Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 106604 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5249 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela03.10.2015. u 09:08 - pre 89 meseci
Ono sto bih postovao kod VW-a, da su smekerski rekli, alo ljudi, umorisli smo se od svakodnevnog razvoja, korporativnih igara, medjudrzavne politike, dosadnih i besmislenih regulacija, pa smo resili da (zabavno) odradimo jednu "precicu", da zadovoljimo i namagarcimo lazljive birokrate...

Sto mislim da su birokrate prepoznale..
A zasto birokrate u USA..zato sto je kod njih birokratija IZNAD svih, i ona pazljivo angazuje sve resurse, angazuje nauku multidisciplinarno, da potvrde da su njihove aktivnosti na neki nacin razumno pospesene i podrzane. Pa ako se i zaintace za nesto, oni naloze "nauci" da fabrikuje rezultate, koji podrzavaju sistem.

Elem, biroktate su oslusnule strucne savetnike, zatim prezentovali polit komesarima, koji su "informaciju" ocenili, i pripremili za eventualno plasiranje u politicki najkorisnijem trenutku. Mozda ne samo politicki, bice tu i lepog finansijskog impakta, uz veliku politicku stetu za VW, VAG i Nemacku..

Sto na vise polja pravi u USA pozitivnu entropiju, npr Ford je zabelezio porast prodaje u Septembru, meseci koji dolaze su ruzicasti, otskrinuta vrata trzista moguda se jos sire otvore...

A Nemacka, krece da se "bruka" na svim kontinentima, da trpi stetu u elementima trgovine i to u prakticnno jedinoj "dozvoljenoj", i prakticno nemackoj najznacajnijoj industrijskoj grani..
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8036
*.dynamic.sbb.rs.



+1259 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela03.10.2015. u 09:27 - pre 89 meseci
Koliko mene sećanje služi, u moru skandala autoinustrije, blamova i milionskih povlačenja, ovo je za sada jedini ovakav slučaj i po mnogo čemu je zanimljiv.

Ovaj slučaj je jedinstven po tome što je jedna firma, i to najveća na svetu, namerno krivotvorila određene podatke i time stekla imovinsku korist, što je dobra podloga da ih napadnu svi, od konkurencije pa do do samih država, zbog manjih plaćanja dažbina na vozila sa skrivenim softverom.

Upada u oči i momentalno priznjanje i pokajanje čelnka VW-a, što je samo odraz njihove svesti o činjenici da firma zbog ovoga može da dođe bukvalno do bankrota.

Međutim, postoji i drugi aspekt priče, a to je sa stanovišta kupca. Sa tog stanovišta meni se recimo nije promenilo mišljenje o kvalitetu i pouzdanosti VW automibila, kao što je to bio slučaj kod skandala i povlačenja vozila nekih drugih brendova, gde se jasno videla nepouzdanost i nekvalitet dotičnih vozila (uz još neke druge osobine koje su me odbijale od njih..).



 
Odgovor na temu

BEOVOR

Član broj: 135052
Poruke: 18
*.dynamic.mbb.telenor.rs.



+6 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela03.10.2015. u 09:46 - pre 89 meseci
Kupac (kao gradjanin) je preko svojih predstavnika u zakonodavnoj vlasti doneo neke propise. Sprovodjenje tih propisa kontrolise izvrsna vlast, a nepostovanje kaznjava sudska. Cak, i u manjini , gradjanin mora da postuje regulativu! Pa, i ako mu krsenje te regulative donosi korist !
Krsenje vazecih propisa, izvrdavanje, laganje, itd...je kaznjivo!
VW i ostali , ako ih ima, bice primereno kaznjeni.

off:
klinac iz zgrade je juce kupio dop od lokalnog dilera. Klinac je zadovoljan, iako je diler nakon toga uhapsen, i preti mu kazna.
Zakon prekrsen!
Klinac je osetio kratkotrajnu korist!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5249 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela03.10.2015. u 09:47 - pre 89 meseci
MA da, hipokrizija kupaca se sada pojavljuje u najvecoj meri. Sada cak i trce da kupuju VW, u nadi da ce se prikljuciti nekoj kolektivnoj tuzbi, pa da im pristojno vozilo bude apsolutno isplatljivo.
Daju 30k$ a dobiju bar pola za odstetu.

Gledam po komentarima, javljaju se neki "englezi", da ne kazem britanci, koji dramaticno kukaju kako su im deca dobila astmu???
I to nije zato sto su iz nekog "selendrasira" koji neguje dimnjake i ugalj, posto zive na njemu..vec zbog nekog miligrama vise iz auspuha?

Vecina bi da jurca, sto i ja recimo volim i mogu da opravdam sporadicnu zelju i ljubav prema brzini, ali me je sramota da se uz tu zelju i prenemazem kako mi je vazno "zelenilo" dok uzivam..pa ja zelenilo izbegavam i da jedem..dok uzivam u hrani

A dobijam i ideje, da tuzimo USA, zbog kojih tonica osiromasenog uranijuma, trajnog zagadjenja voda i prirode na jugu Srbije..mnogo je veca i konkretnija steta, mnogo su vece i jasnije zrtve!

Ono sto ja zameram VW_u, niej u ovoj zoni, ali indirektno ima implikacije, i histerija ustede je i izazvala ovakav potez.

Da se rese doticne histerije, postali bi lideri bez problema, sa svim resursima u okruzenju, jakom drzavom, jakom Evropom, jakom naukom i dizajnom u Evropi..

Ovako je "igra" otisla u pogresnom pravcu, i sada ce da snose posledice na radost ostalih proizvodjaca, koji su morali da vode drugaciju politiku na trzistu.

Valjda ce realni kvalitet zavladati doticnim trzistem..bar u nekoj meri..
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3736
*.crnagora.net.



+1231 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela03.10.2015. u 11:33 - pre 89 meseci
Oduvijek me je cudilo kako to da 2.0 tdi uopšte nema katalizator već samo partikularni filter iako većina ostalih sa velikim katalizatorom + dpf-om jedva uspijevaju da zadovolje iste norme...
Zaključak je lako donijeti... 10 miliona vozila i na svakom se ne mora stavljati katalizator koji bi trebao da bude pun rodijuma i platine... i koji vrijedi 1.000 eura... Zarada je oko 10 milijardi eura! Pričamo ugrubo jer ima tu još "uštede" na raznim temperaturnim sondama, davačima pritiska itd...

A mi smo se ovdje čudili otkud Vinterkornu plata od preko 18 miliona godišnje odnosno 50.000 eura DNEVNO!

P.S. Nekako mi je smiješna izjava Milanovića da je vw radio ovo " u korist svojih kupaca"...
btw, ni 1.6 tdi koji ima continental simos ECU takođe nema katalizator... 100% će se ispostaviti da taj softver nije primijenjen samo u bosch kompjuterima koji su kod 2.0 tdi... Za sad su samo oni testirani...
Nerealno je očekivati da će vw pozivati 10 miliona vlasnika auta da bi im ugradili katalizator... ni za mnogo banalnije stvari nisu ništa radili "u korist svojih kupaca" ... riješiće oni to plativši penale i kazne na nekom državnom nivou i gotovo...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 03.10.2015. u 13:38 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8036
*.dynamic.sbb.rs.



+1259 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela03.10.2015. u 13:30 - pre 89 meseci
Nija poenta na tome da je to u korist kupaca, nego je poenta da su to radili u svoju korist ali ipak ne na štetu svojih kupaca.

Ako se sećate pre nekoliko godina i ja sam poprilično kritikovao VW dizel motore, i sada ostaje da se vidi kako će reagovati kupci kada se taj softver ukloni.

Dok bi neko drugi sa takvim euro 5 dizel motorima bankrotirao, oni su ovu stvar iskoristili kako bi se elegantno izvukli iz te krize i spremno dočekali euro 6, što cenim da će im se u ovoj aferi poprilično naplatiti.

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3736
*.crnagora.net.



+1231 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela03.10.2015. u 15:03 - pre 89 meseci
Ne treba softver da se uklanja osim taj dio koji lažira test izduvnih gasova... A šta ćemo sa tim što su auta umjesto euro 5 u stvari jedva euro 3? Treba da se postigne norma euro 5 a to neće moći sa smanjivanjem snage već sa prečišćanjem izduvnih gasova... Auto treba da zadovoljava normu na svim obrtajima...
Trebalo bi im po pravilu ugraditi izmijenjen prvi lonac u kojem bi se dodao katalizator... bmw i mercedes imaju cak i po 2 katalizatora pa tek onda dpf odvojeno na istoj snazi i kubikaži...

Sva im je sreca što nisu prodali mnogo tih dizela u Americi jer bi tamo plaćali milionske penale godinama... u Evropi će se to zataškati vremenom ali isto će ih koštati mnogo... i to ne samo kroz ugled... ima toliko tih partija zelenih koji će da traže sad svašta samo da dignu ruke od vw-a...

Evo linkovi na kojima možete provjeriti vaše vozilo da li ima sporni softver na osnovu broja šasije:

ZA VW ovdje klik

ZA AUDI ovdje klik

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 03.10.2015. u 18:46 GMT+1]
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1680
*.dyn.telefonica.de.



+767 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela03.10.2015. u 17:58 - pre 89 meseci
@Nocni

Vidim da dobro poznajes pomenute automobile, imas li ideju kakva je situacija sa novim 2.0 TDI euro 6 posto je on navodno "cist". Ima li on katalizatore?
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a
successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful
systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful
systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1532
*.cust.tele2.at.



+574 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela03.10.2015. u 23:40 - pre 89 meseci
Ukoliko ima oznaku SCR, ima. Inace, drzavno tuzilastvo je dalo izjavu da su pogresno interpretirane izjave da je otvorilo istragu protiv Winterkorna, a pomenuta izjava koja je u ponedeljak bila na sajtu tuzilastva je izbrisana. Pojela maca. Nece Nemci sami sebi suditi.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.10.2015. u 07:52 - pre 89 meseci
Citat:
tdusko:
@Nocni

Vidim da dobro poznajes pomenute automobile, imas li ideju kakva je situacija sa novim 2.0 TDI euro 6 posto je on navodno "cist". Ima li on katalizatore?

Za 2015 nema modela ( dal bio benzin ili dizel ) sto se golfa tice da nema katalizator.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3736
79.143.100.*



+1231 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.10.2015. u 09:28 - pre 89 meseci
Da, sa autima koja su euro 6 je sve u redu... vjerovatno su odustali od spornog softvera jer su još tada saznali da ce ga ameri ispitivati... a sa amerima nema šale...
Kia je platila kaznu od 300 miliona samo zato jer im je bord pokazivao potrosnju manju za 0,4 litra... čak su morali i svim vlasnicima da plate tu razliku u gorivu ponaosob!
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
*.adsl.eunet.rs.



+91 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.10.2015. u 10:25 - pre 89 meseci
Citat:
sa amerima nema šale...


Ne bi bilo loše da se malo ispitaju i istestiraju na sličan način američki proizvodi, poput na primer CocaCole pa kada se ustanovi nesumniva već poznata neispravnost, da im se sve to lepo naplati po istim tarifama kojim oni naplacuju.

Za poslednjih, recimo, 50 godina trovanja ljudi.

Bilo bi tu novaca za bar dvadesetak Maršalovih planova.
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
*.adsl.eunet.rs.



+91 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.10.2015. u 12:25 - pre 89 meseci
Citat:
Nocni:Trebalo bi im po pravilu ugraditi izmijenjen prvi lonac u kojem bi se dodao katalizator... bmw i mercedes imaju cak i po 2 katalizatora pa tek onda dpf odvojeno na istoj snazi i kubikaži...




Pa nije baš tako,
između E4 i E5 standarda u pogledu NOx-a razlika je mala (sa 250 na 180pn) pa nije potrebno praviti ikebanu od katalizatora. Ikebanu koja automobil čini automobilom za jednokratnu upotrebu kao što je slučaj sa spomenutim Mercedesima kojima se radni vek višestruko skraćuje isključivo zbog skupog održavanja. (Vaš Modretator je bio u pravu, mada ni sam toga nije svestan , kada je napisao da VW radi u interesu kupaca).

Tek E6 standard u pogledu NOxa (sa 180 na 80pn-a) prestavlja značajni pomak.
Ljudima tehničke struke savršeno je jasno da tehnički problemi vezani za sva vozila, ne samo kada je VW u pitanju, prelaskom sa E4 na E5, ne postoji.

Trebalo je nešto pogodno izmisliti.
A šta mogu izmisliti da ne valja na nemačkom automobilu kada je sve ono što se vidi i što se na normalan način može izmeriti, najbolje?
Trebalo je pronaći nešto sto većina ljudi ne razume i ne vidi.
Ovo sa NOx -om im se učinilo najprikladnijim. Niko ne vidi, retko se ko razume i uglavnom ne zna o cemu je reč; osim da mu treba zalepiti epitet "prevara" našta se Raja peca ko somovi na durdubak.

Problem koji bahati Amerikanci nameravaju da reše kada se osete ugroženim nije tehničke prirode jer njihovi eko standardi (osim u samo pojedinim saveznim državama) nisu ni na nivou Euro 4 norme, već je problem sasvim nešto drugo.

Očigledno da ih boli to što vise nisu najznačajnije automobilsko tržište. Kina je postala dominantno tržište automobila, na kome dominiraju nemački proizvođači, pre svih VW.
Ako se tome kao so na ranu doda i novi Severni tok 2 (plinovod koj treba direktno da spoji Rusiju i Nemačku), snažna Nemačka ekonomija, a mozda i BlackBerry u rukama nemacke kancelarke , stvar postaje jasnija.
Ali samo jasnija. Nikako i potpuno jasna.

Pored direktnog uticaja na preseljenje stanovništva severne Afrike na evropske prostore (uglavnom Nemačku), a sve sa namerom da se oslabi Evropa (i evro), kabadahije primenjuju i dodatne metode tipa: ako nećeš mirnim putom, okončaćeš pod kaputom. Jedna od njih je afera NOx sa ciljem da slomi najjačeg proizvođača automobila na svetu tako što će po poznatom scenariju, sličnom onom našem kada su ljudi preko državnih medija savetovani ne izlaze iz kuća zbog nastupajućeg pomračenja Sunca , napujda Raju protiv Foksvagena.

A moze im se.

Bar za sad.

P.S.
Džeremia nisu uspeli zeznuti

http://www.b92.net/automobili/...5&mm=10&nav_id=1045967



 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3736
*.crnagora.net.



+1231 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.10.2015. u 13:37 - pre 89 meseci
Gost2,
Naravno nisi u pravu... Ogromna je razlika između euro 4 i euro 5 standarda...
VW je imao pumpa dizna motore od kojih je odustao i prešao na common rail zato sto pd motori nisu mogli da ispune euro 5 standard.. Odustali su od cijele koncepcije koju su razvijali i proizvodili desetak godina a to su troškovi koji se mjere milijardama...tako da je smiješna izjava da tehnički problemi sa prelaskom na euro 5 ne postoje kad je vw u pitanju...

Ostale teorije zavere koje plasiraš nije potrebno ni komentarisati jer je vw PRIZNAO da je ubacio softver koji smanjuje podatke o emisiji na testu izduvnih gasova do 40 puta zbog toga će plaćati rigorozne kazne u više zemalja koje se mjere stotinama miliona eura...

To su naravno uradili radi sopstvene zarade koja se mjeri u milijardama eura kako sam već u ranijim postovima objasnio...

I laiku je jasno da polovan katalizator sa golfa 4 nebi trebalo da bude 3 puta skuplji od polovnog dpf filtera sa golfa 6... ali je tako...
Jednostavno ta vozila na kojima nisu ugrađivali katalizatore ne zadovoljavaju normu euro 5 već daju lažne podatke... drugi proizvođači su ugrađivali katalizatore jer NISU KRALI kao što je to radio VW...

Ovo što kažeš da mercedes ima nekih problema sa katalizatorima jednostavno nije tačno jer problemi se mogu desiti isto kao i na drugim vozilima većinom posle veće kilometraže... rješavaju se isto kao i na drugim vozilima bilo da je to bmw, psa grupacija, opel ili kao kod japanaca...
Mercedesi pređu baš ogromne kilometraže dok ne počnu problemi... evo kod nas je policija vozila A klase sa kat i dpf i svi su prešli preko 500.000 bez vađenja dpf-a...
Naravno, ako se samo jednom uspe D2 iz nekakvog traktora desiće se problemi odmah...

Ove teorije oko namjernog uništavanja evrope od strane amerike nebi ni komentarisao jer su samo blijedi pokušaji da opravdaju nečiju krađu koja je dokazana...

U Evropi će stvar pokušati da zataškaju svim silama i to već čine ali će zato u americi morati da plaćaju penale a moraće i posebno svakog kupca da obeštete jer su ga doveli u zabludu... što je po meni potpuno ispravno...
Ne vidim razloga da neko svoju ličnu mržnju prema nekom narodu iz nekih X razloga ubacuje u priču o krađi volkswagena...
Što se tiče Claksona on radi za pare i lobiraće za onoga ko mu plati... Ako bi slušali njega mislili bi da nema boljih kola od voksala i forda...
Što se tiče naseljavanja izbjeglica iz afrike u njemačku... nije za ovu temu ali meni lično to ni malo ne smeta... što se mene tiče neka se useli u Evropu duplo više izbjeglica nego do sad... Iako se nigdje ne pominje, nešto slično se već godinama dešava i u Francuskoj gdje dolaze iz bivših Francuskih kolonija već godinama... zato je u Parizu na ulici pola crnaca...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 04.10.2015. u 14:52 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8036
*.dynamic.sbb.rs.



+1259 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.10.2015. u 14:14 - pre 89 meseci
Upravo je tako.

Strategijska greška VW-a da ide na pumpa-dizna dizel motore ih je već koštala milijarde, jer su ti motori osetno skuplji i za izradu i za održavanje, a ne dalju adekvatno bolje performanse i potrošnju.

Osim toga, nemogućnost da zadovolje u to vreme Euro 5 ih je dodatno diskvalifikovala i trebalo je što brže da odustanu od njih. Umesto toga, kao što vidimo zadovoljili su se što su tu manu ispeglali tim sofverom + ušedom na katalizatorima, što će sada žestoko da ih košta.

Pri tome, uzrok svemu je jedna i samo jedna pogrešna odluka - a to je opredeljenje za pumpa-dizna motore.

Neverovatno kolika je to greška, niko na planeti nije mogao da predvidi da će razmere te greške biti tolike, a tvrdoglavost VW-a da ostane na njima može sada, 10 godina nakon napuštanja tih motora, bukvalno do bankrota da ih dovede.

 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3736
*.crnagora.net.



+1231 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.10.2015. u 15:00 - pre 89 meseci
Ovo jeste tačno samo donekle... VW nije stavljao sporni softver na PD motore i oni su bez problema mogli da zadovolje Euro 4 norme... Sporni softver nije stavljan ni na CR 3.0 tdi na kojem se nalazi i katalizator i dpf...
Tek kada su presli na CR motore sa 4 cilindra, 2008 godine sa dolaskom golfa 6 su počeli sa tim spornim softverom...
Cijela konkurencija je znala da ne mogu sa PD motorima zadovoljiti euro 5... samim prelaskom na CR su im začepili usta što se tiče normi a tajno su ipak ostali na manjoj normi, bez kat-a, uz dodatak lažnog softvera...
I sve bi to tako moglo bez problema da ide da nisu takva auta prodavali u Americi... inače ih je tamo otišlo veoma malo jer svaki tuareg i veći audiji A6 i A8 nisu u problemu...

Da je to proizvođač iz neke male zemlje tu bi mu bio kraj, ovako će se sve zataškati sigurno...
Eto imate intervju Milera koji kaže da će pokušati da vrate povjerenje (jer ima više zemalja u kojima je zabranjena prodaja vw dizela kao što je Švajcaska npr.)
Potoji i oko 2 miliona seata i škoda sa ovim softverom!

P.S. Japanci su im već rekli kako jedino mogu da riješe problem ako hoće pošten i korektan zahvat... a to je mali rezervoar za ad blue u torbi prtljažnika i dozator koji bi se kontrolisao novim softverom iz istog compa... VW sigurno to neće uraditi jer im je to preskupo...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 04.10.2015. u 16:29 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5249 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.10.2015. u 15:03 - pre 89 meseci
Samo da se razumemo, dodatni softver je zadovoljavao EPA standard koji je 30ppm za CO, i 100ppb a sat za NO2, sto jw vise od dva ipo puta ostrije od euro 6.

U relanoj voznji su i do 40 puta veci, kod nekih modela, a kod nekih i manje od desetak puta.

Ono sto je sustina je da li su, s postojecom opremom za preciscevanje izduvqa, i radnim rezimom, ostvarene ostale karakteristike motora. I da li im je zbog toga bio vazan termalni menadzment motora, bez kojeg bi softver malo toga mogao da uradi.

Osim ako nisu samo prostacki ispisivali neke brojke na EBD prikljucku, nevezano za realno stanje. Sto je sve menje jasno, kako vreme odmice. Jasna je samo razlika u recenom i realnom zagadjenju.

I sto se tice sistema za obradu necistoca izduva, tvrdili su da je razlika izmedju postojeceg, sa softverom, i onog sto bi navodno odradio posao preciscavanja, samo 50$ po vozilu...

Sto se EPA tice, oni imaju jasnu politku kazni, 5,5 dolara za svaki 0,1mg...van dozvoljenog, po vozilu...
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
*.adsl.eunet.rs.



+91 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.10.2015. u 15:40 - pre 89 meseci
Citat:
Nocni:
Gost2,
Naravno nisi u pravu... Ogromna je razlika između euro 4 i euro 5 standarda...
VW je imao pumpa dizna motore od kojih je odustao i prešao na common rail zato sto pd motori nisu mogli da ispune euro 5 standard..



Dobro,

a kako je onda moguće da je baš taj TDI sa PD motorom nekoliko puta za redom počev od 2007. prosto oduvao konkurenciju na polju Green Cars testa. I to ne bilo kakvu konkurenciju, već konkurenciju sa pretežno hibridnim motorima?

2008.

http://www.nbcnews.com/id/2782...s/business-autos/#.VhE3tcatobg

kao i u kasnijim godinama (2010 Audi A3 TDI Clean Diesel) i to baš, gle čuda u Los Anđelosu i to baš sa motororom koji se danas proglašava motorom non grata?

Kako objasniti ove činjenice, a da se ne spomene politika?

Da te vidim Đetiću kako ces ovo prokomentarisati





 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3736
*.crnagora.net.



+1231 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.10.2015. u 15:49 - pre 89 meseci
Ne postoji PD tdi koji zadovoljava euro 5 standard.

Ne znam šta ti nije jasno kad kažemo da je vw PRIZNAO PREVARU!

Da li ti još uvijek vjeruješ u ove bajke:



Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
*.adsl.eunet.rs.



+91 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.10.2015. u 15:59 - pre 89 meseci
Citat:
vladd:Samo da se razumemo, dodatni softver je zadovoljavao EPA standard koji je 30ppm za CO, i 100ppb a sat za NO2, sto jw vise od dva ipo puta ostrije od euro 6.
U relanoj voznji su i do 40 puta veci, kod nekih modela, a kod nekih i manje od desetak puta.



Cifre koje se spominju u medijima najčešće su plod novinarskog nepoznavanja materije pa ih treba sa rezervom prihvatati. Pogotovo onda kada se primeti da se od komentara do komentara drastično ralikuju kakav je upavo ovaj slučaj.

Podatak o PPM-u nije povezan sa problemeom o kome se diskutuje u ovoj temi, ali je dobro da se spomene jer su američki standardi daleko blaži od evropskih.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 106604 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.