Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

skidanje blokade "kineskih" skutera

elitemadzone.org :: MotoZone :: skidanje blokade "kineskih" skutera
(TOP topic, by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 695076 | Odgovora: 740 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

sprint-user
Nemanja S
Uzice

Član broj: 144417
Poruke: 184
79.101.136.*



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera07.07.2008. u 12:12 - pre 192 meseci
Neki dan u sred vozhnje chujem da pochinje da prktje iz motora, prvo shto sam pomislio je da nije prolupao tugomir ili da nece da se prospe po putu. I odem ja do mog priajtelja majstora i ustanovimo da je prslo crevo shto ide do katalizatora (bar sam ja to tako shvatio, jer se neshto i ne razumem preterano. To je onaj metalni deo shto se nalazi iznad svecice prichvrshcen za ram). Na kraju smo ga ipak skinuli i napravili da radi bez njega. Josh 100KM i prelazim 9000km... Dosta za jednog sprint max-a... :)

Jel iko probao da nadje deblokirani CDI za max i da ga proba sa tim kako ide ? ?? ?
drive.
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera07.07.2008. u 13:29 - pre 192 meseci
pa neko reče da je cvikno roza žicu i da je time skinuo blokadu na CDI, ali to je 4-t mašina, nebih ga ja baš puno vrtio punim gasom bez blokade.
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera07.07.2008. u 14:37 - pre 192 meseci
@yu1ny
možeš malo da oturpijaš izduvni kanal ali onaj donji deo gde se spaja sa auspuhom, to bi trebalo da bude identičnog oblika i dimenzija kao lula auspuha da se izbegne otežano strujanje izduvnih gasova, tj da nema prepreka, ali gornji deo otvora do samog cilindra bolje ne dirati. Uz to naravno poliranje je svakako plus, što zbog lakšeg protoka gasova, što zbog smanjenja mogućnosti stvaranja naslaga gareži i samim tim smanjenjem prečnika kanala. To sam nekad radio na TOMOS APN, BT-50 i E-90, i uvek je urodilo plodom. Najbitnija stvar je dobar auspuh, nekad sam koristio "S" zujalicu od Tomos Cross 50 i vrtela je sve navedene mašine fenomenalno. Danas je teško pronaći taj auspuh, mada ima nekih kopija za tomos automatik i apn. Možda od BT-a ako može da se kupi.
pozzzzz
 
Odgovor na temu

sprint-user
Nemanja S
Uzice

Član broj: 144417
Poruke: 184
93.86.26.*



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera07.07.2008. u 17:03 - pre 192 meseci
Citat:
goggyfalcon: pa neko reče da je cvikno roza žicu i da je time skinuo blokadu na CDI, ali to je 4-t mašina, nebih ga ja baš puno vrtio punim gasom bez blokade.


Hehehe, a shta da se fikne ako roza zhica ne postoji ? ?? ? :)
drive.
 
Odgovor na temu

Boki4u
Bogdan Djukic
Zemun

Član broj: 61571
Poruke: 696
*.ADSL.neobee.net.



+2 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera07.07.2008. u 17:52 - pre 192 meseci
Ma sta bre 9000 dosta :))
Eno drugar ima Kymco, presao skoro 18.000 i dalje gura :)

Nisu valjda kinezi toliko losiji...
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.eunet.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera08.07.2008. u 08:26 - pre 192 meseci
Ma nisu naravno, samo su zgodna meta za pljuvanje

@goggyfalcon:

Čim uhvatim vremena, malo ću to da pogledam i da "usjajim", samo prvo masnom krpom da začepim onaj deo izduva koji ide do klipa...

Ima u Bgd da se kupi Leo Vinci "S" auspuh, to nije problem, ali čuje se bar 50% više i baš mi se ne sviđa kako zvrnda, iako povećava snagu.
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera09.07.2008. u 13:05 - pre 192 meseci
Ma da, uglavnom su mnogo bučniji ali i tu ima leka. na kraju može da se doda još jedan prigušivač koji može da se napravi u sopstvenoj režiji, jedna izbušena cev prečnika kao kraj auspuha, oko nje staklena vuna ili čelična vuna i preko svega toga veća cev, sa zavarenim poklopcom dole i demontažnim na kraju da se može po potrebi zameniti staklena vuna kad se napuni i onda je mnogo tiši. Ali meni se baš sviđa ovaj fabrički, izgleda kao da je skinut sa nekog japanca.
 
Odgovor na temu

zeljko nikolic

Član broj: 181665
Poruke: 16
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera09.07.2008. u 18:26 - pre 192 meseci
Da li je neko probao da nesto prepravlja na auspuhu kako bi dobio na brzini i snazi. Ja sam juce skinuo lonac upalio ga i cini mi se da se mnogo lakse vrti. Nisam ga vozio zbog komsiluka ali cu probati. Inace radi se o MAX-u
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.ptt.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera09.07.2008. u 20:46 - pre 192 meseci
Drug je pre neki dan kupio rezonantni auspuh za svog 4-taktnog Baotian-a, za 4-taktaše promena auspuha donosi oko 5 km/h i jedno 10% bolje ubrzanje.

Za 2-taktaše, popularne "cvaje" poboljšanje je dosta veće.
 
Odgovor na temu

Boki4u
Bogdan Djukic
Zemun

Član broj: 61571
Poruke: 696
*.ADSL.neobee.net.



+2 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera09.07.2008. u 21:26 - pre 192 meseci
A zvuk?
Ako se jos na to i cuje jace, onda dzaba...
Mene i ovako nervira fabricki zvuk. Jedva cekam da uzmem nesto jace!
 
Odgovor na temu

zeljko nikolic

Član broj: 181665
Poruke: 16
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera09.07.2008. u 22:47 - pre 192 meseci
Gde ga je kupio. Sto se tice zvuka moze biti malo jaci jer ovako je bas mrtav
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.eunet.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.07.2008. u 08:21 - pre 192 meseci
Kupio ga je u Baotian shop-u u 27. marta u Bgd, proguglaj da ne reklamiram

Eto, to je razlika između "cvaja" i 4T...Drugar je ugradio kit od 70 ccm na Baotiana i tek sa novim auspuhom je uspeo da ima iste brzinske karakteristike kao i moj Sprint Phantom....
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.07.2008. u 10:21 - pre 192 meseci
Da se razumemo: 2-T i 4-T mašine se drastično razlikuju što se tiče auspuha. 4-taktnom treba što lakši izduv, bez prepreka, najbolje ide bez auspuha dok kod 2-taktnog probajte da skinete auspuh i nećete nagurati ni 30km/h. 2-taktnom treba rezonantni auspuh i od njegovih dimenzija i konstrukcije puno zavisi. To sve imate objašnjeno na sajtu www.piaggio.co.yu čak i slikovito prikazano kako se ponaša rezonantni auspuh i kako struje gasovi, gde se odbijaju i na šta to utiče. Ko to pročita (na srpskom) i pogleda sve će mu biti jasno. Inače ja sam nekad voleo da mi se motor dernja a sad molim boga da bude što tiši jer 99% se opušteno vozikam a ne trkam. Ta buka prilično smara i nervira. Drugo, 4-t mašina napravi 2 obrtaja radilice za jedan radni (eksplozija smese) takt dok je kod 2-T svaki obrtaj radni, zato 2-t mašine imaju više snage sa istom radnom zapreminom ali i više troše. Ne potroše toliko više koliko su živahnije i jače. Jer 4-t ima gubitke na pokretanju bregaste i savladavanju otpora opruga ventila plus uljna pumpa koja takođe "troši" snagu motora. Ako uz to ima još i vodeno hlađenje eto i vodene pumpe na spisku potrošača snage, tj. gubitaka. Kod 2-T toga svega nema, (osim eventualno ako je vodeno hlađenje), pa je jasno zašto je 2-t dosta jači uz malo veću potrošnju.
pozzzzzzzz
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.07.2008. u 11:06 - pre 192 meseci
@yu1ny

Da te pitam, kako ti je osvetljena instrument tabla na Phantomu? Da nije kao kod mene na Falconu (pošto su table iste) da noću vidim samo brojeve i to šareno, negde jače negde jedva vidno, kazaljke kao da ne postoje, a pokazivač za tank gotovo da uopšte nevidim. Zato mi je pukao film pa sam sve razbucao, izvadio tablu, pa u radionici rastavio i skontao gde su se kinezi prešli. Oni hromirani prstenovi oko pokazivača su naravno neprovidni, što je, pretpostavljam na originalnoj tabli koju su kopirali, od providne plastike i prelamaju svetlost na kazaljke, a ovde je to sj..no hromom pa se zato kazaljke ne vide.
E onda sam se bacio u filozofiju kako da ih osvetlim pa sam kupio kod kineza neku okruglu kamp svetiljku sa 32 bele širokougaone LED diode (ne sijaju usmereno nego široko), pa sam skalpelom zasekao mesta na tim prstenovima i zalepio po 2 LED na svaki,tj ispod, provukao žice kroz tablu ka spolja i namontirao stabilizator napona 7805 i 2x1N4007 diode na red (jer bele ledice rade na max 4V a ja sam dobio 3,8V) pa anodu na izlaz stabilizatora a drugu katodu na LED-ice. Napajanje sam vukao sa crne žice (+) sa merača za tank a (-) sa zelene (bar kod mene su te boje) pa sam dobio to da čim dam kontakt svetli lepo belo-plavičasto cela tabla sa sve kazaljkama (narandžastim, naravno). Kad upalim motor jače zasijaju brojevi jer original sijalice nisam dirao. Pokazao sam drugu koji takođe ima Falcona i oduševio se (hoće da i njemu napravim, haha, hm, grrr). Sada planiram da ubacim zvučni signal na žmigavce i osvetljenje u "gepeku" ispod sedišta da noću ne ćorim dok nešto stavljam ili vadim iz njega. Sasvim dovoljne će biti 2 LED-ice pomenute na svakom kraju po jedna, a možda napravim tajmer od 30-tak sekundi nakon skidanja kontakta da svetle sa akumulatora, to je zato jer prekidač mi nije baš pouzdan, mogao bi isprazniti akumulator ako ne ugasi nakon spuštanja sedišta, ovako je komplikovanije ali sigurnije. O osvetljenom digitalnom satu još razmišljam kako da ga osvetlim i ugradim.
Nadam se da sam ti dao povoda za razmišljanje, (a i ostalima koji imaju Fantom-Falkon) osim kome ne smeta ono kilavo osvetljenje.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.102.*



+5251 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.07.2008. u 11:27 - pre 192 meseci
Odlicna ideja i realizacija.

Pozdravljam koriscenje regulatora 5 volti, samo si trebao umesto dve diode da postavis otpornik od 70-100 oma prema svakoj LED, osetljive su na struju, a i radni napon im je oko 3,2 volta, sa 3,8 mogu da povuku previse struje. Sa, recimo otpornikom 68 oma bi imao oko 30mA struje, sto je optimalno za te diode, i sto se veka i sto se osvetljenja tice.

Poz.
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.eunet.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.07.2008. u 12:47 - pre 192 meseci
Pravo zbori kolega Vladd treba ga poslušati.

I ja ću staviti tako nešto slično, imam potpuno isto "osvetljenje", noću se kazaljke jedva vide tako da je baš poželjno a i "šmekerski" staviti HE Led (high efficiency).

Samo, pogledaj da ti se stabilizator ne greje previše, sve su to krš komponente, tako da već na 300-400 mA opasno pokušava da izigrava ringlu.

Upravo sam se vratio iz prodavnice, kupio Leo Vince rezonantni auspuh sa još 2 kompleta rolnica od 5.3g i 4.7g, za koje čisto sumnjam da ću ih staviti (original su 5g), a tu su i 3 žute opruge...

Popodne ću da majstorišem, pa javljam da li mi se ubrzanje i max. brzina povećale za 50% ili mnoooogo manje
 
Odgovor na temu

goggyfalcon
telekom
sombor

Član broj: 186105
Poruke: 80
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.07.2008. u 15:02 - pre 192 meseci
pa te ledare se napajaju u lampi sa 3 baterije od 1,5V što je 4,5 u teoriji, tj obore napon na 4 i manje pa ipak dugo rade, a 2x1N diode skinu napon za 2x 0,6V=1,2V 5v-1,2V=3,8V i rade na tom naponu bez grejanja, probao sam. Ali sam time dobio stabilan napon, sa otpornikom varira, i to sam probao a i otpornik 0,2w se greje a za jače baš i nema mesta a da izgleda kulturno. Manje mesta zauzimaju 2 diode nego za svaku led po otpornik. Osim toga ispred 7805 sam stavio 1N5408 što je malo oborilo napon na ulazu u 7805 a njega sam zavrnuo pod šaraf koji drži kilometar sat tako da metal sata izigrava neki hladnjak. Mogao sam ga staviti na neki pravi alu-hladnjak ali to opet iziskuje mesta. Ima raznih varijanti pa kako kome odgovara, moje za sad radi, ako nešto crkne, menjaću koncept. U svakom slučaju dobro je čuti i druge ideje. Što se tiče hardvera, ja sam skalpelom gulio plastiku sa prstena ali bi bolje bilo to uraditi na tračnoj šmirgli, lepše i podjednako, ali dobro, ne vidi se ni ovako da je neravno, samo sam se više patio jer nisam imao tračnu mašinu sa šmirglom. I pazite na instrumente dok je u fazi razbucano jer su osetljivi i nežni, a i da se nešto ne ogrebe, da ne upadne neki trun u mehanizam obrtomera i ostalih satova. Obavezno na radnu površinu staviti parče pliša ili slično.
pozzzzz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.07.2008. u 15:53 - pre 192 meseci
Samo smo ti rekli kako da tehnicki doteras do perfekcije.

To sto se napaja u lampama, to nije reper, ionako malo kosta i pravljeno je da ne traje dugo (sto ne zelis na svom skuteru).
Osim toga, baterijama pada napon pri opterecenju, pa se u jednom trenutku ponasa kao strujni izvor(uslovno receno), kada diode povuku malo vise struje (a impulsno podnose i 100mA), bateriji malo padne napon..itd

Ovde imas fiksni napon 5V(sa strujnim limitom na 1.5A), i kao sto ti yu1ny rece, na 300mA imaces disipaciju (oko 9V x 0,3A= 2,7W), sto je za kuciste TO220 previse, i krenuce grejanje (do termallnog iskljucenja), na temperature preko 120 C, sto nije prijatno za plastike u instrumentu..

A i LED se, u projektu, pobudjuju strujom, radni napon (uz tolerancije) im se definise na nominalnoj struji (recimo 3,2V pri 30mA), i svako izvodjenje van SOA(safe operating area), uvodi komponentu u nedefinisano podrucje..sigurno degradira, a moze i trenutno da crkne.

Izvodjenje elektronskih komponenti izvan SOA, je moguce i koristi se, ali uz strogo kontrolisane uslove, moze LED da se napaja sa 80mA, ali impulsno, da srednja snaga disipacije ostane u normali..

Posle reg 5V, povezi prema svakoj otpornik 68oma, i imaces 30mA struje(ako racunas disipaciju RxI 2) disipaciju na otporniku 60mW, a na regulatoru oko 8mW po diodi...i neces imati grejanje..
Pre reg 5V ti ne treba dioda, tih 0,6V ne znaci puno, a komponenta vise, u malom prostoru

Poz.

P.S.
Ovo sam napisao, posto je moguce raditi i sa ostalim lampicama vozila. Napravio sam osvetljenje za tablice sa LED(i kola i skuter), unutrasnje svetlo u kolima, zmigavce na skuteru...
Ne koristim reg 5V, ali vezujem dve na red diode uz 470 oma, posto je regler stabilan(14,5V, i na kolima i na skuteru), razlika od par mA se ne primeti u sjaju, iovako su prejake..

[Ovu poruku je menjao vladd dana 10.07.2008. u 17:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.ptt.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera10.07.2008. u 21:03 - pre 192 meseci
Da i ja nešto primetim u vezi ovih LE dioda

Sad sam došao sa B. kose, skupio se konzilijum stručnjaka, obrni - okreni nikako nismo mogli da namontiramo Leo Vince ZX rezonantni auspuh na moj Sprint Falcon...

Krivina kod samog "konektora" na izduv-glavu motora je duža jedno 20 mm i savijena je pod takvim uglom da udara u neku cev donjeg rama skuterčeta.
Ili da sečem auspuh i prilagođavam krivinu (ne valja, ipak je to sve proračunato da radi kako treba) ili da sečem ram i pravim disproporcionalnu krivinu što mi se opet nikako ne sviđa...

Tužan sam...

Sutra vraćam auspuh, pogledaću da li imaju neki koji može da se "nabudži - sa sitnim nutom" ili da odustanem od akcije...
 
Odgovor na temu

yu1ny
Beograd KN04ET

Član broj: 85832
Poruke: 1793
*.eunet.yu.



+13 Profil

icon Re: skidanje blokade "kineskih" skutera11.07.2008. u 11:27 - pre 192 meseci
Lepo objašnjeno: http://www.skborovje.20m.com/prijenos.html
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: skidanje blokade "kineskih" skutera
(TOP topic, by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 695076 | Odgovora: 740 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.