Kowalski11000
Član broj: 343689 Poruke: 10 *.gprswap.mts.telekom.rs.
|
Pošto je Hisense novi brend u regionu, a isti predstavlja globalno jedan od najvećih brendova u klimatizaciji, tekst u nastavku pretstavlja kompaniju Hisense Corporation.
Hisense AC Inverter Expert
Hisense je prva kompanija u Kini koja je proizvela i lansirala na tržište inverter klima uređaje i od tada se obavezala 20 godina na razvoj i promociju inverter tehnologije. Hisense je tokom godina na ovom polju akumulirao nenadmašnu tehnoligiju, iskustvo i poverenje potrošača. Hisense je oduvek bio na čelu industrije inverterskih klima uređaja.
Uvod u Hisense
Kompanija Hisense osnovana je 1969. godine i svetski je lider u oblastima Smart televizora, Klima uređaja, Kućnih aparata i uređaja za Mobilnu komunikaciju. Hisense zapošljava preko 75.000 radnika u celom svetu, a već 11 godina u kontinuitetu ima najveći tržišni udeo u Kini, na robnoj grupi televizori. Trenutno Hisense ima više od 30 kompanija, a prihod od prodaje dostiže 35 milijardi USD u 2018. godini. Hisense takođe ima 16 kompanija, 7 razvojno-istraživačkih centara i 7 proizvodnih baza u inostranstvu, a proizvodi pod brendom Hisense prodaju se u više od 130 zemalja širom sveta.
Hisense klima uređaji sa pravom se smatraju jednim od najboljih na svetu! Kompanija Hisense je započela rad na polju klimatizacije 1988. godine, a već 1997. godine na tržište je lansira prvi kineski Inverterski klima uređaj. Od tada kompanija je decenijama imala najveće učešće u prodaji klima uređaja sa inverterskom tehnologijom na kineskom tržištu. 2005. godine Hisense je proizveo prvi 180°DC Inverter u Kini, 2006. godine prvi su proizveli FULL DC Inverter sa EER koeficijentom 7,5. Hisense klima uređaji su izabrani od strane kineske vlade za energetski najefikasnije klima uređaje u 2018. godini, a Hisense je jedina korporacija koja je dva puta dobila kinesku nagradu za kvalitet. Ova nagrada je dokaz najvišeg nivoa kvaliteta proizvoda.
Danas su proizvodi pod brendom Hisense kod korisnika sinonim za kvalitet i pouzdanost. Hisense poseduje niz proizvodnih jedinica i jedinica za kontrolu kvaliteta inverterskih sistema za klima uređaje, sami proizvodeći sve potrebne komponente. Hisense Corporation ima zajednička ulaganja sa globalnim brendovima kao što su IBM, Hitachi i Whirlpool, na zajedničkom razvoju najsavremenije tehnologije.
Quingdao Hisense /Hitachi airconditioning System Co. kompanija je osnovana 08.januara 2003. godine kao zajedničko ulaganje između Hisensse Group i Hitachi Appliances Inc, za proizvodnju klima uređaja, razvoj tehnologije, marketing i usluge. Hisense /Hitachi ima visoko razvijenu proizvodnu fabriku sa centrima za osiguravanje kvaliteta.
Hisense/Hitachi u kontinuitetu razvija nove komercijalne klima uređaje, kako bi odgovorio velikoj potražnji za naprednom tehnologijom, visokim specifikacijama i visokokvalitetnim sistemima klimatizacije.
Vodećim dizajnom, neuporedivom uslugom i profesionalnim menadžmentom, Hisense /Hitachi proizvodi tehnološki najnaprednije uređaje za centralnu klimatizaciju u Kini, a potom ove sisteme distribuira na svetska tržišta i tako tehnološki vodi kinesku komercijanu klimatizaciju konstantno na viši nivo i time kreira bolji eko-sistem.
Značajno je da Hisense poseduje 49% vlaničkog udela u kopaniji Hitachi Japan, a ovo udruživanje se jasno vidi kroz kvalitet gotovog proizvoda.
Takođe Hisense Corporation je vlasnik u kompanijama Toshiba, Sharp, Kelon, Ronhson..., a 2018. Hisense je preuzeo i 94% deonica u slovenačkoj kompaniji za proizvodnju kućnih aparata Gorenje. Kroz prodajnu mrežu ove kompanije, koja je lider u prodaji kućnih aparata u regionu, Hisense klima uređaji su široko rasprostranjeni u ponidi kroz prodajne kanale na srpskom tržištu.
U 2020 godini na srpskom tržištu Hisense u ponudi ima 18 modela rezidencijalnih (mono split) klima uređaja i veoma širok asortiman komercijalnih i VRF klima uređaja.
U ponudi se nalaze i modeli sa najsavremenijom tehnologijom kao što su Energy Pro i Silentium Pro, koji poseduju između ostalog najvišu sezonsku efikasnost A+++ u oba režima rada (grejanja i hlađenje), što je omogućeno visokim koeficijentima SEER i SCOP, a ono što Hisense odvaja od konkurencije na srpskom tržištu je konkurenta cena za vrhunski kvalitet. npr. Hisense Energy Pro klima uređaj ima Preporučenu MPc od 500 eur, što ga svrstava u Best buy model. Takođe, isto važi i za ostale Hisense klima uređaje u asortimanu.
Marketing kroz sport
Hisense je neprekidno posvećen sportu kroz sponzorisanja najvećih sportskih događaja, kao što su 2018 FIFA World Cup, UEFA EURO 2016 i 2020, Formula One Red Bull racing, Australia Open i Football club Paris Saint-Garmain.
PS.
Najnovija vest u vezi Hisensea, a tiče se klimatizacije je:
Prvi JKA sertifikat za svež vazduh dodeljen Hisense klima uređajima
Japanska organizacija za osiguranje kvaliteta, neprofitna organizacija japanske vlade, dodelila je Hisense Fresh Master klima uređajima prestižni JKA sertifikat za svež vazduh, čime je Hisense postao prvi brend klima uređaja na svetu koji je dokazao tehničku superiornost performansi "ventilacije" i "oksigenizacije" prostora.
Rezultati ispitivanja koje je sprovela JKA pokazala su da Hisense Fresh Master klima uređaji, zahvaljujući indikatorima zapremine vazduha i stope smanjenja CO2, efikasno održavaju svež vazduh i pročišćavaju prostoriju, smanjujući nivo ugljen-dioskida i istovremeno uvećavajući nivo kiseonika, dok zapreminu svežeg vazduha u prostoriji podižu i do 150 m3/h. Hisense Fresh Master klima uređaji takođe imaju mogućnost zadržavanja cirkulacije vazduha u zatvorenom prostoru bez otvaranja prozora, stvarajući time zdravije i ugodnije životno okruženje, što je posebno značajno u zimskim mesecima, kada je nivo zagađenosti vazduha znatno povišen.
Svež vazduh, naročito u zatvorenim prostorima, postao je jedan od prioriteta za očuvanje zdravlja i pojavom epidemije novog korona virusa. S obzirom da svojim funkcijama efikasno uklanja mnoge viruse iz prostorije, poput H1N1, HFMD i EV71, ne čudi što su ove godine Hisense Fresh Master klima uređaji postali izbor broj jedan za korisnike širom sveta, a potrošači na ovim prostorima moći će da se uvere u prednosti njihovih inovativnih funkcija već početkom sledeće godine.
KA sertifikat za svež vazduh takođe podrazumeva da Hisense Fresh Master klima uređaji zadovoljavaju visoke industrijske standarde japanskog tržišta, ali i ispunjavaju sve norme koje pripisuju strogi japanski zakoni o sistemima za osvežavanje vazduha. Japanska organizacija za osiguranje kvaliteta jedna je od samo dve institucije u Japanu koje mogu da potvrde S-marku, odnosno oznaku za usaglašenost sa bezbednosnim standardima svih klima uređaja na tržištu.
„Tehnologija, Kvalitet, Integritet i Odgovornost“ su četiri ključna elementa Hisensa.
O snazi ovog kineskog brenda govori i prošlogodišnje istraživanje BrandZ, koje ga proglasilo vodećim proizvođačem kućnih aparata u Kini.
|