Na servisere ne bih trošio reči.
Ne znam koji je fikus imao tvoj prijatelj, ali za MK2 je rešenje vrlo prosto: Ako mu je problem pravio PCM, samo treba da otkači kontrolne kablove na alternatoru i alternator prelazi u glupi režim gde je punjenje uvek 13.8v a punjenje počinje (i ostaje) tek kada broj obrtaja motora pređe čini mi se 1200o/min (ta funkcija služi da se punjenje ne startuje dok motor vergla). Čim spoji kontrolne kablove punjenjem upravlja PCM koji po difoltu podigne napon na 14.1v, a taj PCM je prepametan pa ima takve akrobacije kao što je smanjenje napona pri visokim temperaturama i povećanje napona u nekim drugim uslovima. Ne znam da li ima poseban senzor temperature kod akumulatora ili koristi spoljni, u slučaju nenormalnog ponašanja može se i tu tražiti uzrok.
Dakle tu postoje samo dve stvari koje mogu da prave problem: 1) Alternator/regler 2) PCM.
Citat:
mbm:
Attn: Gospodin pisac
A da pogledaš moj post i Žikin dijagram možda. Ne bi trošio tastaturu da si to učinio.
Elem da na kraju ipak pogledamo i moj prethodni post.
Attn: Gospodin pisac
A da pogledaš moj post i Žikin dijagram možda. Ne bi trošio tastaturu da si to učinio.
Elem da na kraju ipak pogledamo i moj prethodni post.
Ja sam lepo napisao da svako može da zaključi da li je bio u pravu u svojim postovima, ja nisam ništa sudio nikome. Objasnio sam konkretno u kom zecu leži grm i zašto je napon bio tako mali, a međusobne prepirke možete nastaviti i dalje (uključujući i dokazivanje da punjenje na mojim kolima ipak ne valja i ne treba spuštati napon toliko kada su visoke temperature)
