Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Jel zna neko u cemu je problem?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Jel zna neko u cemu je problem?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 22646 | Odgovora: 42 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?16.04.2016. u 22:12 - pre 100 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina: Naravno da nemam ali imam veze sa onima koji je znaju pa ih zovu u Nemacku za razen bentlije, ali to je toliko daleko od

tebe da golf2 ostavljam tebi.I upamti,bendiks ne lepi nego automat,ali tebi objasniti,ide poprilicno lose.


E, al kako sad? Kazes nemas veze sa elektrikom, a ovamo meni "popujes" da lepi samo magnet. A ovi sto popravljaju Bentlije su ti to kao objasnili da ne moze ili sta li?... Bem ti Bentlija koji kosta 500000 dolara, a zovu nase da ga popravljaju...Nego stvar je u tome sto ti jednostavno neces nesto da naucis...eto... E, hvala sto me podseti na semering "spojnicke"...sta ces, nema sve na googlu..

[Ovu poruku je menjao pajapop dana 16.04.2016. u 23:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?16.04.2016. u 22:24 - pre 100 meseci
Citat:
goropad:
pa moze, kad biksne zaribaju bendiks ostane u jednom polozaju, tacnije, nisam mehanicar, ali znam na sta mislim :) ono za ono, tj, poluga zalepila ili vec kako je projektovano. ti bre lavlja jazbina svakog napadas, resis da komentarises temu pre nego sto je otvoris, pa ko nadrlja, nadrljao je.

He,izvini nisam video post.Napadam ,smesto za trazenje objasnjenja za nesto sto nije tacno.Bendiks ne moze ostati u jednom polozaju

ako viljuska,koju pokrece automat ne gurne napred posto je osovina konusno nazubljena.Bendiks samo slusa automat.Obicno valjci

izgube od svoje mere pa ne mogu da zaglave u svom konusu i onda se dobije zujanje ili proklizavanje,koje je cesce zimi zbog

veceg opretecenja jer je hladan metal.Ako na to mislis posto nisi mehanicar.Ja sam pre,kroz ruke proturio na hiljade tih elememenata a

prisustvovao bar na par stotina sklopljenih alansera i alternatora.Oni koji su ucili iz iz tih knjiha pre sto godina moraju da shvate neke stvari.

Po njima i na novijim automobilima regler vrsi kolicinu punjenja,ali to ovde nije tema.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?16.04.2016. u 22:29 - pre 100 meseci
pajapop...ma vidi,toliko je daleko od tebe da je smesno u ovoj temi da ti postavljam licne fotografije ferarija i maseratija.

Samo nemoj da tvrdis nesto sto nije u praksi tacno.A kako cu ja uciti,sa kime radim i saradjujem dodatno pored mog

posla tebe ne treba da bude briga.Bolje se bavi materijom,ako mozes da je propratis.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?16.04.2016. u 22:46 - pre 100 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:

He,izvini nisam video post.

Ne vidis...ne citas...ne ucis!
 
Odgovor na temu

milorad1234

Član broj: 329808
Poruke: 25
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?16.04.2016. u 23:03 - pre 100 meseci
Oterao sam ga danas kod elektricara i rekao mi je da su mi otisle cetkice,opravka ce kostati 30e..
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?16.04.2016. u 23:26 - pre 100 meseci

Trebao si to odmah da uradis...a ne da se ja i Lav ovde "cascavamo"...zbog 30 evra...
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9597
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10274 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 08:28 - pre 100 meseci
Citat:
milorad1234:
Oterao sam ga danas kod elektricara i rekao mi je da su mi otisle cetkice,opravka ce kostati 30e..
Tačno onako kako sam ja napisao.


Evo za one koji misle da znaju, neka nauče nešto:

1. Ako se čuje "cak" to znači da je automat anlasera povukao kotvu, uzupčio bendix, i dao struju anlaseru. Pošto ta kotva vuče prilično struje, taj "cak" istovremeno znači i da je akumulator u redu, i da je sama kotva u redu. Ali iz nekog razloga, anlaser nije počeo da se okreće. Kao što rekoh, najčešći i najjeftiniji "kvar" su isrošene četkice.

2. Kad bendix zaglavi u zamajcu (što se retko dešava) zamajac zavrti bendix, i rotor anlasera i anlaser i sve to za par sekundi ode u tri lepe. Sledeći put nema "cak"

3. Kad bendix ne može da se uzupči, onda anlaser ode u visoke obrtaje i čuje se kao neki zvižduk. Opet, ne čuje se "cak"

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 09:31 - pre 100 meseci
Citat:
Java Beograd:

1. Ako se čuje "cak" to znači da je automat anlasera povukao kotvu, uzupčio bendix, i dao struju anlaseru. Pošto ta kotva vuče prilično struje, taj "cak" istovremeno znači i da je akumulator u redu, i da je sama kotva u redu. Ali iz nekog razloga, anlaser nije počeo da se okreće. Kao što rekoh, najčešći i najjeftiniji "kvar" su isrošene četkice.

2. Kad bendix zaglavi u zamajcu (što se retko dešava) zamajac zavrti bendix, i rotor anlasera i anlaser i sve to za par sekundi ode u tri lepe. Sledeći put nema "cak"

3. Kad bendix ne može da se uzupči, onda anlaser ode u visoke obrtaje i čuje se kao neki zvižduk. Opet, ne čuje se "cak"


1. Najjeftini kvar je pad napona, zbog loseg kontakta na klemama, loseg kontakta na magnetu ili loseg kontakta na karoseriji...Zatim slede cetkice, koje su i najugrozeniji deo alnasera...One su inace dugotrajne ali vremenom propadaju pre svega ne samo zbog rada, vec i zbog jakih struja i velikog opruznog pritiska na kolektor...Takodje, cetkice mogu da se zaglave u cetkodrzacu ili vremenom da dodje do ostecenja kolektora zbog velikog pritiska, njegovog "glodjanja", pojave i loseg kontakta i elektroprovodljivosti sa cetkicama sto dovodi do pada napona. Takodje, zbog velikog zagrevanja cetkica, ponekad se i te opruge koje pritiskaju cetkice pregrevaju, gube elasticnost, pa nedovoljnom silom pritiskaju cetkice,pa dolazi do "smercovanja", prljkanja kolektora, smanjuje se elektroprovodljivost, a u retkim slucajevima mogu i da puknu...Slab opruzni pritisak na cetkice dovodi do pada napona za dovrsetak uzubljivanja jer elektromagnet nema snage da savlada otpor na koji zupcanik za starovanje nailazi odarajuci o zube zamajca...Sam Magnet ima jedan radni namotaj, kod automobila do 1000cm, kod jacih motora ima 2: namotaj za "uvlacenje" i namotaj za "pridrzavanje" da bi imao dovoljno snage da odrzi mehanizam za uzubljivanje tokom startovanja...Oba namotaja masu primaju preko statora i pozitivne cetkice, preko kolektora na minus cetkicu...LOse cetkice oslabice funkciju magneta...I cuce se onaj "tak, tak" jer magnet nema snage da dovrsi uzubljivanje...Los akumulator takodje zbog nedostatka napona dovodi do iste pojave...Zato je vazno gledati intenzitet svetlosti lampica za alternator i ulje, da li "utihnu" kad se startuje...Pad napona na kontakt bravi dovodi do iste pojave, tj do slabog napona na magnetu i on nema snage da dovrsi uzubljivanje...

2. Vec sam napisao razlog lepljenja pogonskog zupcanika, to je retko, i u ekstremnim situacijama nebrige oko motora...ali je moguc...Pri tome alnaser moze brzo da pregori, jer se zavrti ekstremno velikom brzinom a sam je pod naponom, pa velika indukcija struje jednostavno izgori i stator i rotor...pali se...Ali je moguce i voziti vise kilometara a da ne dodje do njegov pregorevanja...Imao sam takav slucaj na kolima od jedne komsinice.
3. Pa uvek se cuje neki "cak"...ali i pri tome ima i neki "zzzuuuuu"....Jer pogonski zupcanik sa mehanizmom za uzubljivanje se uzupcio, ali "proklizava" jer su njegove rolnice i lezista propale i ne zaglavljuju se izmedju spoljnog cilindra i unutrasnje caure mehanizma...
 
Odgovor na temu

goropad

Član broj: 332303
Poruke: 201
*.mediaworksit.net.



+55 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 13:27 - pre 100 meseci
i sta sam ja rekao na prvom postu? cetkice. normalno :) a nisam mehanicar, ccc. mnogo toga ja nisam a opet sve znam :D za razliku od lavlje jazbine koja sve jeste a nista ne zna :P
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 15:12 - pre 100 meseci
Poenta i jeste da vas ima vise,protiv mene.Meni je onda gust da vas driblam sto vise,dok ne padnete u nesvest..

Uostalom "java...je logicno utvrdio kvar koji se kod alansera najcesce i desava zato sto su i najveci provodnici struje(cetkice)

Mada alanser obicno "cuti" pa onda radi onaj JAVIN cekic.Da bi automat uradio ono tak,postrebno je da se rotor zavrti i onaj konusni

deo na koji je nasadjen bendiks i zarotira ka zamajcu.Sve je moguce po pitanju zvukova.A pokretac teme je ubacio rovca i napomenuo

da posle 2x kada zavergal 3x je tak.


goropad...opsusti se i prilozi nesto vise u buducim temama.Ako nesto mrzim onda je to foliranje takvih tipova kao ti koji flejmuju

sa nekim nabedjenim napadima.I da.Svakog cu napasti ko fingira bilo koji problem i folira,kao recimo gospodin sa diznama na 406ici.

Studio.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 16:09 - pre 100 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina: .Da bi automat uradio ono tak,postrebno je da se rotor zavrti i onaj konusni

deo na koji je nasadjen bendiks i zarotira ka zamajcu.Studio.


Studio se javlja: Gospodine Lave, poenta je da vi u sustini ne razumete princip rada alnasera i svemu prilazite vrlo povrsno...Kazes da je "potrebno da se rotor zavrti..."U kojoj fazi rada? Za vasu potpuniju informaciju rad alnasera se moze podeliti u 3 faze: Prvu fazu predstavlja uzubljivanje pogonskog zupcanika sa zamajcem. U toj fazi, dok zupcanik "putuje" i pri tome se blago zakrece zbog spiralnih zlebova, rotor jos uvek miruje...Puna pokretacka struja jos nije ukljucena da bi se sprecio rad alnasera "na prazno"...Druga faza, ukljucivanje, pocinje kad se uzubljivanje izvrsi, ili tek kad dodje do sudaranja zubaca zupcanika i zamajca (u nedovrsenoj prvoj fazi)...U slucaju sudaranja zubaca,zbog njihovog medjusobnog polozaja, ('Tak tak), viljuska i dalje potiskuje zupcanik ka napred sabijajuci oprugu mehanizma za uzubljivanje. Istovremeno dolazi do spajanja kotve magneta sa nepomicnim kontaktima i do dovodjenja struje na rotor, koji se tek tad zavrti, i dovodi zupce u pravilan polozaj, sto za posledicu ima otpustanje opruge mehanizma za uzubljenje koja istiskuje zupcanik ka zamajcu i dovodi do potpunog uzupcenja...Treca faza je faza proklizavanja mehanizma i pocinje kad dodje do startovanja motora...Vidis neke stvari se ne mogu tako prosto objasniti...
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 19:10 - pre 100 meseci
Pa uzubljivanje bendiksa se vrsi preko automata.Automat na bakarnim srafovima dobija struju sa akumulatora.

Sta mislis, rotor struju dobija posle sa drugog mesta ili istog?Pa kako onda se rotor pokrece kasnije a ne u isto vreme?

Ti si definitivno bio djak generacije zato sto si dobro zalivao cvece razrednoj..



 
Odgovor na temu

hobbista
Beograd

Član broj: 149118
Poruke: 277



+180 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 19:31 - pre 100 meseci
Kao prilog diskusiji

 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9597
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10274 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 20:32 - pre 100 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:Poenta i jeste da vas ima vise,protiv mene.
Upadam ja u diskusije i rasprave sa tobom, ali nikada nisam PROTIV tebe. Posebno ne u grupi "više nas protiv tebe"

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 20:39 - pre 100 meseci
Citat:
pajapop:
I da..da dodam samo jos ovo: evo ja priznajem da ti bolje poznajes sklopove na Golfu 2, ali sa auto elektrikom nemas blage veze...I jos nesto, naravno da ovo lepljenje "bendiksa" nema veze sa ovom temom...Nije ni prvi ni poslednji put da je tema malo skrenula...Ja sam se samo ukljucio sa ovim na tvoju opasku da se bendiks ne moze zalepiti...ali moze pod odredjenim okolnostima, kao i da ceo alnaser moze ostati ulkjnucen nakon startovanja motora.

[Ovu poruku je menjao pajapop dana 16.04.2016. u 22:45 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao pajapop dana 16.04.2016. u 22:46 GMT+1]



Meni se ovo desilo, motor radi, a anlaser okrece, ugasim motor, on vrti i dalje. Reseno skdanjem klema sa akumulatora. Sad zasto se desio, pojma nemam.
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
*.dynamic.sbb.rs.



+784 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 20:47 - pre 100 meseci
Da 30e nije mnogo za cetkice?
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 20:50 - pre 100 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Pa uzubljivanje bendiksa se vrsi preko automata.Automat na bakarnim srafovima dobija struju sa akumulatora.

Sta mislis, rotor struju dobija posle sa drugog mesta ili istog?Pa kako onda se rotor pokrece kasnije a ne u isto vreme


Treba se zapitati sta je u stvari automat? Automat je prekidac, koji treba da struju sa akumulatora prenese na rotor. Pri tome, on istovremeno obavlja jos funkciju uzupcivanja pogonskog zupcanika. Automat se aktivira pomocu kontakta ka kontakt brave, to je ona tanka zica i ima oznaku 50...Znaci, automat je elektromagnet koji se aktivira strujom sa kontakt brave. Tada se aktivira namotaj "za uvlacenje" koji pokretnu kotvu ,magnetnim silama uvlaci. Na zadnjem kraju kotve, nalaze se masivni kontakt (most) koji treba da prespoji ona dva masivna nepomicna kontakta. Jedan je u vezi sa akumulatorom, a drugi sa namotajem statora i tz. + cetkicom. Pre nego sto se ti kontakti spoje, prednji kraj pokretne kotve (klip) preko viljuske za uzupcivanje pomera u napred zupcanik sa svojim mehanizmom za uzupcivanje i proklizavanje. Sve se to desava u milisekundama, ali se fizicki deli po fazama. Faza uzupcavanja, faza ukljucivanja i faza proklizavanja... Ili je mozda jednostavnije sve posmatrati kroz dva strujna kruga: Jedan krug je linija akumulator - kontakt brava - (relej za startovanje ako postoji ili elektromagnetna sklopka za redno i paralelno vezivanje akumulatora kod kamiona) - magnet (automat) - stator - plus cetkica - kolektor - minus cetkica - masa...Drugi krug je: Akumulator - stator - plus cetkica - rotor - minus cetkica - masa...Eeeee, malo sam se pogubio u redosledu misli...Znaci tek kad se uzupcenje izvrsi, tek tada most premosti one masivne kontakte i prenosi se struja na rotor i dolazi do aktiviranja samog rotora. Magnet je jedna cellina a rotor druga...Oni zajedno cine alnaser...

[Ovu poruku je menjao pajapop dana 17.04.2016. u 22:02 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 21:19 - pre 100 meseci
Citat:
Java Beograd:
Citat:
Lavlja_Jazbina:Poenta i jeste da vas ima vise,protiv mene.
Upadam ja u diskusije i rasprave sa tobom, ali nikada nisam PROTIV tebe. Posebno ne u grupi "više nas protiv tebe"

Nesto si pogresno protumacio.Ne bi citirao tvoj zakljucak da sam tako mislio.

Pajapop...i sta bi sa ovim videom,rotor se pokrece u isto vreme kad i automat.

Citat:
Znaci tek kad se uzupcenje izvrsi, tek tada most premosti one masivne kontakte i prenosi se struja na rotor i dolazi do aktiviranja samog rotora. Magnet je jedna cellina a rotor druga...Oni zajedno cine alnaser.


Znaci nema 1,2 pozicija.To se desi maltene u istom trenutku.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 21:27 - pre 100 meseci

I taman pomislim da sam te necemu naucio, a ti me razocaras: https://www.youtube.com/watch?v=_f6kM1e1fBA
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Jel zna neko u cemu je problem?17.04.2016. u 21:48 - pre 100 meseci
Definitivno ti treba lekarska pomoc.Vidis da proces pokretanja sa delicem sekunde zakasnjenja koji sem klipa koji je tebi merodavan.

A ono sto ti ne ide u prilog posto sam sebe miniras je da bendiks nikako (sem da je alanser potopljen u vodu) ne moze da zaglavi

zbog zamajca.

P.s.Ubuduce nemoj praviti googl dramske pauze da bi nesto dokazivao,znas ili ne.U tvom slucaju je veliko NE.Nemoj zalucivati ljude.

p.s 1 Slike za uspavanku,a praksa ako treba kod Bojana (kod Plavog Mosta) ili Vlade u Kozarcevoj.

p.s.2 Pre gledanja slika,posavetuj se sa svojim lekarom.Moze da ti stane cukica od poblema koji drugi resavaju.







Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Jel zna neko u cemu je problem?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 22646 | Odgovora: 42 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.