@Reksys
Potpuno si u pravu, i to je SVIM kolegama koji su imali probleme sa svojim klimama PRVO savetovano ovde... servis, uvoznik, reklamacija...
Samo... sa servisom/uvoznikom se ne moze komunicirati na ovako prizemnom nivou kakav je ovde vec vidjen, jer ti u suprotnom klima vrlo lako postane "vencani drug", i (u)spomenik na vlastitu glupost.
Za servis je ipak potreban odredjeni nivo kulture u komunikaciji, i makar minimalna tehnicka pismenost, sto sa forumom (ocigledno) nije slucaj.
Kada se ovo samo malo pazljivije procita, jasno se vidi da je ovo jedan licni GENERALNI stav, i najbolji moguci savet SVIM nezadovoljnim korisnicima, i kolegama koji misle da imaju problem sa svojim uredjajem, u kom nit' je ko poimence prozvan, nit" se na koga posebno mislilo pri pisanju istog.
Ko god da se, u bilo kom delu jedne tako jasno napisane forme, sam prepoznao, ili osetio licno prozvanim, ima mnogo veci licni, nego problem sa pravilnom percepcijom tri prosto prosirene recenice.