Svakako se slazem sa gore iznesnim. Samo jos jedan koloral:
Pritisak ulja je osnovna stvar u motoru. Jer, lezajevi klipnjace i radilice se u toku rada i ne dodiruju ! Izmedju njih je mikronski sloj ulja. Zato i mogu da traju relativno dugo. Tako, manje je bitno koliko ulja ima u karteru, vec je bitan pritisak ulja.
Veliki procenat habanja motora je u prvim sekundama rada, kad se radilica zavrti, a jos nema pritiska ulja na svim lezajevima. Dakle, nikako ne stoji komentar da ako je manji pritisak ulja bice manja potrosnja ulja, vec ako je manji pritisak ulja - motor brzo propada.
I na kraju savet: ako se u toku voznje upali sijalica nedovoljnog pritiska ulja,
odmah stani i ugasi motor a kasnije proveravaj o cemu se radi. Par stotina metara je dovoljna razdaljina da lezajevi bez podmazivanja odu na vecna lovista.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji