Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla problemi sa gasenjem

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla problemi sa gasenjem

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 23756 | Odgovora: 44 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Arnold Layne
Chedomir Jokanovich
Beograd

Član broj: 33895
Poruke: 772
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: chejok.freecoolsite.com


Profil

icon Toyota Corolla problemi sa gasenjem03.02.2007. u 18:44 - pre 154 meseci
Auto mi se gasi cim pustim gas. Znaci kada stanem na semaforu jednostavno se ugasi ako ne odrzavam konstantno gas nogom - sto je izusetno komplikovano raditi sa pritisnutom kocnicom :)

Znaci uopste ne moze u leru da izdrzi ni pet sekundi. Vec sam imao taj problem pre 8 meseci (ili tako nesto) i u servisu su mi rekli da je u pitanju ler dizna i da su je zamenili. (racun 900 din). Malo mi je to bilo jeftino, al rekoh nema veze, radi super.

Medjutim sada kada se opet desilo, pogledam ja ler diznu (za koju sam u medjuvremenu naucio gde se nalazi i sta radi :) ) i provalim da je matora koliko i auto. Znaci samo su je ocistili i vratili.

Meni zanima da li to negde moze da se kupi - znaci da je zamenim sam. Ili neki pouzdani servis koji ce to zaista da mi zameni, jer mi se ne radi to svakih nekoliko meseci.

Auto je Toyota Corolla XL - 90 godiste, sa 2E motorom - verzija sa karburatorom.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.ptt.yu.



+5236 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem03.02.2007. u 18:50 - pre 154 meseci
Moj komsija je "vodio" Corolu u Ugrinovacku, u Zemunu (negde blizu stadiona Teleoptik-Partizan), i posle servisa je k'o mala maca.
E posle je prodao auto...

Poz.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5521
*.dynamic.sbb.co.yu.



+887 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem03.02.2007. u 21:13 - pre 154 meseci
Pazi, moze da bude i komutator. To su kod Corolle simptomi crkavajuceg komutatora, a moze da bude i dizna naravno. Meni se identicno desavalo kad je komutator riknuo.

Ako je on riknuo, a to ces utvrditi kad isprobas sve oko karburatora, mozes ga zameniti za 10 minuta (i to sam, vrlo jednostavno, imam fotke kako se radi).

Bolje da je to, jer je jeftinije od remonta karburatora (5000 din je komutator).

Jedno pitanje: Jel se desava to kad je auto hladan (prvih par minuta)? Ako ne, nego cim se malo ugreje, moguce da je komutator (pregreje se i onda prekida ako pustis gas kad treba manji napon na svecicama, cim dodas gas on "probije" i baca varnicu).

Inace, kad rikne skroz auto se samo ugasi i ni makac (nemoj se uplasiti ako se to desi).
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.ptt.yu.



+5236 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem03.02.2007. u 23:39 - pre 154 meseci
Nije "komutator", uzgred koji je tranzistor, nalik na hibrid, sa par otpornika i dioda, naplacuju ga kao da je od zlata, medjutim kada pocne da "zeza", ne prestaje, do zamene. A sigurno mu ne bi naplatili "diznu", a "promenili" komutator...
Verovatno je "radio" kompresor, po karburatoru, sa skinutih par dizni, sto posle par meseci, sakupi dovoljno stroke...

Poz.
 
Odgovor na temu

fLuXx
Luka Borkovic
Student
Pančevo

fLuXx
Član broj: 21183
Poruke: 363
*.dynamic.panet.co.yu.

Jabber: fluxx@elitesecurity.org


+2 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem01.06.2007. u 12:57 - pre 150 meseci
I ja (odnosno moj cale) imam problem sa gasenjem auta i to bas korole i to bas 90. godiste. Samo, ja nemam problema sa lerom, nego se desava da se auto ugasi iz cista mira. Jednostavno kao da izgubi gas. Simptomaticno je i to sto kazaljka obrtometra odmah padne na nulu, cak i ako se auto krece (bez kvacila). Ja i cale smo mislili da je problem sa nekim kontaktom ili osiguračem, ali smo ga drmusali i kuckali hiljadu puta i on se na to ne gasi. Takodje, nema pravila kada se to desava: hladan ili vruc posle minut ili 3 sata, bez ikakvog pravila. Desava se da krenemo i da se u prvih minut-dva ugasi sto puta, ili da predjemo po 200km i da radi skroz normalno. Bio je cale vise puta kod razlicitih majstora od kojih svaki ima svoju teoriju. Ali, ko za baksuz, auto si nijednom nije ugasio tokom posete majstoru. Sada mislimo da je karburator ili, mozda, pumpa za gorivo, jer se ponekad desi da nemozemo da ga upalimo, jer karburator nema goriva, pa moramo da mu rucno sipamo benzin kroz otvor za hladnjak. Onda upali i sve je opet normalno. Mada, ovo se retko desava.

Unapred se zahvaljujem na buducim odgovorima i molim vas da ih date sto pre, jer mi je to jedini auto i plasim se da negde ne ostanem na putu.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5521
*.adriamedia.co.yu.



+887 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem01.06.2007. u 14:49 - pre 150 meseci
Moguce da je komutator, to su simptomi, moze da se desi i u voznji.

Pumpa za benzin zeza malo drugacije - odnosno, cima, trza, gusi se i slicno. Isto kao i karburator.

Proveri kablove, razvodnu ruku, razvodnu kapu. Cim odmah gubi obrtaje, mozda je nesto sa strujom.

Nadji dobrog majstora (ja znam jednog).

Da li upali odmah cim se ugasi?
 
Odgovor na temu

fLuXx
Luka Borkovic
Student
Pančevo

fLuXx
Član broj: 21183
Poruke: 363
*.com
Via: [es] mailing liste

Jabber: fluxx@elitesecurity.org


+2 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem02.06.2007. u 01:45 - pre 150 meseci
Uglavnom upali odmah, izuzev kad izgubi gorivo u karburatoru. A sto se struje tice, to je bilo najlogicnije, bas zbog obrtometra, ali smo proveravali sve
kontakte, kuckali i cimali i nijednom se nije ugasio. Razvodnik smo, valjda, proveravali, ali nista ni od toga.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.ptt.yu.



+5236 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem02.06.2007. u 12:21 - pre 150 meseci
Ovakvi kvarovi, zvani "koske" tesko se mogu popraviti "na osecaj" ili iskustvo majstora. Neophodan je temeljan pregled, sumnjivih sklopova, ako treba, napraviti spisak. I ne davati olake dijagnoze, pogotovo o ispravnosti.
Pumpa, karburator struja. Pa deo po deo, ako treba zameniti sa nekim drugim, za probu, posmatrati motor, ako se ima, okaciti merace pritiska benzinske pumpe, osciloskop za paljenje, posmatranje kablova, svecica.

Susreo sam dva kvara, koji su "izuli" desetine majstora, slucajno otkriveni, nakon temeljnih zamena.

Jedan je bio, po marfiju, rupica na crevu hladnjaka, koja povremeno baca tanki mlaz vode na razvodnik. Cudo, kao to moze da ugasi auto, i ojadi majstore.
Drugi je bio, laka pukotina izmedju dva kanala u karburatoru, koja se povremeno zapusi, ili u nekim rezimima voznje nema uticaj. A karburator bio "redak", da bi se zamenom lako proverio.

Zato, jedan po jedan sklop, pa se covek bar uveri da je ispravan, i bar ne razmoslja o njemu.

Komutator, kao svaki poluprovodnik, ima tendenciju da probije izolaciju (a i kroz izolaciju tece struja, u impulsima, parazitska, pa tako "busi" izolaciju), kojoj se smanji probojni napon, pa u slucaju omaske paljenja, visoki napon se sjuri kroz izolaciju komutatora(ko se igrao sa flajbekom, poznat mu je efekat, ali auto-mehovi sigurno nisu), a posle toga, tranzistor moze da ostane ukljucen, ako ne crkne, a ne mora, prestane da povremeno prekida, smanji visoki napon, udje u aktivni, a ne prekidacki rezim. Proveriti izolaciju, dodati pastu za hladjenje ispod komutatora...probno ga zameniti sa drugim..

I "u tom smeru" dalje..pumpa, karb, sistem za vazduh...

Poz.
 
Odgovor na temu

fLuXx
Luka Borkovic
Student
Pančevo

fLuXx
Član broj: 21183
Poruke: 363
*.com
Via: [es] mailing liste

Jabber: fluxx@elitesecurity.org


+2 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem02.06.2007. u 23:07 - pre 150 meseci
Hvala na korisnim savetima, provericemo cim bude bilo slobodnog vremena, (a vreme je novac). Dobro je da ste me uputili u pravom smeru, samo, za proveru svega
ovog, bice potreban novac, jer promenu svih tih delova, nije lako finansirati, a otezavajuca okolnost je to sto ne mozemo biti sigurni ni da li je kvar
otklonjen, osim posle duzeg testiranja (u smislu voznje), jer se moze desiti (a desavalo se) da auto dugo radi Ok, a nakon vise dana, ponovo "trokira".
 
Odgovor na temu

MarkBg

Član broj: 141323
Poruke: 165
194.106.184.*



+5 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem02.06.2007. u 23:56 - pre 150 meseci
nemoj da slusas vladdovo uopsteno filozofiranje kako treba menjati jedan po jedan deo pa pogadjati tako sta je u pitanju... u tvom slucaju 95% da je komutator, imao sam corollu pa znam...

idi u servis i trazi komutator, zameni ga i probaj jedno pola sata auto da radi na leru a ti budi prisutan i dobro osluskuj i prati obrtomer da vidis da li ce i jednom da trzne... ako ni jednom ne trzne ni malo i ne padne kazaljka obromera najverovatnije da je stvar u komutatoru, izvadi oko 5000 dinara, plati im komutator i resen problem.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.ptt.yu.



+5236 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem03.06.2007. u 00:02 - pre 150 meseci
Munze, ako nije komutator, daces mu 200€...sta li.

Ako je manjak vode u kileru, pa se ne greja saug, sta onda..uups..
Najlakse je biti "siguran" sa tudjim parama, a s obzirom da ne znas sta je komutator, tesko da radi nedelju, pa neradi jedan dan...

Nisam rekao da se kupi pola motora, vec da se, sam ili sa majstorom covek organizuje pa da proba sta moze, nema bas svih delova na zajam...

Ali kad je neko maliciozan, onda ispaljuje hejtove i "snazne" savete

Poz.

 
Odgovor na temu

MarkBg

Član broj: 141323
Poruke: 165
194.106.184.*



+5 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem03.06.2007. u 00:39 - pre 150 meseci
Hehe, nisam maliciozan nego sam i sam imao potpuno isti problem dok sam imao korolu i bio je komutator. u pocetku se ponasa tako kao njemu sad, a kasnije pocne sve cesce i cesce da trza, pa i da se gasi....

a i znam jos 2 coveka kojima su riknuli komutatori na korolama i znam kakvi su bili simptomi... a ti ne spominjes da si imao korolu,verovatno nisi,a ne znam da li micUbUshi ima sa komutatorom problema...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5521
*.dynamic.sbb.co.yu.



+887 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem03.06.2007. u 11:04 - pre 150 meseci
Meni se desavalo isto s komutatorom, vec sam napisao.

Dakle, moz' ga vozis par dana normalno, onda zeza zesce, nekad samo na leru, nekad se gasi cim pustis gas, nekad cim se ugreje auto. Zezalo me jedno mesec dana tako...

Na kraju se samo ugasio i ni makac (sva sreca kod mene kuci).

Evo vec 40.000km sa novim komutatorom - radi ko satic. Cim sam zamenio komutator auto je proradio iz taka.

Majstor mi je odma reko da je komutator, mada smo proverili i pumpu/karb i ostalo. Kad se ugasi, a nece upali ili tesko pali ili zeza, samo se skinu kablovi i gleda se varnica. Mora bude jaka, plavkasta, ako je slaba, nema je ili zuta - komutator.

Tako je kod Corolle.

Mozes i sam da ga zamenis, za 10-15 minuta, smesno je - ima tri zice i to je to. Skines, vratis novi i vozi misko.

P.S. Za svaki slucaj proveri i bobinu, ona moze zeza slicno (To je ovaj deo na kome pise Toyota. Ako je ova zuta nalivena plastika istopljena ili cudno izgleda onda ne valja bobina. Ovo kao sto je na slici je OK)

Vako nesto:



Spreda-odozgo:

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.ptt.yu.



+5236 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem03.06.2007. u 11:23 - pre 150 meseci
Meni kada je zveknuo "komutator", na A4, to je bilo bez "najava", da npr "crkava" danima. Jednostavno je u voznji, po gradu sreca, uginuo, i ugasio motor. Bez neke velike "predigre".
S obzirom da je hibrid, i sa tri zice, moguce je da vuce informaciju sa njega za obrtomer, sto mi je krajnje besmisleno, ali..
S druge strane, davac broja obrtaja, ako je ostecen, zamazan, pomeren, pa lose funkcionise, moze da sludjuje racunar(a onda sledi majstor, kome se vise isplati zamena komutatora...). Ako nema racunar, onda je sva "mudrost" u komutatoru, s tim sto, ponavljam, poluprovodnicka komponenta, u teskim uslovima automobila, tesko moze da bude poluispravna..Obicno izumre nacisto.

Drugo,mada ne pise kao "servisno uputstvo", komutator treba povremeno skidati, obezbediti mu dobar kontakt sa masom, i elektricni i termalni, srafovi i kontakti treba da su zategnuti i cisti, nepreliveni strokom ili uljem...

Danima da radi, pa par da zeza...kao da zavisi od nekih "slucajnih" zbivanja, a ne da je komponenta neispravna.

Proba moze da otkloni sumnju, kacenje na osciloskop, sa visokonaponskom sondom takodje, skidanje komutatora i stavljanje na drugi motor...

Poz.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5521
*.dynamic.sbb.co.yu.



+887 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem04.06.2007. u 07:38 - pre 150 meseci
Obrtomer upravo vuce informaciju odatle, tu je negde nakacen (gde je ona crna zica gore na komutatoru, ima i plava koja ide negde ka bobini).

Ovaj auto nema nikakav racunar, nit nista, ima klasicno elektronsko paljenje sa komutatorom i bobinom u razvodniku, obrtomer se kaci na dzek koji ide u razvodnik (rekoh gde je prikljucen, ima na slici).

Skidanje i stavljanje komutatora ne pomaze, cak ni ako se stavi novi silikonski premaz izmedju komutatora i mesta gde naleze (bitno zbog hladjenja istog).

A zeza tako kako zeza - cas radi cas ne radi, i to ne uvek identicno. Svi majstori koji dobro poznaju Corollu znaju simptome.

Elem, moze da bude nesto i sa gorivom, ali mirise na komutator, tako je i meni bilo - kao izgubi gas i ugasi se. Nekad pali iz cuga, nekad posle 2-3 minuta, valjda kad se komutator ohladi. Nekad se gasio u leru samo. Bobina moze slicno da zeza, treba elektricar da proveri otpor i napone, ali se vizuelno vidi kad rikne.

Uglavnom, opstepoznata stvar kod Corolle je taj problemcic s komutatorom nakon 150-160.000 predjenih km. Koliko sam skapirao, vremenom krece da se pregreva i da daje losiju varnicu dok ne crkne. Losija varnica pravi haos kod automobila sa takvom vrstom paljenja.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12037
*.ptt.yu.



+5236 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem04.06.2007. u 11:40 - pre 150 meseci
Pa to onda nije "komutator" nego obicno elektonslo paljenje, klasicno kod "matorih" Korola.

Ipak, i takvo kavo je, lako se, kacenjem na osciloskop, vidi da li je napon u potrebnim granicama ili ne.

Mada, i dalje tvrdim, da elektronika tesko pokazuje polovicno crkavanje, obicno nacisto umire (ispusti beli dim..), obicno je nesto drugo "izvodi" iz regularnog rada..

Lagana zamena, kacenje na drugi auto, ako se nema sigurno ispravan deo..zar je tesko probati, pre nego se poigramo vraca pogadjaca

Poz

P.S. Bobina je u tom slucaju "tranzistorska", nekapacitivna, sa pomocnim otpornikom, snaznim, koji moze da pravi "salu" sa paljenjem
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5521
*.adriamedia.co.yu.



+887 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem04.06.2007. u 14:00 - pre 150 meseci
U originalu se to zove Ignition module (Toyota tako kaze, barem). Bobinu vidis na slici. Koliko znam komutator je obican tranzistor koji samo regulise varnicu na svecicama i nista vise.

I daje takve simptome, ne znam zasto ne verujes kad svima kojima je on riknuo imali su iste ili slicne simptome i posle zamene nemaju vise problema dugi niz godina.

Ne znam kako onda ovaj koji sam zamenio radi savrseno vec 40.000 (i kusur) km. Da nesto drugo zeza u sistemu, rikno bi i on vrlo brzo.

Jednostavno, posle izvesnog vremena crkavaju (mislim da vise ima veze starost i broj startovanja nego kilometraza, tako mi rece majstor, a cenim ga iskusnim jer je iste sekunde prepoznao sta je u kvaru).
 
Odgovor na temu

MarkBg

Član broj: 141323
Poruke: 165
194.106.184.*



+5 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem04.06.2007. u 14:30 - pre 150 meseci
Vladd, korole imaju vrlo pouzdanu elektriku generalno, dok je bolec bio ovlasceni servis secam se da je bila prica da je to jedini ovlasceni servis koji uopste nema auto elektricara jer prosto nije potreban :)

Gotovo jedina stvarcica koja ume da pravi probleme od elektrike je upravo taj komutator koji hoce da ode posle toliko godina...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5521
*.adriamedia.co.yu.



+887 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem04.06.2007. u 14:51 - pre 150 meseci
Upravo tako, jedina stvar od struje koja mi je crkla od struje je komutator.

Za 18 godina kolko je vozim, samo jednom su mi crkle pozicije pozadi (tj. sijalice za stop svetla). Ostale sijalice su original od kako je auto kupljen (prednje za farove, zmigavci napred i pozadi, rikverc, zmigavci sa strane, instrument tabla...). Cak sam bespotrebno zamenio kapu, kablove i razvodnu ruku. Nikakve razlike nema u ponasanju auta a i ti delovi su u stvarno odlicnom stanju.

Cak stavise, nikad mi ni osigurac nije crkao. Sve od struje sto ima radi kao i prvog dana.

Ax, da i kad sam razbio prednji far sijalica je i dalje radila....
 
Odgovor na temu

MarkBg

Član broj: 141323
Poruke: 165
194.106.184.*



+5 Profil

icon Re: Toyota Corolla problemi sa gasenjem04.06.2007. u 15:10 - pre 150 meseci
Ni ja dok sam imao korolu nikad nikakav problem sa elektrikom nisam imao osim tog komutatora...

a sto se tice osiguraca, znam taksistu cija je presla preko 550 000 i isto osigurace nikad nije ni pipnuo...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla problemi sa gasenjem

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 23756 | Odgovora: 44 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.