Srodne teme
Kliknite za generisanje liste srodnih tema...
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Prelighting how to do?

[es] :: 3D modelovanje :: Prelighting how to do?

[ Pregleda: 2462 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Gandalf the White
Bogdan Amidzic
Bukovac

Član broj: 45112
Poruke: 12
*.eunet.yu.



Profil

icon Prelighting how to do?15.01.2005. u 13:05 - pre 234 meseci
Da li neko zna kako u Mayi da uradim sledece:
Hocu da napravim scenu i da uradim baking sa Mental Rayom, pa onda da koristim te lightmape u software renderu. Tacnije pitanje je kako da odredim da neka svetla bacaju senke na objekat ali da ga ne osvetljuju, ili jos tacnije kako da kombinijem senke iz lightmape i realtime senke?
MooNdance
 
Odgovor na temu

werta

Član broj: 45438
Poruke: 12
*.rtvslo.si.



Profil

icon Re: Prelighting how to do?18.01.2005. u 16:34 - pre 234 meseci
Ako koristis poligone, treba da napravis UVmape u kojima fejsevi ne dele pixele texture sa drugim poligonima.
Ako su ti texture razicitih velicina (brojeva pixela) trea da ih podelis po bejking grupama (bake set).
Prouci opcije (help) za BatchBake.

Sto se tice svetala, u teoriji, ono sto vidis u renderu trebalo bi da bude i bejkovano u texture.

Po meni treba izbegavati majin render i koristiti uvek kad je moguce MR. ili rendermen.

Vovi racuna o topoligiji i kvalitetu poligonalnog modela. Vertex na vertex, pravilno orijentisane normale, bes preklopljenih fejseva, itd.
Model mora da je cakum-pakum.

Sta znaci kombinovanje realtime senke i lightmape?

korisnsan tutorijal: master classes - MentalRayForGames


pozdrav
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D modelovanje :: Prelighting how to do?

[ Pregleda: 2462 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Srodne teme
Kliknite za generisanje liste srodnih tema...
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.