Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Golf 4 1.6 16V EPC

elitemadzone.org :: AutoZone :: Golf 4 1.6 16V EPC

Strane: 1 2

[ Pregleda: 1559 | Odgovora: 31 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3549
31.223.133.106



+273 Profil

icon Golf 4 1.6 16V EPC26.01.2021. u 14:00 - pre 35 dana i 18h
Golf 1.6 16V motor AUS, bio kod majstora na sredjivanju limarije. Poslije stajanja od 20-tak dana pali EPC lampicu. Dijagnostika pokazuje 17566 MAP senzor, P1158-35-10 Implausible signal -Intermittent.
Promijenjen MAP senzor ali stanje je isto.
EPC se upali poslije par minuta voznje i tada kao zatrza malo, i zna trzati nadalje ponekad. Gasenjem motora i ponovni start ugase lampicu i tada ide korektno, ali se upali ponovo.
Brisanje greske kratkotrajno pomogne, ali se brzo upali EPC.
Bio kod cuvenog majstora u Sarajevu, odustao - kao problem je plin. Plibnas me vozi kod mehanicara, mehanicar kod vulkanizera i tako u krug.
Na ler gasu pritisak je oko 290 mbara i savrseno mirno radi u leru ( iskljucujem fals vazduh).
Kad se upali EPC malo zna da trza a inace radi.

Nema vise ideja sta raditi, pomagajte.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 886
*.dynamic.kdsinter.net.



+279 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC26.01.2021. u 19:29 - pre 35 dana i 12h
Prvo nadji dobrog elektricara da ti proveri kompletnu elektro instalaciju.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2091



+586 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC26.01.2021. u 19:37 - pre 35 dana i 12h
Ovde kažu da je Lambda sonda (mada je navedeno još problema osim tvoja dva), a ovde da je novi MAP senzor koji je stavljen bio iskrivljen (da li ga je iskrivio majstor ili se iskrivio nakon ugradnje, nije jasno).

Ovde preporučuju da se provere provodnici (tj. kablovi/žice), creva (da nema falš vazduha i sl.), i da se zameni senzor: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17566/P1158

Sad, moguće da se senzor zaprljao, moguće i da je feleričan, a moguće i da nije do senzora, već do provodnika.


Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3549
31.223.133.106



+273 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC26.01.2021. u 20:37 - pre 35 dana i 11h
Novo je da se sada pali istovremeno EPC i lampica za ESP ( trokutic).
Zice su sve OK, skidao prekidac kocnica i on korektno radi.
Lici na fals vazduh, ali podpritisak usisa je oko 280 mbara. To bas ne lici na fals vazduh.

Mene moja intuicija vuce na EGR ili procesor.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2091



+586 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC27.01.2021. u 02:02 - pre 35 dana i 6h
Raspitaš se koliko košta dijagnostika u ovlašćenom servisu ili vidiš neki veći servis gde imaju fabričku dijagnostiku, ako imaju vezu sa fabrikom (tj. serverom proizvođača), trebalo bi da se može u bazi kvarova pronaći šta je bio uzrok kod istih simptoma, odnosno kombinacije kodova za greške.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3684
*.crnagora.net.



+1212 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC27.01.2021. u 15:46 - pre 34 dana i 16h
Ako nije problem sa plinom onda bi mogao biti poznati problem koji se događa na 1.4 i na 1.6 motorima... Mada, slabo si objasnio...
Ako je ovo što ja mislim da je, auto neće da primi gas vec izgleda da se guši a ne gasi se nego radi na leru normalno...
Posle pola minuta proradi i prima gas normalno...
Ako se tako ponaša taj problem se može riješiti softverski ali ne u ovlašćenom servisu...
Mora se "ući" u signale koje ECU prima sa lambda sonde i poraditi na njima...
Ipak, moguće je i da je neki drugi priblem u pitanju i da je za igranku zaslužan plinski ECU...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 28.01.2021. u 12:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3549
31.223.133.73



+273 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC27.01.2021. u 16:12 - pre 34 dana i 16h
Hvala, pokusacu malobolje objasniti.

Kao prvo automobil je kupljen sa blokiranim EGR ventilom ( lim na klapni).
Radilo je sve normalno do limarskih radova. Malo varenja oko pragova i farbanje. To se malo oduzilo i akumulator se ispraznio ( ostao radio).
Kad je zavrseno farbanje, cerka uzme auto i poslije par minuta se upali EPC.
Auto tad malo trza i malo losije prima gas, ali radi.
Drugar ( majstor ali ne elektronicar) i ja stavimo novi MAP.
Pali se ista greska.
Odcepimo lim na EGR misleci da on pravi problem sa pritiskom u grani i od tada kola trzuckaju i opet se pali EPC i ESP lampica( trokutic sa uzvicnikom).
Danas krenemo u pregled i ustanovimo da vakum cijevcica sa EGR-a nije nigdje spojena. I ne vidi se ni gdje je bila spojena ( nemam pojma ni gdje se kaci- nigje nema ni sisice ni nista)
Opet vratimo lim i sad vise ne trza ali pali EPC ali ne pali ESP.

Prekidac sa kocnica premjeren i radi korektno.

Motor radi neobicno mirno i u leru i na gasu. Mozda malo slabije reze ( u leru kad se potopi gas) ali to je valjda tako.

Ja tripujem da je EGR bio van funkcije, ali da je softverski uasen ( ako to moze). I zato ije prijavljivao gresku.
Tripujem da se uslijed nestanka napajanja nesto resetovalo na fabricko i da sada uzima u racun EGR.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3684
*.crnagora.net.



+1212 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC27.01.2021. u 16:51 - pre 34 dana i 15h
Ako je egr softverski ugašen onda ostanak bez napajanja to ne resetuje i ne može se vratiti na staro osim da se opet upiše fleš memorija...
Tako da se ništa nije resetovalo "samo od sebe".
Treba uraditi dijagnostiku i vidjeti koje su greške i kakvi su parametri...
Vjerovatno će imati greske sonde ali bitno je koje su tačno jer neke se javljaju radi plina...
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3549
31.223.133.73



+273 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC27.01.2021. u 17:21 - pre 34 dana i 15h
Dijagnostika pokazuje da druga sonda ne radi jer nema katalizatora.
Prva sonda radi OK.
Dijagnostika prijavljuje samo 17566 MAP senzor, P1158-35-10 Implausible signal -Intermittent.
Nisam pametan.
Moje rezonovanje je ( vjerovatno pogresno):
Komp izmjeri podpritisak - recimo 350 mbara. I otvori EGR. Logicno komp ocekuje da pritisak u usisu sad bude, recimo, 380 mbara. Ali kako EGR nije odradio pritisak je i dalje 350. Eto sumnje u nesto.
Ako je ovo korektno razmisljanje, misterija je kako 2 godine, kako je auto kod cerke, nije prijavljivao nista.

Pazi, nije sporno da se plati da se popravi auto, ali ovdje svi bjeze od benzinaca pa jos ako ima zavrnutu gresku, ihaj. Nece niko da se zeza sa tim.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3684
*.crnagora.net.



+1212 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC28.01.2021. u 07:44 - pre 34 dana
Provjeri evaporativnu posudu iz koje odušak iz rezervoara ubacuje preko ventila u usis... Nalazi se na desnom unutrašnjem blatobranu niže od posude za rashladnu tečnost... Moguće i da je limar radeći oko pragova povrijedio liniju cijevi koja spaja rezervoar sa evaporativnim ventilom... I na taj način bi se isto mogla dobiti greška map-a koju imaš.
U principu na tom motoru nebi trebala da smeta zatvorena cijev egr-a pa je vjerovatno nešto drugo...
Kod nas su vrlo rijetka auta koja imaju ugrađen plin, recimo ja ih uopšte ne radim... treba se konsultovati i sa nekim ko se bavi plinom.
Treba pogledati šta se sve nalazi na mjestima gdje je limar radio...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 28.01.2021. u 12:05 GMT+1]
 
Odgovor na temu

peromalosutra
Ivan Rajkovic
Software engineer
Luxoft
Berlin

Član broj: 54774
Poruke: 847
..ynamic.kabel-deutschland.de.



+144 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC28.01.2021. u 08:32 - pre 33 dana i 23h
Ja bih samo skrenuo pažnju da provjera električne instalacije nije toliko prosta. Na primjer, moguće je da neki konektor ima lufta. Kada se on skine pa se provjeri konekcija na kratki spoj, sve je povezano kako treba. Međutim kada se konektor vrati, ne nasjedne kako treba, ili su kontaktni limići u njemu razglavljeni tako da povremeno gube kontakt.

Lična anegdota, išao sam iz BL za NS i na pola puta osjetim kao da motor preskoči da "okine" cilindar (ubrizga gorivo, dizel je bio u pitanju). I poslije par minuta situacija se pogorša toliko da motor počne da radi na 3 klipa, naravno check engine se upali.. Dok sam uganjao majstore (prvih par je tvrdilo da ne rade "nova auta", a auto Alfa 156 iz 2005-te), primi me neki servis onako na hitno.. Ja objasnim simptome i kažem da vjerovatno jedna od dizni gubi kontakt. Provjere oni to stvarno, na način opisan u prvoj rečenici, sve ok. Na kraju su utvrdili da treba mijenjati komplet motorni računar i instalaciju :D Dobro da nisu rekli cijeli auto. Ja se fino vratim na 3 klipa za BL u ovlašteni servis, u međuvremenu ih zovem i objašnjavam šta se dešava. Jedan od momaka koji tamo rade je više od majstora, pravi entuzijasta. Kako prilazim servisu, on izlazi i viče "ne gasi motor, otvori haubu". Motor i dalje radi na 3 klipa. On nešto pritisne, motor radi na 4, pusti opet radi na 3. Naravno, to što pritišće i pušta je konektor koji se kači na diznu.. Jasna stvar, kako ga pritisne, tako on ostvari kontakt i sve ok.. Popravak je bio namještanje limića u tom konektoru, minut posla. Odmah sam naručio i rezervni za neke smiješne pare sa ebay-a, ali evo i dan danas radi tako.

 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8397
79.101.120.*



+9730 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC28.01.2021. u 08:54 - pre 33 dana i 23h
Ja bih traženje problema postavio ovde:

Citat:
veselinovic:

Radilo je sve normalno do limarskih radova. Malo varenja oko pragova i farbanje. To se malo oduzilo i akumulator se ispraznio ( ostao radio).
Kad je zavrseno farbanje, cerka uzme auto i poslije par minuta se upali EPC.


- Nikakva logika ne može ukazivati na probleme sa EGR ili ovim ili onim.
- Moguće je da su limari prekinuli (ili prekinuli pa spojili, ali pogrešno) neke žice i vodove. To se inače često dešava
- Treba rasčistiti šta je moglo da se desi s' ispražnjeniim akmumulatorom



Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3549
31.223.133.229



+273 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC28.01.2021. u 15:28 - pre 33 dana i 17h
Nocni,
majstor je mijenjao pragove i nista vise.
EVAP je meni prvo pao na pamet, ali meni lici na OK ventil klikce uredno.
Imam na audiju isti EVAP sistem i identicno se ponasaju.
Najvise me buni sto je apsolutni pritisak korektan ( po starom MAP bio oko 280, a po novom oko 275 - to je u granici mjerne nesigurnosti). Kad recimo skinem crijvce sa regulatora pritiska benzina u reilu - rupa 2-3 mm, pritisak odmah skoci na oko 320 i klapna se zatvori par procenata. To vuce na pretpostavku ( koja je majka svih *ajeba) da sve u usisu dihtuje. Kad se rukom zatvori klapna motor se gasi a vakum hoce da polomi dlan.
Klapna je uredno ociscena, nije ni bilo brloga, ispod klapne u usisi isto nema brloga. Jednostavno misterija.
Kod nas su od 4 benzinca 3 na plin a 4-ti ceka na ugradnju. Ja da kupim elektricni auto odmah bih ugradio plin :)
Plinasi nemaju ideju sta se desava. Misterija traje, sad (poslije ponovne blokade EGRa) upali EPC ali ide korektno.
Praticu da se ne pojavi neka nova greska koja bi mozda pomogla da se rijesi misterija.

Javo, nikakve zice majstor nije ni dohvatio - osim vrata koja je skidao, ali to sve fercera korektno.
Akumulator se ispraznio od alarma ( glupavi alarmo koji pali zmigavce kako se vrata ortvore) i radija koji je ostao par dana upaljen.

Pero, slazem se da je struja djavolja rabota ali na moju zalost ovdje je konektor perfektan.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2091



+586 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC29.01.2021. u 18:37 - pre 32 dana i 13h
Ne znam, neka normalna stvar bi bilo da se sva elektronika na autu otkači od bilo kakvog spoja sa karoserijom, da ne pominjem da u slučaju postojanja električnog spoja između limarije i nekog dela električne instalacije u blizini mesta varenja može u instalaciji da se pojavi napon viši od predviđenog.
Jesi li za svaki slučaj proverio sve osigurače?

A možda je majstor negde presekao "-" provodnik, ali napona ima tamo gde treba kad se meri, problem je struja koja je manja zbog veće otpornosti, jer struja prelazi duži put preko delova karoserije?

Mislim, ovo su sad bez veze mogućnosti, jer greška koju pokazuje dijagnostika jasno upućuje na nekoliko mogućnosti, pun je internet rasprava na forumima u vezi ove greške, ali su odgovori koji vode rešenju problema retki.
Često se neke gluposti na dijagnostici jave zbog greške u softveru, problemom sa ECU-om, itd.

U ovom slučaju može biti i da je licnasti provodnik oštećen iznutra tako što je većina licni pokidana, ali spolja izgleda kao da je sve u redu. Kad se meri napon, bude u redu, ali kad senzor povuče struju, dolazi do pada napona i ECU detektuje da nešto nije u redu. A posebno još kad se vozi po neravnom putu, pa recimo u provodniku može da dolazi do prekida kontakta na provodniku, jer je iznutra oštećen...
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3549
31.223.133.20



+273 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC29.01.2021. u 21:01 - pre 32 dana i 11h
Mali apdejt.
Pali uredno lampice EPC i onu za sondu. Obje upali istovremeno.
Ide uredno, mozda nekad gas malo ko propadne.
Jedino sto mi bode oci su long trim logovi.
Kad radi na plinu u leru idu na -10 , sto navodi na malo bogatiju smjesu na plinu.
Sutra cu kod plinadzije da to rijesi.
Na mom audiju je bilo slicna stvar kad sam ga kupio. Bilo suplja cijev od iberlaufa i tu vukao fals vazduh ( rupa iza MAF-a, pa MAF lazira kolicinu vazduha). Plinadzija podesavao plin na taj fals, i kad sam zamijenio iberlauf pri prvom paljenju ludilo. Gasi se, radi na 300 okretaja,.... Skinem MAF mnogo bolje pali.
Stelovanjem plina problem nestao. Ali mi nije palio nikakve lampice i nije bilo gresaka.
To je logican kvar, a ovo ludilo jos traje.
VW je misterija, i ako nas napadnu vanzemaljci to ce biti zbog kradje VW rjesenja :).

Janjicu, nije mi bas jasno kako se to pojavi napon veci od predvidjenog kad se vari. Sasija je skoro ekvipotencijalna povrsina, a naponi kod CO2 aparata su reda 25-30V.
A i u pragovima obicno nema instalacija.

Simulirao sam ja i prekid kabla i varnicenje u konektoru tako sto sam konektor samo prislonio i mrdao. Uredno prikaze gresku otvoreno kolo .
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2091



+586 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC29.01.2021. u 22:02 - pre 32 dana i 10h
Napon jeste nizak, ali je struja poprilična, mada se zatvara tu lokalno, ali se radi o velikoj količini elektriciteta. A i napon se gleda tu na mestu vara.
Uglavnom, ne kažem da će nešto da bude, i meni je majstor sređivao zadnje rubove, isekao stare i zavario nove, nikakvih problema nije bilo.

Kažem samo, ako je vario pragove, a tu ima neke instalacije i tu je stavio klešta za masu, a struja je preko 100A, bliže tipa 160A, može doći do indukcije pri promenama struje (početak i prestanak varenja). Jeste mala verovatnoća da se nešto ovako dogodi, ali...


A za oštećenja licni u licnastom provodniku, ne mora da dolazi do prekida, već samo do povećanja otpornosti usled toga što većina licni izgubi kontakt, ali neke i dalje imaju kontakt, pa se otpornost na tom mestu povećava i dolazi do pada napona. Ne registruje se nestanak napona, ali reaguje na promene napona.

Imaš za grešku P1158 na internetu potencijalne uzroke, npr. ovde: https://www.autocodes.com/p1158_volkswagen.html
- Faulty Manifold Absolute Pressure Sensor
- Manifold Absolute Pressure Sensor harness is open or shorted
- Manifold Absolute Pressure Sensor circuit poor electrical connection


A jedan od odgovora sa Stackexchange:
Citat:
I've frequently seen this fault logged by Volkswagens cars that have a poor condition battery, or a battery that has become discharged.
Izvor: https://mechanics.stackexchang...-codes-give-implausible-signal

Možda stvarno da probaš sa drugim akumulatorom, ali za početak odeš negde gde prodaju akumulatore i rade proveru starog akumulatora, čisto da znaš na čemu si, da ne bi ostao sa praznim akumulatorom nakon 3-4 startovanja u kratkom vremenskom razmaku.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 4947
87.116.162.*



+1297 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC30.01.2021. u 03:57 - pre 32 dana i 4h
Prvo i osnovno pravilo je da se pre bilo kakvih radova na struji skidaju kleme a naročito kada se vari obavezno se skidaju kleme kako se nebi oštetila osetljiva elektronika na automobilu. Ovde očigledno i po ispražnjenom aku je jasno da to nije urađeno. Svaki ozbiljan limar to radi obavezno kako bi izbegao izuzetno skupe kvarove.

Ja bih tu isproveravao sve žice i instslacije koje prolaze pored tih delova koje su varili i to je to. Dok ide ide pa u đubre.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2091



+586 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC30.01.2021. u 11:09 - pre 31 dana i 21h
Ne znači ništa da se skinu samo kleme sa akumulatora, elektronika ostaje bez napona akumulatora, ali je i dalje povezana na masu, tj. karoseriju.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3549
31.223.133.77



+273 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC30.01.2021. u 15:09 - pre 31 dana i 17h
Volio bih da mi objasnite to kako varenje praga ubije procesor, i kako struja moze ici kroz jednu zicu.
I kako alnaser koji povuce mnogo vise struje od CO2 aparata ne ubije procesore.
Sijalice dugog svjetla ( 2 kom) u trenutku paljenja povuku oko 130A, aparat za CO2 vari sa cirka 60 A, a eto procesor to nekako prezivi.
Alternator pravi vecu struju ( u nekim momentima) od CO2 aparata.
Jesu to urbane legende ali daleko od realnosti.
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 4947
87.116.177.*



+1297 Profil

icon Re: Golf 4 1.6 16V EPC30.01.2021. u 19:20 - pre 31 dana i 13h
Ti traži od nas da ti dokazujemo ali je servisna procedura takva. I za najmanju intervenciju se počinje od skidanja klema. Sad ti razmišljaj šta je tu krenulo po zlu konkretno znaš šta je rađeno i šta se poklapa jedno sa drugim.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Golf 4 1.6 16V EPC

Strane: 1 2

[ Pregleda: 1559 | Odgovora: 31 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.