Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem sa Intesa bankom

elitemadzone.org :: MadZone :: Problem sa Intesa bankom

Strane: 1 2

[ Pregleda: 11079 | Odgovora: 39 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Living Light

Član broj: 331540
Poruke: 5510



+1002 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom14.05.2018. u 20:22 - pre 41 meseci
Citat:
valerijan: Koka kola ~ mb57 ~ suzuki sigurno nije izvor problema.

Valerian, pogresio si,

Nema ON problema sa tim. Odakle ti take ideje?
 
Odgovor na temu

RoRa
Ranko Rodić
Sremčica

Član broj: 60631
Poruke: 302
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+104 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom14.05.2018. u 20:38 - pre 41 meseci
Prepiska između banke (telekoma itd) i klijenta je poverljiva i nije dozvoljeno sadržaj iste davati na uvid drugima.
 
Odgovor na temu

Living Light

Član broj: 331540
Poruke: 5510



+1002 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom14.05.2018. u 20:42 - pre 41 meseci
Rodjače,
...iz koje "Anglo-SZEXonske" države pišeš ovaj post ?

Nisi povukao vodo-kotlic , moj Junače !

 
Odgovor na temu

Living Light

Član broj: 331540
Poruke: 5510



+1002 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom14.05.2018. u 21:10 - pre 41 meseci
Ovde u Srbiji nema takve prevare !
Ovde kad te prevare, odmah dobiješ kofčeg "Gratis" !

Samo da te izmere.....

https://www.youtube.com/watch?v=M5kwZZEobCU


 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15778



+2836 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom14.05.2018. u 21:14 - pre 41 meseci
Citat:
mb57:
Sada treba da čekam još godinu dana da mi definišu to specijalno punomoćje, da isto zbog manjakvosti specijalnosti ne odbiju.
Za to vreme, uredno će mi gomilati održavanje kartice koju nisam podigao?!


Evo ja cu ti pomoci...
To punomocje moras overiti licno ti kod notara, znaci opet se moras fizicki pojaviti.

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

mb57

Član broj: 337338
Poruke: 401



+412 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom15.05.2018. u 09:35 - pre 41 meseci
Citat:
bakara: Evo ja cu ti pomoci...
To punomocje moras overiti licno ti kod notara, znaci opet se moras fizicki pojaviti.

Problem je u specijalnosti?
Znači, odem kod notara i napišem to punomoćje onako kako mislim da treba da glasi, i platim ga. Pošaqem ga u Srbiju nekom od prijateqa i on mora sa istim kod sudskog prevodioca da isto prevede i overi. To zahteva vreme i novac. Ok. Platim i to i ostanem još dužan ortaku za wegov trud. On ode u banku a oni pogledaju punomoćje o kažu ne može, nije dobro napisano, nije specijalno?!
Danas sam im poslao novi mejl koji je malo nabijen negativnom energijom:
Citat:
Poštovana,


da li je u pitanju autizam ili nešto drugo, ne znam ali prosto ne mogu da verujem šta mi pišete kao odgovor?
Uporno pokušavam da Vam objasnim da se ne nalazim u Srbiji a Vi me upućujete na ekspoziture u Srbiji? Jel treba da sednem u avion i doletim u Srbiju da bi mi odblokirali aplikaciju?
Da li ste svesni šta mi pišete? Kažete da mogu napisati specijalno punomoćje? Pa zašto mi niste pojasnili u čemu je ta specijalnost da ne bi gubio vreme i novac odlazeći kod notara i prevodioca a na kraju u banci da mi odbiju punomoć jer nije specijalno?
Da li iko od Vas čita to što pišete kao odgovor klijentima?
Malo Vam je što me niste udostojili odgovorom 10 meseci pa mi sada pišete nebuloze.
Da li ste u stanju da mi date precizan odgovor, mogućnost, da rešim nastali problem iz inostranstva a koji mi neće proizvesti nepotrebne materijalne troškove kao i oduzimati moje vreme?
Zašto me niste obavestili da će aplikacija biti blokirana i razlog blokade?
Imate moju mejl adresu na koju mi uredno šaljete reklame i izveštaje. Na istu ste mogli, u cilju upravljanja zadovoljstvom klijenata, da mi pošaljete dopis, upozorenje, da će te blokirati aplikaciju iz tog i tog razloga.
Da ste to uradili, u skladu sa vašim zalaganjem za zadovoljstvo klijenata, ove prepiske ne bi bilo.

 
Odgovor na temu

Doktor Hlad

Član broj: 337261
Poruke: 675
213.162.65.*



+188 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom15.05.2018. u 10:25 - pre 41 meseci
@mb57

A jel ti zaista mislis da sada treba da oni tamo svi padnu na dupe zato sto si ti u inostranstvu i da za tebe specijalno suspenduju sve procedure?

Ti si bas zaslepljen svojim "inostranstvom"... pa nije ti banka kriva sto si ti u inostranstvu.
 
Odgovor na temu

mb57

Član broj: 337338
Poruke: 401



+412 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom15.05.2018. u 11:10 - pre 41 meseci
Citat:
Doktor Hlad: @mb57

A jel ti zaista mislis da sada treba da oni tamo svi padnu na dupe zato sto si ti u inostranstvu i da za tebe specijalno suspenduju sve procedure?

Ti si bas zaslepljen svojim "inostranstvom"... pa nije ti banka kriva sto si ti u inostranstvu.

Očigledno je da nisi shvatio poentu. Moje apostrofiranje boravka u inostranstvu je u kontekstu odgovora da mogu u bilo kojoj ekspozituri da....?
Da sam u Srbiji, sigurno je da bi otišao do prve i rešio problem. Pošto nisam, tražim rešenje. Da li je to tebi jasno ili ne u opšte nije važno za temu.
U međuvremenu sam dobio odgovor na gornji mejl i prvi put su mi konkretno dali odgovor:
Citat:
Poštovani,

Ovim putem Vas obaveštavamo da ukoliko se sredstva autentifikacije (usluga plaćanja) ne koriste duže od 90 dana ona se automatski blokiraju i izlazi prozor u kom piše "informacije" prilikom plaćanja. Deblokadu sredstava autentifikacije možete izvršiti u bilo kojoj ekspozituri Banke Intese ili drugo lice na osnovu specilalnog punomoćja.Nažalost banka nema uslugu sms obaveštenja prilikom isticanja usluge plaćanja.

Potrebno je da sastavite Punomoćje koje u originalu, poštom, dostavljate licu koje ovlašćujete - Punomoćniku. Punomoćje je potrebno da bude overeno od konzulata Republike Srbije ili od strane notara, sudova i drugih nadležnih organa zemlje u kojoj boravite. Potrebno je da se prilikom sastavljanja Punomoćja kod nadležnih organa u Punomoćju identifikujete sa ličnim dokumentom sa kojim ste se identifikovali kada ste prvi put uspostavili poslovni odnos sa Bankom. Pored overe notara možda će biti potrebno, da bude overeno i pečatom Apostillom. Detaljne informacije o načinu overe Punomoćja, preporučujemo da potražite na zvaničnom sajtu Ambasade republike Srbije u zemlji u kojoj boravite.

Punomoćje mora biti precizno napisano i treba da sadrži sledeće podatke

· Vrstu ovlašćenja, sa jasno navedenim pojedinačnim radnjama koje Punomoćnik vrši u ime i za račun Vlastodavca (npr. generalno, specijalno tj.ograničeno ovlašćenje uz naznaku ograničenja, npr. ovlašćenje radi kupoprodaje odnosno zakupa nepokretnosti, ovlašćenje samo za otvaranje računa, itd.)
· Ime i prezime, adresu, JMBG i/ili broj identifikacionog dokumenta i/ili datum rođenja Punomoćnika,
· Ima i prezime, adresu, JMBG i/ili broj identifikacionog dokumenta i/ili datum rođenja Vlastodavca,
· Datum overe punomoćja,
· Validnu overu nadležnog organa,
· Potpis Vlastodavca

Punomoćnik koji otvara račun u ime i za račun Vlastodavca, dužan je da prezentuje original Punomoćja i overenu kopiju identifikacionog dokumenta Vlastodavca (ne stariju od 3 meseca) ili original na uvid kao i svoja identifikaciona dokumenta.

Punomoćnik je ovlašćen da preduzme samo one radnje/poslove koje su precizno navedene u posebnom Punomoćju, što znači da nije ovlašćen da preduzme, u ime davaoca punomoćja, radnje/poslovi koje nisu navedene u posebnom Punomoćju. Ukoliko je Punomoćje napisano na stranom jeziku, obavezan je prevod na srpski jezik overen od strane ovlašćenog sudskog tumača.

Ovo su mogli da mi napišu još prošle godine ali nisu našli za shodno ni da mi uopšte odgovore. Očigledno je da se mora nastupiti malo grublje da bi se od njih dobio precizan odgovor u cilju mog zadovoljstva kao klijenta.
Evo sad sam, recimo, zadovoljan.
 
Odgovor na temu

CoyoteKG
CoyoteKG

Član broj: 70939
Poruke: 2800



+6838 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom15.05.2018. u 13:21 - pre 41 meseci
Ja sam do sada uvek na fin nacin zahtevao bilo kakav info od njih, i imaju odlican support. Doduse u Intesu sam presao pre par meseci, videcemo...
 
Odgovor na temu

mb57

Član broj: 337338
Poruke: 401



+412 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom15.05.2018. u 14:36 - pre 41 meseci
Ne znam da li je u pitanju forum (možda neko iz banke ima uvid u temu) ili nešto drugo ali sada mi odgovaraju ekspeditivno?
Citat:
Poštovani,

Ovim putem Vas obaveštavamo da je Vaš dopis primljen i prosleđen nadležnoj službi kao zvaničan prigovor.
Svakako ćete odgovor dobiti od nadležne službe.
Za dodatna pitanja Vam svakako stojimo na raspolaganju kao i Kontakt Centar Banca Intesa na broju 011/ 310 88 88, radnim danom od 08:00 do 21:00 i subotom od 09:00 do 14:00.

A sve je ovako moglo još pre deset meseci kada sam im se obratio mejlom i opisom problema. Zašto su ignorisali moje obraćanje za pomoć ne znam. Očigledno je, iz cele prepiske, da nisu baš zainteresovani za ulaženje u suštinu problema nego ili ne odgovore ili šalju šablonske odgovore.
Da je bilo samo malo dobre volje, sve se davno moglo rešiti.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5026 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom15.05.2018. u 15:00 - pre 41 meseci
Citat:
Ne znam da li je u pitanju forum (možda neko iz banke ima uvid u temu) ili nešto drugo ali sada mi odgovaraju ekspeditivno?


Ti nas ovde smatras za veverice?!
 
Odgovor na temu

mb57

Član broj: 337338
Poruke: 401



+412 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom15.05.2018. u 18:22 - pre 41 meseci
O kakvim vevericama je reč?
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5026 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom15.05.2018. u 20:45 - pre 41 meseci
Domacim!
 
Odgovor na temu

miki069

Član broj: 161528
Poruke: 1907
*.adsl.eunet.rs.



+361 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom16.05.2018. u 12:29 - pre 41 meseci
Gde si u "inostranstvu"?
Zabela?
 
Odgovor na temu

Doktor Hlad

Član broj: 337261
Poruke: 675
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+188 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom19.05.2018. u 14:20 - pre 41 meseci
Citat:
mb57:
Citat:
Doktor Hlad: @mb57

A jel ti zaista mislis da sada treba da oni tamo svi padnu na dupe zato sto si ti u inostranstvu i da za tebe specijalno suspenduju sve procedure?

Ti si bas zaslepljen svojim "inostranstvom"... pa nije ti banka kriva sto si ti u inostranstvu.

Očigledno je da nisi shvatio poentu. Moje apostrofiranje boravka u inostranstvu je u kontekstu odgovora da mogu u bilo kojoj ekspozituri da....?


Pa sta je problem sa odgovorom? To sto si ti u inostranstvu ne cini odgovor netacnim.

A sto se tice punomocja specijalno je to sto moras tacno da napises sta ovlascujes nekoga da uradi za tebe. Znaci, ne moze da napises "ovlascujem peru da me zastupa pred bankom" vec mora precizno: "ovlascujem peru da u moje ime zatrazi od banke deblokadu usluge te i te..." (ili sta vec trazis). Ali ni slucajno nemoj da zaboravis da napomenes da si u inostranstvu :)
 
Odgovor na temu

mb57

Član broj: 337338
Poruke: 401



+412 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom19.05.2018. u 14:40 - pre 41 meseci
@Doktor Hlad,

Ne znam zašto ti je problem da shvatiš da je ceo problem u tome što me nisu udostojili odgovorom na moj upit DESET meseci!
Za to vreme su mi uredno skidali novac sa tekućeg računa za "održavanje". Sada, kada je nestalo novca, setili su me se?
Sve je moglo da se reši da su imali dobru volju. Zašto mi nisu odgovorili, ne znam, samo su mi uputili izvinjenje pre nekoliko dana.
Sve što su mi napisali sada, posle nekoliko mejlova natezanja, mogli su odmah, još prošle godine.
Da li sada razumeš u čemu je problem? Ako ne razumeš, batali. Sad vidim da je ovo postavljanje na forumu bilo pogrešno. Ovde većina voli da pod*ebava i odmaže a ne da pomogne.
Što se mene tiče, tema je zatvorena za forum.

 
Odgovor na temu

Doktor Hlad

Član broj: 337261
Poruke: 675
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+188 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom19.05.2018. u 15:34 - pre 41 meseci
Citat:
mb57: @Doktor Hlad,

Ne znam zašto ti je problem da shvatiš da je ceo problem u tome što me nisu udostojili odgovorom na moj upit DESET meseci!


Ja sam mislio da je problem u tome sto te salju u ekspozituru a ti u inostranstvu?

A inace, da je tebe zanimao odgovor ti bi ga pronasao posle dan-dva ali posto te nije zanimalo onda si pustio da prodje deset meseci.
 
Odgovor na temu

mb57

Član broj: 337338
Poruke: 401



+412 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom19.05.2018. u 15:42 - pre 41 meseci
Ako ti je stalo da budeš u pravu, tako što ćeš čitati površno prepisku, ok, neka ti bude.
U pravu si bez obzira što nisi upućen.
 
Odgovor na temu

Doktor Hlad

Član broj: 337261
Poruke: 675
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+188 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom21.05.2018. u 09:34 - pre 41 meseci
Hoces da kazes da ustvari postoji neki treci problem za koji ne znamo? :)
 
Odgovor na temu

since1986BC

Član broj: 63369
Poruke: 1075



+234 Profil

icon Re: Problem sa Intesa bankom19.09.2020. u 08:47 - pre 13 meseci
Stara tema, isti naslov, drugi problem.

Imam problem sa Intesa Online bankingom. Zakucava Aseba Crypto Signer, moj-njihov zaključak,
Zvao sam podršku, radili su nešto (ažuriranja softwera, instalacija nekih sertifikat paketa, ... ). Nije pomoglo.
Na kraju su mi instalirali neki offline program ali mi mrsko da sve komitente opet kucam a imam ih dosta.

Normalno je radilo sve do pre par nedelja a onda problem. Otkucam nalog za prenos i samo se smrzne proces. Gasi browser, ponovo logovanje.
Zamenio Chrome sa Firefox i neko vreme radilo a onda i tamo problem.
Onda skontam, Firefox sad ima u sebi fabrički add-bloker/tracker pa i to isključim. Proradi plaćanje ali posle 2, 3 ,4 uplate smrzne.

Jel ima neko sličan problem? Tehnička je rekla da šalju pisani zahtev proizvođaču softwera.

Posmislim da nije problem u čitaču kartica ali ne znam kakve bi siptome trebalo da pokaže? Detektuje karticu. Windows ga prepoznaje.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Problem sa Intesa bankom

Strane: 1 2

[ Pregleda: 11079 | Odgovora: 39 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.