Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Totalni sam pocetnik ali ne bezim od ucenja

[es] :: E-Poslovanje :: Totalni sam pocetnik ali ne bezim od ucenja

[ Pregleda: 4524 | Odgovora: 9 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

belithug
Neko Tamo
Beograd

Član broj: 29182
Poruke: 10
*.dialup.sezampro.yu.



Profil

icon Totalni sam pocetnik ali ne bezim od ucenja28.06.2004. u 13:51 - pre 241 meseci
Zdravo svima,
Zelim da prodajem neke stvari preko interneta(prvenstveno 3d modele).Zanima me preko koga da ih prodajem,kako primam novac.Da li je to ebay,amazon?Da li mi iz Srbije mozemo da koristimo usluge PayPala(on je standard za placanje u svetu,zar ne)?U kojoj banci da otvorim racun i kog tipa,da li i koliko mi je para potrebno da sve ovo sredim?
Izvinjavam se za ova,vama glupa pitanja ali stvarno nisam zanao od koga da zatrazim odgovor.
Unapred zahvalan
Igor
 
Odgovor na temu

Sasa Kostic

Član broj: 11571
Poruke: 175
*.com
Via: [es] mailing liste



+1 Profil

icon Re: Totalni sam pocetnik ali ne bezim od ucenja28.06.2004. u 14:13 - pre 241 meseci
>
Ovo nisu glupa pitanja, vec samo pocetnicka. Uredu su.

kontam da su 3D modeli digitalan proizvod, pa mozes da koristis
www.shareit.com
oni ti shalju chek ili mozes da otvoris racun u Rajfajzen ili Societe
Gener.. u srbiji i da SWIFT-om primas novac (pitaj bankara samo za SWIFT
instrukcije i oni ce ti dati)
SWIFT i bankovni racun ti je jedino potreban ako oces da ne primas chek neko
da iz banke podizes novac

Neka ostali kazu kako da promovises proizvod
 
Odgovor na temu

belithug
Neko Tamo
Beograd

Član broj: 29182
Poruke: 10
*.dialup.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Totalni sam pocetnik ali ne bezim od ucenja28.06.2004. u 15:00 - pre 241 meseci
Hvala ti Sasa!
Da li ja mogu kod nas da unovcim strane cekove?Da li to zavisi od banke?
Ima li neko jos neku ideju?
 
Odgovor na temu

Buum
Goran Dukić
Beograd

Član broj: 1491
Poruke: 981
80.93.234.*