Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi Renault Megane-2016

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Renault Megane-2016

Strane: 1 2

[ Pregleda: 14995 | Odgovora: 30 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.93.*

Sajt: www.terrarenting.com


+490 Profil

icon Novi Renault Megane-201608.09.2015. u 20:26 - pre 57 meseci
Stiže nam novi Megane :)

Vaše impresije?








Meni se baš sviđa enterijer i zadnji deo... Doduše i prednji. Jedino mi sa strane nije neka revolucija.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15176



+2713 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201608.09.2015. u 22:23 - pre 57 meseci
Ima mnogo detalja iz vec postojece game, ali vrlo skladno upakovanih.

Najvise mi upada u oci ova prelepa hauba i dnevna svetla koja nisu bas morala da budu integrisana.

Unutrasnjost je isto klasika za reno, i tu mi se jedino ne svidja centralna konzola, ali to sad svi guraju tako jer je jeftino i atraktivno, mada sto se tice unutrasnjosti reno ce tu da napravi jos 50 razlicitih varijacija na istu temu.

Mene vise zanima kada ce da prikazu novi senik.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4496



+361 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201608.09.2015. u 22:37 - pre 57 meseci
Previse (pre)skupe plastike , kao i kod vecine ostalih i mnogo preslikanih detalja....
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12048
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5238 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201609.09.2015. u 07:33 - pre 57 meseci
I na tu estetiku, kada se dodaju trenutno najbolji motori na svetu u toj klasi, gotovo savrsen auto.

1.2 turbo, sa dve varijante, 110 i 130KS, benzinac(tce), i 1.5dci, za one navikle na teska ulja..i tu je i novi 2.0 benzinac za malo trkacki ambicioznije kupce, sa 300KS...

U poslednjih deceniju i kusur, Megan je bio odlican pazar, narocito za balkanski standard i potrebe.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.93.*

Sajt: www.terrarenting.com


+490 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201609.09.2015. u 08:06 - pre 57 meseci
I ja mislim da su uboli dizajn.
Nije previše avangardan spolja, a opet, ima detalje koja ga čine zanimljivim i modernim.
Unutra mi je zaista bez greške i po mom ukusu.

A motori su posebna priča. Ako se taj mali 1.2 pokaže dobro (mada se, delom, već pokazao) to će biti prava stvar.
Koliko sam ja shvatio nema više prastarih atmosferaca ni u osnovnoj verziji

Baš me interesuje da li će u početku preterivati sa cenom...

Takođe, nadam se da će i Scenic biti zanimljiv
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+895 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201609.09.2015. u 11:26 - pre 57 meseci
Kad nece da ubace 1.6 DIG-T ondak nista.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15176



+2713 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201609.09.2015. u 13:00 - pre 57 meseci
Citat:
sasa022: Previse (pre)skupe plastike , kao i kod vecine ostalih i mnogo preslikanih detalja....

Na koje preslikane detalje mislis?

Svi ti "detalji" su odavno na ostatku renoove game, ovo na meganu je samo logican sled dogadjaja.


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3663
*.crnagora.net.



+1191 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201609.09.2015. u 20:09 - pre 57 meseci
Citat:
vladd:
I na tu estetiku, kada se dodaju trenutno najbolji motori na svetu u toj klasi, gotovo savrsen auto.

1.2 turbo, sa dve varijante, 110 i 130KS, benzinac(tce), i 1.5dci, za one navikle na teska ulja..i tu je i novi 2.0 benzinac za malo trkacki ambicioznije kupce, sa 300KS...

U poslednjih deceniju i kusur, Megan je bio odlican pazar, narocito za balkanski standard i potrebe.


Otkud tvrdnja da su to najbolji motori na svijetu? Možda su dobili neku nagradu nekog časopisa?
Po meni to su motori veoma lošeg kvaliteta...
Ne slažem se ni sa ovim da je megan bio odličan pazar za balkanski standard i potrebe... potpuno nejasna tvrdnja s obzirom da su to veoma kvarljiva auta sa nizom loših detalja... Treba li uopšte elaborirati delphi pumpe visokog pritiska i smijesne zahvate pranja rezervoara od metalnih opiljaka koji potiču od rotora pumpe koje rade u ovlašćenim reno servisima svaki dan uz zamjenu pumpe i dizni... nijedan drugi proizvođač to ne radi...

BTW, ovaj na slikama je megan GT a i stari tip GT-a je bio oko 25.000 eura tako da se mnogo ne obazirete na ove slike i na ovu opremu... ovakvih kod nas neće biti ni 1%

 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 1993
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+369 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201609.09.2015. u 20:36 - pre 57 meseci
Imaju dosta bagova, npr. Megane 2, snop kablova u gepeku, konektori farova, plasticni cepovi na vratima koji zveckaju, opiljci iz varijabilne remenice koji zavrse u uljnim kanalima u bregastoj, kod benzinaca, kod dizela delphi pumpe, i jos mnogo toga. Kome ne smetaju ti sitni bagovi, i spreman je i na nabrojane krupnije nedostatke, i ima zivce za takve gluposti, auto je ok.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.93.*

Sajt: www.terrarenting.com


+490 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201609.09.2015. u 21:29 - pre 57 meseci
ih bre, gde nađe Megana dvojku, pa preko decenije je prošlo od tada.
Svi oni kao novi imaju neke dečije bolesti.

Recimo, ja trenutno vozim trojku koja je apsolutno bez greške, a već je poprilično prešao.
(samo ne treba kupovati prve serije, makar ne polovne)

Inače, da, ovo jeste GT verzija i sigurno će jadnije izgledati druge verzije ali, ipak, ne verujem da će
biti baš ogromna razlika u izgledu.
Svi će najverovatnije imati sličnu tablu unutra i centralni tablet. U svakom slučaju, možda osnovna verzija ne,
ali tipa neki exression bi već trebao da bude relativno sličan.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4496



+361 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201609.09.2015. u 22:55 - pre 57 meseci
Citat:
Na koje preslikane detalje mislis?


Ne mislim samo na Reno... Kreni na bilo kojem modelu iz iste klase sa koje god hoces strane i gomila detalja je precrtana i samo je varijacija na temu jednog istog oblika.
Vise nije moguce utvrditi sta je ko od koga precrtao i prekopirao.

Shvatam - globalizacija , ali sto je mnogo , mnogo je...


Evo ovaj novi Megan - prednja hauba je ista kao na Pezou i Citroenu , spoljni retrovizori - vec vidjeno , otvori za ventilaciju - pa zar postoji samo taj oblik i ni jedan drugi ? , zar svi modeli sad moraju da imaju konzolu koja deli prostor izmedju prednjih sedista ? , volan - Golf GT , itd............




Citat:
U poslednjih deceniju i kusur, Megan je bio odlican pazar, narocito za balkanski standard i potrebe.


Ne samo Reno - vecina modela je plastika sa odredjenim vremenom trajanja - e to nije za Balkan , za ovu kaldrmu i ovdasnje finansijske (ne)prilike....
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.93.*

Sajt: www.terrarenting.com


+490 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201610.09.2015. u 07:52 - pre 57 meseci
Citat:
Evo ovaj novi Megan - prednja hauba je ista kao na Pezou i Citroenu , spoljni retrovizori - vec vidjeno , otvori za ventilaciju - pa zar postoji samo taj oblik i ni jedan drugi ? , zar svi modeli sad moraju da imaju konzolu koja deli prostor izmedju prednjih sedista ? , volan - Golf GT , itd............


U principu, ima tu istine, mada nije ovaj Reno baš toliko sličan ostalima (jeste ostalim Renoima, ali ne drugim proizvođačima).
A, ako ti smetaju te stvari, pogledaj onda Citroen Cactus, upravo je suprotan od svega konvencionalnog i, po meni, izgleda odlično.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 105
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+105 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201610.09.2015. u 10:20 - pre 57 meseci
E zbog ovakvih vozila ću zavoleti konzervativni Vw.

Sve lepo i šljašteće ali za salone i garaže.U realnom životu i svakodnevnoj upotrebi nije moguće očešati branik,a da ne dodje do pucanja fara.

Vladd nam se opet malo zaigrao :),potpisujem sve što je Nocni rekao,kakvi crni najbolji motori u klasi i dobar auro za balkan,baš je sve suprotno od toga.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4496



+361 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201610.09.2015. u 12:16 - pre 57 meseci
Iz svega ovoga se dolazi do zakljucka da je novi Megan dobar izbor za nekoga ko ce ga kupiti novog , kasko ga osigurati i voziti ga par ( 3-7 ) godina dok je sve u garanciji.

Kao polovnjak ( posle 7-8 godina ) ce najverovatnije biti skupa igracka za mazohiste....
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12048
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5238 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201610.09.2015. u 21:49 - pre 57 meseci
Citat:
Nocni:
Citat:
vladd:
I na tu estetiku, kada se dodaju trenutno najbolji motori na svetu u toj klasi, gotovo savrsen auto.

1.2 turbo, sa dve varijante, 110 i 130KS, benzinac(tce), i 1.5dci, za one navikle na teska ulja..i tu je i novi 2.0 benzinac za malo trkacki ambicioznije kupce, sa 300KS...

U poslednjih deceniju i kusur, Megan je bio odlican pazar, narocito za balkanski standard i potrebe.


Otkud tvrdnja da su to najbolji motori na svijetu? Možda su dobili neku nagradu nekog časopisa?
Po meni to su motori veoma lošeg kvaliteta...
Ne slažem se ni sa ovim da je megan bio odličan pazar za balkanski standard i potrebe... potpuno nejasna tvrdnja s obzirom da su to veoma kvarljiva auta sa nizom loših detalja... Treba li uopšte elaborirati delphi pumpe visokog pritiska i smijesne zahvate pranja rezervoara od metalnih opiljaka koji potiču od rotora pumpe koje rade u ovlašćenim reno servisima svaki dan uz zamjenu pumpe i dizni... nijedan drugi proizvođač to ne radi...

BTW, ovaj na slikama je megan GT a i stari tip GT-a je bio oko 25.000 eura tako da se mnogo ne obazirete na ove slike i na ovu opremu... ovakvih kod nas neće biti ni 1%


To je kao puno para za 300KS? Nisam znao, da drugi daju mnogo vise ks za 25k€

Kao drugo, receno je u klasi, znaci, 1500 kubika, prosto NEMA boljeg na svetu. Moze da se nadmece sa 1.6multijet, ali su oba vrhunska motora, i za to ne znam bolji primer, da nije mozda blizu ovaj novi "tdi"?

1.2TCe, ovaj novi, je takodje najbolji u klasi, bolji i od multiaira(mada njima spustaju kubikazu na1 litar) i solidno bolji od istocnih vvti

To sto ih nisu prepoznali korumpirani novinarcici, mozda je samo pitanje trenutka, medjutim od tuceta megana u okruzenju, jedine probleme su imali teski polovnjaci(ono sa fals cetvrt miliona km) i to sa podizacima stakala, osim nekih (relativno neugodnih)sitnica oko loseg odrzavanja(tipa prepunjen automatski menjac sa uljem).

Ne sumnjam da ih ima po servisima, kao i bilo kog proizvedenog modela vozila na planeti, ali u okruzenju je takva situacija da bi bar neko zakukao zbog teskih problema. Medjutim, u upotrebi su bez znacajnih problema. Istina, cetiri su kupljeni novi, oni su bas bili bez vanredne posete servisu, i svaki da preko 100kkm...

I to su realni parametri, na osnovu kojih imam odredjeno iskustvo, osam polovnjaka i cetiri nova, prakticno u redovnoj upotrebi i bez dramaticnih kvarova..

Da li postoje polovne ruine, verovatno, ali to je za neku drugu temu...pogotovo kada je rec o novom modelu, sa novim motorima, malo je nezgodno zamisljati protekle probleme, kada je unapredjen motor u pitanju.

Poboljsan, i neka mu je ista pouzdanost kao ranijeg, ekstra, a ja bih bas voleo da cujem koji je to bolji motor u klasi 1.5.. dizel... i 1.2 benzin..
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
*.adsl.eunet.rs.



+91 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201610.09.2015. u 22:55 - pre 57 meseci
U klasi 1.5 L dizel Reno je ujedno i najbolji i najgori motor na svetu, kako god okreneš
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7404
*.dynamic.sbb.rs.



+1161 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201610.09.2015. u 23:03 - pre 57 meseci
Meni se svaki Megane vizuelno sviđa, ali džabe kada se tu i završava spisak onoga šta mi se sviđa...
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15176



+2713 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201611.09.2015. u 13:08 - pre 57 meseci
Treba biti realan i reci koja je to generacija megana koja je imala navedene probleme jer posle tog je bilo jos 3 modela, ovaj sad ce biti cetvrti :)

Citat:
drajver2:
Sve lepo i šljašteće ali za salone i garaže.U realnom životu i svakodnevnoj upotrebi nije moguće očešati branik,a da ne dodje do pucanja fara.

Reno je ko stvoren za sitna cukanja pa i ona krupnija, to ce ti svaki vlasnik istog potvrditi.




Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12048
*.ipb.ac.rs.



+5238 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201611.09.2015. u 16:01 - pre 57 meseci
Citat:
Gost2: U klasi 1.5 L dizel Reno je ujedno i najbolji i najgori motor na svetu, kako god okreneš


Pa moze se i tako lepo reci.

Ali je ovo prava izjava za "propast auto industrije", ili preciznije "propast korisnika auto industrije"

Davno smo izgubili iluziju da se moze kupiti, za najcesceg korisnika, idealan auto, kojem nisu pretezno resavali probleme u proizvodnji, koji nije prepun plastike i olakh i neproverenih resenja, auto koji nije SAMO za nijansu drugaciji od drugih, vec nudi neku "revoluciju"...

Minimalan je napredak i upliv tehnologije(poskupljuje izradu), a smer je u potpuno levom pravcu, ekologija sa fosilnim motorom...

Pa od onoga sto punude, sitno izvagamo, umesamo licne zelje, ukuse i potrebe, i to je masa za diskusiju...
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
212.200.65.*



+91 Profil

icon Re: Novi Renault Megane-201612.09.2015. u 09:54 - pre 57 meseci
1,5 litarski dizel motor je postojao, ali pre Kosovskog boja. Bila je to uspešna japanska kopija (skoro 1 na 1) nemačkog, Folcikinog 1,5 D motora nekada ugrađivanog u Golfa. Kod nas je ovaj motor poznat po tome što je ugrađivan u, prvo Opelovog Kadeta, a nešto kasnije i u Korsu.

Za razliku od Renoovog postkosovskog 1,5 litarskog dizelaša spomenuti Japanac se pokazao kao izdržljiv, pouzdan i dugovečan.

Sobzirom da je Renoov motor jedini motor u novijoj istoriji sa ovom zapreminom, on je ujedno bio i najbolji i najgori u svojoj klasi.

Osim Renoovog dizelaša danas postoje i drugi motori u klasi 1,5. Najpoznatiji, ili bolje reći preti da bude najpoznatiji je Fordov 1,5 litarski dizelaš pod nazivom 1.5 Duratorq TDCi koji predvodi plejadu od nekoliko motora radjenih na istoj platformi, a koji uz manji fejslifting (da se Vlasi ne dosete) svoju destinaciju pronalazi u Mazdama i Minijima.

O njma je još rano donositi bilo kakav sud jer su relativno novi. Ono čime se možemo poslužiti jesu testovi, ili liste koje objavljuju manje, više nezavisni novinari, uglavnom polukvalifikovani. Nažalost, pored raznih Milana Tarota, novinari si jedini izvor informacije.

Ono što je važno, a što većina preskače kada upoređuje, ili donosi sud o nekom motoru jeste činjenica da mora postojati uvid u tip vozila u koji se motor ugrađuje pa nije svejedno da li se diskutuje o "istom" motoru u na primer Meganu, ili u Kliju. Ujednom slučaju motor se može pokazati kao dobar, a u drugom to ne mora biti.

Isto tako, mora se spomenuti da postoji velika razlika u motorima iste deklarisane zapremine kod istog proizvožača, a da većina novinara to ne zna. Tako na primer 1,5 litarski, spomenuti Renoov motor, ima (iamo je jer su gotovo svi primerci odavno u rashodu) motor koji se jako loše pokazao i koji je, praktično zavio u crno čak i verzije koje nisu loše. Prelaskom sa Densoa na Simensa slika se delimično popravla.

Trenutna situacija u kategoriji manjih porodicnih automobila (popularnom kompakt, C segmentu) je takvo da se Megan sa 1,5 litarskim dizelašem na grinovoj listi nalazi na skromnom 13. mestu. Ispred njega su 7 Vagenovih, 1 Fordov, 1 BMW-ov, najnoviji Opelov (samo fiktivno Opelov), i 2 trenutno najbolja malolitražna dizelaša: jedan u Citroenu C4 (100KS) i jedan u Pežou 308 (120KS).
Ta dva PSA motora su trenutno na većini lista najbolji (najsavršeniji) dizel motori.

Nejasno je to da su se u ovoj vašoj temi uzburkale strasti Vagenofih fanofa iako je jasno da Reno Meganom nikako nema nameru da udari na Nemce, već prevashodno da se spase od najezde Korejanaca i da što duže ostane jedini evropski nenemački proizvođač automobila.




Možda treba dodati i to da na polju benzinskih agregata Folksvagenov 1.0 BM TSI motor predstavlja isto ono sto su Pežoovi motori madju dizelašima.


[Ovu poruku je menjao Gost2 dana 12.09.2015. u 11:04 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Renault Megane-2016

Strane: 1 2

[ Pregleda: 14995 | Odgovora: 30 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.