Citat:
pajapop:
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Ako bi mogao da objasnis kako bendiks moze da zalepi?!Bice korisno i za tebe a i za one koji citaju,posto je zabluda u pitanju.
NIje zabluda a ni "urbana legenda"...To se desava najcesce zbog velike zaprljanosti zubaca zamajca...Znaci, semering radilice je popustio, prlja se zvono menjaca, prljaju se zubci a i ubacuje se prljavstina i u sam alnaser. Usled velike zaprljanosti pogonski zupcanik ( tj. mehanizam za proklizavanje) alnasera moze ostati zalepljen za zamajac...Drugi razlog da alnaser ostane u ukljucenom polozaju je lepljenje kotve magneta za nepomicne kontakte...(zavaruju se)...I moze i zbog biksne da se podglavi jer je rotor izgubio centricnost, ali pri tome cesto nastaju i teska ostecenja statora i rotora,,,A moze i zbog kvara na kontakt bravi...
Neverovatnu glupost si ovde napisao.
Kao prvo,kada si pomenuo semering zamajca a recimo propustio semering spojnicke,ako curi to se i vidi pa se u nekom periodu
to i sanira.AKO SE I TAJ PROSTOR PRLJA,prlja se od trosenja lamele.Bendiks ima u sebi valjke(rolnice) koje se centrifugalnom silom
prebacuju na zakosen deo sklopa i tako glavi da bi okrenuo (uzlebio se ) u zube zamajca,Verovatnoca da zaglavi bendiks je vrlo mala.
Mozda ako pukne viljuska koja je od plastike sto je vrlo retko.Ako se siluje alanser sve je moguce.
Ako je problem sa bendiksom onda zuji (proklizava).Jbt,da li ces bar jedanput nesto iz glave napisati a ne latiti se stalno tog
jbn googla?!!!!!
"Narod koji ne poštuje žrtve svojih predaka osuđen je na ponovno stradanje"