Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

skidanje blokade "kineskih" skutera

elitemadzone.org :: MotoZone :: skidanje blokade "kineskih" skutera
(TOP topic, by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 695341 | Odgovora: 740 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Boki4u
Bogdan Djukic
Zemun

Član broj: 61571
Poruke: 696
*.neobee.net.



+2 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera30.07.2008. u 00:03 - pre 191 meseci
Pa jbg, ako ces da mi poklonis nexus-a, encu ni ja imati nikakvih problema :D
Salu na stranu, bice jednog dana.
Koliko vec sledecu sezonu. A onda....onda na put!
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera01.08.2008. u 09:29 - pre 191 meseci
Ma ja sam zadovoljan svojim Falconom, s obzirom da je težak 100kg + ja 90kg - 50ccm - običan auspuh = 70km/h, šta više da tražim, osim da mu nabodem neki dobar auspuh da ga još malo motivišem. A i 70km/h je sasvim dovoljno za "krstarenje" gradom, jedino van grada fali malo veća brzina. S obzirom da se u inostranstvu prodaje takav (identična spoljašnjost, ima na e-bay.de) ali sa mašinom od 150ccm koji vrti preko stotke, znači da je šasija predviđena za veće brzine i pri tome stabilna i udobna. To je dobra osnovica za eventualno "turpijanje" ili promenu seta na 80ccm a da se ne treba brinuti za stabilnost na većim brzinama.(uz to i 2X disk kočnice). Pošto je moj još nov i pod garancijom neću zasad ništa čačkati ali me svrbi da saznam kako ide sa tim paketom od 80ccm, pa ću se baciti na zamenu čim istekne garancija. A do tada biće zverka na lancu.

Što se tiče slika ja sam svoje već postavio na ovom forumu, pa koga zanima nek pogleda.

I još nešto: dali neko pouzdano zna koji brend i model su iskopirali kinezi i napravili Falcona? Po nekim pričama to je YAMAHA Aerox, ja sam tražio i našao na netu tu Yamahu ali nije ni nalik spolja, možda samo mašina. Na E-bay-u sam opet našao identičnog spolja u dlaku ali švaba pominje HONDU neke starije generacije. Možda je šasija i plastika maznuta od Honde a mašina od Yamahe??? Verujem da kinezi nisu uložili u razvoj i dizajn već samo iskopirali lepo i pouzdano. Ko zna pouzdano nek objavi.
pozzzzzz
 
Odgovor na temu

hans83
stefan blagojevic

Član broj: 189586
Poruke: 1
*.ptt.yu.



Profil

icon Blokade na skuteru02.08.2008. u 09:07 - pre 191 meseci
Da li neko ima iskustva sa skidanjem blokada sa skutera Sprint Fvision (ako uopste ima blokade)? Da li mozda neka blokada moze da utice na gasenje motora u voznji posto mi se par puta dogadjalo da se ugasi ako ga vozim malo duze auto-putem 70km/h? Imam utisak kao da ne moze dovoljno da se "napije" goriva jer ga nesto ugusi kao da mu je nestalo goriva. Posle par minuta ga ponovo upalim i radi kao da se nista nije dogodilo! Jel to mozda do neke blokade ili sta?
 
Odgovor na temu

mishkom

Član broj: 146698
Poruke: 193
79.101.139.*



Profil

icon Re: Blokade na skuteru05.08.2008. u 16:26 - pre 191 meseci
Hehe, pa nemas blokadu kad ide 70. Da mu je max brzina 50, eventualno 60nizbrdo sa punim gasom onda je sa blokadom. 70 mu je to to
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera06.08.2008. u 13:23 - pre 191 meseci
@hans83

Dobro ti kaže čovek, ako ide 70 onda nema blokadu (ako je 2-T 50ccm).
Što se tiče gašenja u vožnji pri max. brzini moguć je problem u dovodu goriva ali i u svećici, recimo ako se pregreje (ako nije ispravna ili nije originalna,tj odgovarajuća toplotna vrednost). Zato kad se ohladi opet upali i ide. Ako je do dovoda goriva onda bi se ponašao tako da kad počne da se gasi pustiš gas i dok još ide po inerciji trebalo bi da nacuri dovoljno goriva u karburator da proradi (dok se vrti radilica i mašina drži podpritisak u crevu ka automatskom ventilu). Skuteri imaju automatski ventil za gorivo koji se otvara stvaranjem vakuuma-podpritiska koji pravi mašina prilikom startovanja i daljeg rada. Kad se motor ugasi nestaje taj podpritisak i ventil zatvara dotok benzina u karburator.Znači, ako je stao zbog dotoka goriva onda ni posle hlađenja neće baš odma da upali već u toku dužeg verglanja dok se stvori podpritisak i ventil ponovo otvori dotok benzina do karburatora. Proveri to crevo da se nije negde probušilo ili šelna olabavila, i sam ventil. Pored svega toga treba utvrditi ima li varnice na svećici i kablu odmah nakon gašenja, dok je još vruć. Ako na kabelu ima a na svećici nema onda je pouzdan znak da svećica nije ok. Ako nema ni na kabelu onda je problem u paljenju, tj u elektronici. Eventualne blokade nemaju veze sa tim jer su mehaničkog tipa, npr: čaura na cvt-u i suženje protoka smese između karburatora i mašine. Postoji još jedna vrsta blokade: ograničenje broja obrtaja (to je kod nekih skutera čini mi se roza žica iz elektronike paljenja koja treba da se preseče ali neka to objasni neko ko je to radio, ja nisam jer na mom Falconu nema blokada.
POZZZZZZ
 
Odgovor na temu

mishkom

Član broj: 146698
Poruke: 193
77.46.202.*



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera07.08.2008. u 13:10 - pre 191 meseci
Za pocetak svecica;)

Sto se tice obrtaja moj CPI je imao na 6.500rpm, ali je skinuta:D
 
Odgovor na temu

milancuprija
Milan Nikolic
Cuprija

Član broj: 180634
Poruke: 3
*.SMIN.panline.net.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera11.08.2008. u 21:50 - pre 191 meseci
Imam Sprint Fili 4t, probao sam sve sto ste pisali.
Jedina stvar koja je donela Vidne promene jesu rolnice. Imao je rolnice od 8.4g a ja sam stavio od 6g.
Ubrzava veoma primetno bolje i povecala se maksimalna brzina sa 50km/h na 60km/h na ravnom.
Rolnice pustaju masinu da se vrti na mnogo veci broj obrtaja pa tako da sa dvoje na motoru (150kg) ide od 50km/h do 55km/h
Potosnja mi je bila pre promene rolnica 2.00 litra a posle promene 2.25 litra na 100km. Uglavnom se vozimo dvoje i uglavnom max brzinom.

Ako je neko na Filiju uradio nesto da ide bolje neka pise.

PS

Mislim da bih isao bolje ba se promeni opruga u zadljem delu variatora (lamele), ali nisam probao
ali cu sigurno probati uskoro.
Mika
 
Odgovor na temu

milancuprija
Milan Nikolic
Cuprija

Član broj: 180634
Poruke: 3
*.SMIN.panline.net.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera11.08.2008. u 22:34 - pre 191 meseci
Da li neko zna gde ima da se kupi - naruci obrtomer za dodatnu ugradnju za 4t motore Sprint Fili?

Da li je neko ugradio D rolnice u Sprint Filli
Mika
 
Odgovor na temu

pobesnelipostar
zemun

Član broj: 45137
Poruke: 198
*.adsl-1.sezampro.yu.



+37 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera14.08.2008. u 15:30 - pre 191 meseci
Ima li neko proverenog majstora za kineze...
 
Odgovor na temu

Stefan-sprint max
Stefan Jacimovic
Nis

Član broj: 165537
Poruke: 20
212.200.185.*



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera18.08.2008. u 01:36 - pre 190 meseci
Jel znate mozda kako se steluje potrosnja na "sprint max-u".Moj trosi izgleda 4.5l na 100km a to je mnogooo.Presao sam sa njim 5200km super vuce ali mi jedino smeta potrosnja.Ako neko zna neka javi.HVALA UNAPRED!
Stefan-Sprint MAX
 
Odgovor na temu

ljuba_bre

Član broj: 152745
Poruke: 8
*.eunet.rs.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera18.08.2008. u 16:31 - pre 190 meseci
Eto zaboravih da javim. Ja sam na mom kinezu "Sonik" promenio rolnice i stavio te D-style. Fabricke su bile oko 8gr, ove D-style koje sam ja kupio su 6gr (16x13). Nije bilo druge tezine. Mogu reci da sam zadovoljan. Malo bolje ubrzanje i nekih dodatnih 10km/h. Sad nisam siguran da li je u pitanju bila tezina rolnica ili to sto su ove D-style ali imam nameru da kupim jos lakse Mallosi, Polini...,pa cu videti sta ce biti. Malo mi je cudniji zvuk sada ali ne verujem da to ima bilo kakve veze s rolnicama.
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.ptt.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera21.08.2008. u 20:46 - pre 190 meseci
Ja kupio kit od 70 ccm
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.ptt.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera22.08.2008. u 13:34 - pre 190 meseci
...I danas ga nameštam, ako bog da
 
Odgovor na temu

O Roku Saki
asistent u nastavi
Nis

Član broj: 183365
Poruke: 43
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera22.08.2008. u 14:17 - pre 190 meseci
Gde si kupio rolnice? Mislim gde se uopste kupuju rolnice?
ne mislim u kom gradu, nego koja vrsta prodavnica, i koliko kostaju. Zna li neko
Interesuje me sta bi moglo da me zainteresuje da izgubim interesovanje za svu ovu nezainteresovanost
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.ptt.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera22.08.2008. u 16:49 - pre 190 meseci
Motobox N.Sad, KDM Bgd....preguglaj. Ima i u Zrenjaninu firma koja prodaje D-style rolnice.
 
Odgovor na temu

O Roku Saki
asistent u nastavi
Nis

Član broj: 183365
Poruke: 43
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera22.08.2008. u 18:13 - pre 190 meseci
Hvala brate, ali ja sam iz Nisa :(
Interesuje me sta bi moglo da me zainteresuje da izgubim interesovanje za svu ovu nezainteresovanost
 
Odgovor na temu

ljuba_bre

Član broj: 152745
Poruke: 8
*.eunet.rs.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera22.08.2008. u 18:27 - pre 190 meseci
Citat:
O Roku Saki: Hvala brate, ali ja sam iz Nisa :(

Pozoves telefonom i posalju ti vec sutradan preko neke od dostavljackih firmi (City), platis dodatnih 200 din za troskove prevoza i to je to.
 
Odgovor na temu

pobesnelipostar
zemun

Član broj: 45137
Poruke: 198
*.adsl-3.sezampro.yu.



+37 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera23.08.2008. u 16:38 - pre 190 meseci
a majstor za kineze?
 
Odgovor na temu

O Roku Saki
asistent u nastavi
Nis

Član broj: 183365
Poruke: 43
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera24.08.2008. u 17:55 - pre 190 meseci
A koliko kosataju rolnice u proseku, a koliko kit?
Zvanicno kit kosta 12000 din. Ima li jeftinije i da li je isto kad buse hilznu, i stave nov klip. S obzirom da su kineski i da je materijal malo losijeg kvaliteta, pa da ne dodje do pregrevanja, pa kasnije i do kvara na motoru usled pucanja hilzne. Koliko je pouzdano busiti cilindar?

Planiram da moj malo ubrzam. Tacnije hocu da: izbusim cilindar (hilznujem i stavim veci klip), zamenim rolnice, i zamenim izduvnu cev na auspuhu od motora da lonca, jer je mnogo tanka. Pa se preracunavam koliko bi me izalo (kostalo) i da li bi osetio promenu. Jer moj je cetvorotaktni pa je izuzetno spor, a nemogu da ga prodam (nece niko da kupi cetvorotaktnog). Jedina solucija je to? Hocu li osetiti promenu? Meni max brzina ne terba veca od 50, ali mi treba startnost, i da povuce uz brdo. Sad je ko mrtav. Sta da radim???????????
Interesuje me sta bi moglo da me zainteresuje da izgubim interesovanje za svu ovu nezainteresovanost
 
Odgovor na temu

Tarlaja
Vojno lice

Član broj: 168346
Poruke: 16
79.101.240.*



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera24.08.2008. u 22:02 - pre 190 meseci
Pozdrav svima.
Imao sam Sprint Falcon masina 4-taktna,kazem imao jer sam morao da ga prodam jer sam morao da ugradim plin u auto i kupim kolica i opremu za bebce koje dolazi.

Elem na Falconu je skinut na servisu prsten sa varijatora a ja sam zamenuo rolnice i stavio rolnice od 4,75 grama.
Dobio sam startniju masinu bolje je vukao na uzbrdici i krajnja brzina je bila 75km/h.(sa mojih 95 kg)
Sa njim sam presao 5500 km svaki vikend sam sa njim isao relaciju Pancevo-Vrsac drugar kojem sam prodao ne silazi sa njega i jos uvek ide podjednako dobro.
POZDRAV
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: skidanje blokade "kineskih" skutera
(TOP topic, by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 695341 | Odgovora: 740 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.