Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: << < .. 10 11 12 13 14 15 16 17

[ Pregleda: 91948 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8399
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+9734 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela19.01.2017. u 18:27 - pre 50 meseci
Mislim da ne kapira.
Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 950
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+52 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela19.01.2017. u 19:58 - pre 50 meseci
.. eee volim što su ameri uhvatili u laži VW... ti prosvećeni ameri koji su jedini u ljudskoj istoriji bacili atomske bombe i koji tako brinu o životnoj sredini da se to graniči sa fanatizmom...

https://hr.wikipedia.org/wiki/...col_participation_map_2009.png


....na svakom mestu budala na pretek samo se razlikuju po tipu....



[Ovu poruku je menjao goat dana 19.01.2017. u 21:28 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
212.200.247.*



+91 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela20.01.2017. u 14:26 - pre 50 meseci
Neko je spomenuo procenat Nemaca u Americi. Zapažanje za pohvalu; taj procenat nije tačan, ali jeste značajan.

Pokušaću da odgovorim jer je povezano i sa današnjim dogadjanjima i sa temom (pa i sa piknikom u Davosu . Piknikom, jer se bez Merkelove i Putina ni jedan skup na vrhu
nikako ne smije nazvati samitom).
Odmah da kažem da nije riječ o procentu Nemca vec o Nemcima jevrejkog porijekla, koji su silom prilika “kupljeni”, ili bolje reći namamljeni da tamo odu (nije previše teško gladnog kera namamiti na slaninu).
Riječ je o ljudima za koje se danas sasvim slobodno može reći da su kolovodje svetskog poretka. U svojim rukama čvrsto drze kocne jer raspolažu velikim (najvećim) kapitalom. Oni su vlasnici svih najvećih banaka (i manje velikih). Oni su ti koji postavljaju i smenjuju predsednike i vlade u mnogim državama (ne samo u Americi). Oni su ti koji propagiraju NATO ideju jer je NATO najjeftiniji nacin za sprovodjenje planova (iako su u Srbiji skroz promašili pri odabiru PR-a. Odabrali su onu retardiranu kokošku od Jelene Milić koja, kad je postave pred kameru kokodače kao da je snela dva jajeta odjednom); oni su bas ti koji se danas svete onima za koje misle (doduše sa pravom misle) da su im tokom istorije naneli najveće boli, ali nažalost sveteći se jednima donose nesreću drugima. Postupaju po principu, ako nećeš milom, hoćeš silom. Oni su ti koji misle da samo njma pripada pravo da životu uče druge, jer to samo, po njihovom mišljenju, to oni umeju,...
---------------------------------------------------------------------------------
Da se vratimo dizelgejtu;

Prisetimo se samo kakvi su rezultati testova povodom izduvnih gasova i zagadjenja okoliša bili pre samo par godina. Folksvagenovi dizelaši su na svim takvim testovima bukvalno olešili, ne samo američke automobile, više su to kamioni a ne automobili (od njih i nije tesko biti ekoloski ispravniji), vec i hibridne automobile poput Prajusa i slicnih; kako u pogledu ekologije tako i po prosečnoj potrošnji goriva; dospeli su čak i na wikipediju kao najeko-auti (u pitanju su dizelaši, da podsetim samo). Toliko se daleko otišlo da su angažovali čak i Ginisa da to zabeleži. Pozadina takvog nastupa krila se, po običaju, u novcu. Očekivali su da će najveći Nemac, podtaknut ekološkim hvalospevima, kod njih investirati u nova i velika proizvodna postrojenja, a to se nije desilo.

Danas nema linkova kojima je medijski prostor bio ispunjen jer su u medjuvremenu obrisani. Ostao je po koji, manje značajan koji bojažljivo ukazuje na tragove o čemu se ne tako davno pisalo.

Kakvo licemerje!? Rekao bi čovek.

Postavlja se pitanje: kako je moguće da se odjednom vaskrsnuše Merlini koji najekološkijeg pretvorise u najzagadjivača?
Kako je moguće da taj isti TDI, više godina za redom proglašavan za greenauto, sad odjednom postaje suprotno, ili, ako je pre samo par godina bio najbolji (prema izvestajima i merenjima istih ovih koji su preko noći promenili ćurak), kako i zašto taj isti TDI postaje persona non grata?
Da li se možda neko zapitao?
Da se ipak iza svega ne krije nešto treće jer nakon smješnih priča o škrinjcima, i još nedovoljne smelosti za parolu: u svakom srezu atomska centala, težište premeštaju na novokomponovanu ekološku bombu, za nijansu manje smiješan, NOx?

Amerikanci su očigledno, naročito u poslednjem desetleću, u pogledu kvaliteta automobila značajno zaostali. Japanci su ih pretekli i to odavno nije sporno (ne mogu se oni sa ovim pomiriti, ali nekako ipak podnose čemu najviše doprinosi činjenica da je veliki broj njihovih radnika zaposleno u proizvodnji tih “japanaca” i to na njihovoj teritoriji, u njihovoj državi).
To je glavni razlog zbog kojeg su naglo prekinuli hajku na Toyotu. Neko je nekome došapnuo, hej BRE majmune, oladi malo, pa tu radi na hiljade naših ljudi, i tako se smiješna priča za neuke, bajka o patosnicama naglo prekida.

Sa Nemcima je drugačija situacija. Bili su dobri sve dok su postojale nade da će se fabrike praviti na amerčkom tlu; poput onih BMWovih i Mercedesovih (u kojima se prave realno govoreći, najveći krševi ovih proizvodjača )
Kada su iluzije da će Folksvagen graditi nešto slično, nestale i kada su Nemci počeli da investiraju u Mexiko, preko noći postaše loši momci.


Objasnjenje zašto 1 na prema 40 u pogledu novokomponovanog nepozeljnog NOx-a svakako postoji:

Jedan isti automobil sa jednim istim motorom i sa istim vozacem moze da se vozi na potpuno različite nacine. Razlika u potrošnji goriva može da varira više od 3 puta u zavisnosti od režima vožnje, a ponajviše u zavisnosti od toga kakvi se rezultati na testu žele postići.
Ako je poznato da količina “nepoželjnih” izduvnih materija ima nelinearnu eksponencijalnu zavisnost sa potrošnjom goriva, nije teško i bez formula zaključiti da odnos 1:40 nije prevara vec fizička realnost.
(razlog priznavanja krivice od strane VW-a obrazložio sam u prethodnom postu).
Potrebno je bilo od strane “naučnika” (takvih pod navodnicima ima svuda), samo pronaći sastojak koji sadrži najveći exponent u jednačini pa nakon što su ustanovili da CO, po njihovom misljenju nije dovoljno ubedljiv, proglasiše novog uljeza: NOx, a to sto fiziološko dejstvo NOx-a na čoveka nije dovoljno istrazeno, ne pričinjava smetnju oratorima da galame.

I jos nešto što posebno vredja inteligenciju prosiječnog čoveka:
ko je taj koji može i umije dokazati da je na primer jedan F-150 koji ima 3 puta veću potrošnju goriva od prosečnog Folksvagena, manji zagadjivač atmosfere?

Za takvo jedno dokazivanje bilo bi potrebno podosta snage (više one političke, a manje naučne), a vjerujemo da ni represivnih mera ne bi manjkalo.

Problem oko dizelgejta mogao bi da se prevazidje na 2 načina:
Jedan je, kao što sam u prethodnom postu napomenuo, da Amerikanci počnu da prave kvalitetnije automobile, a
drugi je da se zapreti embargom na CocaColu (po modelu koji su Kinezi primenili u vreme CDclone afere kada se preko noći halambuka naglo stišala)
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8399
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+9734 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela20.01.2017. u 15:17 - pre 50 meseci
Ti nikako da skapiraš. Kakve veze imaju Jevreji ?!

Ako je čokolada teška 90 gr. i na omotu piše da je teška 90 grama onda to nije prevara. Pe neka košta i 100 €
Ali, ako je teška 90 gr, a na omotu piše 100 gr - to je prevara, pa makar čokolada koštala 1 €. PREVARA. Piše jedno, a istina je drugo.

Dakle, nije bitno ko koliko zagađuje, ako je to jasno i nesakriveno. Zagađuje toliko i toliko, OK, ko voli - nek izvoli. Ko neće - jbg.

Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela20.01.2017. u 18:02 - pre 50 meseci
Citat:
Neko je spomenuo procenat Nemaca u Americi. Zapažanje za pohvalu; taj procenat nije tačan, ali jeste značajan.


Reci koje to tacne izvore imas, ja ih nisam brojao, a zvanicna statistika je takva kakva je. Uzgred, za par glasova u kongresu, izboksovan je sluzbeni engleski umesto nemackog, tako da je procenat tacan, broj je oko 40 miliona, oko 15%..
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8399
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+9734 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela21.01.2017. u 08:49 - pre 50 meseci
Kakve veze imaju nemački doseljenici od pre tri veka ?

Alo bre ljudi, o čemu vi pričate ?!
Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
212.200.247.*



+91 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela21.01.2017. u 13:29 - pre 50 meseci
Proglašavanje Folksvagena prevarantom i lažovom od strane američkih paranoika, tobože stručne elite je samo skretanje pažnje sa prave teme i to sve sa ciljem da se evropska, prvenstveno nemačka, ekonomija što više udalji od ruskih izvora energije (severni tok II je kao nož u srcu), sobzirom da je infantilna priča o svemoćnim amerčkim škrinjcima koji brodovima trebaju stići do Evrope propala već u samom startu.

Plan “B” kome su pribegli je lansitanje pripovetke o električnim automobilima kao ekološkom rešenju i to kao nekom trajnom ekološkom rešenju. U ovom trenutku to je potpuno suluda ideja ako znamo da se ruskim plinom (bez sumne najekoloskijem gorivu) Evropa moze snabdevati u narednih nekoliko vekova i tako stvoriti vremenski prostor u kome će se opet pojavi neka Lička majka da rodi genija koji će Tesline ideje dovršiti jer bez ličke krvi, njima ni atomski rat (od koga oni ne prezaju) neće pomoći.

Objavili su da je Folksvagen varao, a pri tome su prećutali da njihovi automobili nekoliko puta više zagadju istu tu atmosferu čak i od tih prevaranskih vrednosti sto je nevidjen cinizam.

Podmeću svetu elekrične automobile u kojima treba da se vozi čovek (ej BRE čovek, ne zamorac) na tonama radioaktivnih baterija. Pri tome su prećutali da Litijum ima izotope od kojih je najznačajniji onaj sa brojem 6 koji ima zapaženu ulogu u nuklearnoj fizici, i kobaltni oksid bez koga automobilska baterija ne moze funkcionisati. Setimo se samo da je kobalt u Evropi zabranjen element za upotrebu u komercijalne svrhe pre više od 4 decenije.

Da li to znači da će buduće majke koje se budu vozile na ovakvim američkim čudima, umesto normalne i zdrave dece radjati Končite?

Onaj ko je svega ovoga svestan i pri tome, iskljućivo radi sopstvenih i to sitnih interesa prećuti, isto je, ili je još gore nego da sleže.

Molim vas uozbilite se i pre svega, urazumite se.

P.S. Bačevićevi matematičari i Bakirove račundzije sa ovim mogu da se pomire jer to jednostavno ne razumeju (a i kako će znati šta su izotopi litijuma, ako ne ralikuju kuhinjske bojlere od megavatnih motora )

Oni i njima slični možda mogu, ali ja ne.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8399
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+9734 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela21.01.2017. u 17:53 - pre 50 meseci
Citat:
Gost2: Objavili su da je Folksvagen varao, a pri tome su prećutali da njihovi automobili nekoliko puta više zagadju istu tu atmosferu čak i od tih prevaranskih vrednosti sto je nevidjen cinizam.

Molim vas uozbilite se i pre svega, urazumite se.

P.S. Bačevićevi matematičari i Bakirove račundzije sa ovim mogu da se pomire jer ....


Jbg. kad neko ne može da shvati - ne može. Džaba da mu objašnjavaš.
Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
212.200.247.*



+91 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela22.01.2017. u 11:22 - pre 50 meseci
Ralog zašto je nastala razlika izmedju deklarisanog i izmerenog, kao i razlog takvog nastupa američke administracije, odnosno priznanje “varanja” od strane loših momaka, eksplicitno sam opisao u prethodna dva posta.

Medjutim, tačno je da zaslepljeni američkim glamurom i pod uticajem natojelenovske logike, neko ovo ne razume.
Broj onih koji ovo ne razumeju nije mali. Nažalost.
 
Odgovor na temu

adzo_
Ivan Adžić

Član broj: 150302
Poruke: 464



+256 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela23.01.2017. u 14:00 - pre 50 meseci
Citat:
Gost2:
Proglašavanje Folksvagena prevarantom i lažovom od strane američkih paranoika, tobože stručne elite je samo skretanje pažnje sa prave teme i to sve sa ciljem da se evropska, prvenstveno nemačka, ekonomija što više udalji od ruskih izvora energije (severni tok II je kao nož u srcu), sobzirom da je infantilna priča o svemoćnim amerčkim škrinjcima koji brodovima trebaju stići do Evrope :D propala već u samom startu.

Plan “B” kome su pribegli je lansitanje pripovetke o električnim automobilima kao ekološkom rešenju i to kao nekom trajnom ekološkom rešenju. U ovom trenutku to je potpuno suluda ideja ako znamo da se ruskim plinom (bez sumne najekoloskijem gorivu) Evropa moze snabdevati u narednih nekoliko vekova i tako stvoriti vremenski prostor u kome će se opet pojavi neka Lička majka da rodi genija koji će Tesline ideje dovršiti jer bez ličke krvi, njima ni atomski rat (od koga oni ne prezaju) neće pomoći.


Covece o cemu ti pises?
Americki paranoici?!? Toboze strucna elita?!?! Atomski rat?! Licka majka?!?! Ruski plin?!?!
Mislis ako napises dovoljno glup post da ce ljudi odustati od objasnjavanja?

Citat:
Gost2:Objavili su da je Folksvagen varao, a pri tome su prećutali da njihovi automobili nekoliko puta više zagadju istu tu atmosferu čak i od tih prevaranskih vrednosti sto je nevidjen cinizam.


Probacu sto jednostavnije da ti objasnim:
VW je varao.
Nije istina da su precutali o tome koliko njihovi automobili zagadjuju.

P.S. Nema nikakvog cinizma jer kod amera su tacne brojke(kakve god su - a sigurno su vece nego kod VW) a VW je lazirao brojke(kakve god su nisu problem, problem je sto su LAZIRALI VREDNOSTI!!!!)
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8399
89.216.32.*



+9734 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela23.01.2017. u 14:30 - pre 50 meseci
Pominjanje Ličke majke, Tesle, Bakira i Bačića samo je dokaz koliko je Gost 2 ozlojađen američkom imperijalističkom politikom.

Ali ono šte je još smešnije je da je Gostu 2 VW toliko prirastao za srce, da ga totalno smatra svojim najmilijim pravim, izvornim srpskim brendom.

To šta su zli ameri, koji su kao što znamo jedini bacili atomsku bombu i zagadili celu planetu, uradili VW - to je direktan atak na svekoliko srpBstvo, atak na sve srbske svetinje, tradicju i moral.

Oni će nama naš folcvagen da kažnjavaju, nanu li im naninu !?
Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8218



+5026 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela23.01.2017. u 16:00 - pre 50 meseci
Protestvujem zasto nisu pomenuti Boro i Ramiz.

Inace,bice ogromna panika ako vw izgubi usa trziste.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8399
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+9734 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela23.01.2017. u 17:45 - pre 50 meseci
Da je bar u pitanju BMW ili Mercedes, ali što nam diraju naš VW ?!
Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7673
*.dynamic.sbb.rs.



+1204 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela07.12.2017. u 22:18 - pre 39 meseci
30 milijardi $ do sada!

http://autorepublika.com/2017/...cioner-dobio-7-godina-zatvora/

Koliko mene sećanje služi, nikada ništa ni slično se nije desilo u svetskoj industriji uopšte.

 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
*.gprswap.mts.telekom.rs.



+91 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela12.12.2017. u 21:31 - pre 39 meseci
Dobro je prošao jer su Amerikanci, da bi dokazali svoju ispravnost, spremni na mnogo gore i veće akcije od jedne obične sudske presude.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7673
*.dynamic.sbb.rs.



+1204 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela02.02.2019. u 12:31 - pre 25 meseci
Noćna mora VWa ne prestaje:
Citat:

Oko 372.000 nemačkih vlasnika vozila marke Volkswagen (VW), opremljenih uređajem koji je prikazivao netačne podatke o emisiji štetnih gasova, priključilo se kolektivnoj tužbi protiv nemačkog automobilskog diva, pokazuju službeni podaci.

Stotine hiljada građana uključilo se u pokretanje zajedničkog sudskog spora protiv VW u periodu od kraja novembra 2018. do 2. januara 2019, kazala je portparolka nemačkog Ministarstva pravosuđa za agenciju AFP.

Spor je 1. novembra 2018. pokrenulo udruženje nemačkih potrošača VZBV i to pred sudom u nemačkom gradu Brunsviku, svega nekoliko kilometara udaljenom od sedišta VW u Volfsburgu.

Premda se vlasnici mogu upisati u registar tužilaca do dana uoči početka prvog saslušanja, koje se planira za drugu polovinu ove godine, VZBV ih je pozvao da se prijave pre 31. decembra 2018. kako bi se izbegla mogućnost zastarivanja.

VW je 2015. priznao da je manipulisao softverom ugrađenim u 11 miliona dizel vozila širom sveta kako bi u proveri emisije štetnih gasova pokazivao manje zagađenje nego u stvarnoj vožnji.

Dosad je ta afera, popularno nazvana “dizelgate”, koštala VW više od 28 milijardi evra (32 milijarde dolara) u vidu kazni, povlačenja vozila i odšteta.

Najveći finansijski teret VW je podneo u SAD gde je otkupio gotovo 500.000 vozila od klijenata i isplatio kompenzaciju u iznosu do 10.000 dolara po vozilu.

U Nemačkoj su dosad platili dve kazne u ukupnom iznosu od samo 1,8 milijardi evra.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4498



+361 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela02.02.2019. u 13:57 - pre 25 meseci
Citat:
https://www.index.hr/auto/clan...agenovih-dizelasa/2060506.aspx

petak 1.2.2019.


DIESELGATE polako pada u zaborav, a sve više kupaca vraća se dizelašima.

Najviše je profitirao Volkswagen. Vjerovali ili ne, Volkswagen je tijekom prošle godine gotovo udvostručio prodaju dizelaša u osobnom programu. Tako je njihov udio skočio s 15 na opet respektabilnih 27%. Udio dizelaša u prodaji Volkswagena je pak tijekom 2018. godine skočio za 4-postotna boda, na 43%.

"U Njemačkoj je debata oko dizelaša emocionalno nabijena i često ne uzima činjenice u obzir. S obzirom na performanse i efikasnost, a u svjetlu klimatskih promjena, dizelski motor će ostati bitna tehnologija još godinama, posebno za one koji prelaze velike udaljenosti", izjavio je Jurgen Stackmann, član uprave Volkswagena zadužen za prodaju.

U Volkswagenu napominju da novi dizelaši emitiraju do 15% manje CO2 od usporedivih benzinaca, pa je tako EA288 evo generacija motora smanjila emisiju CO2 za do 10 g/km.

Prema JATO analizi udio dizelaša na europskom tržištu je s 36% najmanji od 2001. godine, a pad je zabilježio na 20 od 27 tržišta. Najveći pad prodaje zabilježen je u Velikoj Britaniji (-30%), Skandinaviji (-22%) i zemljama Beneluksa (-22%).

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7673
*.dynamic.sbb.rs.



+1204 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela02.02.2019. u 14:09 - pre 25 meseci
Nesporno je to ali to nema veze sa ovom temom, samo pokazuje koliko je VW sposoban da se izbori i sa tolikim pustošenjem kase. Pitanje je koliko bi svetskih kompanija uopšte moglo da preživi tolike kazne.

Taj napredak koji su napravili da im se kupci ponovo vraćaju dizelima može samo da im stvari gorak ukus u ustima, da se pitaju zašto su toliko dugo pratili koncept pumpa-dizna koji ih je upropastio.

Pisaće se knjige o svemu tome, ne samo ekonomske.

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3684
77.222.25.*



+1212 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela03.03.2019. u 09:45 - pre 24 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
Taj napredak koji su napravili da im se kupci ponovo vraćaju dizelima može samo da im stvari gorak ukus u ustima, da se pitaju zašto su toliko dugo pratili koncept pumpa-dizna koji ih je upropastio.


Motori pumpa-dizna nikakve veze sa ovom aferom nemaju niti je sporni softver stavljan na te motore.
Takodje, koncept pumpa-dizna nije upropastio vw vec je dok je proizvodio te motore bio mozda i najjaci u istoriji.

Vec sam u ovoj istoj temi objasnio da sa PD motorima sa 4 cilindra vw nije mogao da zadovolji normu euro 5... Zbog toga prelazi na CR motore u golfu 6 koji je poceo 2008 i deklarativno prelazi na euro 5 a sustinski ne ugradjuje katalizatore vec ugradjuje softver koji vara.
Mi smo ovdje predvidjeli da ce afera da ih kosta desetine milijardi jer sa amerima nema zajebancije i vw mora da otkupljuje sporna auta direktno od pojedinacnih vlasnika u bilo kojem stanju...
Znaci sporna afera je vezana za 1.6 i 2.0 cr motore i nikakve veze nema sa pd motorima.
Veliki V6 motori 2.7 i 3.0 su inace vec bili CR i imali katalizator tako da oni nisu u problemu niti su imali veze sa aferom.
U cijeloj aferi je najcudnije to ishitreno brzopleto priznanje vw-a jer sa dobrim advokatskim timom mogli su da kupuju vrijeme i da se dogovaraju sa americkim pravosudjem na razne nscine i smatra se da su mogli da prodju i do 20 puta jeftinije.
Intetesantno je da u nasim bslkanskim banana drzavama niko ne pokrece tuzbe protiv vw-a niti je bilo kome placena odsteta.
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 4948
*.dynamic.sbb.rs.



+1297 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela03.03.2019. u 14:10 - pre 24 meseci
Normalno kad smo zemlja sa najviše stručnjaka, ja kada sam napomenuo da mi je nedopustiva vw gradska potrošnja 1.9-2.0 tdi motora uopšte troškovi održavanja, jedino se drugar zubar po profesiji složio dok su ostali lupetali kako ide dobro, kako je lep, kako se ništa ne kvari osim onih delova koji su se pokvarili itd. Besmisao banana državica se ogleda u svakoj pori društva. Mi smo zemaljski talog i zato nema nikakve tužbe. Ovde uvoznici novih automobila ionako varaju na sve moguće načine a sad ćeš ti neku pravdu da tražiš moš misliti.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: << < .. 10 11 12 13 14 15 16 17

[ Pregleda: 91948 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.