Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

skidanje blokade "kineskih" skutera

elitemadzone.org :: MotoZone :: skidanje blokade "kineskih" skutera
(TOP topic, by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 695357 | Odgovora: 740 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mirkee
Beograd

Član broj: 159135
Poruke: 10
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera14.10.2007. u 11:37 - pre 201 meseci
Ok-skapirali smo do sad verovatno svi da skidanje svih tih blokada
sluzi za postizanje vece brzine.
Mene interesuje kako da mu pojacam snagu vuce a brzinom sam
zadovoljan (osim da mu budzim kit)?
 
Odgovor na temu

bbanda
Bane Banda
NBGD

Član broj: 145310
Poruke: 55
*.com
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera14.10.2007. u 17:05 - pre 201 meseci
Nikako.
Citajte forum unazad i videcete da niko nije uspeo nista da napravi sa ovim scoot-om. Jedina stvar je da se razbuse dizne ili da se stave sire od nekog drugog scoota , ali time se dobija minimum povecanja brzine a maximum povecanja potrosnje.
Da nisam licno ekspoerimentisao sa pet razlicitih tipova rolnica, rekao bih ti da probas i sa njima, ali sa fabrickim on ipak izvlaci maximum.
Razocaran u NEmogucnost poboljsanja performansi, ja sam ga se resio.
Kome ovakav kakav jeste odgovara, neka ga prihvati i pomiri se sa tim da ce mu scoot uvek ici 50,55km/h po ravnom, na uzbrdicama (bez zaleta) do 35km/h i to je to. Ko ne moze da se pomiri sa ovim nek budzi kit ili nek proda pa nek kupi dvotaktnu masinu.
Pozdrav i zatvorena diskusija.
Bane
 
Odgovor na temu

mirkee
Beograd

Član broj: 159135
Poruke: 10
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera29.11.2007. u 18:11 - pre 199 meseci
Znaci to je to
 
Odgovor na temu

ZIGI_RS
Ds

Član broj: 168807
Poruke: 7
79.101.196.*



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera09.01.2008. u 23:27 - pre 198 meseci
Pozz ljudi ajde molim vas vasa misljenja za sredjivanje longjie lj50qt-k!please help

http://bux.to/?r=zigi_rs Registrujte se preko mene da zaradimo zajedno!
 
Odgovor na temu

Tarlaja
Vojno lice

Član broj: 168346
Poruke: 16
91.150.112.*



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.01.2008. u 19:30 - pre 198 meseci
Rolnice za Sprint skutere.
Pozdrav narode zanima me dal neko ima tacne dimenzije rolnica za Sprint skutere.
Nasao sam neke u prodavnici 16x13 pa me zanima dal odgovaraju.
 
Odgovor na temu

sotona0902
student
raca city

sotona0902
Član broj: 170478
Poruke: 1
212.200.184.*



Profil

icon Skidanje blokade sa SPRINT FILLY-a23.01.2008. u 23:44 - pre 197 meseci
LJUDI POMOZITE,ne znam stvarno sta da radim sa mojim skuterom.citao sam neke forume i sve sto je pisalo na njima u vezi skidanja blokada kod mene ne funkcionise.sa karburatorom sam probao i nista.sve je isto bilo iako da sam stavio na srednji prorez,zadnji ili prvi.sto se tice te zice sto ide u varijator i sto treba da se prekine nisam je nasao(i nema je).skidao sam poklopac od varijatora i onaj propeler sto je pre kaisa,medjutim kada sam to skinuo nije bilo nikakvog prstena kao da nije nikad tu ni postojao.ne znam stvarno sta da radim a pocinje nevidjeno da me nervira sto sporo ide i jedva pedeset prelazi a za uzbrdo i da ne pricam.ako neko ima sprint filly-a i skinuo je blokadu ili mu je nesto uradio da ide brze neka javi.UNAPRED ZAHVALAN!!!!
 
Odgovor na temu

sonikb08

Član broj: 157095
Poruke: 8
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera05.02.2008. u 08:13 - pre 197 meseci
Vi koji ste petljali oko rolnica, pomozite! Koje su dimenzije i tezine fabricke rolnice na Max-u?
 
Odgovor na temu

powermad
nezapolsen
Srbija

Član broj: 172299
Poruke: 19
*.beobug.com.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera08.02.2008. u 23:37 - pre 197 meseci
E, ljudi! Ja sam juce skinuo blokadu sa sprint-max 50qt-6. Znate koliko on ide... pojedinci...ne svi. Na ravno jedva 45, toliko i pise u brosuri, a na uzbrdici jedva 20, u zavisnosti od uzbrdice i tezine vozaca. Bilo mi je dosadno ovih dana, i citam po raznim forumima razlicita misljenja i odlucio sam juce da odradim to i spremim se za lepse vreme... ne skoro ali ok. Sada jedva cekam to lepse vreme i da ga ganjam! Bilo je hladno, pa nisam mogao bas mnogo da ga testiram, ali i ovo malo me je uverilo da kineski skuteri i nosu toliko losi.
Zivim u brdovitom kraju, koji i nije bas mesto za skutere, ali sta cu kad se lozim? Tako da sam ga isprobao na uzbrdici sa ortakom koji mi je i pomogao oko skidanja te blokade. Odusevio sam se!! Cim sam ga upalio, odmah sam jos po zvuku osetio da je jaci, ima agresivniji zvuk, no to nije ono sto sam zeleo, ali ok. Ljudi, cim sam mu dao pun gas, on je mene povukao iz mesta, i popeo se na 40 za veoma kratko vreme! Nisam mogao da verujem!! Probao ga je i moj Cale, covek od 100kg se odusevio!! Ide 60 i nesto malo, bilo je hladno pa nisam mogao vise da se zezam. Mozete da zamislite posle one fabricke brzine od 40-45, sta sada ovo znaci za mene??!
Startniji, brzi, agresivniji, bolji sportski zvuk... zvuk, zvuk.. DA DA! Dobro ste procitali! Max ja karakteristican po svom zvuku, pogotovu kada se auspuh zagreje. O tome ne moze niko da mi prica!

Evo ovako, da ne tupim vise. BLOKADA, uopste nije na karburatoru, kao sto svi pametnjakovici govore!! Koliko je njih uopste i skinulo blokadu? Blokada je jedna shajvnica, koja smanjuje rupicu, u onoj debeloj cevi, (ja se izvinjavam zbog toga sto nisam strucan i ne znam tacne nazive tih creva i delova), koja vodi iz one prve debele cevi, sto ide iz vazbusnog hladjenja kroz karburator, pa napred, prema akumulatoru, (u tom pravcu, nema veze sa akumulatorom), ono drugo debelo crevo napred sto izlazi iz karburatora, povezano je na karburatoru povecom shajvnom, (debljine creva, normalno), a na drugao kraju tog debelog creva su dve matice. Njih treba skinuti!!
Te dve i naravno onu veliku shajvnu, kojom je pricvrscena na karburatoru, na drugom kraju! Kada budete uklonili to deblje crevo, ne gledajte uopste u karburator!! To nema veze sa njim!!!! Nego na drugom kraju, gde vodi to crevo iz karburatora, gde ste skinuli te dve matice, unutra pogledajte!!!! Videcete rupicu, koja moze da se ukloni, jer to je obicna mala shajvna, koja smanjuje protok valjda vazbuha...ne znam...nije ni bitno! Uglavnom to je to!

Bicete mi zahvalni svi koji imate MaX, ma da mislim da je ova blokada i kod drugih skutera, nekih! Samo, ovo sve morate da radite veoma pazljuvo i bez zurbe, da ne bi ste ostetili neki deo!! Da ne bi ste napravili jos neki veci posao, ne daj Boze, za nekog mehanicara u servisu... Samo pazljivo!! I ljudi, sta da vam kazem? SPREMAJTE SE ZA PROLECE! USKORO CE!! REKLE SU PCELE! hehe POZZ


edit: poruka je podeljena na celine

[Ovu poruku je menjao momsab dana 09.02.2008. u 01:08 GMT+1]
hereza
 
Odgovor na temu

sonikb08

Član broj: 157095
Poruke: 8
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera09.02.2008. u 12:53 - pre 197 meseci
Jesi menjao jos nesto, tipa rolnice, opruge,prsten (ako ga ima) ili se sve svodi samo na tu sajbnu na karbu?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.200.*



+5251 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera09.02.2008. u 13:02 - pre 197 meseci
Sajbna na karburatoru je objektivno povecanje snage (preko pvecanog protoka vazduha), uz igranje sa iglom(u karbu).
Rolnice i opruge su samo nacin kako rasporediti snagu, bolje ubrzanje ili veca krajnja brzina.

Poz.
 
Odgovor na temu

powermad
nezapolsen
Srbija

Član broj: 172299
Poruke: 19
*.beobug.com.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera09.02.2008. u 23:04 - pre 197 meseci
Ne, nisam radio nista vise, tek posle nekih jos 500-700 km mozda i uradim nesto. Ali i to cu naravno malo vise cackati i traziti strucnije ljude, a ne samo rekla kazala! Za sada je ovo sasvim OK. Zadovoljan sam. Naravno, cim budem jos nesto odradio na skutu, obavezno stavljam ovde. Poz
hereza
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.200.*



+5251 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.02.2008. u 01:15 - pre 197 meseci
To je i najbolja varijanta za skuter. Nesto niza maksimalna brzina, ali munjevito ubrzanje.
Mada neko voli da se igra sa varijatorom, da bi iscedio max brzinu, koja moze da bude malo problematicna za voznju. I veliki zadatak za kocnice.

Obratite paznju na pregrevanje kocnica, da se ne desi zakucavanje..

Poz.
 
Odgovor na temu

Tarlaja
Vojno lice

Član broj: 168346
Poruke: 16
79.101.175.*



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.02.2008. u 16:04 - pre 197 meseci
Ja sam na Falconu menjao i rolnioce (stavio sam lakse 4.75 grama) i mogu vam reci da ubrzava veoma lepo i maksimalna brzina mu je izmedju 70 i 75 kmh.
Pozdrav
 
Odgovor na temu

bbanda
Bane Banda
NBGD

Član broj: 145310
Poruke: 55
*.com
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.02.2008. u 21:28 - pre 197 meseci
Citat" Mada neko voli da se igra sa varijatorom, da bi iscedio max brzinu, koja moze da bude malo problematicna za voznju. I veliki zadatak za kocnice.
Obratite paznju na pregrevanje kocnica, da se ne desi zakucavanje.."

Ja sad moram da budem malo ironican ali ne zameri...
Naravno. Kad se odradi posao sa varijatorom dostizu se NEVEROVATNO velike brzine koje dovode do USIJANJA kocnice... Tih dodatnih 5 - 10 km/h znaci toliku razliku da ce vas zakucati za sediste, a musice koje vas pogode u chelo ostace vam kao trajni piercing :) na uspomenu na te strahovite brzine kojima ste jezdili vi I vas pabudzni max dok su vas prolaznici zapanjeno gledali kako u delicu sekunde promicete ispred njih sa citavih 55-60 km/h!!!
Slobodno budzite, najmanje treba da se brinete oko kocnica. Jedino sto provereno moze da osteti masinu jeste ugradjivanje kitova na 70ccm, kojih na vasu srecu vise nigde nema.
Skidajte blokade kojih isto nema (govorim iz iskustva - partite ranije postove sa "kupih max I sta dalje") I mastajte o 80km/h na skuteru kineske proizvodnje od 50ccm.
Ja sam maxa imao godinu dana, nema sta nisam probao I na kraju sam digao ruke od naoko lepog skutera I uzeo ruznog ali u poredjenju sa max-om EXTREMNO brzog I startnog piagio free-a. Stvar licne odluke I ukusa, ali free bez ikakvog doterivanja cepa 80km/h. Sta cu - moram da budem brzi od GSP-a, a ta razlika u brzini - hocete li moci pre njega ili ne moze da sacuva glavu.
Pozdrav mojim prijateljima kinezima I u zdravlju mi se navozali!
Bane
 
Odgovor na temu

powermad
nezapolsen
Srbija

Član broj: 172299
Poruke: 19
*.beobug.com.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.02.2008. u 21:28 - pre 197 meseci
Ja cu morati da se raspitam oko tih rolnica. Gde mogu da ih kupim, koje tezine... Ali, tek sam presao 1000km, hocu jos malo da razradim motor, mislim da nije bas dobro da odjednom odradim sve. Naravno, nece on zbog tih rolnica dobiti ne znam koju brzinu, ali, polako. Mislim da ovaj moj skut nema blokadu na auspuhu, jer ima samo jednu cev od pocetka, pa do lonca. Nema dve, onu manju, neko je napisao ovde. Samo cu da prosirim rupicu na loncu, mnogi su rekli da i tu dobija malo na brzini. I pokusacu da pronadjem onu roze zicu i prekinucu je. Onu za el. blokadu. (to sam isto na ovom forumu procitao) Ali, vec sam rekao, polako, ima vremena. A oko ove blokade sto sam skinuo, nisam imao vremena da eksperimentisem mnogo, jos uvek ne znam na koji prorez na iglici da stavim onaj sesiric u karburatoru? On je sada na srednjem, pa ako neko zna, dobro bi mi dosla pomoc. I, da li neko zna, da li se i kako menja ulje u menjacu? Poz
hereza
 
Odgovor na temu

sonikb08

Član broj: 157095
Poruke: 8
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera11.02.2008. u 07:55 - pre 197 meseci
POWERMAD, ako sam te razumeo,a mislim da jesam, ova sajbna koju treba skinuti se nalazi ispod creva koje vodi od karburatora do motora (drze ga 2 matice i 1 veca selna kod karba)? Probao sam za vikend da to odradim, odsrafim crevo, ali nista??? Nema sajbne!!! Da sve bude jos i gore, probam da odsrafim poklopac na karbu, mejutim srafove nikako da odvrnem. Vrtim,okrecem i sjebem glave na srafovima! Sad glave na srafovima vise nisu krstaste vec okrugle (izjele se) i nema sanse vise da ih odvrnem! Jel moze neko da pomogne, sta da radim???
 
Odgovor na temu

bbanda
Bane Banda
NBGD

Član broj: 145310
Poruke: 55
*.com
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera11.02.2008. u 13:31 - pre 197 meseci
Probaj da odvrces srafove sledeci put u smeru kontra pd kazaljke na satu. Salim se.
Ako nista ne pomaze idi kod nekog majstora da ti razbushi ponovo rupe, ureze navoj I stavi nove shrafove.
Ili... Zameni scoot?
Bane
 
Odgovor na temu

powermad
nezapolsen
Srbija

Član broj: 172299
Poruke: 19
*.beobug.com.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera11.02.2008. u 20:07 - pre 197 meseci
JAOO BRE brate, sta li si ti uradio?? Ovo za shajvnu si dobro odradio, nego kada skines to crevo, tu gde su bile te dve matice, sto drze to crevo, tu imas jos jednu crnu plastiku! I nju izvuces! Ona odozgo drzi i pritiska tu shajvnu koju treba da skines. Kroz nju, tu crnu plastiku, prolaze ta dva navoja, na koju se navrcu te dve matice, koja drze crevo! Prosto je. Sta li si ti iskomplikovao?? Odma ispod plastike je ta blokada, odnosno, shajvna, ili shajbna...neki je ovde tako zovu... A ovo za karburator, ne znam sta da ti kazem...? Nisi trebao to ni da diras, ali posto nisi ni otvarao, ostavi to tako i ne cackaj vise! Aj, probaj ovo pa mi javi kako vuce!! I brate, pazljivo da ne pokvaris nesto!!! I naravno, obavezno vrati tu plastiku na svoje mesto!!!!!!!! Ne sklapaj bez nje nikako!!!
hereza
 
Odgovor na temu

sonikb08

Član broj: 157095
Poruke: 8
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera12.02.2008. u 07:34 - pre 197 meseci
Video sam tu crnu plastiku, probao sam da je izvucem ali nije islo. Nisam bio ni nesto uporan, probacu opet za vikend pa cu javiti sta je bilo. A ovo za srafove, nadam se da cu i to resiti. U svakom slucaju hvala na pomoci. Jel moguce da niko ne zna ovo za rolnice???? Dimenzija i tezina???
 
Odgovor na temu

Tarlaja
Vojno lice

Član broj: 168346
Poruke: 16
79.101.175.*



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera12.02.2008. u 14:46 - pre 197 meseci
Rolnice su 16*13mm tezina ti je 5-5.5 gr
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: skidanje blokade "kineskih" skutera
(TOP topic, by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 695357 | Odgovora: 740 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.