Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom

[es] :: Fiksna telefonija :: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 25436 | Odgovora: 182 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ljubac
Cvijanovic Ljubomir
Privatnik Telekomunikacije
Borca

Član broj: 21111
Poruke: 281
91.150.97.*

Sajt: www.gtelefon.net


+10 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 01:01 - pre 208 meseci
Opet frljanje sa terminima.

99 posto korisnika uopste i ne zna sta je DSLAM.I svi se vataju za njega.A kad vec ocete da znate,morate znati da sa ugradnjom opreme koju tako revnosno pominjete Telekom nema blage veze.Opremu prodaje firma(da je ne pominjemo da ne bude reklamiranje) koja je DEMOKRATSKI odabrana na tenderu,montazu opreme vrsi takodje firma DEMOKRATSKI odabrana.E ta DEMOKRATSKI odabrana firma za montazu ima 10-12 montazera opreme i posao da odradi mislim na 280 objekata Telekoma i neki rok (mislim do kraja godine) da zavrsi,Telekom se tu najmanje pita.

Radove na pristupnim mrezama za Telekom rade 25 podizvodjaca.Vecina tih firmi nema blage veze(mislim na porodicne i familijarne veze) sa Telekomom,poslove dobijaju na tenderu.E tu na scenu stupa politika.Telekom je samo postavio uslove koje mora da ispuni podizvodjac koji su uzgred budi receno vrlo rigorozni.

@gedoras

A ja sam primetio da u nedostatku argumenata potezes pravopis,i bilo bi lepo da procitas predhodne postove i da odgovoris na neka pitanja koja su postavljena.
Takodje iz tvoje aktivnosti na forumu ,npr o WiMAX-u kad dobijes valjani odgovor,pobegnes i nigde te nema i verovatno trazis mesto da iskalis svoje frustracije,pogresio si mesto.Lepo ti napisah da imas forum gde imas toliko istomisljenika da mozete da s...... koliko hocete i da vam bude lepo.
Ovo je forum gde ljudi treba da razmene svoje iskustva.



Citat:
mitar1982: U ovoj temi se javljalo više korisnika sa normalnim kućama/stanovima, i problemima sa dobijanjem telefonskog priključka. Verujem da parica može da stigne i u divlje objekte uz odgovarajuće poznanstvo, ili "kovertiranu" molbu.


Ma naravno da se sve moze,ali takodje isti taj koverat u ovoj nasoj drzavi ti treba i da postavis kiosk,odvedes nekog na magnetnu rezonancu i skener,da dobijes posao,da polozis ispit.itd..itd..itd..

i da zavrsim jednim citatom sa foruma:

Pogledajmo pre svega od sebe. Koliko je svako od nas uticao da se neshto pomeri s mrtve tacke.. Najlakshe je osuti drvlje i kamenje po svemu, al biti kreativan, pozitivan je nekada daleko teze, mnogo teze.. Vrlo cesto veca je prepreka takav "crn" pogled na svet u kome zivimo nego sto je sam problem po sebi..



[Ovu poruku je menjao ljubac dana 02.03.2007. u 02:36 GMT+1]
Ljubac
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 01:11 - pre 208 meseci
Citat:
Meni treba brz net, a ne besplatan telefon.

Bas bih voleo da vidim gde to pise da je Telekom duzan da ti obezbedi brz Internet. Telekom je jedna od milion firmi koje nude net kod nas. Sta te sprecava da odes u bilo koju drugu? Ti bas hoces brz net od Telekoma i ljutis se sto oni ne zele da ti to omoguce? Zanimljivo...

@braker: Pokusacu da ti odgovorim bez da se spustam tako nisko (na tvoj nivo). Ja uopste ne zelim da komsiji crkne krava. Zelim da bude ziva i zdrava i da daje puno mleka. Samo ne vidim sta je vama Telekom kriv? Jel ja treba da se osecam lose sto sam zadovoljan uslugom kada toliki ljudi oko mene nisu?
PDV koji ti placas i kojim punis drzavnu kasu nema veze sa finansiranjem Telekoma, jer je ta firma upravo jedna od najprofitabilnijih u ovoj drzavi i mnogo vise puni tu istu kasu. Ovo sa jaslama ti ne pije vodu. Sta vise, mnogo je veca sansa da si ti preko drzavne kase na jaslama Telekoma...
Ako procitas vesti u vezi kredita od 700 miliona evra koje je Telekom uzeo, videces da nema dodatnog garanta.
Citat:
Zajam će biti odobren bez garancija u tri tranše. Prva tranša od 300 miliona evra otplaćivaće se pet godina uz dve godine počeka i kamatnom stopom koja iznosi EURIBOR plus 1,5 odsto godišnje, a druga tranša od sto miliona evra, biće revolving kredit na pet godina uz istu kamatnu stopu.

Telekom je kupovinom Telekoma RS i dobijanjem licence u CG postao regionalni igrac, i time mnogo vise povecao svoju vrednost pred buducu prodaju u odnosu na tih 700 miliona.

Nema ironije. Fakticko stanje. Monopola nema, barem ne nekog koji je propisan dekretom. Postoji samo onaj trzisni. Nema te firme koja vidi profit u srpskom trzistu fiksne telefonije. Kraj price.

Evo kako stvari stoje i za mnogo vece kompanije kada je fiksna telefonija u pitanju...
http://www.b92.net//biz/vesti/...02&dd=26&nav_id=234212 DT 2 miliona linija manje
http://www.b92.net/biz/vesti/s...=24&nav_id=233950&fs=1 Telefonika O2 pad 5% prihoda za godinu dana od fiksne telefonije...
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

ljubac
Cvijanovic Ljubomir
Privatnik Telekomunikacije
Borca

Član broj: 21111
Poruke: 281
91.150.97.*

Sajt: www.gtelefon.net


+10 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 01:33 - pre 208 meseci
@vrider
Odlicni linkovi(da budem precizan Vesti),ali mislim da nekima ne vrede puno i da opet pomenem poslovicu sa mog obrisanog posta da nekima pre udje u (negde) nego u glavu.

I jos sam primetio da mi zadovoljni korisnici smo ljudi sa imenom i prezimenom,imamo svoj stav,dok drugi deo ekipe su neki fantomi,koji i profil ne vole da popune i koji su iskoristili jednu temu za lecenje svojih licnih ,ni sam ne znam cega.

Ma znam ali nisam ja ovlascen da do procenjujem.

poz

Ljubac
 
Odgovor na temu

ljubac
Cvijanovic Ljubomir
Privatnik Telekomunikacije
Borca

Član broj: 21111
Poruke: 281
91.150.97.*

Sajt: www.gtelefon.net


+10 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 01:38 - pre 208 meseci
@vrider
Odlicni linkovi(da budem precizan Vesti),ali mislim da nekima ne vrede puno i da opet pomenem poslovicu sa mog obrisanog posta da nekima pre udje u (negde) nego u glavu.

I jos sam primetio da mi zadovoljni korisnici smo ljudi sa imenom i prezimenom,imamo svoj stav,dok drugi deo ekipe su neki fantomi,koji i profil ne vole da popune i koji su iskoristili jednu temu za lecenje svojih licnih ,ni sam ne znam cega.

Ma znam ali nisam ja ovlascen da do procenjujem.

poz

P.S."Sram" da te bude vrideru hostujes sajt na ETF-u za djabe.
Ljubac
 
Odgovor na temu

mojo12

Član broj: 136355
Poruke: 221
195.252.85.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 01:59 - pre 208 meseci
Citat:
VRider: Bas bih voleo da vidim gde to pise da je Telekom duzan da ti obezbedi brz Internet. Telekom je jedna od milion firmi koje nude net kod nas. Sta te sprecava da odes u bilo koju drugu? Ti bas hoces brz net od Telekoma i ljutis se sto oni ne zele da ti to omoguce?


Gde zivis ti covece? Mi smo u Srbiji ako nisi primetio, ovde skoro svi internet provajderi zavise od Telekoma.

Nije duzan Telekom da obezbedi brz internet ali jeste duzan da mene i druge razdvoji od dvojnika i uvede nam digitalni broj da mozemo posle da biramo kojeg cemo provajdera. Ja ne mogu ni normalan telefonski broj da dobijem a kamoli brzi internet.

Telekom nas sprecava da izadjemo uopste na internet!!!
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 02:14 - pre 208 meseci
@ljubac: Onih par bajta html-a tesko da mogu da se nazovu sajtom.
Mada, bice...

@mojo12: Internet provajderi zavise od Telekoma jer su to sami izabrali. Sto ne zavise od Verata? Gde pise da je Telekom duzan da te razdvoji od dvojnika? Jel to neko krivicno delo - postojanje dvojnickiih linija? Uvodjenje digitalnog broja (sta je to digitalni broj?) takodje nigde ne stoji u bilo kojem zakonu. Ako Telekom nece da ti obezbedi normalan broj, ti idi kod onoga ko hoce. Samim tim sto takav ne postoji, pokazuje koliko i ti vredis kao musterija, i svi vi ostali sto se zalite na Telekom. Dakle, umesto sto kukate na Telekom, bolje trosite vreme na neke lepse stvari u zivotu, a kad Telekom bude smatrao da ste vredna investicija, investirace u vas. Drugi nisu ni razmisljali o tome...
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

braker

Član broj: 80035
Poruke: 419
212.200.180.*



+2 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 02:17 - pre 208 meseci
Citat:
@braker: Pokusacu da ti odgovorim bez da se spustam tako nisko (na tvoj nivo).Ja uopste ne zelim da komsiji crkne krava.


Pa nishta,ti obitavaj u visinama koje si dosegao,a ja cu iz zhablje perspektive pokushati da iznesem svoje vidjenje stvari.U medjuvremenu prochitaj svoj prethodni post.Ton je,chini mi se,jasan.

Citat:
Ako procitas vesti u vezi kredita od 700 miliona evra koje je Telekom uzeo, videces da nema dodatnog garanta.


Nisam nishta tvrdio.Moja pretpostavka se pokazala pogreshnom.OK

Citat:
PDV koji ti placas i kojim punis drzavnu kasu nema veze sa finansiranjem Telekoma, jer je ta firma upravo jedna od najprofitabilnijih u ovoj drzavi i mnogo vise puni tu istu kasu. Ovo sa jaslama ti ne pije vodu.


E to vec zavisi od ugla gledanja.Ti kao zadovoljni korisnik nemash tu vrstu dileme.Kod mene je drugi sluchaj.
Ako drzhavu posmatrash kao vid organizovanja drushtva kome je cilj boljitak svih njenih gradjana,onda novac koji JA trpam u drzhavnu kasu itekako ima veze sa kvalitetom zhivota u pojedinim segmentima koji se instruira sa vrha piramide.Tu izmedju ostalog spada i potreba za informacijama i komunikacijom.Kako je Telekom drzhavna firma,za mene je veza ochigledna.
Citat:
Nema ironije. Fakticko stanje. Monopola nema, barem ne nekog koji je propisan dekretom. Postoji samo onaj trzisni.

Pa dobro,neka se na trzhishtu pojavi taj poslednji deo infrastrukture do potroshacha,pa cemo videti da li ima interesa ili ne.U nekim zemljama(po ovom pitanju razvijenijim od Serbije)ova vrsta monopola je zakonom regulisana(zabranjena).Razlog?Any idea?
Samo trzhishni monopol?Zar postoji neki koji takav nije,ako se radi o pruzhanju usluga?

SHto se tiche linkova da li se tu radi o selektivnom razmatranju,ili...?Ja sam recimo naleteo na sledecu rechenicu:
Citat:
DT je krajem 2005. godine imao 41,2 miliona klijenata na području fiksne telefonije i pristupa Internetu, dok je u 2006. njihov broj smanjen na 38,96 miliona i nastavio trogodišnji trend smanjenja broja pretplatnika.Razlozi su oštra konkurencija rivalskih kompanija koje korisnike privlače agresivnim promotivnim kampanjama i povoljnijim cenama

E sad poshto ljubac u argumentovanoj diskusiji koju potencira,rado pominje i analni otvor kao alternativu za one kojima chinjenice nisu prijemchive,uputio bih na pazhljivo ischitavanje ovog dela sa drugog linka:
Citat:
Iako prihodi od širokopojasnog Interneta, prenosa podataka i drugih usluga neprestano rastu oni nisu uspeli da adekvatno nadomeste pad prihoda od klasičnih usluga u segmentu fiksne telefonije.


Poshto volite da napominjete svoju upucenost u materiju,verovatno su vam poznati paketi koji ukljuchuju visheMb-nu ADSL vezu+phone flat+skype usluga za ino pozive koji marginalizuju preskupu i prevazidjenu klasichnu fiksnu telefoniju,a koji su u tim zemljama standard,a sve to na zadovoljstvo korisnika.Osim ako ne mislite opet drugachije.Ima li potrebe pojashnjavati ovaj trend?

Osim politichara foteljasha,problem mogu predstavljati i inzhInjeri uvek spremni da se pozabave anusima bulumente vechito dzangrizavih i nezadovoljnih,ignorishuci zaraslost i tromost tog mamuta samoupravljachkog nasledja.

Nego,zanima me da li uzvisheni znaju da se na dnu mora kriju shaljiva chudovishta?



.
 
Odgovor na temu

mojo12

Član broj: 136355
Poruke: 221
195.252.85.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 02:25 - pre 208 meseci
Citat:
VRider:

@mojo12: Internet provajderi zavise od Telekoma jer su to sami izabrali. Sto ne zavise od Verata? Gde pise da je Telekom duzan da te razdvoji od dvojnika? Jel to neko krivicno delo - postojanje dvojnickiih linija? Uvodjenje digitalnog broja (sta je to digitalni broj?) takodje nigde ne stoji u bilo kojem zakonu. Ako Telekom nece da ti obezbedi normalan broj, ti idi kod onoga ko hoce. Samim tim sto takav ne postoji, pokazuje koliko i ti vredis kao musterija, i svi vi ostali sto se zalite na Telekom. Dakle, umesto sto kukate na Telekom, bolje trosite vreme na neke lepse stvari u zivotu, a kad Telekom bude smatrao da ste vredna investicija, investirace u vas. Drugi nisu ni razmisljali o tome...


E sa ovakvim budalama i idiotima ne vredi uopste raspravljati.
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 03:06 - pre 208 meseci
@braker: Ako je Telekom drzavna firma i kod nas postoji problem velike nezaposlenosti, da li taj problem treba da se resi tako sto ce Telekom da zaposli sve one bez posla, kako ne bi bili gladni na ulici? Vec se tako radilo, ali se pokazalo da ne ide. Telekom je firma, a firma postoji da bi pravila profit svom vlasniku, u ovom slucaju drzavi. Isto ce to da radi i kada vlasnik bude neko drugi. Veza ne samo da nije ocigledna, nego i ne postoji.

U kom obliku ocekujes da se pojavi taj last mile na trzistu? Da se formira posebno preduzece koje bi bilo vlasnik te infrastrukture kojoj bi svako mogao da pristupi po istim, trzisnim, uslovima? To i dalje ne bi resilo problem, jer bi i dalje samo jedno preduzece bilo vlasnik te infrastrukture, i opet bi im bilo svejedno ko od njih zakupljuje linije. Drugi nacin je da se dozvoli izgradnja nezavisne infrastrukture. To se i sada moze raditi, samo niko ne zeli. Treci nacin je da se pojavi neko ko bi izvrsio modernizaciju i prosirenje kapaciteta, a da u zamenu dobije deo vlasnistva (dokapitalizacija), ali, mnogo je bolje da to uradi sam Telekom (iako mozda duze traje), jer, ponavljam, svaka investicija u Telekom sada ce se visestruko vratiti onog trena kada Telekom bude isao na prodaju. Zasto dozvoliti da neko drugi napravi profit? Naravno, voleo bih da cujem od drugih (upucenih) ljudi kako je doticni problem resen u drugim zemljama.

Kada je u pitanju monopol, treba razlikovati dve stvari. Jedan je monopol koji je bio dugo na snazi kod nas gde se po zakonu niko osim Telekoma nije mogao baviti fiksnom telefonijom. Koliko je to bilo lose, ne zelim da diskutujem. Bilo je lose.
Druga je situacija sada kad, iako moze, niko drugi nece da se bavi fiksnom telefonijom. Nije Telekom kriv za to.

Ako citiras, citiraj kako treba:
Citat:
Razlozi su oštra konkurencija rivalskih kompanija koje korisnike privlače agresivnim promotivnim kampanjama i povoljnijim cenama, a osim toga mlađa populacija korisnika uz mobilni nema potrebu za fiksnim telefonskim priključkom.

Kod nas konkurencije za sada nema, niti ce je biti (iz vec navedenih razloga), ali, ovo je pravi razlog zasto fiksna ide u penziju kod nas...

Kada si se pozvao na "preskupu i prevazidjenu klasichnu fiksnu telefoniju" dosao si do srzi. Ko je lud da ulaze pare u tako nesto? Telekom? Da, ali ne prebrzo. Polako, pa kad bude. Internet mozes da uvek uzmes kod drugoga, tako da ni to nije Telekomov problem.

Valjda smo sada razjasnili. Telekom nije duzan da trosi ogromne pare na nesto prevazidjeno, svidelo se to vama ili ne.

Za cudovista te ne kapiram. Verovatno zato sto je malo kasno...

@mojo: Ja sam vama ipak dao sansu...
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

braker

Član broj: 80035
Poruke: 419
212.200.180.*



+2 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 04:43 - pre 208 meseci
Citat:
@braker: Ako je Telekom drzavna firma i kod nas postoji problem velike nezaposlenosti, da li taj problem treba da se resi tako sto ce Telekom da zaposli sve one bez posla, kako ne bi bili gladni na ulici? Vec se tako radilo, ali se pokazalo da ne ide. Telekom je firma, a firma postoji da bi pravila profit svom vlasniku, u ovom slucaju drzavi. Isto ce to da radi i kada vlasnik bude neko drugi. Veza ne samo da nije ocigledna, nego i ne postoji.


Ovo je chista zamena teza.Internet nije vishe luxuz..O potencijalu internet poslovanja i da ne govorimo.Mislim da su Hrvati skoro angazhovali neku stranu agenciju koja je izvrshila procenu rasta internet poslovanja.Radi se o ozbiljnim sumama.
Da li je razvoj infrastrukture na ovom polju u interesu drzhave ili ne?Vidish,ja lichno mislim da jeste,i gotovo sam siguran da ce vecina onih koji imaju jasnu predstavu o ovom fenomenu imati isto ili slichno mishljenje.

Citat:
Ako citiras, citiraj kako treba:
Citat:
Razlozi su oštra konkurencija rivalskih kompanija koje korisnike privlače agresivnim promotivnim kampanjama i povoljnijim cenama, a osim toga mlađa populacija korisnika uz mobilni nema potrebu za fiksnim telefonskim priključkom.


Upravo jesam citirao kako treba,jer drugi citat govori o rastu prihoda od shirokopojasnog interneta,za koji je neophodno investiranje u fiksnu telefoniju,i to kao preduslov.
Smanjenje prihoda od poziva preko klasichne fiksne telefonije je posledica ponude phone flat rate-a uz ADSL net,korishcenje VOIP-a,i uz to povecan prihod od mobilne telefonije.Nishta sporno.Ali je rast korisnika interneta(ADSL-a)konstantan i nemoguc bez te famozne parice.I jedan Deutsche Telekom trpi smanjenje prihoda zbog konkurencije.Uz demonopolizaciju last mile dela,pored dostupnosti,imali bi smo isti efekat,shto je ujedno i odgovor na tvoj osvrt na ovo pitanje.

I da,polako je isuvishe sporo.Radi se i bice,ali neki imaju vreme iza sebe,pojedini nazhalost i ispred sebe,tako da je kritika na mestu.
Citat:
Za cudovista te ne kapiram. Verovatno zato sto je malo kasno...

Sad je vec prekasno:)a zbog prihvatljivog tona za diskusiju iz tvog prethodnog posta,ne bih shire obrazlagao:)

Ovo tek sad videh:
Citat:
I jos sam primetio da mi zadovoljni korisnici smo ljudi sa imenom i prezimenom,imamo svoj stav,dok drugi deo ekipe su neki fantomi,koji i profil ne vole da popune i koji su iskoristili jednu temu za lecenje svojih licnih ,ni sam ne znam cega.

Ma znam ali nisam ja ovlascen da do procenjujem.


Vidim ljubac da uz znalachke opaske o rektalnim potencijalima pojedinih korisnika,u toj diskusiji na nivou koja prilichi ovom forumu a na koju se pozivash,kao prednost navodish sebe imenom i prezimenom.
Mislim da je ovaj deo desno jednako vazhan,pa nije zgoreg isti staviti na trece mesto u toj hijerarhiji esencijalnih stvari.


.
 
Odgovor na temu

ljubac
Cvijanovic Ljubomir
Privatnik Telekomunikacije
Borca

Član broj: 21111
Poruke: 281
91.150.97.*

Sajt: www.gtelefon.net


+10 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 07:56 - pre 208 meseci
Vidim da i dalje vazi konstatacija da u nedostatku argumenata,krenu uvrede.

sad mi je jasno daa zbog ovakvih komentara se verovatno i kriju:

Vidim ljubac da uz znalachke opaske o rektalnim potencijalima pojedinih korisnika,u toj diskusiji na nivou koja prilichi ovom forumu a na koju se pozivash,kao prednost navodish sebe imenom i prezimenom.
Mislim da je ovaj deo desno jednako vazhan,pa nije zgoreg isti staviti na trece mesto u toj hijerarhiji esencijalnih stvari.

i ocigledno im toplo oko srca kad pomenem negde a oni pomisle tamo gde im milo.

I opet vas upucujem na forum gde imate istomisljenike,gde ste svoji na svom.





Ljubac
 
Odgovor na temu

Dejan2003
Belgrade

Član broj: 13928
Poruke: 385
217.24.19.*



+8 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 09:26 - pre 208 meseci
Da telekom mora da se privatizuje (vec ovako privatizovan s 20% OTE), da mora.
Po meni, je mnogo vaznije da se dobije drugi provider fixne telefonije, ili suvlasnik, ili jos bolje investitor u telekomovu infastrukturu a da to ne bude SBB ili jos koji procenat nesretnih OTE grka
Najbitnije je da Vlada Republike Srbije ne zavlachi ruku u dzep Telekomu i da od tih para kupuje socijalni mir (da se razumemo od 1994 pa dao danas, Sloba, Zoran, Voja, svi su drpali kintu od telekoma i od tih para hrane penzionere), ovde dolazi prica o VoIP i krugovima kojima je stalo da zesce naplate medjunarodne pozive

Porediti nasu telekomunikacionu infrastrukturu s zemljama u okruzzenju ili u evropi je suludo, sad izvinite ako sam nekog uvredio ko to radi ovde, ali po mom mishljenju zadnjih 15 godina, trend ove drzzave je bio da seinvestira u druge stvari (rat kriminal itd), samo ne da digitalizuje i napravi normalne pristupne mrezze za prenos podataka. Ko je kriv za ovo stanje? Telekom ili ljudi koji su bili odgovorni za vodjenje drzzave. Zalosno je sto je dosta pametnih ljudi iz telekoma imigriralo u druge companije.

S druge strane telekom je kriv za druge stvari tipa nemartnost na radu http://www.elitesecurity.org/t228097-0#1400055 (slike), tromost oko izvodjenja javnih radova, strucni kadar u telekomu ne primenjuje nove tehnologije i servise, a siguran sam da je u mogucosti, da ne nabrajam spisak je diskutabilan, mada moram da pomenem taj nesrecni telekomov adsl, gde telekomu samo 3-4 meseca treba da razmotri tehnicku mogucnost, do potpisivanja prodje jos par nedelja.

Ova teme je iskliznula iz topic-a, i hteo bi da uticem na neke clanove foruma da se uzdrzze od komentara: uh sto ti je ruzan sajt, ili odakle tebi etf domen, generalno smucio mi se stav pljuvanju po telekomu, a da pritom pojma nemas pojma se stvarno zbiva ili kakvo je stvarno stanje na terenu, zato potpuno razumem ljude koji su u ovom poslu (Interent, fiksna telefonija, mrezze) koji znaju kakva je situacija, i onih koji se bave net surfom i downloadom po ceo dan i koji nerazumeju o cemu se radi a pljuvacki su raspolozeni.

Da skratim i dam predlog reshenja: drzava da ukine monopol nad internetom i telefonijom.
Traziti od sredovecnih ljudi u telekomu da urade nesto vise za malu platu je vise nego glupo

ENDE



[Ovu poruku je menjao Dejan2003 dana 02.03.2007. u 10:39 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Guda
Dejan Guduric
GUDATRONIC
Novi Sad

Član broj: 80633
Poruke: 248
*.eunet.yu.



+4 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 11:03 - pre 208 meseci
Dragi forumaši,

Kako očigledno nikome nije palo na pamet da pre postovanja u ovoj temi pročita prvi (prvih par) postova, osećam potrebu da dam par komentara i da konačno zatvorimo ovu temu (koja je prerasla u "offtopic pljuvačinu")

Jedna dama je putem ovog foruma tražila pomoć u vidu upitnika, koji joj je porteban za magistarski rad, a nema nikakve veze sa samim telekomom. Kao radnik telekoma sasvim je logično da kao temu za magistarski uzme firmu u kojoj radi. Kako čujem sama anketa je uspela, a tema se "ubajatila" na ovom forumu.

Ali onda se pojavljuje @latinskirecnik sa svojim off topic komentarom:

Mislim da upitnik zaista nema svrhe u zemlji u kojoj je Telekom Srbija jedina firma za telekomunikacije odnosno drzi monopol.

Bolje bi bilo da razdvojite sve dvojnike i uvedete nove centrale nego sto se bavite misljenjem korisnika kao da vec ne znate da postoje stotine hiljada nezadovoljnih gradjana!!!

Kupujete Telekom Srpske za 600 miliona a nemate para da uvedete svima digitalne centrale!

Ljudi cekaju godinama da se Telekom Srbije smiluje po bilo kom zahtevu korisnika, jednostavno sramota!


Pokretaču teme ovaj upitnik itekako ima svrhe!

A na ovo se nadovezuje @gedoras sa postom koji sve govori sam za sebe:

Aman ljudi, na svaki zahtev korisnika se po DEFAULTU, citaj PO DEFAULTU, odgovara negativno bez prethodne provere mogucnosti. Ova informacija 100% proverena. To je jednostavno moronska firma u kretenskoj zemlji u kojoj rade idijoti. A ova pametnica se setila da ispituje javno mnjenje, kao da ce to nesto promeniti. To ti je sreco kao da ispitujes da li je sunce vece od zemlje. Steta je sto ih nismo zapalili zajedno sa RTS-om.


Na svaki post koji pokušava da promeni / ublaži njegov stav, autore naziva lažovima (@gedoras nisi mi odgovorio šta je @ljubac slagao?), podcenjuje stručnost učesnika foruma na osnovu web sajta, a na kraju u nedostatku argumenata čovek koji piše idi(j)ot sa J, se bavi i lektorskim radom.

@gedoras, sad te molim da ispravš moje gramatičke, pravopisne i daktilografske greške pa da završimo sa ovom temom, Takođe molim moderatore da ovu temu preselu u forum "Udruženje korisnika telekomunikacije" jer joj ovde nije mesto.

 
Odgovor na temu

mitar1982

Član broj: 17439
Poruke: 1042
*.ptt.yu.



+2 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 11:10 - pre 208 meseci
@vrider

Jesi li ti uopšte pročitao one vesti pre nego što si postovao linkove?

Citat:
Oštra konkurencija u fiksnoj telefoniji već neko vreme utiče na dobit DT-a koji je morao da smanji projektovane rezultate za tekuću godinu i da u ovoj godini predvidi dobit pre plaćanja poreza, kamata, dugova i troškova amortizacije manju za 1,2 milijarde evra nego što se očekivalo.


Citat:
Iako prihodi od širokopojasnog Interneta, prenosa podataka i drugih usluga neprestano rastu oni nisu uspeli da adekvatno nadomeste pad prihoda od klasičnih usluga u segmentu fiksne telefonije. Broj fiksnih linija manji je za 17 odsto, kao posledica kontinuiranog pada broja korisnika koji sve više koriste mobilne telefone. Sa druge strane, broj korisnika ADSL Interneta povećan je za 80 odsto, na 470 hiljada.


Ja ne mislim da je telekom dužan da mi obezbedi brz net, ali bi valjda trebalo da im bude u interesu pošto od "besplatnog telefoniranja" nema mnogo vajde. A što se tiče drugih provajdera, svi su raspoloženi da mi prodaju net, ali imaju problem što telekom nije skinuo pcm, i obezbedio dslam, uređaje za koje običan korisnik ne bi trebalo ni da je čuo, ali eto, u Srbiji saznaš sasvim slučajno šta je pcm, kao što sam ja saznao 1998 kad sam se prvi put povezao na net magičnom brzinom od 12kbps, svojim rokvel uređajem...
 
Odgovor na temu

Gedoras

Član broj: 131793
Poruke: 90
194.106.186.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 11:58 - pre 208 meseci
Citat:

pritom pojma nemas pojma se stvarno zbiva ili kakvo je stvarno stanje na terenu

mozda, ali smo se u svakom slucaju slozili u sledecem:
Citat:

Da skratim i dam predlog reshenja: drzava da ukine monopol nad internetom i telefonijom.
Traziti od sredovecnih ljudi u telekomu da urade nesto vise za malu platu je vise nego glupo

Ja bih samo "revansisticki" dodao: Ako im je mala plata neka idu tamo gde su plate velike.

Samo bih molio da mi VRider objasni kako neko da uzme internet (ADSL) kod Verata kad vec 25 godina ima dvojnika.
Ja nisam nezadovoljan Selekomovim internetom jer ga ne koristim, ali znam da je daleko od evropskog standarda i siguran sam da vasa prica ne stoji. Meni smeta sto 25 godina imam dvojnika, 100 puta sam pisao zahtev da me odvoje, a onda sam od jednog vaseg kolege, mozda vam je i direktni nadredjeni, cuo da se na sve zahteve po DEFAULT-u odgovara negativno. E za to nije kriva ni drzava, ni rat, ni Sloba, a ni Kosovo. To me nervira, takav bezobrazluk i bahatost.
Kad se sve sublimira, tesko ce ta firma prici nekim evropskim poslovnim standardima, pa i da je neko kupi, ako ne bude imala konkurenciju. Bas je to razlog zasto im mobilna telefonija nije toliko zaostala. Ali sto bi VRider rekao "a gde pise da konkurencija jaca kvalitet u slucaju Telekoma." A gde pise da je EPS obavezan da obezbedi struju 24 casa, sedam dana u nedelji ili da NIS mora da obezbedi konstantno snabdevanje pumpi gorivom. A GDE PISE...

To: ljubac
Kada sam rekao burazerska ili porodicna firma, mislio sam da se u istu prioritetno zaposljavaju clanovi porodica, cime se urusava kvalitet kadra. Tu ne podrazumevam DEMOKRATSKI izabrane firme, jer ne znam sta znaci "demokratski izabrana firma", pretpostavljam da iz nekog razloga mislis na svoju firmu.
OK, nisi vodio nekog Sojica na Lepu Brenu i to je u redu, ali kako mozes da nam tvrdis da Selekom pruza kvalitetne usluge, pa to se direktno kosi sa tvojom strukom. Kao ne moze sve preko noci, pa zar mislis da za 25 godina nista nije MORALO da se promeni.

Da li posle 10 godina bede, stvarno mislite da se isplati cutati i trpeti. Cemu vise taj sovinisticki stav: "ako se ne slazes sa nama idi odavde, a ja cu ti reci gde."
Pa pogledajte samo napredak u pravopisu u poslednjih par poruka ljubitelja Selekoma, pa mi recite, zar nije pozitivno to sto sam ukazao na greske koje su pravili. Svidelo vam se ili ne, svakako deluje pismenije, a samim tim i strucnije.

Pozdrav,

PS. Gudo sta mislis zasto se ona grupa zove KUD Idijoti, mislis da su i oni nepismeni ili postoji razlog.


[Ovu poruku je menjao Gedoras dana 02.03.2007. u 13:12 GMT+1]
Everything is average nowadays.

 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 12:12 - pre 208 meseci

Postovani Dejane - dragi Gudo! .

Hvala sto si u par jednostavnih i jasnih recenica objasnio zasto sam pokrenula ovu temu na es forumu.

Ja sam otvorila vrata upitnikom da svako ko ima i zeli da kaze koliko je zadovoljan Telekomom ima priliku to i da ucini na relevantnom mestu.
Vec sam napisala da cu realno prikazati rezultate istrazivanja, sto i cinim ( i to prvo u Telekomu, a kasnije ce kao deo rada biti svima dostupno)

I mene je iznenadio nastavak diskusije nakon skoro dva meseca. Ona je pokazala da postoje obrazovani i pristojni ljudi koji svoje misljenje znaju da iznesu na jedan kulturan i kvalitetan nacin ( makar to bilo i negativan stav) i postoji ona druga grupa koja je svoje nezadovoljstvo trebala da kanalise u popunjavanje upitnika..)

Ipak, vecina problema koja je ovde navedena, a ima direktne veze sa Telekomom, obuhvacena je radom uz predlog za njeno resavanje.
To je ono sto ja mogu i hocu da uradim, zbog cega sam i krenula u celu ovu pricu...

Percepcija korisnika je realnost! To je moto moga rada!

U svakom slucaju, istrazivanje je uspesno zavrseno i hvala jos jednom svima koji su ucestvovali u njemu.
Zaista mi je bilo jako vazno da ono uspe, Dejane, Ljubo, Vuce, Mitre i svi ostali dragi forumasi!

HVALA JOS JEDNOM!

Pozdrav,

Biljana



 
Odgovor na temu

braker

Član broj: 80035
Poruke: 419
212.200.180.*



+2 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 13:32 - pre 208 meseci
Citat:
Vidim da i dalje vazi konstatacija da u nedostatku argumenata,krenu uvrede.

sad mi je jasno daa zbog ovakvih komentara se verovatno i kriju:

Vidim ljubac da uz znalachke opaske o rektalnim potencijalima pojedinih korisnika,u toj diskusiji na nivou koja prilichi ovom forumu a na koju se pozivash,kao prednost navodish sebe imenom i prezimenom.
Mislim da je ovaj deo desno jednako vazhan,pa nije zgoreg isti staviti na trece mesto u toj hijerarhiji esencijalnih stvari.

i ocigledno im toplo oko srca kad pomenem negde a oni pomisle tamo gde im milo.

I opet vas upucujem na forum gde imate istomisljenike,gde ste svoji na svom.


Ljubac,ako bi sa istom argumentacijom u projektovanju i planiranju razvoja (poboljshanja) telekom infrastrukture uchestvovao neko struchno objektivan i dosledan kao ti verujem da bi krajnji rezultat bio tebi omiljena metafora u diskusiji-anusni potencijal,u ovom sluchaju prilagodjeno primenjena na krajnji rezultat rada.

I pored ogranichene percepcije,jedna perioha stanja u telekomunikacijama vashe struchne exelencije imala bi vishe svrhe od neprimerenog insistiranja na anusnoj fiksaciji.
Toliko ovama,o Vi vrli i struchni.

@Dejan2003
Slazhem se sa vecinom iznesenog,ali ne znam da je iko za razlog svog nezadovoljstva naveo nekog montera.Valjda je jasno na kom nivou se radi planiranje,i da su ti ljudi potpomognuti dupelizcima struchnjacima,do svojih pozicija doshli zahvaljujuci postizbornim trgovinama negadljivih na moc i kontrolu.

Pushtanje u rad 3G mrezhe i potpisivanje ugovora sa Telekomom Srpske ispracen je tikovim podbulog legalizmusa,koji nas je opet podsetio na svezu politike i upravljanja u ovoj bitnoj sferi!

Citat:
Ipak, vecina problema koja je ovde navedena, a ima direktne veze sa Telekomom, obuhvacena je radom uz predlog za njeno resavanje.


Ovo bih ja nazvao racionalnim pristupom.Uochavanje i sagledavanje problema koji ochigledno postoji i definisanje puta za reshavanje,koliko god to imalo uticaja.
Nadam se da ce se uz doktorski rad i napredovanje u sluzhbi povecati pragmatichnost visokostruchnog kadra koji se bavi i ovakvim pitanjima.:)

Farisejizam pojedinaca koji pozivaju na izostajucu argumentaciju uljuljkani u perceptivno slepilo interesne grupe,zasluzhuje prezir.
Mozhda bi bavljenje sintaxom i smislom,Oooo Vrliii,vashem cenjenom imenu i prezimenu oduzelo uvredljivi prefix koji sada iz pristojnosti necu pominjati.
.
 
Odgovor na temu

Dejan2003
Belgrade

Član broj: 13928
Poruke: 385
217.24.19.*



+8 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 13:47 - pre 208 meseci
@gedoras, mozda tvoj problem nije taj dvojnik, nasao bi ti neku drugu kompaniju vec za nesto...ali zelim da sve dvojnike i PCM-ove demontiraju, a da ti i dalje koristis Kablovskog operatera ili nekog wireless provider-a, tebi po izboru

pored telekoma, nas problem (barem ovde na forumu) je i taj sto ti temu fiksna telefonija na ovom forumu dozivljavas kao salter u telekomu, zasta ona nije predvidjena i mesas je sa Udruženje korisnika telekomunikacija http://www.elitesecurity.org/f77

a to sto ti "revansisticki" dodajes je mnogo tuzno i ruzno i govori neke stvari o tebi, kako bilo nezelim da te komentarisem vise ovde i da trosim byte na tebe

e sad stvarno
ENDE
 
Odgovor na temu

Gedoras

Član broj: 131793
Poruke: 90
194.106.186.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 14:15 - pre 208 meseci
Citat:

pored telekoma, nas problem (barem ovde na forumu) je i taj sto ti temu fiksna telefonija na ovom forumu dozivljavas kao salter u telekomu, zasta ona nije predvidjena i mesas je sa Udruženje korisnika telekomunikacija http://www.elitesecurity.org/f77

Da, kako da ne , u ovoj temi se ustvari radi o zadovoljstvu korisnika opremom za fiksnu telefoniju na sta i sama anketa upucuje.
Koje su vam to trule fore (idi odavde, idi odavde)?

Zasto se vredjas kad tebi neko predlozi da napustis svoju zemlju i odes tamo gde je sve tako lepo?
Valjda zbog tog 2003 u nicku nisam ocekivao da se bas ti nadjes pogodjen. To je u svakom slucaju bila sala.

Ajd' uzdravlje,



Everything is average nowadays.

 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 14:21 - pre 208 meseci
Gedoras,

moram samo da primetim da si poceo da se osmehujes!..

Bravo za zuto!..

Nije tesko biti fin.. uz malo truda - mozes ti i to!..
 
Odgovor na temu

[es] :: Fiksna telefonija :: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 25436 | Odgovora: 182 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.