Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

MZ ETZ motori do 250 kubika

elitemadzone.org :: MotoZone :: MZ ETZ motori do 250 kubika
(TOP topic, by bakara)
Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 304938 | Odgovora: 355 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gnostic

Član broj: 49018
Poruke: 15
*.vdial.verat.net.



Profil

icon MZ ETZ motori do 250 kubika01.06.2006. u 13:47 - pre 161 meseci
Nema se para, a rado bi pazario nesto jeftino na dva tocka. Za sad samo skupljam informacije. Koliko sam video po oglasima MZ je jos uvek zastupljen kod nas. Ima li servisa za njih u Beogradu? Ima li delova? Kakve su cene?


Pozdrav svim bajkerima!
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika01.06.2006. u 16:05 - pre 161 meseci
Pozdrav,

kupuj samo modele 251/151, odnosno one na kojima imas disk napred. ETZ ne podrazumeva da apriori imas disk napred. Delova ima, servisa i majstora takodje, nije nista strasno. Javi kada nadjes nesto konkretno da se ne zaletis u nesto sto i nije mozda najpovoljnije.
 
Odgovor na temu

MatezYU

Član broj: 4114
Poruke: 1586
*.adanet.co.yu.



+17 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika02.06.2006. u 06:32 - pre 161 meseci
Hm... MZ je dosta losa marka. Cuo sam to od prijatelja koji obozava motore i koji ih je imao podosta. Ako uzimas MZ-a, uzmi onaj veci sa vecom kubikazom (prepozneje se po tome sto ima veliku stublinu kao kocka). On je valjda 250ccm. Inace ovi modeli sa manjom kubikazom su zesce sr**e... Stalno se kvare i non stop nesto zezaju... Stalno ih treba popravljati. Ali inace mogu da se nadju za ok pare, recimo jedno 800-900e polovne...
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika02.06.2006. u 08:36 - pre 161 meseci
Pozdrav,

jooj, Matez, od koga to skupljas takve podatke? Danas ova firma proizvodi pod imenom MuZ i potrudi se po internetu da pronadjes njihove modele a onda posebno potrazi opciju cene koliko da vidis koje mesto zauzimaju. Nikako modeli sa manjom kubikazom nisu podlozniji kvarovima nego ovi sa vecom, sustinski, ovde je samo habanje motora u pitanju, ostalo pripada podelama na tehnoloske generacije od nekadasnjeg TS-a pa sve do zadnjih modela o kojima ovde pricamo 251, 151 i 126. Dakle, najmanji agregat koji se srece na domacem trzistu polovnjaka pripada tek toj najnovijoj generaciji sa pocetka devedesetih i ne znam odakle si uopste pronasao te informacije ali neka bude, nebitno. Veca kubikaza obezbedjuje i dugotrajniji rad ali i sposobnost vecih naprezanja, posebno kod 2T sto rezultuje i performansama najcesce iako kod ovih starijih modela to sa sobom vuce bas veliku potrosnju, makar za danasnje standarde, a vala, obzirom na vlastiti vozni park, i moje licne.
 
Odgovor na temu

ton_majstor
Nezaposlen

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl.static.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika02.06.2006. u 11:14 - pre 161 meseci
Sa MZ TS250 (kastomizovan) sam prešao skoro 15.000 km (1987-1991.), a bio sam tek treći vlasnik.

ETZ 250 je dug, težak i tek na većim brzinama (preko 90 Km/h) drži lepo pravac. Taj prednji "brembo" disk je IZUZETNO jak za taj motor, mada samo ako je lepo održavan. ETZ 251 je... uf, grozan i zdepast i lošiji od ETZ 250. To je moj stav.

Tih njegovih 23-27 KS nisu baš za ludovanje, ali su sasvim dovoljni da ostave iza sebe svaki auto do 2000 ccm, na bilo kom semaforu.

Crkava mu često struja i signalizacija, a ako se ne pazi sa smešom riknu ležajevi radilice. Sajle i dihtunzi su s*****, gume (original, Pneumant ili Barum... hihiihihi) su OPASNE po život, odma' ih menjaj za neke Pirelli i Michelin pečurke. Ne vrti ga kao da je Suzuki GSXr (preko 5000-5500 rpm), jer će da te jednog dana ostavi na sred puta (zaribandus).

Ipak, za razliku od Jawe TS350, on se bolje pokazao i manje se kvari. Ako se dobro pazi, dugo traje (i dan danas se neki ljudi lepo voze).

Mada, sve ovo je bezveze... MZ ETZ je mator (1992. bre!) i poprilično tehnički prevaziđen motor. Ako baš nemaš para, kupi to, pa se zezaj do mile volje, umašćen uljem i natopljen mirisom benzina...

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

gnostic

Član broj: 49018
Poruke: 15
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika02.06.2006. u 14:02 - pre 161 meseci
Ljudi, hvala na odgovorima, pitao bih jos par stvari:

Kako se na ETZ-u pravi mesavina za sagorevanje? Da li sipam ulje direktno u rezervoar ili ima poseban rezervoar za ulje sa nekakvim podesavanjem?

Da li ima nekih posebnih stvari na koje treba obratiti paznju prilikom kupovine? Da li da ga oteram kod majstora na test kompresije ili tako nesto? Isao bih sa drugom koji vozi motor oko 4 godine ali je pun pa je uvek vozio japance. :)

Lancia88, hvala na predlogu, samo ja prvo da imam keke u dzepu, mozda pazar i ne bude u ovoj sezoni!

Kolika moze biti razlika u potrosnji izmedju 150 i 250 kubika? Planiram da obidjem malo Srbiju, da li je onda 250cc bolja opcija?

Da li ste videli nekad servis manual na srpskom ili engleskom jeziku za ove motore? Sigurno ima stvari koje bi sam mogao da uradim na njemu kad bih imao literaturu.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika02.06.2006. u 14:46 - pre 161 meseci
Pozdrav,

za kupovinu motora mozes povesti i obicnog auto mehanicara ali obavezno sam gledaj kako je padano sa motora koji kupujes (ne nasedaj na price da MZ-a nije padano, mozda sa nekog novog, ovih od par stotina eura nema da nisu padali sa jih), posebno pogledaj kako je vracan ram u vozno stanje. Pogledaj stanje guma jer to ce Ti biti stavka u odnosu na cenu samog motora a ostale stvari su vise-manje prihvatljive. Cim kupis motor, odmah sa bilo kojim mehanicarem se zakaci da vidis kako ces zatezati ili u krajnjem slucaju namestati lanac recimo jer to je operacija koju ces trebati ako krenes da proputujes malo. Ukoliko sam putujes mozes proci i sa 150ccm ali je uvek bolja opcija 250ccm, ako mislis sa jos nekim onda obavezno gledaj samo 250. Razlike u ceni skoro da i nema, slicno i sa potrosnjom, svi su veci potrosaci a medjusobno i nema neke razlike zarad kubikaze. Za putovanja ne savetujem 125ccm ali jos srdacnije savetujem da nikako ne uzimas opciju sa dobosom napred pa ma i pauzirao sezonu. Ukoliko to ipak uradis, znaces da si trebao poslusati, uokliko poslusas, neces verovatno to saznati ali nista time ne propustas ;)
 
Odgovor na temu

w74
makedonija

Član broj: 96666
Poruke: 13
62.162.191.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika02.06.2006. u 15:04 - pre 161 meseci
bolja je 250 cc , ja sam imao pre nekih 10 godina motor je sasvim ok ali nikako 125 ne uzimaj bolje neki tomos nego 125 cc 250 ima snage i je dobra sada imam aprilija tuareg ali nedoada mi se jaka je ali kvarljiva, kada pravis mesavinu najbolje u praznu tubu sipaj 250 g ulje dvotaktol pa onda sipaj benzin u tubu da se razmesa, pa preturi u rezervoar, ili kako sam ja to radio tada (90-95 godine) idem na benzinsku i kada ukljuci pumpu ja sipam u isto vreme i gorivo i ulje u rezervoar ali moras tacno da znas koliko goriva sipas))
savjet pre setnje oko srbije povozi malo motor da steknes iskustva i da ti ulegne na rukama da osjetis koliko je dobar motor, snaga motora je u auspuhi pazi na to da nije kombinovan auspuh nego da bude orginalniji,jaca mesavina moze ugusiti rad motora kljuc za svjece moras imati obavezno kod sebe rezervna svjeca sitni glantz papir imbus 6-ca ili 5-ca mislim sta da ti pricam uvjek ces se nervirati mirisati benzinom i ojacaces muskule rukama ))
ipak ako je dobar mz250 bilo bi ti odlican izbor
podjelite znanje kako bi nekad i vama pomogli
 
Odgovor na temu

w74
makedonija

Član broj: 96666
Poruke: 13
62.162.191.*



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika02.06.2006. u 15:08 - pre 161 meseci
10 litra 250 grama dvotaktol trazi (mada jas sam nekada sipao i sae30) nikako drugo jer zamasti ce ti svjeca :)

podjelite znanje kako bi nekad i vama pomogli
 
Odgovor na temu

ton_majstor
Nezaposlen

Član broj: 36874
Poruke: 4531
*.adsl.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika02.06.2006. u 19:46 - pre 161 meseci
Citat:
Za putovanja ne savetujem 125ccm ali jos srdacnije savetujem da nikako ne uzimas opciju sa dobosom napred pa ma i pauzirao sezonu. Ukoliko to ipak uradis, znaces da si trebao poslusati, uokliko poslusas, neces verovatno to saznati ali nista time ne propustas


Sale, jednostavnije bi bilo da si mu napisao: razbićeš se negde kao kanta... (i istina je!)

Pozdrav!
 
Odgovor na temu

Oroku
Sombor,Srbija

Član broj: 64587
Poruke: 169
*.dyn.ravangrad.net.

Sajt: www.mojaputovanja.co.cc


+1 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika05.10.2006. u 15:54 - pre 157 meseci
Ja ti imam 2 MZ-a 250. Jedan ETZ i jedan TS.

Ovako, posto skoro svi (osim onih koji ih imaju u garazi) na ovom forumu ser* po MZ-ima...a jos mi nije jasno zbog kojeg razloga, ja ti mogu reci sve o njima, jer sam zadnju godinu samo se s njima bavio...naravno i vozio... A ovih dana kompletno uredujem ovaj TS...

Sta se tice dijelova: ja sve dijelove (originalne) kupujem u Mađarskoj...cuo sam da ima i kod nas nekih trgovaca, al su naravno skuplji, pa onda ja radije odlazim u nasu susjednu drzavu...
Najvise mi se svida kod svega toga CIJENA tih dijelova, i da ne postoji dio za MZ kojeg ti trgovci nemaju...

Sta se tice popravaka: ja mogu reci da kod mene nema nekih vecih...cetkice, platine, (mada ih nisam jos mijenjao),kondenzator...(ni njega nisam),karike...al ono...to se mijenja svakih "n" kilometara, jer se istrose (osim C-a)...

Najbitnije kod tih dijelova da sve mozes sam popraviti, ili zamijeniti...isto kao i kod tomosa...

Ovaj moj (iz 1987.g) ima 22 KS...250ccm... krajnja brzina 130 km/h...sa suvozacem 120...naravno po ravnoj cesti...
Brzina za tu kubikazu nije prevelika, al to je ipak 1987. Mada ubrzanja su mu sasvim zadovoljavajuca...do 100 km/h nije bilo auta kojeg u startu nisam dobio...(mislim klasicnih automobila- ne neki trkaci, ili nesto...kaj ja znam...impreza i sl... Ajd...recimo do 100 KS nema problema)

Motor je za duge relacije fenomenalan...barem moj...ok...moj je malo preraden...sjedalo je drugo i malo polozaj promijenjen...
Na klasicnom MZ-u nisam bio na nekom duzem putovanju...

Sta se tice nedostataka: bilo gdje spomenes MZ...-"uh to je tesko za upravljati...nestabilan je..."-to su komentari nekih ljudi...
Al kad su ti gume ok...i naravno felge nisu sjeb*** i u ne znam koliko osmica...nema sanse da ti motor plese u zavojima...
Dosta ljudi je tako govorilo. I ja njima...ajde dam ti motor...idi se vozi...
I dodje natrag...u je*** pa cak dobro lezi...
Sve je stvar stanja motora...ak je dobro ureden...i nije bio ne znam koliko puta u grabi...onda nemas problema s time....

Potrosnja...5l... Kod dugih relacija kad je ono samo 5 brzina, onda je znalo biti i 4l...

Ukratko...to ti je ono osnovno o tim ETZ-ima...
Neznam, mozda sam nesto preskocio ili zaboravio...
____________________________________________________________________________________
Preuzeto sa tomos foruma
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12034
*.rcub.bg.ac.yu.



+5231 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika06.10.2006. u 12:05 - pre 157 meseci
Vazno je da si bajker u dusi. Ostalo ces vec vremenom da prevazidjes. MZ je odlican motor, moze da bude dugogodisnji prijatelj koji ne zahteva puno novca za odrzavanje. Nije za neka duga putovanja, ali za sezonsku zabavu moze da posluzi. Ako volis motore, i da se vozis sa istima, a ne "sminku", MZ ce da ti pruzi dovoljno zadovoljstva, mozda i vise nego neki skuter.
Meni licno je sve jedno kakva dva tocka vozim, mada mi je lepsi "osecaj" na MZ-u nego na skuteru, valjda zbog uzasnih ulica, vise pazim na razvaline sa skuterom.
 
Odgovor na temu

hell_on_wheels_92
Bratislav Mitrovic
nis

Član broj: 120949
Poruke: 8
212.200.45.*

Sajt: www.freewebs.com/rammstei..


Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika13.11.2006. u 11:41 - pre 156 meseci
pozz svim bajkerima, izvinjavam se sto malo kasnim :)
uzimaj ti mz-ejca neces se pokajati,delova imas, mozes ga naci za jako malo para, bez obzira sto je star pruzice ti mnogo mnogo vise nego bilo koji skuter :) moji ortak ima mz i kaze da ga ni za koje pare na svet ne bi prodao! naravno nije to bas tako ali on veoma zadovoljan njime. sorry tek sam sad video temu ali u svakom slucaju samo napred mz je konza :))
braca :)
 
Odgovor na temu

ts-choper

ts-choper
Član broj: 126359
Poruke: 37
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika21.12.2006. u 11:27 - pre 155 meseci
Bas sam se odusevio kada sam video temu posvecenu MZ-u. Vozim MZ 250 ts iz '77. i prezadovoljan sam ovim motorom. Kupio sam ga u jadnom stanju, sredjivao godinu dana, i evo sada se vozim sa osmehom na licu. Ima izgled pravog klasika i ubrzanje polusportskih motora ("malo" sam poradio na agregatu). Vozio sam ga do 140km/h ali je to ipak vise nego sto je potrebno ovakvom motoru, suvise je lagan pa je osetljiv na bocne udare vetra. Pored toga i napred i pozadi su dobos kocnise pa je zaustavljanje malo teze. Inace uporedjivao sam ubrzanje sa motorima duplo vece kubikaze i mnogi su mogli samo da osete miris mesavine iz mog auspuha. Ovo je vrlo ozbiljan motorcikl koji je i pored njegove cene vredan paznje i sasvim dovoljan za duza putovanja. Poslao bih sliku ali nisam siguran kako.

Evo...



[Ovu poruku je menjao ton_majstor dana 21.12.2006. u 17:47 GMT+1]
Road, ride, blues and girls...........and good beer!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

tox master
RS

Član broj: 57200
Poruke: 2574
87.250.122.*



+92 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika21.12.2006. u 14:09 - pre 155 meseci
@ts-choper

fino,fino...nema sta da se kaze.
kao da si mene pitao kako da ga sredis!

pozdrav
 
Odgovor na temu

vujo032
VUJIC RADIVOJE
Danguba!
CACAK

vujo032
Član broj: 61918
Poruke: 154
212.200.181.*



+101 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika21.12.2006. u 16:19 - pre 155 meseci
Konačno sam dočekao da MZ dođe kao tema,na MZ,pa da krenem:

Vozim MZ petnaestak godina i u principu sam prezadovoljan sa njim i navozao sam se.
Kupio sam ga od čoveka koji ranije nije imao motore,a njega je kupio za ribolov,i bio je skoro nov.
Njega su zezale neke sitnice i tako sam mu ja dao kamkorder,a on meni MZ-a.
Ja sam pre njega vozio automatika,zatim APN4,i jednog prelepog BT50.
sa ovim Tomosom (BT50) sam išao na Taru;Šargan,Divčibare i sl.,i prelazio skoro u cugu po trista km,
BEZ PROBLEMA,a to je 50 ccm,bez hlađenja,i skoro uvek sa saputnikom.Jednom sam vozio oca (ja 50kg,on 110kg),
i napravili smo krug preko Ljiga na Divčibare,a spustili se do Požege,i vratili u Čačak,gde živimo.
Ovo pričam samo zbog ljudi koji misle da ti treba ne znam kakva mašina da bi se usudio za neko putovanje.
Ovo je taj motorčić,a slikano je,na Divčibarama.

Prodao sam ga,kada me je smorilo da ga uvek,kada nailazi brdo moram terati sa obrtajima u crveno,i taj zvuk male formule,koja će svaki čas da explodira.

Kada sam nabavio MZ,ETZ125,bio je totalno ugušen,nije mogao da pređe 70 km/h.SEo sam na njega otišao na Rudnik,i,kada sam ga potero nizbrdo na punom gasu,i kada je probio stotku (zvučni zid),kao da je izleteo neki čep iz auspuha.
Posle toga je primao gas kao lud i išao dosta brže,ali ipak je to samo oko 110 km/h.
Ja sam se na trenutak razočarao,jer je i BT gazio stotku sa 50 kubika,ali je bio fabrički izfriziran motor.
Međutim MZ je NEUPOREDIVO udobniji motor,čak i od nekih Japanaca,upija rupe na putu,a u brdu ima mnooogo više snage od BT-a.
Fabrički akumulator je bio za kantu i odmah sam stavio paket od deset NI-CD baterija,na njega i rešio problem.
To je motor ptoizveden u DDR-u,(Motorrad aus Zchopau),otud i skraćenica MZ,i vidi se Ruski uticaj.
Ja za njega kažem da je sirotinjski motor,zato što je jeftin i delovi i održavanje.
Kako je poznato da su DDR-ovci bili dobri hemičari PNEUMANT gume su bile plastične,i tu nije bilo ni "K",od kaučuka.
Bile su nepoderive,ali suljale su i po suvom,a po mokrom kolovozu,ne do bog,pa su klinci,a i ostali sa njega padali kao kruške .Ljudi su odmah pri kupovini skidali nove pneumant gume i stavljali kvalitetnije.
Mene moj MZ i dalje odlično služi,ali moram da kažem da se povremeno pojavi neki problem,i da nije nešto extra pouzdan motor za neka daleka putovanja.Dešavalo me da me zeza struja - svećice,platine,mrsi,trokira,ali to samo povremeno,i do
sada me nikad nije izneverio i ostavio na putu.
Planiram na proleće da ga oteram kod čika Rauša da ga malo sredi,i da mi eventualno ubaci klip od mz- 150,jer sam čuo da im je ista radilica. Ovo je moja makina,i toliko mi je priuštila lepih trenutaka,da to ne mogu opisati.



Ovo su neke fotografije sa moto skupa,gde je bilo i majica sa logoom MZ-a,što me je obradovalo.


U Čačku imamo moto klub Mančula na obali Morave,pored Borčevog stadiona,nazvan po legendi Mančuli,najstarijem rokeru Čačka,koji je vozio starog Horexa po svetu.

[Ovu poruku je menjao vujo032 dana 21.12.2006. u 17:43 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao vujo032 dana 21.12.2006. u 17:44 GMT+1]
Kad bi mladost znala, kad bi starost mogla...
 
Odgovor na temu

ts-choper

ts-choper
Član broj: 126359
Poruke: 37
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika21.12.2006. u 18:33 - pre 155 meseci
A podledajte kako je izgledao plavi mz sa fotografije iznad, pre nego sto sam ga sredio. Kada sam ga kupio, licio je na otpad



[Ovu poruku je menjao ts-choper dana 21.12.2006. u 19:50 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao ton_majstor dana 21.12.2006. u 21:10 GMT+1]
Road, ride, blues and girls...........and good beer!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

tox master
RS

Član broj: 57200
Poruke: 2574
87.250.122.*



+92 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika21.12.2006. u 20:35 - pre 155 meseci
Citat:
ts-choper: A podledajte kako je izgledao plavi mz sa fotografije iznad, pre nego sto sam ga sredio. Kada sam ga kupio, licio je na otpad



[Ovu poruku je menjao ts-choper dana 21.12.2006. u 19:50 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao ton_majstor dana 21.12.2006. u 21:10 GMT+1]
meni vise lici na bicikl sa malo vecim gumama!
ti taj motor nisi sredjivao nego si ga ispocetka napravio!

i ja odavno imamzelju da sebi nabavim jedan ovakav motorcic posto bas nisam ljubitelj ovih japanskih sportskih modela,ipak po meni MZ ima onaj neprevazidjeni "sirovi" zvuk u odnosu na japanske zujalice.
ko zna,mozda jednog dana bude viska nekih para i vremena pa vam se i ja pohvalim ovde.

pozdrav
 
Odgovor na temu

drsteva
beograd

Član broj: 10306
Poruke: 9
*.dynamic.sbb.co.yu.



+4 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika21.12.2006. u 20:46 - pre 155 meseci
Kao u onoj reklami "I miris i ukus"
Ko nije probao MZ ne zna sta je zadovoljstvo.
Ja sam vozio model pre ETZ-a t.j. MZ TS.
Bilo je to davno i nezaboravno i na zalost bez fotografija.

Preporucujem svima.
Pozdrav
 
Odgovor na temu

vujo032
VUJIC RADIVOJE
Danguba!
CACAK

vujo032
Član broj: 61918
Poruke: 154
212.200.181.*



+101 Profil

icon Re: MZ ETZ motori do 250 kubika21.12.2006. u 22:12 - pre 155 meseci
Samo da vas podsetim:autobomilom se prevoze tela,a motorima duše!
Kad bi mladost znala, kad bi starost mogla...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: MZ ETZ motori do 250 kubika
(TOP topic, by bakara)
Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 304938 | Odgovora: 355 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.