Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?

elitemadzone.org :: MadZone :: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 10880 | Odgovora: 41 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.234.EUnet.yu.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?19.11.2004. u 16:50 - pre 236 meseci
Da li vama smetaju reklame na TV ?

Meni da, smetaju mi, jer se secam ranijeg vremena kada nije bilo prekidanja emisaja reklamnim blokovima, kada se makar znao termin reklama kao bloka programa koji ne preseca drugi termin. Sada, cak i TV stanica koja zivi od drzavnog budzeta upraznjava reklame (RTS1).

Smeta mi ustvari licemernost sveta u kome zivim...

Kada je u pitanju prakticno besplatno reklamiranje internetom tj. spam-om, onda je to problem koji svima smeta, a kada su u pitanju pare u vezi reklamnih spotova - e onda to nije spam nego su "cenjene" reklame. Ja sa spam-om lako izlazim na kraj: jednostavno ne citam postu sa nepoznate adrese, ladno je brisem. Kod reklama je druga prica: iseku film na TV sa pola sata reklama, ja onda iskljucim ton i cekam, cekam... trosim SVOJE resurse zbog TUDjIH para, svoje vreme, svoju struju, svoj TV aparat... I da li je nekom palo na pamet da je cena reklame ukljucena u cenu proizvoda koji se reklamira, da pored toga sto trosimo nase resurse - placamo skuplje i reklamirane prozvode... A da ne pricam o bukvalnom ispiranju mozga jednim te istim reklamama koje se vrte mesecima - to je tek teska smap-cina...

Ako me pitate pa kako onda da se izdrzava stanica koja nema preplatu od gledalaca, ja vam odgovaram - a sto ne pustite da se na slican nacin, kao te "jadne" stanice, izdrzavaju i spam-eri? Ne budimo bar licemeri, ako nema pravog resenja... ili bar ona koja je na budzetu neka bude "cista" od djubra...

predlog: 'ajde da reklame od sad' zovemo pravim imenom: SPAM!

postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

BytEfLUSh
Neven Pintarić
Nano-mage Engineer, Slave SysAdmin
Sombor

BytEfLUSh
Član broj: 21153
Poruke: 5499
*.nat-pool.so.sbb.co.yu.



+14 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?19.11.2004. u 16:55 - pre 236 meseci
Hmm ovako - da li ti plaćaš nešto tv stanici koju gledaš? Ne. Da plaćaš ne bi imao reklama - na većini PayTV stanica ih ni nemaš.

Takođe ne kontam kako to misliš da je spam besplatan? U kom pogledu?

Putuj planeto, super smo se družili
nama je lepo, taman kako smo zaslužili!
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.yubc.net.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?19.11.2004. u 18:41 - pre 236 meseci
Citat:
Kada je u pitanju prakticno besplatno reklamiranje internetom tj. spam-om, onda je to problem koji svima smeta, a kada su u pitanju pare u vezi reklamnih spotova - e onda to nije spam nego su "cenjene" reklame.

Pa nije ni spam besplatan, samo je jeftiniji od TV reklama, odnosno to zavisi od Tv stanice.I spameri plaćaju konekciju, a poneki i nalog sa kojeg šalju isti.Inače velika je razlika između SPAM-a koji primaš i TV reklame.TV reklame možeš da porediš recimo sa reklamama koje iskaču po raznim sajtovima, ali ne i sa SPAM-om.Spam je agresivniji jer ti ipak stiže na ličnu adresu, hteo ne hteo, a TV program uvek možeš da ne gledaš.
Citat:
Ja sa spam-om lako izlazim na kraj: jednostavno ne citam postu sa nepoznate adrese, ladno je brisem.

Ne razumem poentu, i TV kanal možeš 'ladno da promeniš kad počnu reklame.
Citat:
Kod reklama je druga prica: iseku film na TV sa pola sata reklama, ja onda iskljucim ton i cekam, cekam... trosim SVOJE resurse zbog TUDjIH para, svoje vreme, svoju struju, svoj TV aparat...

Na neki način te razumem, i mene strašno iznervira kada na pola filma puste pola sata blok reklama, pa ponekad promenim kanal i zaboravim da sam uopšte gledao film.Ali, jedne stvari moraš da budeš svestan, jedna TV stanica emituje svoj program koji uključuje i reklame.E sad, ti možeš da ga gledaš takvog kakav je ili da ga ne gledaš uopšte.Tako da ne vidim, zašto su oni krivi za trošenje tvojih resursa i tvog vremena.Uvek možeš da izabereš i da ne gledaš TV ili da gledaš neki drugi kanal, zar ne ? Po tvojoj logici, trebalo bi zabraniti vozila u saobraćaju, jer mi oduzimaju vreme svaki put kad hoću da pređem ulicu, ili zabraniti internet jer mnogo vremena izgubim kada tražim nešto na njemu.
Citat:
I da li je nekom palo na pamet da je cena reklame ukljucena u cenu proizvoda koji se reklamira, da pored toga sto trosimo nase resurse - placamo skuplje i reklamirane prozvode...

A ko tebe tera da kupuješ te proizvode ? Ja lično nikada ne kupujem nešto što se agresivno reklamira, jer u principu ono što valja se ne reklamira toliko.
Citat:
A da ne pricam o bukvalnom ispiranju mozga jednim te istim reklamama koje se vrte mesecima - to je tek teska smap-cina...

To je po sistemu "Kolko para, tolko muzike".Onaj ko plati da se reklamira toliko i toliko, televizija po ugovoru mora to da ispoštuje, kako zna i ume.tako je u celom svetu, jače kompanije koje imaju više para da se reklamiraju se isto tako agresivno reklamiraju na sva zvona...
Citat:
Ako me pitate pa kako onda da se izdrzava stanica koja nema preplatu od gledalaca, ja vam odgovaram - a sto ne pustite da se na slican nacin, kao te "jadne" stanice, izdrzavaju i spam-eri?

Pa već sam rekao, TV reklame i SPAM nisu isto.Jednostavno TV reklame gledaš ako ti to želiš, a ako isključiš televizor sigurno ih nećeš gledati, a SPAM će ti stizati, hteo ne hteo, čak i ako isključiš kompjuter.
Citat:
Ne budimo bar licemeri, ako nema pravog resenja... ili bar ona koja je na budzetu neka bude "cista" od djubra...

Sa ovim se već slažem, ali o tome ne odlučujemo ni ti, ni ja.

-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

mrkidivx

Član broj: 15771
Poruke: 1932
*.vdial.verat.net.

ICQ: 207552161


+1 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?19.11.2004. u 20:40 - pre 236 meseci
Moje skromno mišljenje je da reklame koje se puštaju u sred filmova , serija, sportskih događaja upravo stvaraju suprotan efekat.
Zamislite napetu scenu u nekom filmu kad odjednom banu reklame za uloške!
Sumnjam da takav način reklamiranja može da bude koristan.
I never wanna be a mod!
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.yubc.net.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?19.11.2004. u 21:12 - pre 236 meseci
Citat:
Moje skromno mišljenje je da reklame koje se puštaju u sred filmova , serija, sportskih događaja upravo stvaraju suprotan efekat.

Pa cilj reklame ja da ti "uđe u glavu".Neki to postižu dobrom i interesantnom reklamom, a neki glupom i iritirajućom, ili pak puštajući je u "nezgodnom" trenutku, jer je tako najveća verovatnoća da ćeš da je zapamtiš (poznato je da se ona najlepša, a pogotovo najgora iskustva najlakše pamte, a u ovom slučaju jako loše iskustvo je prekid programa koji pažljivo pratiš), a većina ljudi tako kad ih neko pita za neki proizvod i gde može da se nabavi, oni odgovore ono što im je trenutno na pameti, pa ide ono "imaš tu i tu, reklamiraju se do zla boga".Znaju ti iz marketing službe šta rade :)
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

Corey

Član broj: 20462
Poruke: 3246
*.bitsyu.net.



+3 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?19.11.2004. u 21:20 - pre 236 meseci
Pa zbog njih ne gledam vise PINK.
 
Odgovor na temu

mrkidivx

Član broj: 15771
Poruke: 1932
*.vdial.verat.net.

ICQ: 207552161


+1 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?19.11.2004. u 21:24 - pre 236 meseci
Ne bih se baš složio, jer mnogi baš u inat neće uzeti taj proizvod jer ih je iziritirao.
Što se mene tiče ja takve reklame i ne pamtim, obično odmah promenim program.
I never wanna be a mod!
 
Odgovor na temu

Bananaman

Član broj: 13587
Poruke: 76
*.150.EUnet.yu.



+1 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?19.11.2004. u 22:37 - pre 236 meseci
A ja smatram da su reklame jedina interesantna stvar na televizijama i obozavam ih... Cesto vrtim kanale u potrazi za nekom interesantnom. Ne postoji dzabe u Sava centru tradicionalno "Vece reklamozdera", ljudi vole reklame...

Da ne ulazim u marketinske i advertising tehnike i koncepcije, ali jedan od pristupa jeste inducirati paznju na reklamu za produkt. Koliko puta vam je neka reklama u pocetku bila odvratna, da biste kasnije sebe uhvatili kako pevusite strofu iz soundtracka??

Najveca nebuloza je izjava da se "los proizvod ne reklamira". To je komunisticko razmisljanje koje nema veze sa danasnjim svetom...

Ja retko kupim nesto zbog reklame. Mora da bude mnogo dobra da bi ih "castio" mojim potrosenim novcem... Ali mi je kriterijum visok - radim u marketingu hehehe..
The Time is Near!
 
Odgovor na temu

bkaradzic
Branimir Karadžić
ArenaNet
Seattle, WA

Član broj: 14953
Poruke: 1630
*.pandemicstudios.com.

Sajt: https://github.com/bkarad..


+11 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?19.11.2004. u 23:37 - pre 236 meseci
Citat:
ultraKeen: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?

Ne. Ne gledam TV. ;)

Citat:
ultraKeen: trosim SVOJE resurse zbog TUDjIH para, svoje vreme, svoju struju, svoj TV aparat...

E samo još da te plate da gledaš TV...

Rešenje je da osnuješ svopstvenu TV stanicu i da puštaš program (po mogućnosti samo filmove) bez reklama... Tvoja TV stanica bi definitivno bila najpopularnija u Srbiji, dok ti ne ponestane para za licenciranje programa. ;)

Citat:
ultraKeen: ili bar ona koja je na budzetu neka bude "cista" od djubra...

Rešenje za sve državne medije nije ukidanje reklama nego privatizacija.

Branimir

 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.51.EUnet.yu.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?20.11.2004. u 06:34 - pre 236 meseci
OK, komentari su kako-tako... narocito je interesantan onaj sto voli reklame, ali ga treba razumeti ako zivi od njih...

Sutina mog posta je licemerstvo i kako se boriti protiv njega u oblasti komunikacija/medija.

Moja, da ne kazem naivna ideja, je prvo nazvati stvari pravim imenom, recimo ukrstati termine. Ja i dalje zastupam stav da je reklama na TV ustvari spam iz elektronske poste, a (male) tehnicke manipulativne razlike moraju da postoje i one nisu bitne za sustinu. A sutina je ista: NA SILU dobijam nesto sto mi NE TREBA, a jos za to trosim SVOJE resurse. Mislim da je mozda pravi izlaz bas na buducem interenetu kada svima dostupan link postane dovoljno "debeo", odnosno kada TV emisije budemo skidali sa neta a ne iz etra. Neko ce da kaze pa i tamo ce da ubacuju reklame, ali nacice se vec neka dobra dusa od sajta koji ce emisija da ocisti od reklama: cut & paste i nije nesto tesko... (samo da nam takav sajt ne ubacuje banere :)

postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

BytEfLUSh
Neven Pintarić
Nano-mage Engineer, Slave SysAdmin
Sombor

BytEfLUSh
Član broj: 21153
Poruke: 5499
*.nat-pool.so.sbb.co.yu.



+14 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?20.11.2004. u 10:59 - pre 236 meseci
Pa kako ti misliš da bi privatna televizijska stanica trebalo da zarađuje?

Putuj planeto, super smo se družili
nama je lepo, taman kako smo zaslužili!
 
Odgovor na temu

Mihailo
Mihailo Đorić

Član broj: 1016
Poruke: 2875
*.air.tehnicom.net.



+1 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?20.11.2004. u 11:22 - pre 236 meseci
Citat:
ultraKeenNA SILU dobijam nesto sto mi NE TREBA, a jos za to trosim SVOJE resurse.


Ma na koju silu, jedino ako te neke „unutrašnje sile“ ne vuku ka TV prijemniku, što je već problem psihijatrije. Ti jednostavno nemoj da gledaš, nećeš trošiti resurse i nećeš dobiti ništa na silu. As simple as that. Nije mi jasno zašto bi morao da gledaš TV, i po kom pravu tražiš da uređuješm program? BTW, po zakonu o RD su predviđena ograničenja za reklame (termini, trajanje blokova itd) ali se ne primenjuje jer skupština nije aminovala neke papire glede agencije.
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.230.eunet.yu.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?20.11.2004. u 12:05 - pre 236 meseci
>Ti jednostavno nemoj da gledaš, nec'eš trošiti resurse i nec'eš dobiti ništa na silu.

analogija: ako ti se ne svidja jedna knjiga, nemoj da citas ni jednu vise... (komentar suvisan)

>Nije mi jasno zašto bi morao da gledaš TV, i po kom pravu tražiš da ure?uješm program?

Moja je namera bila sasvim drugi nivo diskusije a ne taj prizeman koji pokusavas da nametnes. Radi se o principime a ne o svakodnevnoj praksi u kojoj bas nedostaju ti principi, to je problem.

postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

Mihailo
Mihailo Đorić

Član broj: 1016
Poruke: 2875
*.air.tehnicom.net.



+1 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?20.11.2004. u 12:21 - pre 236 meseci
Pa ne znam kakvu si diskusiju očekivao? Da se svi jave i potvrde da ih reklame nerviraju?

Analogija sa knjigama nije dobra. Ti knjigu plaćaš (iznajmljuješ, ili je neko drugi platio pa si pozajmio, nebitno) a TV program dobijaš za džabe. Uostalom, uvek možeš da promeniš kanal i gledaš šta hoćeš, ili da se pretplatiš na TV koje nemaju reklame.

O kakvim principima pričaš? TV stanice postoje zbog reklama (profita), to što su reklame takve kakve jesu, nije problem TV stanica, već demografske, obrazovne, kulturne sturkture populacije prema kojoj se grade reklamne kampanje. To što ih ima mnogo opet nije problem TV stanica, skupština je kriva što nije moguće primeniti zakone koji to regulišu. Jedostavno kukaš na pogrešnu stranu.
 
Odgovor na temu

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
*.dialup.neobee.net.



+105 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?20.11.2004. u 12:26 - pre 236 meseci
Neka me neko ispravi ali mislim da je ovde bilo reci o tome da RTS pusta takodje reklame kao i privatne televizije a on je u drzavnom vlasnistvu i ako se nevaram svi kroz racun za struju placaju pretplatu za drzavnu televizuju ....
 
Odgovor na temu

JogyII

Član broj: 29257
Poruke: 623
*.SMIN.panline.net.



Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?20.11.2004. u 16:55 - pre 236 meseci
ja licno ne podnosim reklame, i zbog prekobrojnosti istih (i istovremeno uzasno nekvalitetnog programa) vec skoro godinu dana ne gledam TV, ali ljudi su u pravu kada kazu da TV stanice imaju puno pravo na reklame.

- ti uporedjujes TV reklame sa spamom, a one su u stvari vise ekvivalentne banerima i popupovima u internet svetu.

- ti mozes da zbog reklama, ili bilo cega drugog odlucis da neides na pojedine sajtove, ili cak da ne koristis internet, isto tako mozes da odlucis da negledas pojedine TV programe, ili cak da ne koristis uopste TV.

- ti imas dve opcije da placas taj TV program (tu zabavu) koji TV stanice nude : parama, recimo mesecnom pretplatom (recimo pojedini satelitski programi), ili svojim vremenom / "svojim resursima" to jest gledanjem reklama, postoji i treci kombinovani nacin, gde placas na oba nacina recimo RTS koji placas i kroz struju/preko budzeta i preko gledanja reklama.
ekvivalent iz internet sveta ti je sajtovi sa reklamama koji za neku pretplatu na mesecnom/godisnjem nivou nude verziju bez reklama, ili smanjenom kolicinom reklama.
postoji cak i ekvivalent u softwerskom svetu kada imas opciju da ili kupis neki softwer (program/igru), ili da je dobijes dzabe, ali upakovan sa nepopularnim Gatorom koji ce ti dok radis na kompijuteru vrteti reklame (time placas taj softwer koji si dobio "dzabe").

- na internetu ti mozes da dodjes do sretstava koja ce ti omoguciti da izbacis banere, popup-e i sve ostale oblike reklama sa vecine sajtova i iz vecine programa
isto vazi i za TV mozes da dodjes do "sredstva" koje se zove TIVO, i omogucava ti da preskocis reklame, inace vrlo je popularan u Americi, a imas nesto o njemu na sajtu :
http://www.tivo.com/


kao sto vidis u pitanju nije spam, nego baneri i popup-i.

ekvivalent spama je recimo ako neko nadje tvoj telefon ili adresu u imeniku, i pocne da te zove kuci i prica ti o proizvodima, ili ti salje reklame postom (a da ih ti licno nisi trazio) recimo one reklame koje dobijamo sa racunima za struju, vodu i telefon "Get Direct, svi dobijaju" su cist SPAM, na srecu jos se ni jedna domaca firma nije setila da pocne da uznemirava ljude telefonom dok veceraju, sto je recimo praksa vec duzi niz godina u kontinentalnoj Americi.

takodje SMS-ovi sa reklamaa su SPAM ukoliko su nezeljeni, ali Mobtelov SMS club nije spam jer si se ti slozio da ces gledati reklame, i na taj nacin placati deo svojih troskova za koriscenje mobilnog telefona

nadam se da ti je sada "moderan" marketing malo jasniji

So Long, and Thanks for All the Fish


 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.253.eunet.yu.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?21.11.2004. u 04:56 - pre 236 meseci
> Ti knjigu plac'aš (iznajmljuješ, ili je neko drugi platio pa si pozajmio, nebitno) a TV program dobijaš za džabe.

sam sebe negiras: ako dobijem knjigu na citanje od nekoga, ja sam je dobio za dzabe kao i TV program za koga ne placam pretplatu

> O kakvim principima pricas? TV stanice postoje zbog reklama (profita)

:) svaka cast, koje naopako shvatanje zivota i sistema...

Ne, TV stanice postoje radi gledalaca, a tek onda radi sebe. To sto se obrnu prioriteti, to ne znaci da to valja i da je to istina. Ja savim razumem da je neko otvorio TV stanicu da bi zgrnuo pare a ne da bi informisao i edukovao gledaoce (Pink), ali taj njegov negativni motiv po drustvo nije pravilo koje bespogovorno vazi, to je samo naopako vidjenje smisla koje na kraju vodi u besmisao: gledas TV program samo zbog reklama...

*

>kao sto vidis u pitanju nije spam, nego baneri i popup-i

OK, dozvoljavam; termin sam upotrebio vise generalno nego precizno, vodeci se osecajem za ruznu rec. Fali mi termin koji objedinjuje spam, banere i popup-ove a da je iz Interenet sveta...
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

Mihailo
Mihailo Đorić

Član broj: 1016
Poruke: 2875
*.air.tehnicom.net.



+1 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?21.11.2004. u 17:54 - pre 236 meseci
Citat:
ultraKeen:sam sebe negiras: ako dobijem knjigu na citanje od nekoga, ja sam je dobio za dzabe

Uslovno rečeno, a zapravo netačno. Isto tako možeš otići kod nekog i grebati se za plaćeni TV program. To što TI ne plaćaš, ne znači da je besplatno, već da se grebeš.

Citat:
Ne, TV stanice postoje radi gledalaca, a tek onda radi sebe. To sto se obrnu prioriteti, to ne znaci da to valja i da je to istina.

TV stanica je kompanija - i sasvim je normalno da joj osnovni cilj bude profit. Da li postoje neki dodatni motivi i ciljevi, sporedno je. Ti misliš da su prioriteti obrnuti, ali zapravo nisi od početka u stanju da vidiš prave motive. Naravno pričamo o komercijalnim ne-državnim TV stanicama.

Citat:
Ja savim razumem da je neko otvorio TV stanicu da bi zgrnuo pare a ne da bi informisao i edukovao gledaoce (Pink), ali taj njegov negativni motiv po drustvo nije pravilo koje bespogovorno vazi, to je samo naopako vidjenje smisla koje na kraju vodi u besmisao: gledas TV program samo zbog reklama...

Naravno. Zbog toga uglavnom i ne gledam TV - reklame me ne zanimaju. I ne očekujem da me TV obrazuje ili pruži neku duhovnu zadovoljštinu.

I ti opet ne uviđaš suštinu - kvalitet reklama i količinu ne određuju televizije već zakoni i tržište.
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.41.EUnet.yu.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?22.11.2004. u 04:28 - pre 236 meseci
>TV stanica je kompanija - i sasvim je normalno da joj osnovni cilj bude profit. Da li postoje neki dodatni motivi i ciljevi, sporedno je.

Neznam sta da kazem na ovo; isticanje golog profita kao primarnog motiva i smisla postojanja, uz zanemarivanje svega ostalog na racun samo para, jednostavno je suvise plitko promisljanje i poimanje. Recimo, takva filozofija je na zapadu rodila potrebu za firmama koje ti organizuju svakodnevni zivot, ne znam da li si cuo za njih, jer imas para a neznas sta sa samim sobom koliko si siromasan duhom; bukvalno neznas da zivis i smisleno organizujes njihovo trosenje na sebe ili druge. E, to je ono sto se na kraju desi onome ili svima kojima je "para" jedino sto vide u zivotu. Mora postojati neka druga svrhovitost svega i u svemu sem same "mere", jer pare su ustvari samo univerzalna jedinica mere medjusobnih odnosa fizickih i pravnih lica ciji je smisao omogucavanje funkcionisanja tih odnosa, sam profit nije smisao, profit je samo logisticka podrska svakom drugom smislu - AKO ih taj smisao treba. Ono sto nam namecu kao uzor zivotnog cilja i smisla, vile, jahte, ergele skupih automobila, zabavu radi zabavljanja, je samo mamac da bi nas sto bolje upregli u produkcionu masinu ekonomije, to nije sustina postojanja.

Ja znam da se oko zadnjeg mnogi nece sloziti, ali se nadam da poneko i hoce.

>I ne ocekujem da me TV obrazuje ili pruži neku duhovnu zadovoljštinu.

A zasto da ne, sto sebi jedan potencijalni izvor informacija da uskracujes tek tako? Evo u zadnje vreme RTS2 ima zapazeno solidne emisije cija tema nije gola zabava vec svrhovito informisanje u edukativne svrhe. Sustina problema je u neplaniranom ad hoc pristupu TV-u kao spravi: ne gledajuci sta je na programu samo skljocnemo spravu i krenemo da vrtimo kanale trazeci nesto zanimljivo, a ustvari bi trebalo isplanirati vreme gledanja citanjem TV programa. To je kao kad bi isli u bioskop ne gledajuci sta se daje: udjemo u salu pa sta bude, ako nam se ne svidi idemo u susednu salu. Problem je sto ta "uvodna" radnja zahteva dodatan prethodni trud, pa je mnogo lakse odmah skljocnuti spravu. Naravno takva predradnja podrazumeva postovanje satnice od strane TV kuca, sto je u slucaju Pinka mislena imenica, pa i to moze posluziti kao dobar, iako prisilan kriterijum koje TV stanice treba zaobilaziti: iskoristis lose u njima protiv njih samih. Zanemarivanje satnice svojih emisija je najociglednije nipodastavanje sopstvene publike, tretiranje iste kao osamucene gomile zeljne samo sarenih slika koje se mrdaju, jedan totalni debilizam...

I uopste, taj Pink kao paradigma onoga o cemu pricamo, ima razorno delovanja na ljudsku psihu. Golo povladjivanje rudimentnom licnom ukusu koji trazi samo golu zabavu - dodatno srozava taj ionako nizak ukus.

>I ti opet ne uvidjaš suštinu - kvalitet reklama i kolic(inu ne odre?uju televizije vec' zakoni i tržište.

Ne tice me se kvalitet reklama, glavna tema je njihov kvantitet koji je invazione prirode, koji je nasrtljiv, napadan, zamarajuci, stetan... kao da vec osamucenog od batina nemilice i dalje udaras... Ja znam da reklamiranje tipa ispiranja mozga ponavljanjem istog u nedogled ima pozitivnih efekata na prodaju onoga sto se reklamira, ali to jednostavno nije - humano! Ali ko te pita za te fine stvari ljudskog drustva kao sto je humanost, kada je profit u pitanju, jel tako... ;)

postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

JogyII

Član broj: 29257
Poruke: 623
*.SMIN.panline.net.



Profil

icon Re: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?22.11.2004. u 14:49 - pre 236 meseci
Citat:
ultraKeen
>kao sto vidis u pitanju nije spam, nego baneri i popup-i

OK, dozvoljavam; termin sam upotrebio vise generalno nego precizno, vodeci se osecajem za ruznu rec. Fali mi termin koji objedinjuje spam, banere i popup-ove a da je iz Interenet sveta...


pa termin je potpuno isti kao i u "ne-internet svetu" MARKETING tacnije to su sve razliciti tipovi marketinga

So Long, and Thanks for All the Fish


 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: smetaju li vam invanzivne metode reklamiranja ?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 10880 | Odgovora: 41 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.