Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

skidanje blokade "kineskih" skutera

elitemadzone.org :: MotoZone :: skidanje blokade "kineskih" skutera
(TOP topic, by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 540574 | Odgovora: 740 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1204
*.dclient.hispeed.ch.



+81 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera16.10.2008. u 13:26 - pre 135 meseci
evo naprimer nova gilera se pravi sa 3,3kw i sa 5kw a ista kubikaza tj 49cm evo sa sajta podatak.
3,30 kW / 4,5 ps / 7250/min.
5 kW / 6,8 PS / 8750/min.
a brzina
45 km/h
78 km/h
mozda je ovaj tvoj ova jaca verzija i ujedno brza.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.rcub.bg.ac.yu.



+5236 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera16.10.2008. u 15:14 - pre 135 meseci
Ovogodisnja mala Gilera ima neke estetske detalje od Nexus-a, pojacan ram, i dve vrste dvotaktnih agregata 50ccm. Jedan je sa karburatorom a drugi sa ubrizgavanjem. I zato postoji i razlika u snazi.

Poz.
 
Odgovor na temu

jusjak
elektro inzenjer
beograd

Član broj: 199775
Poruke: 7
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera02.11.2008. u 16:52 - pre 134 meseci
Zdravo!

Piatnje za yu1ny: Posto imam potpuno isti skuter kao vi, a nervira me slabo ubrzanje (dok je krajnja brzina OK), pitao bih vas: kako ste sada, posle ugradnje kita 70ccm, zadovoljni ubrzanjem, koliko sada trosi i da li je istina da se time drasticno smanjuje zivotni vek motora? Gde ste ugradili kit i koji?

Pozdrav

P.S. morao sam ovako da postavim pitanje jer forum ne dozvoljava novim clanovima privatnu poruku.
 
Odgovor na temu

jusjak
elektro inzenjer
beograd

Član broj: 199775
Poruke: 7
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera02.11.2008. u 17:05 - pre 134 meseci
Jel moze neko da prosledi prethodnu poruku yu1ny kao privatnu, inace mozda ovako nece videti. Hvala
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14872



+2648 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera02.11.2008. u 20:27 - pre 134 meseci
@jusjak

Videce, nista ti ne brini imaj malo strpljenja
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.ptt.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera02.11.2008. u 20:31 - pre 134 meseci
Stvarno nisam video

Kupio sam gusani kit, u garaži mi je kutija pa ću ti sutra reći koje firme. U kutiji dobijaš cilindar, glavu motora, klip i dihtunge. Iako nikad nisam menjao takve stvari na skuterima, kum i ja smo sami promenili sve za nekih sat vremena, veoma je jednostavno svakom koji poseduje komplet ključeva, gedora i neko osnovno znanje iz mehanike.

Po prvom paljenju motora, odmah se čula razlika u zvuku, izduv je dobio jači i dublji zvuk, a sam motor rado ide u više obrtaje. Tek posle nekih 400-500 km razrade gde nisam prelazio 6 000 1/min pokazali su se pravi efekti povećanja kubikaže:
Sa originalom sam od 0 - 60 km/h išao prosečno za 16 sekundi, sa kitom 0k0 13 sekundi, na uzbrdicama (Bežanijska kosa) sam sa originalom izlazio na vrh sa 40-tak km/h, sa kitom oko 50 km/h. Max brzina se možda malo povećala, oko 73-74 km/h (po satu), mislim oko 5 km/h maksimalno u odnosu na stari.
I još jedna stvar: Na semaforu, ja i supruga, ukupna težina oko 145 kg, sa originalom sam morao malčice da se odgurnem nogama da brže krenem dok sa "kitom" to ide mnogo lakše i brže.

Napomena: osim "kit"-a ništa drugo nisam menjao na skuteru, a trebao sam da zamenim centralnu oprugu i male opruge kvačila jačim, da stavim nešto lakše rolnice i naravno rezonantni auspuh, kao i veću diznu na karburatoru, sve bi to poboljšalo karakteristike bar još 15-tak %, ali sam i ovako zadovoljan.
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.ptt.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera02.11.2008. u 20:51 - pre 134 meseci
Potrošnja...pa možda oko pola litra veća, kad sam sam na motoru ide oko 4 - 4.5 l/100 km, kada smo dvoje nešto i više...
Ne zaboravi da je ovo "cvaja" i da ona uvek troši više od 4-taktnih motora, ali se "rado" obrće i uvek ima bolja ubrzanja i krajnju brzinu.

Životni vek motora? Normalno je da je nešto veće opterećenje klipnjače, radilice, ležajeva radilice i variomata, ali ne bi trebalo da bude baš drastične razlike...
 
Odgovor na temu

jusjak
elektro inzenjer
beograd

Član broj: 199775
Poruke: 7
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera02.11.2008. u 21:57 - pre 134 meseci
Super. Hvala na odgovorima.

Ne znam zasto ali ja imam utisak da je ovo jedan od najsporijih skutera u gradu, sto se i dokazalo par puta pri polasku sa semafora, kada su me "odrali" neki drugi sa 50ccm. Naravno, ne trazim ja to za trku (smesno), nego treba imati neku rezervu snage za bezanje od opasnih situacija. Inace ostale stvari na skuteru su za pohvalu: razuman kvalitet za cenu, kocnice dobre, stabilnost, utisak u voznji, izgled.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.eunet.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera03.11.2008. u 12:05 - pre 134 meseci
Ja sam ga kupio zato što je dosta veliki, ima dva lepa sedišta i što ima dvotaktnu mašinu koja je mnogo jednostavnija i vrlo pouzdana, a daje bolje karakteristike za tu kubikažu od 4-taktne.
Trkanje me ne interesuje, treba mi pouzdan motorin koji će lepo da radi i da se ne kvari, pa nek' i malo više troši, nije veliki problem.
Evo od 13. maja do sad nigde nije stao, a prošao sam dosta, po Bgd i više puta do vikendice iza Avale i po raznim "okolinama" Beograda.
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera04.11.2008. u 09:46 - pre 134 meseci
POZZ!
Nisam već neko vreme bio na forumu pa sad pročitah neke postove. I ja sam razmišljao o kupovini kita od 80ccm ali ne znam gde ima i po kojoj ceni. Inače moj Falcon još uvek besprekorno fercera,a bolje ubrzanje bi sigurno dobio sa nešto jačim oprugama na kvačilu, čisto da potegne sa većim obrtajima,trenutno "hvata" već na 3000o/min pa na tim obrtajima baš i nema neku snagu, ali kad dogura do 5000 povuče sasvim lepo i dalje dobro ubrzava. A to što neki drugi bolje potegnu na semaforu je razlog što su ostali uglavnom dosta lakši i manji, Falcon/Phantom je prava mrcina, em veći em puno teži (105kg sam skuter)ali je zato car na krstarenju,guta loše puteve daleko lakše i stabilnije od onih manjih prdavaca.Zato sam ga i kupio a ne za trkanje. Inače gledajući na nekim stranim sajtovima gde se prodaje kao LUX Scooter na toj istoj karoseriji nema nijedne mašine od 50ccm nego samo 125 i 150ccm što i jeste prava mera za njega, a 50ccm je samo za naše tržište zbog registracije(možda i još u nekoj zemlji). Verujem da bi sa 80ccm to već bila prava sprava,pa još ako se doda sportski filter, auspuh i dorada CVT-a...ali to su već velike investicije, mislim da sam kit već donosi dosta.
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera04.11.2008. u 10:30 - pre 134 meseci
Treba mi informacija gde i pošto može da se kupe kitovi 2t za Falcon/Phantom od 70 i 80ccm? Dali kit od 80 zahteva još neke dorade ili paše usis i izduv? Dali je neko stavio 80-ku i kakva je razlika, jer ako već kupujem i menjam onda bih radije stavio veći. Dali je neko menjao gume na Falconu i koje je stavio, pošto su ove kineske očajne?
POZZZZZZZ
 
Odgovor na temu

V-Clic

Član broj: 200042
Poruke: 2
*.mediaworksit.net.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera04.11.2008. u 11:57 - pre 134 meseci
Imam skuter: Peugeto V-Clic.
Presao sam 3880km
i ima blokdau na 45km/h
pa reko ovde da se obratim, da li da skidam blokadu? i kako da je skinem?w
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.eunet.rs.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera04.11.2008. u 13:09 - pre 134 meseci
Skidaj! Treba ti više snage i malo veća brzina da pobegneš gradskom busu na maloj uzbrdici
 
Odgovor na temu

V-Clic

Član broj: 200042
Poruke: 2
*.mediaworksit.net.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera04.11.2008. u 19:05 - pre 134 meseci
HaHaHaHa bezim ja njima i sada, aj sada ozbiljno pitam da li neko zna kako da skinem blokadu sa Peugeota V-Clica?
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.eunet.rs.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera05.11.2008. u 09:59 - pre 134 meseci
Citat:
goggyfalcon: Treba mi informacija gde i pošto može da se kupe kitovi 2t za Falcon/Phantom od 70 i 80ccm? Dali kit od 80 zahteva još neke dorade ili paše usis i izduv? Dali je neko stavio 80-ku i kakva je razlika, jer ako već kupujem i menjam onda bih radije stavio veći. Dali je neko menjao gume na Falconu i koje je stavio, pošto su ove kineske očajne?
POZZZZZZZ


Pogledaj Zootech http://www.zootech.co.yu/ koliko znam salju i postom, Motobox Jovana Popovica 61f, 021/679-1016, internet stranica im ne radi.

Verujem da između 70 i 80 ccm nema neke velike razlike i ne verujem da preterano opterećuje radilicu i ostalo.
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera05.11.2008. u 11:52 - pre 134 meseci
Hvala ti za informacije ali bih te zamolio da mi odgovoriš koji si kit konkretno kupio, pod kojom oznakom jer ovako nemogu da se snađem pošto pojma nemam koji paše na Falcona,da ne naručim pogrešan. Nigde se ne spominje ime Falcon ili slično, a nisam siguran dali je to stvarno kopija mašine Yamaha Aerox ili neka druga.
Veliki POZDRAV!
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.eunet.rs.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera05.11.2008. u 12:57 - pre 134 meseci
Koliko znam ti imaš nešto malo više snage nego Phantom? Ne znam onda da li su mašine potpuno iste, ali pretpostavljam da jesu.

Kući mi je originalna kutija, u garaži, pogledaću pa javljam.
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera05.11.2008. u 13:51 - pre 134 meseci
Tako mi piše u papirima, ali ko zna, dali verovati tome.Koliko sam ja bacio pogled, mašine mi deluju identično spolja, e sad unutra možda postoji neka sitna razlika, a možda imam samo malo veću diznu...Kako god, molim te napiši podatke da bar znam šta treba da tražim.
Pozzzzzzzzz
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.ptt.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera05.11.2008. u 21:26 - pre 134 meseci
Sad sam snimio kutiju, pa imaš informacije. Pozdrav!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

jusjak
elektro inzenjer
beograd

Član broj: 199775
Poruke: 7
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera05.11.2008. u 21:36 - pre 134 meseci
Gde si ga uzeo i koliko je bio, ako nije tajna?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: skidanje blokade "kineskih" skutera
(TOP topic, by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 540574 | Odgovora: 740 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.