 10 dana da mi vrate sredstva. Reklamirao sam popodne i to je vec bilo otislo (recimo 2-3 sata nakon transakcije). A vraceno je za desetak dana kad su proverili.


Trgovac moze da radi storno samo u slucaju da nakon tvoje transakcije nije imao ni jednu vise. U prevodu: moze da stornira samo poslednju transakciju (da se ogradim: ovo je ovako u najvecem broju slucajeva).

A u slucaju da je dupla transakcija onda takva ima isti broj autorizacije tako da i banka izdavaoc moze sama da skine jednu od te dve rezervacije bez da idu bilo kakve reklamacije.
 
0

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 15:59 - pre 108 meseci
Citat:
U ovom slucaju je verovatno bilo nekih nepravilnosti u placanju karticama pa su povecali kontrole.

Ma jok. Sve sto se trgovcima (konkretno samoposugama, radnjama...) dogodilo ikada je zanemarljiv procenat u odnosu na ukupan promet. Provereno za MAXI i jos par velikih. Daleko veci problem je to sto, konkretno, Matijevic ima losu robu (isto provereno i verifikovano) i stalno se provlaci po novinama zbog toga i stalno mnogo ljudi negoduje zbog kvaliteta... ali to ne sprecava Matijevic da radi dalje isto i malo gore.

Rec je o klasicnom trgovackom razmisljanju - klasicnom za nase podneblje! Sve ce uciniti za svoj dzep ne vodeci racuna o tome da taj isti dzep direktno zavisi od kupaca. Maltretiranje kupaca po raznim osnovama je kod nas postalo "normalno" pa niko i ne obraca paznju na to. Sto neko rece, ma daj da zavrsim jer necu da gubim vreme (sto je tacno, ja tako i radim osim kad sam bas iznerviran sto je retko ali tada idem dok moze da se ide i bezobrazniji sam od trgovca).

A po zakonu terati nesto ovde kod nas - pa i to je cisto gubljenje vremena a u odnosu na kintu koja je u pitanju.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
0

hotchimney

Član broj: 300237
Poruke: 462



+822 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 16:03 - pre 108 meseci
Citat:
cozmo_im:

Dakle, novac je skinut s racuna (pretpostavljam da kod debitnih kartica odmah rezervise pa i skine) u korist onoga gde si platio (evo u Matijevicu bas u nedelju sam uzimao nesto i SMS izvestaj je stigao pre stampanja slipa). Objasnite i onda na koji nacin prodavac onda ne sme da mi izda robu ako se ne potpisem na slip (po njegovom) iako sam uredno kucao PIN?
...
Takodje, u Matijevicu MI NISU trazili da potpisem slip - platio sam karticom koja ima PIN i cipovana je. Dva puta sam bio, dva puta razlicite prodavacice i niko mi nije trazio potpis na slipu.

Dakle, to nije praksa u Matijevicu (u pitanju je Stara Pazova).

Pa zahvali se pokretaču teme.
On je imao konflikt 27.04.2015
tema je otvorena 29.04.2015. u 20:45
do nedelje se diskusija uveliko rasplamsala
tako da se Matijević u medjuvremenu dobro preračunao
i po svemu sudeći zaključio šta mu je pametnije.



Citat:
2012:

Ukucao je PIN, ali se nije potpisao. Nema transakcije, nema fiskalne.

Ti to znaš iz iskustva
jer si iz Srbije
otišao pre 15 godina.
 
0

2012

Član broj: 296004
Poruke: 248



+926 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 16:17 - pre 108 meseci
[quote]Sceka:
Citat:
Matijevic ima losu robu (isto provereno i verifikovano) i stalno se provlaci po novinama zbog toga i stalno mnogo ljudi negoduje zbog kvaliteta... ali to ne sprecava Matijevic da radi dalje isto i malo gore.


Posto znam da me ignorises ne mogu da izdrzim da te ne pitam sledece.

Kako neko ko ima losu robu i stalno se provlaci po novinama uspeva da radi dobro? To je fenomen.

Kako izgleda negodovanje ljudi na kvalitet robe, ako opet odu i kupe isti los kvalitet, u cemu se sastoji to negodovanje? To je jos jedan fenomen.

Kad bi mogao (uz ignorisanje) da mi odgovoris na ova dva pitanja, bio bih ti veoma zahvalan.


 
0

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini04.05.2015. u 16:22 - pre 108 meseci
Vrlo prosto. Previse je veliki grad da se nema promet tih namirnica. Previse u tako velikom gradu ima ljudi koji nemaju pojma sta je kvalitet. Previse ljudi mrzi da se prosetaju radi 300 grama necega do druge prodavnice.

Oni koji znaju sta je kvalitet i znaju po nesto o izgledu i ukusu te robe samo jednom kupe u Matijevicu i nikada vise. A takvih je daleko manje od ostalih a prethodno opisanih.

A da je losa roba kod Matijevica - to stoji, provereno i dokazano.

Samo da ne zaboravim - i dalje te ignorisem, to je cinjenica.


Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
0

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Problem sa kasirkom u Matijevic objektu u Jagodini
(Zaključana tema (lock), by bakara)
Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14

[ Pregleda: 72355 | Odgovora: 279 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.