Citat:
dkk:
Stari plin R410A je 50% "novi" R32 i 50% R125... Kladio bi se da u sadaslje R410A uredjaje moze bez problema i 100% R32, a samo bi trebalo flesovati eprom da bi se dobilo poboljsanje, a bez flesovanja bi radilo isto il bi razlike bile neznatne...
To i mene interesuje.Od cega potice ovako velika efikasnost kao za Ururu - sarara R32 , Mitsubishi R32.Koliki uticaj ima CH2F2 i generalno osobine gasova toplotni kapacitet , fazni prelaz.......itd , gasova.
Obicno se sva prica svodi na ekologiju ( ozonske rupe ) i svi pricaju o " pritisku " , a sustina je u " temperaturi ".
Kompresori za novi gas imaju nove oznake ali sta je razlika u konstrukciji ili mozda razlika i ne postoji ?
A za ekoligiju ja licno mislim da se tu ne zna ko koga zaje**va , s' cim ce ovo da reaguje to je pitanje.