Citat:
Da li je to mana? Mislim nisi rekao koji je argument za ostele automobile....
argument se izvlaci iz gornjeg texta mog al evo da ga napisem za one koji ga ne vide. Prednost(pre svega nemackih ali i ostalih evropskih kojih kod nas ima mnogo)automobila je da kad se pokvare mozes da ih popravis mnogo lakse/brze jer su majstori upoznati sa kvarovima koje otklanjaju cesto jer ima dosta takvih automobila kod nas.( a to je ono sto je covek koji je pokrenuo temu upravo i trazio)
Delova ima gde hoces, naravno masovno "kopija" al niko ti ne garantuje da ces za japanca dobiti original deo kad budes nesto menjao.
I ponovo ti kilometri na tim japancima sto ih vi spominjete za te pare su suludo velike cifre i niko zdrav ne bi trebalo da tvrdi da ce taj auto da sljaka jos mnoogo km bez popravki.
Citat:
drug ima mazdu 323, 90 godiste presla je 430 000 Km....nista nije menjao osim filtera, diskova, amortizera i skoro je menjao auspuh...prvi put
blago tvom drugu, kad bi to bilo bas tako svi bi svuda vozili samo mazde 323. Mozda je stvarno tako ko sto jeste al opet svaki ciga svoga konja hvali i stalno slusam po gradu likove koji tvrde kako imaju juga koji ne trosi preko 6l/100km u gradu kako imaju golfa dizela koji trosi 4l/100km u gradu i slicne price, nevezane samo za potrosnju al generalno za hvalisanje svog auta do granica naucne fantastike. Ocu reci da se ljudi po meni dele generalno na 2 grupe : one koji hvale svoj auto i dizu ga u nebo bez obzira kakvog je on stvarno kvaliteta(vecina) i na one druge kojima auto sluzi za od tacke A do tacke B i koji nisu iskompleksirani time da njihov mora da bude bolji od komsijinog.
Svako ima svoje predrasude, ja nekako ne volim opel (i nisam jurio opel da kupim)pa sam lipak letos pazario corsu B i bio s njom extra zadovoljan u svakom pogledu dok je nisam slupao. Imala je 1400 kubika i nije me blam da kazem da je trosila i do 8.5l po gradu. (motor je presao 70000 i u super je stanju bio)Odgovorno tvrdim da ima gomila ljudi koji za isti auto tvrde da im trosi 6. Srpska posla.
kad smo vec kod sudara, to je stvar koju ne moras ti da izazoves tako da ne smes da je iskljucis iz liste dogadjaja koji mogu da ti se dese narocito kad puno vozis godisnje. Generalno ces mnogo lakse/jeftinije naci delove za evropska auta jer ih vise ima po srbiji i samim tim vise i po otpadima za razliku od japanaca za koje ne kazem da nema delova vec da se sigurno izgubi vise love/vremena da odradis istu popravku.
btw ima strica u inostranstvu vozi mazdu 626/91god presla oko 250000.pre oko godinu dana se vracao kuci iz Srbije i na 30km od kuce mu pukle obe poluosovine na sred autoputa.Popravka ga je kostala vise nego sto je mogao da dobije za auto u toj zemlji.(takav im je zakon samo stranac moze da kupi auto od stranca kod njih).Covek auto redovno vozi u servise i sve regularno servisira pa eto ipak mu se desilo dakle cak je auto i bio dobro odrzavan pa opet kvar.
Eto prica moze da se vrti u nedogled iznoseci cinjenice koje je tesko u praksi proveriti tako da ne vidim poentu.
poz
n
ps. mozda bi neki audi80 bio ok za te pare ili malo preko toga ima ih dosta a pokazali su se jako kvalitetnim, narocito limarija koja je domaci zadatak vecini automobila iz te generacije. Motori su se takodje ok pokazali koliko ja znam. Jedino nisam bas 100% siguran da li se uklapaju sasvim u gore pomenutu cifru.
p.p.s izvinjavam se zbog dugackog posta :)