Curugs, veruj mi, imam poprilicno iskustva sa resavanjem reklamacija u ovoj drzavi, i uglavnom to svaki put ide vrlo tesko i skoro uvek na stetu kupca (nazalost). Zato covek jednostavno mora sam da se izbori za svoja prava, ili ce da ispadne magarac (za sve pare) :/ Zovi, budi dosadna, prouci malo zakon o zastiti potrosaca da znas svoja prava, a na kraju kao krajnja opcija tu je uvek i trzisna inspekcija ;)
@nexteen...ne tvrdim da je skart, ali dajem tu mogucnost. Pa ne mora svaka jedinica biti problematicna, vec jednostavno od gomile koja se uveze ima jedan deo i robe sa greskom pa kako kome zapadne...a nabavna cena se time drasticno smanjuje ;) (tako su svojevremeno radili i sa refurbished televizorima, komp delovima, obucom...). Rade i ti uredjaji dobro, ali eto imaju neku "falinku"..pa negde prodje, negde ne prodje.. U zapadnoj evropi ta roba mora da se naznaci da je sa greskom, dok kod nas..izmesa se sa regularnom i resen problem :)
Pa ne uvozi tvrdoglavi te klime (niti verovatno zna detalje poslovnih ugovora), vec ih samo prodaje i ugradjuje. Znaci i on uzme od uvoznika pa sta mu zapadne..
Fujitsu ASYA12LGC, ASHG09LECA, ASHG07LECA; LG Hero CS12AF; Midea MSR12-HRDN1; Gree Amber GWH09YD-S6DBA2A