Teško je reći, ovako na formu, bilo šta konkretno. Jedino šta možemo, to je da nagađamo i debatujemo.
Kao prvo, sama rečenica "sportski zvuk dizela", je oksimoron, samo takav.
Zvuk.
Rekao bih da je ovo zvuk modifikovanog ili lošeg auspuha. 1.9 TDI se ne čuje ovako.
Generalno uzevši, pojavom turbine koja se "preprečila" na putu izduvnih gasova od cilindra do ljudskog uva, "zvuk motora" je izgubljena kategorija.
Moguće je raznim skupim i specijalnim modifikacijama vratiti nešto od zvuka, ali nije više što je nekad bilo.
Obrtaji.
Svi dizeli 1.9 i 2.0 imaju puno obrtnog momenta u niskim obrtajima, tu nema šta da se priča.
Ne znam da li si ovako "cepao" motor do 4.500 obrtaja samo za potrebe snimanja video klipa ili ti je ovo redovna praksa.
Ako jeste redovna praksa, preporučujem da je promeniš. Sve preko 3.000 obrtaja je potpuno besmisleno, u svim stepenima prenosa osim u 5.
Možda si navikao na benzince, koji veći obrtni momenat (i ubrzanje) imaju na višim obrtajima?
Nisi napisao koje je godište ovaj auto, ali ajde da uzmemo da je to 2002. otprilike.
Meni deluje da je motor u ovom automobilu "ispustio dušu". To je to, nema više snage.
150 km/h je maksimum, što i nije tako loše, posle ~ 22 godine i mnogo stotina hiljada kilometara. Deklarisana max brzina je 180 km/h.
Da li si ovakvo ponašanje auta primetio odjednom (pa da debatujemo šta je moglo da se pokvari), ili laganica, dan za danom, godina za godinom i eto, nema više snage?
Ako je ovo drugo, nema tu leka. Mislim, ima - generalka, ali milsim da se to ne isplati na autu čija je ukupna vrednost ispod 1 k€
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji