Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom

[es] :: Fiksna telefonija :: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

[ Pregleda: 25427 | Odgovora: 182 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Gedoras

Član broj: 131793
Poruke: 90
194.106.186.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 14:24 - pre 208 meseci

Daj nam bar neke preliminarne rezultate, kad se vec toliko bavimo ovom pricom.
Pozdrav,


Everything is average nowadays.

 
Odgovor na temu

Slobodan Milivojevic
One IT
Pirot / ni.ac.rs

Član broj: 7062
Poruke: 6383
*.exe-net.net.

Jabber: poglavica@elitesecurity.org
Sajt: www.slobodanmilivojevic.i..


+363 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 15:44 - pre 208 meseci
Samo da kazem moje iskustvo, sa telekomom prethodnih par dana... Lepo su me oni zavlacili i pricali mi price da cu dobiti ADSL za 20 dana od datuma podnosenja zahteva, da ce me razdvojiti od dvojnika, prikaciti na centralu koja podrzava ADSL... I vidim pre neki dan, pusten ADSL u Pirotu, i zainteresujem se malo, prosetam do direkcije za usluge, i raspitam se...

I lepo su me obradovali kad su mi rekli da nista nije u planu naredne 3 godine. Sad ko je tu mene obmanuo? Radnik telekoma u KS-u? Ko tu meni daje lazne informacije, pa odustanem od ideje da se snalazim stap kanap metodom?


Drugo, kolko ja znam, u telekomunikaciono razvijenim drzavama postoji uglavnom jedna drzavna kompanija koja drzi lat mile infrastrukturu, i koja je 100% digitalna, i svim provajderima usluga nudi pristup toj infrastrukturi pod jednakim uslovima. To je razlog zasto u Srbiji ne postoji vise operatera fiksne telefonije, jer jednostavno tako nesto sa postojecom infrastrukturom nije ni moguce...

Po svemu sudeci, takvo stanje ce ostati narednih par godina, a do tad ja kad budem pozeleo da koristim fiksni telefon, uzecu godisnji odmor, a za internet, pa resicu to bez zica...

Tolko od mene na ovu temu, posto dalja diskusija niti ima smisla niti ce rezultirati bilo cim konkretnim.
Čemu ovo služi, a uz to i ne radi?!?!?!?!
www.oneit.rs :: www.koktelbar.rs ::
www.fissoft.net

Fiber on steroids:
http://www.speedtest.net/my-
result/3821970146
 
Odgovor na temu

VRider
Marković Damir
(BGD/SD Karaburma)/Pirot

Član broj: 1510
Poruke: 4132
*.maksnet.net.

Jabber: damirm | gmail | com
ICQ: 134002435


+13 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 15:50 - pre 208 meseci
@braker: Internet nije luksuz, ali, Telekom nije u duznosti da ti ga obezbedi. Konkurencije nema, pa ne moraju da zure u poboljsanju svojih usluga, ali ih ipak poboljsavaju. Potencijal Interneta, drzavni interesi, proizvodnja pirinca u Kini, to nisu stvari o kojima treba Telekom da misli, nego o tome kako da pravi pare.
Digitalizacija prikljucaka ce biti uradjena, samo treba vremena. Radi se na tome. Ocigledno se Telekom slaze sa vama. Samo vam se ne svidja dinamika radova. Telekom smatra da je bolje novac prvo uloziti u visokoprofitabilni sektor mobilne telefonije u okruzenju, nego u niskoprofitabilni sektor fiksne kod nas. Sta je tu sporno? Ne svidjaju ti se Telekomovi prioriteti? I na to imas pravo.
Citat:
I da,polako je isuvishe sporo.Radi se i bice,ali neki imaju vreme iza sebe,pojedini nazhalost i ispred sebe,tako da je kritika na mestu.

Stvar percepcije. Mozda jeste sporo ako uzmes da se za 15 godina nije mnogo uradilo. Time nisam zadovoljan. Ali, onim sto je uradjeno za poslednje dve, i tempo kojim je radjeno cini da ja budem optimista.

I dalje nisi izneo konkretnu ideju za demonopolizaciju last mile. A voleo bih da cujem.

@Dejan2003:
Citat:
drzava da ukine monopol nad internetom i telefonijom.

Prvi nikada nije ni postojao, drugi je vec ukinut. Vec su te poslusali...

@mitar1982: Telekom nije duzan, ali im je u interesu? Pa jeste. Zato ce ti da postave digitalnu paricu. Ali kroz godinu dve. Toliko im je u interesu. Sav je problem u tome sto se tvoj (licni) interes ne poklapa sa njihovim (ili bilo cijim drugim) korporativnim interesom. Kad se te dve stvari poklope, i ti ces imati brz net.

aDSL nije jedini nacin za povezivanje na net. Ti si ocigledno tako dobra musterija da u tebi interes jos uvek nije prepoznao nijedan kablovski operater, niti wireless provajder. Ili si ti previse pasivan...

@Gedoras: "revasisticki": Ako vam usluga ne valja, idite kod drugog operatera...

@Slobodan: Objasni povezanost izmedju digitalizacije last mile infrastrukture i postojanja vise operatera fiksne telefonije...
JaFreelancer.com
 
Odgovor na temu

mitar1982

Član broj: 17439
Poruke: 1042
*.ptt.yu.



+2 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 16:29 - pre 208 meseci
Citat:
VRider: aDSL nije jedini nacin za povezivanje na net. Ti si ocigledno tako dobra musterija da u tebi interes jos uvek nije prepoznao nijedan kablovski operater, niti wireless provajder. Ili si ti previse pasivan...


Već sam napisao da koristim kablovski net, samo što je mnogo spor...

 
Odgovor na temu

braker

Član broj: 80035
Poruke: 419
212.200.179.*



+2 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 16:29 - pre 208 meseci
Citat:
...I na to imas pravo.

Drago mi je da smo doshli do toga da imam pravo da iskazhem svoje nezadovoljstvo:)
Razloge za neslaganje sa takvom poslovnom politikom naveo sam vec ranije imajuci u vidu vlasnichku strukturu i u neku ruku interese koji su donekle i drzhavni i ne svode se samo na omogucavanje p2p-a,iako struchni branitelji trenutnog stanja rado posezhu za ovom vrstom saobracaja kao diskvalifikacijom,analizirajuci potrebe ostalih korisnika.
Strpljenje kao vechnu kategoriju sam vec pomenuo,ali se moj potencijal dobrano istroshio.

Citat:
Stvar percepcije. Mozda jeste sporo ako uzmes da se za 15 godina nije mnogo uradilo. Time nisam zadovoljan. Ali, onim sto je uradjeno za poslednje dve...


Ne potpadam pod grupaciju ''zadovoljnih'' jer taj talas do mene na zhalost nije stigao,ali sebi necu dozvoliti iskljuchivost i slozhicu se sa ovim shto si napisao,uz opasku-raloga za nezadovoljstvo i dalje ne nedostaje.

Citat:
I dalje nisi izneo konkretnu ideju za demonopolizaciju last mile. A voleo bih da cujem.


Ja bih eventualno mogao da copy/pate-ujem neka od reshenja EU zemalja.
Svestan sam pogodnosti koje demonopolizacija last mile infrastrukture donosi krajnjim korisnicima,ali iskljuchivo sa ekonomskog aspekta konkuretnosti.O konkretnim modalitetima reshavanja ne mogu da govorim bez opasnosti da upadnem u zamku paushalnog ocenjivanja,jer mi je nepoznavanje te vrste organizacije poslovanja ogranichavajuci faktor.
Postoje neka reshenja koja u praxi funkcionishu,pa uz obzir prema osobenostima stanja u nas,verujem da upucenima u tematiku ne bi predstavljalo problem doci do nekog prihvatljivog reshenja-na zadovoljstvo korisnika.

Preostali deo koji nije upucen meni necu komentarisati:)
.
 
Odgovor na temu

Guda
Dejan Guduric
GUDATRONIC
Novi Sad

Član broj: 80633
Poruke: 248
*.eunet.yu.



+4 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 16:51 - pre 208 meseci
@gedoras

"Gudo sta mislis zasto se ona grupa zove KUD Idijoti, mislis da su i oni nepismeni ili postoji razlog."

Daj mi neki link na forum gde je tema EX-YU Punk-Rock, pa da ti odgovorim na ovo pitanje, ne želim ovde.
 
Odgovor na temu

agasoft
Aleksandar Đurić
Tražim posao...
Beograd

Član broj: 43804
Poruke: 2249
*.net
Via: [es] mailing liste

Jabber: agasoft


+126 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 16:58 - pre 208 meseci
Pa i ja se potpisujem imenom i prezimenom, ali nisam zadovoljan . bar za
sada. neko ko dobija telefonski priključaj u 2006, ko koristi bedni dial up,
najskuplji internet na svetu, sigurno ne mogu biti zadovoljan.
 
Odgovor na temu

agasoft
Aleksandar Đurić
Tražim posao...
Beograd

Član broj: 43804
Poruke: 2249
*.net
Via: [es] mailing liste

Jabber: agasoft


+126 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 17:08 - pre 208 meseci
Gedoras, ti prvi nemaš pravopis , jer ne koristiš naša slova, š đ č ć ž. Šta
to govori???
 
Odgovor na temu

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
212.200.240.*



+629 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 17:08 - pre 208 meseci
Citat:
Gedoras:...s' obzirom da ces uskoro da trazis posao...
...nesmem da kazem pravu rec da me milance nebi najurio...
...Pa svi znamo da njihov level obrazovanja neodgovara poslu kojim se bave...
...lopov i haker – neverujem...
...ja mislim da nepostoji mogucnost...

Citat:
Gedoras: Primetio sam da svi koji brane Selekom imaju problem sa gramatikom i pisanjem uopste. Mozda i to nesto govori.

O tempora, o mor(on)es...
Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

braker

Član broj: 80035
Poruke: 419
212.200.179.*



+2 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 17:17 - pre 208 meseci
Citat:
O tempora, o mor(on)es...

:):):):)
.
 
Odgovor na temu

Gedoras

Član broj: 131793
Poruke: 90
194.106.186.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 17:50 - pre 208 meseci
agasoft, slazem se sa tobom za nasa slova.

Vidim da su i ostali poveli racuna o pravopisu, ja ipak uradih nesto pozitivno.

Pozdrav,



PS. Svaka cast MyWay, izgleda da si posebnom paznjom procitao si sve moje poruke.

PS II. Ispravi potpis.

Pozdrav,
Everything is average nowadays.

 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
212.200.243.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 19:22 - pre 208 meseci

Gedoras,

u vezi preliminarnih rezultata...

Ne bih da dajem parce torte vec da je iznesem celu

Pozdrav

 
Odgovor na temu

mojo12

Član broj: 136355
Poruke: 221
*.beotel.net.



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 20:58 - pre 208 meseci
Citat:
bibiliemili: Gedoras,

u vezi preliminarnih rezultata...

Ne bih da dajem parce torte vec da je iznesem celu :-)

Pozdrav :-)


Ma koga briga za te rezultate?!!!

Boli mene uvo za to, meni je vazno da ja nemam dvojnika i da imam digitalni broj!

Umesto da se oduzis ovde ljudima jer su ti pomogli oko tvog upitnika tako sto ces detaljno da das planove Telekoma koja opstina ce kada dobiti digitalne centrale ti nama nudis rezultate ankete za koju nas apsolutno zabole d...
 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
212.200.243.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 21:31 - pre 208 meseci

Znas li onu staru...

Zasto Vi koji ste TI meni koja sam VI kazete TI, a ja koja sam VI vama koji ste TI kazem VI!

Svojim komentarom nisi zasluzio pristojan odgovor, ali ja kao pristojna osoba drugi necu i ne zelim da ti dam.

I u predhodnim postovima a i na pocetku ove strane izrazeno je interesovanje za rezultate istrazivanja....pa umes da citas...ali izgleda ne pazljivo..jer si nepazljiv! Ili je to zato sto imas bolove..;-)



 
Odgovor na temu

mojo12

Član broj: 136355
Poruke: 221
195.252.85.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom02.03.2007. u 23:21 - pre 208 meseci
Citat:
bibiliemili: Znas li onu staru...

Zasto Vi koji ste TI meni koja sam VI kazete TI, a ja koja sam VI vama koji ste TI kazem VI!

Svojim komentarom nisi zasluzio pristojan odgovor, ali ja kao pristojna osoba drugi necu i ne zelim da ti dam.

I u predhodnim postovima a i na pocetku ove strane izrazeno je interesovanje za rezultate istrazivanja....pa umes da citas...ali izgleda ne pazljivo..jer si nepazljiv! Ili je to zato sto imas bolove..;-)


Sram te bilo, samo pokazujes da uopste nisi zainteresovana za korisnike.

Ista si kao gomila onih iz vaseg korisnickog servisa koji nista nece (ili ne znaju) da kazu.

Zasto niko iz Telekoma nece da pokaze dinamiku i planove uvodjenja digitalnih centrala?

Makar toliko imamo prava da mi korisnici za koje nas smatrate stokom znamo!
 
Odgovor na temu

Gedoras

Član broj: 131793
Poruke: 90
194.106.186.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom03.03.2007. u 00:05 - pre 208 meseci
Mene stvarno interesuju rezultati.
Mislim da bi stvarno trebala i ovde da ih objavis kada budu gotovi.


PS. MyWay me je totalno unistio, takvi kadrovi trebaju i Telekomu i ovoj napacenoj zemlji. Postujem kad neko da argumente, jos jednom svaka cast.

Pozdrav,
Everything is average nowadays.

 
Odgovor na temu

Guda
Dejan Guduric
GUDATRONIC
Novi Sad

Član broj: 80633
Poruke: 248
*.eunet.yu.



+4 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom03.03.2007. u 00:20 - pre 208 meseci
@agasoft

Citat:
agasoft: Gedoras, ti prvi nemaš pravopis , jer ne koristiš naša slova, š đ č ć ž. Šta
to govori???


E sad sam u velikoj dilemi, možda je njegov nick gedoraš!
 
Odgovor na temu

Guda
Dejan Guduric
GUDATRONIC
Novi Sad

Član broj: 80633
Poruke: 248
*.eunet.yu.



+4 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom03.03.2007. u 00:31 - pre 208 meseci
Citat:
mojo12: Sram te bilo, samo pokazujes da uopste nisi zainteresovana za korisnike.

Ista si kao gomila onih iz vaseg korisnickog servisa koji nista nece (ili ne znaju) da kazu.

Zasto niko iz Telekoma nece da pokaze dinamiku i planove uvodjenja digitalnih centrala?

Makar toliko imamo prava da mi korisnici za koje nas smatrate stokom znamo!


Da si popunio upitnik, autorka bi ti se sigurno zahvalila e-mailom (kao npr. meni) sa potpisom koji između ostalog sadrži i naziv njenog radnog mesta, pa bi na osnovu toga mogao da zaključiš da ona baš i nema puno dodirnih tačaka ni sa korisnicima ni sa planovima tehnološkog razvoja.
 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
212.200.243.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom03.03.2007. u 08:28 - pre 208 meseci

Dejane,

HVALA!..

Jos jednom da potvrdim da ce rezultati istrazivanja biti objavljeni i dostupni.

Puno pozdrava.
 
Odgovor na temu

mitar1982

Član broj: 17439
Poruke: 1042
*.ptt.yu.



+2 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom03.03.2007. u 10:32 - pre 208 meseci
Citat:
Guda: Da si popunio upitnik, autorka bi ti se sigurno zahvalila e-mailom (kao npr. meni) sa potpisom koji između ostalog sadrži i naziv njenog radnog mesta, pa bi na osnovu toga mogao da zaključiš da ona baš i nema puno dodirnih tačaka ni sa korisnicima ni sa planovima tehnološkog razvoja.


Ne mora ni da popuni anketu, dovoljno je da poseti sajt iz prve poruke...
 
Odgovor na temu

[es] :: Fiksna telefonija :: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

[ Pregleda: 25427 | Odgovora: 182 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.