Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 5055 | Odgovora: 112 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

freeworld
Srbija

Član broj: 250794
Poruke: 1319
*.dynamic.vipmobile.rs.



+115 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 20:06 - pre 12 dana i 10h
Citat:
Darko Nedeljković:
Jos Rent-A-Car da rascivijamo. Meni je rentacar u inostranstvu trebao samo jednom, pa ako neko cesce koristi nek me koriguje - trazili su da imam kreditnu karticu sa koje se moze rezervisati vise hiljada evra depozita koji je moje ucesce u eventualnoj steti ili gubitku automobila. Debitne ne mogu, bez obzira sto sam ja ponudio da na debitnoj imam podosta raspolozivih sfedstava. A dobijanje kreditne kartice je nedelju dana birokratije - donesi ovu-onu potvrdu, prosek plate, duzina radnog odnosa, sve isto kao da hocu kes kredit u tom iznosu. Na kraju kad sam se izmaltretirao i sve to prikupio sam odustao od rentakara a tu karticu nikada nizasta nisam koristio :D

U cemu je razlika izmedju Nemacke i Grcke za iznajmljivanje rentacara?
 
Odgovor na temu

iculibrk
Bačka Palanka
21400

Član broj: 321321
Poruke: 586



+109 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 21:01 - pre 12 dana i 9h
Citat:
za razliku od ostalih Srba nije mi cilj da kupim polovan mercedes star 15 godina za 10000 evra a on nov kostao lupam 100000.

Za razliku od ostalih, bas me nasmeja, ispade ti jedini trezveni.
Sad, salu na stranu, ne znam sa koliko novca raspolazes, ali po meni se odlazak napolje po auto ne isplati ukoliko ne kupujes 2014. godiste i mladje. Ako razmisljas kupiti dobar do 3000 eura (suma koju ima vecina), jednostavno odes na mobile.de i videces da mozes da prodjes isto ili skuplje ili da budes prevaren. Shvatio sam da hoces auto za sebe, a ne da ga prodajes kao "nov, nov, nov, dovezen na tockovima..."
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 3519
*.dynamic.sbb.rs.



+166 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 21:04 - pre 12 dana i 9h
Citat:
Darko Nedeljković:
Citat:
bordzija:
Ekskluzivno pravo svakog trgovca je da spusti cenu i da popust, naročito za polovnu robu.

Ukoliko je prodajna cena niza od nabavne, firma je duzna da obracuna i plati specijalni kazneni porez. Plus se posle inspekcije bave utvrdjivanjem da li je doslo do zloupotrebe polozaja odgovornog lica. Da nije tako, ja bih se dosetio da moja firma kupi auto od 50.000 evra i proda ga meni za 1 evro :D

Ma naravno, nedaj bože da se auto slupa, razvali ga grad, potop, prezupči... Ima sve iz svog džepa da namiriš državi inače te nema. Nekada su tako finansijska dolazila pa po firmama tražili alat, nameštaj i slično što je ušlo a nije izašlo. Bezveznjakovići.
Seljačka pravila na maloumnom balkanu.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 821
*.dynamic.kdsinter.net.



+259 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?15.02.2020. u 21:33 - pre 12 dana i 9h
Citat:
freeworld:
Citat:
bordzija:
Ne razumem zašto ljudi žude za time da kao idu u tuđu avliju i beru lepše, veće, slađe voće? To sve što se kod nas prodaje za 2-3.000 evra je direkt sa otpada EU. Takve automobile ti ne možeš da kupiš, voziš, transportuješ, popraviš jeftino. To je zatvoren krug vlasnika otpada koji kratko proceni auto i proda u paketu našem šverceru. Uvek će da te izađe jeftinije nego ti sam da ideš i tražiš.

O skupljim automobilima možemo i da pričamo. Tu ima logike ali ovde gde se broji svaki evro koliko šta košta - nema smisla. Opet i ako ideš da kupiš za 10.000 evra auto i kod nas postoji solucija za tako nešto. Ko je spretan sve nađe.

Zato sto smo kao drzava propali nacisto,mi kao ovakva siromasna drzava sa heftinom radnom snagom ne mozemo da budemo konkurentni niucemu pa tako i sa prodajom polovnih automobila.Ja da imam 10000 evra ja buh kupio nov auto,za razliku od ostalih Srba nije mi cilj da kupim polovan mercedes star 15 godina za 10000 evra a on nov kostao lupam 100000.Kakav smo narod dovoljno je da se vidi statistika kupovine novih automobila u Svajcarskoj,mi da imamo tolki standard,te automobile nebih nikad kupovali.


[Ovu poruku je menjao freeworld dana 15.02.2020. u 20:50 GMT+1]


Luksuzan auto od 100.000 evra nas covek moze samo da zamislja. Da mu ga poklonis nema para da registruje ili uradi osnovni servis. Sta ako mu se pokvari. Zaista ih nema na putevima ali zato ima dosta relativno novih automobila koji kostaju preko 50 000 evra. Bodu oci u ovoj bedi od drzave.

Citiram

:::::Realnost je opora. Na drumovima Srbije previše je jeftinih kategorija atomobila.

Podatak da čak 48 odsto potencijalnih kupaca može za vozilo da izdvoji najviše 2.000 evra jasno govori da je u pitanju model stariji od deset, petnaest godina. Drugim rečima, na našim putevima dominiraju uslovno rečeno "krntije" iz bogatijih evropskih zemalja.

Žiteljima Srbije sa prosečnom platom od 467 evra je teško da dođu do vozila. Evropska statistika pokazuje da na 1.000 stanovnika u nas dođe 258 automobila, u Litvaniji je 326, Slovačkoj 342, Mađarskoj 330, a pretprošle godine sa 263 automobila nas je pretekla i Rumunija.

O Sloveniji (518), Italiji( 610) ili Finskoj (660) da i ne govorimo. Manje automobila imaju Makedonci (196) i Turci (138).

Pola miliona vozila iznad 20 godina

Po broju vozila stvari i ne izgledaju toliko loše. Sliku pogoršava starost voznog parka.

Prosečan automobil u Rumuniji ima 15,2 godina, Hrvatskoj 13,8, Mađarskoj 13,9 godina, Grčkoj 13,5, Poljskoj 13, u Sloveniji 11,2. U nas je prosečno vozilo na drumu staro 17,1, a prosečan putnički automobil 16,4 godina.

Takođe, od oko 2,03 miliona registrovanih automobila oko 520.000 je iznad dvadeset godina starosti. Tek sedam odsto ima manje od šest, dok je čak 75 odsto iznad deset godina starosti.

U Evropskoj uniji je 44 odsto vozila mlađe od šest godina, 25 odsto između šest i deset, 31 odsto je starijih.::::

Na ove cifre treba dodati da je u Srbiji oko 6.5% fakultetski obrazovanih (najgori u Evropi) i 14% funkcionalno nepismenih (opet najgori u Evropi), dok BiH,Crna Gora imaju vece prosecne plate (mi smo u rangu sa Albanijom? i Makedonijom?).
Treba covek dobro da se potrudi da iskopa nesto u cemu nismo najgori.
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 3519
*.dynamic.sbb.rs.



+166 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 08:18 - pre 11 dana i 22h
Sve te statistike ne broje nezaposlene koji su izbačeni sa biroa za zapošljavanje, cenim da smo i u tome najbolji ili najgori, čitaj kako hoćeš. Elem jedino sam primetio da bugari šleperima uvoze gore krševe od nas (astra b i slično)
Seljačka pravila na maloumnom balkanu.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1440
*.kpn.net.



+1795 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 08:26 - pre 11 dana i 22h
Citat:
freeworld:
,za razliku od ostalih Srba nije mi cilj da kupim polovan mercedes star 15 godina za 10000 evra a on nov kostao lupam 100000.Kakav smo narod dovoljno je da se vidi statistika kupovine novih automobila u Svajcarskoj,mi da imamo tolki standard,te automobile nebih nikad kupovali.

Ti si sigurno mlada generacija, pa da ti objasnim kako to izgleda sa tacke gledista nas starijih... Nekada davno, u mojoj porodici se islo tom tvojom logikom. Kupovao se uvek najjeftiniji nov automobil koji moze da se nadje na trzistu - zastava, varburg, lada, moskvic i tome slicno. Nakon prvih 1.000 predjenih kilometara pocinjali su prvi problemi - kuglicni lezajevi blokiraju, kocnice se greju, svecice nece da pale, kablovi imaju slabu izolaciju i los kontakt, termostati i termoreleji ne rade, motor ima obicaj da prokuva na vecem usponu ako je auto pun ljudi i prtljaga itd, da ne nabrajam, bila bi prica mnogo duga. Znaci, mesec dana se priprema auto za put od 300-400km, potom po povratku jos mesec dana otklanjznje kvarova koji su na putu nastali. Na stranu potrosnja 15l/100km i sto auto hoce da se prevrne u krivini, to je normzlno. Sa takvim autom se zlopatimo 5-6godina, potom prodaja i kupovina novog. Posle 2-3 decenije toga, ubedimo mi nekako oca da auto ne mora da bude novi, bila tad i kriza za gorivo, mnogo skupa bila flasa od 2 litra a sa njom ne mozes preci vise od 10-15km. I ubedimo oca da kupi pasat star 10 godina cuveni 1.6D. Navozali se sa tim automobilom, odusevljeni sto moze da se predje 1.000km i 2.000km i 5.000km a da se apsolutno nista ne pokvari. Kasnije sve bila isto visa klasa italijanskih pa japanskih automobila starih 10 godina i sve super iskustva. Eto, odatle fobija od novih automobila ako nisi znao.
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 3519
*.dynamic.sbb.rs.



+166 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 09:15 - pre 11 dana i 21h
Ne znam šta si ti to kupovao novo da se tako raspadalo, mi smo sa današnje tačke gledišta bili izuzetno zadovoljni stojadinom kojim smo čak nekoliko puta išli na bliski istok. Da ne ispadne sad da smo menjali automobile, nismo kupovali smo svakih 10-15 godina nov auto. Jeste da hoće da zeza posle 10 godina ali koji neće ako mu ne zameniš kaiševe, svećice, kablove i slično? Čak smo i prikolicu sa 500 kg tereta vukli preko bosanskih gudura bez ikakvih problema sem što je jednom otišao ležaj na pazi sad, novoj brako prikolici :-)
Razne trabante varburge zaporošce i lade stvarno nebih komentarisao ni danas a ni u ono vreme kada su bili dno dna.

Problem je što danas sve više ljudi kupuje jeftine krševe i neće da rade veliki servis i neće da menjaju ulje. Danas svaki diletant ima auto.
Seljačka pravila na maloumnom balkanu.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1731
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+618 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 10:58 - pre 11 dana i 19h
Ja znam neke koje voooole Ladle...
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1440
*.kpn.net.



+1795 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 11:28 - pre 11 dana i 19h
Citat:
bordzija:
mi smo sa današnje tačke gledišta bili izuzetno zadovoljni stojadinom

Od zastavinog programa secam se da smo imali onaj mali kombi sa ficinim motorom - velicinom idealan porodicni auto, ali niti je taj koji je smislio da pokrece kombi tim malim motorcicem bio normalan, niti su ostali delovi (trap, lezajevi, sajle, rucice za otvaranje prozora, sarke i gumice na vratima itd ikada imali normalnu kontrolu kvaliteta. Plus naravno je hteo da se prevrne ako se u krivini vozi preko 15km/h Voznja toga po snegu? Haha, kako da ne. I tako, ljudima koji se nisu razumeli u automobile se moglo svasta glupo i smesno prodati. Varburg sa 3 klipa i sipanjem ulja u benzin, od koga mu od 3 svecice u proseku jedna i po ne radi? I koji nema motorno kocenje... Svasta se u to vreme prodavalo ljudima uz objasnjenje - samo budala ce kupiti stari auto, novo je ipak novo. Da stric nije kupio polovnog mercedesa 123 i provozao nas ponekad, ko zna do kad bi nas levatili pricom da je svako novo bolje od polovnog
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7375
87.116.179.*



+1156 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 12:21 - pre 11 dana i 18h
Darko, slažem se sa tvojim objašnjenjem, u mojoj kući je bio otprilike takav put...posle x novih automobila decenijama, i samo nekoliko polovnih poslednjih godina, mišljenja sam da više nikada neću kupiti nov auto, jer naprosto prosto dobar polovan auto je neuporedivo bolja kupovina (iako danas nije baš tako drastična razlika kako ti je ti opisao ).

No, nikako da stignem da kažem koju reč na ovu konstataciju:
Citat:
Java Beograd:
Inače, ne kapiram tu famu oko neznamnija kakve vožnje službenih automobila. WTF?
Kako to može nemački komercijalista da vozi auto od Hanovera do Hamburga, svaki dan? Pa da, neznamnija kako "uništi" auto?
Ja sam vozio nekoliko službenih - isto onako kako sam vozio i vlastiti. Sednem, ubacim u prvu i krenem. No big deal.
Niti svoj auto preterano do imbecilnosti pazim, niti službeni nešto raubujem do besmisla.
Vozim normalno, ne znam kako bih drugačije. Usporim na ležećem, na autoputu vozim 120-130. Dignem ručnu kad treba, spustim kad ne treba. Ne znam šta drugo?
Štaviše, znam za ljude koji non-stop drže nogu na kvačilu. I šta? "Kupljen od prvog vlasnika" "Vozila baba do pijace." Da, vozila sa podignutom ručnom, i nije vozila iznad 2. stepena prenosa.
Da ne spominjem koliko ima ljudi koji su inače aljkavi u svemu, pa su takvi i kod održavanja sosptvenog auta. Mislim, i oni su neki fuckin "prvi vlasnici". I šta?
Službeni automobili su bar redovno servisirani, i uglavnom voženi po autoputevima. 100.000 km na autoputu u petoj (šestoj) brzini? Pi*kin dim za savremene motore!

Logično objašnjenje, ali nije baš tako...Činjenica da se za službene aute vraća Mwst, a za privatne ne, dovodi do toga da je praktično svaki ili skoro svaki auto cene reda veličine 10-15k na oglasima kod nas - poreklom služben.

Osim načina eksploatacije koji je problematičan, kao problem se javlja se i sama kilometraža tj. intenzitet eksploatacije. Kilometri su nekoliko puta veći od auta fizičkih lica, i kada se sve sabere raubovanost ipak postaje problematična.

U prilog ovoj tvrdnji su i moja lična iskustva: u životu sam kupio 5 polovnih auta i samo jedan od njih je bio služben, iako skoro nov i sa malom kilometražom (FIAT Punto 1.4 Turbo). Njegovo stanje je bio daleko najslabije od svih. To je praktično jedini auto koji je bio u lošijem stanju nego što sam mislio i koji je zahtevao neka ulaganja. Možda je slučajnost, možda je izuzetak, ali u potpunosti potvrđuje ovo što kažem.

Sve u svemu, iako ne nameravam skoru kupovinu, svakako ću gledati da auto koji i ubuduće kupim ne bude služben.

 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 3519
*.dynamic.sbb.rs.



+166 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 12:25 - pre 11 dana i 18h
Pa dobro, ni to nije kombi što ste vi kupili hehe evo baš sad skoro sam bio kod drugara koji je jedan sredio i - vozi hehe više je marketing u pitanju ali ide. Mali je pa ne znam šta je tu loše bilo sa motorom, sasvim je zadovoljavajući sem onih prirubnica koje su uvek bile katastrofa kod fiće naročito 90tih kad je i kvalitet opao. Drugar gde god krene ima u rezervi jednu, samo izbaci onu gumu za noge, legne podvuče se i zameni.

Kao neki prosek tada kec i jugo, bili su izvrsni automobili uz samo malo pažnje 80tih godina. Dok su ruska i istočno nemačka vozila bila apsolutni krševi a toliko su i koštali.

U suštini danas je recimo nemački polovnjak sa 4 cilindra odličan izbor ali: Mora veliki servis da se uradi. Na onih nov nov 2000 evra kupcu ostaje samo da registruje i vozi, prosečnom miladinu se nikako ne uklapa još 300 evra za servis.
I onda dime, krče i raspadaju se po ulicama.

Još nešto, pre par godina sam načuo jedan sumanuti recept kod gologuzije, ode se u servis da ti majstor pogleda kakav je zuočasti kaiš. On skine poklopac, pipka ga i trlja pa kaže dobar je, može još! E to je katastrofa naše zemlje a ne to što se uvoze polovnjaci.

Ni ja prvi nikada više neću kupiti novi auto jer na balkanu ne postoji nikakva kultura vožnje. Kupiš nov auto i posle 30.000 km a na semaforu te odvali budala i kaže "nisam te vido".
Seljačka pravila na maloumnom balkanu.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1440
*.kpn.net.



+1795 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 12:47 - pre 11 dana i 17h
Pa nista, to da li je isplativo uraditi veliki servis ce nauciti iz licnog ili u idealnom slucaju tudjeg iskustva. Svojevremeno sam za firmu nabavio jedan automobil, starosti oko 6 godina, na kilometar satu 200.000km. I naravno, ja znam da treba odmah uraditi veliki servis, ali popustim pod ubedjivanjem kolega da nam je narednih 5 dana auto izuzetno potreban i da veliki servis moze da se zakaze 6-ti dan. I odradi on ti 5 dana sve super, sledece jutro preostalo mu jos 5km do servisa i - pukne zupcasti kais. Trosak nabavke automobila se uveca za 800 evra. Sledeci put ako hitno treba auto tu je rentacar, a veliki servis mora prvo da se odradi.

Takodje, po oglasima svuda pise da se lanac nikada ne menja, a u drugim oglasima nalaze se automobili sa puknutim lancem.

[Ovu poruku je menjao Darko Nedeljković dana 16.02.2020. u 14:31 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 3519
*.dynamic.sbb.rs.



+166 Profil

icon Re: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?16.02.2020. u 12:57 - pre 11 dana i 17h
E i to sa lancem je tragikomična priča, ne menja se a pukne brže od zupčastog kaiša. Zanimljivo je recimo lanac i lančanici od 1.3 mjet fiatovog motora- debljine kao od bicikla. I tu veliki uticaj ima nemenjanje ulja ili sipanje jeftinog. Sve u svemu auto od par hiljada nema šanse da doživi bilo kakva ulaganja da ne pričam o skinutim filterima i zagađenju. Totalno smo dno dna po tom pitanju.
Seljačka pravila na maloumnom balkanu.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Detaljan postupak uvoza polovnog automobila?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6

[ Pregleda: 5055 | Odgovora: 112 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.