Citat:
Nocni:Trebalo bi im po pravilu ugraditi izmijenjen prvi lonac u kojem bi se dodao katalizator... bmw i mercedes imaju cak i po 2 katalizatora pa tek onda dpf odvojeno na istoj snazi i kubikaži...
Pa nije baš tako,
između E4 i E5 standarda u pogledu NOx-a razlika je mala (sa 250 na 180pn) pa nije potrebno praviti ikebanu od katalizatora. Ikebanu koja automobil čini automobilom za jednokratnu upotrebu kao što je slučaj sa spomenutim Mercedesima

kojima se radni vek višestruko skraćuje isključivo zbog skupog održavanja. (Vaš Modretator je bio u pravu, mada ni sam toga nije svestan

, kada je napisao da VW radi u interesu kupaca).
Tek E6 standard u pogledu NOxa (sa 180 na 80pn-a) prestavlja značajni pomak.
Ljudima tehničke struke savršeno je jasno da tehnički problemi vezani za sva vozila, ne samo kada je VW u pitanju, prelaskom sa E4 na E5, ne postoji.
Trebalo je nešto pogodno izmisliti.
A šta mogu izmisliti da ne valja na nemačkom automobilu kada je sve ono što se vidi i što se na normalan način može izmeriti, najbolje?
Trebalo je pronaći nešto sto većina ljudi ne razume i ne vidi.
Ovo sa NOx -om im se učinilo najprikladnijim. Niko ne vidi, retko se ko razume i uglavnom ne zna o cemu je reč; osim da mu treba zalepiti epitet "prevara" našta se Raja peca ko somovi na durdubak.
Problem koji bahati Amerikanci nameravaju da reše kada se osete ugroženim nije tehničke prirode jer njihovi eko standardi (osim u samo pojedinim saveznim državama) nisu ni na nivou Euro 4 norme, već je problem sasvim nešto drugo.
Očigledno da ih boli to što vise nisu najznačajnije automobilsko tržište. Kina je postala dominantno tržište automobila, na kome dominiraju nemački proizvođači, pre svih VW.
Ako se tome kao so na ranu doda i novi Severni tok 2 (plinovod koj treba direktno da spoji Rusiju i Nemačku), snažna Nemačka ekonomija, a mozda i BlackBerry u rukama nemacke kancelarke

, stvar postaje jasnija.
Ali samo jasnija. Nikako i potpuno jasna.
Pored direktnog uticaja na preseljenje stanovništva severne Afrike na evropske prostore (uglavnom Nemačku), a sve sa namerom da se oslabi Evropa (i evro), kabadahije primenjuju i dodatne metode tipa: ako nećeš mirnim putom, okončaćeš pod kaputom. Jedna od njih je afera NOx sa ciljem da slomi najjačeg proizvođača automobila na svetu tako što će po poznatom scenariju, sličnom onom našem kada su ljudi preko državnih medija savetovani ne izlaze iz kuća zbog nastupajućeg pomračenja Sunca

, napujda Raju protiv Foksvagena.
A moze im se.
Bar za sad.
P.S.
Džeremia nisu uspeli zeznuti
http://www.b92.net/automobili/...5&mm=10&nav_id=1045967